Samochód: w garażu
Silnik: w szopie
Imię: Sławek Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 674 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-02-12, 16:19
Kolo bedzi gites a to dopieszczenie to pewnie chodzilo o te blotniki ale jak wyjezdza do lakiernika to pwinno byc lux
jogo [Usunięty]
Wysłany: 2013-02-14, 17:04
kilka fotek felg pokazujących szerokości a także rożnicę w wyglądzie frontów (9-cio calowe są wypukłe a 10-tki wklęsłe):
miałem chwilę wolnego czasu więc zrobiłem przymiarkę:
przyłożyłem, pomierzyłem teraz muszę policzyć jakiej grubości adaptery będą odpowiednie.
Jeśli tylne koła da się schować w nadkolach to spasowanie będzie na piczy kłak
już widzę, że będzie walka
potrzebuję namiary na kogoś kto ogarnąłby adaptery z 5x112 na 5x130
najlepiej alu
z racji tego że felgi są uzywane mają kilka zadrapań i odprysków lakieru mam w planie je pomalować, myślałem o takim kolorze:
jeśli ktoś ma propozycje to bardzo proszę
Ostatnio zmieniony przez jogo 2013-02-14, 17:10, w całości zmieniany 1 raz
PiterVR6 [Usunięty]
Wysłany: 2013-02-14, 18:23
jogo ustaw tak zeby rant felgi byl przy blotniku, jakos dziwnie wyglada z tylu pol kola schowane w budzie
Ja mam od tego gościa. Robi jakie chcesz. Wykonanie super. Gwinty na prasowanych tulejach.
jogo [Usunięty]
Wysłany: 2013-02-15, 10:27
Byq,
ciężko o jakieś info nt. tych felg, podejrzewam że nie będzie mniejszych niż 20" (cena to też pewnie średnica w calach x 1 tys pln)
PiterVR6, WaCki,
mi właśnie sie podoba jak duże koło jest schowane w nadkolu
obliczenia wskazują na to, że będą mega problemy z upchnięciem, 9-cio calowe weszło by bez kłopotu
niby tylko jeden cal różnicy a jednak...
[edit]
dzięki Lolo, dzwoniłem wszystko ok ale $$$
[edit 22.02.13]
nie ma szans żeby schować tylne koło w błotniku
tym bardziej, że musi być adapter zmieniający rozstaw gówno najmniej 15 mm grubości (bezpiecznie), kątami też nic nie ugram bo się koło oprze o amortyzator
Ostatnio zmieniony przez jogo 2013-02-22, 07:51, w całości zmieniany 3 razy
Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 2925 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-02-22, 18:10
jogo, a jaką masz przylgnie na feldze? z podfrezowaniami? jeżeli tak, to można by ogarnąć dystans ok 11mm (7 pełnych zwojów) z wystającymi łbami niskich sześciokątnych lub pod imbus, z tym że nie wiem czy Cię to ratuje
jogo [Usunięty]
Wysłany: 2013-02-24, 11:32
Shmatan, rozmawiałem z gościem, który miał w a6 c5 9j et42 i jak opuścił na poduchach maksymalnie to koło wypychało błotnik od środka tak, że nie dało się jechać
a tu jest 10j i przy dystansie takim jak piszesz et44
dlatego przymierzam się do przeszczepienia tylnych błotników z S6
jak dobrze pójdzie w tym tygodniu będę je miał u siebie razem z tylnym zderzakiem i końcówkami progów także z S6
będzie rzeźnia
wczoraj umyłem auto i ogarnąłem małą sesję zdjęciową seryjnego samochodu:
Samochód: co chwile inny
Silnik: słaby
Imię: Paweł Pomógł: 10 razy Wiek: 31 Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 308 Skąd: RJA
Wysłany: 2013-02-24, 20:20
to nie lepiej kupić troszke węższe koła na tył? Z błotnikami troche zabawy będzie a i przy tym kolorze musisz cieniować dodatkowo tylne drzwi żeby nie było różnicy w kolorze. Ile S6 jest szersze na strone od A6?
zeniTh, ten tył w tej A6 to chyba jeszcze z dystansem bo przód cos mniej wystaje niż tył a koła 4x9 cali
Witam to zdjęcia mojej A6. tak racja felgi są takie same nie ma z tyłu zadnego dystansu po prostu z przodu kolo się chowa bo jak wiecie z przodu jest wielowahacz i przy obniżeniu kolo kładzie się w negatyw zaś z tyłu ja mam belkę i kolo stoi prosto jak by było Quattro to tak samo kolo by się schowało.ale można położyć w negatyw tył jeżeli się podłoży podkładkę pod piastę alko kupi camber kit ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum