FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
A4 B5 Grób TDi by Wodz 20"engine AFN na GTB22,235KM/450
Autor Wiadomość
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-12-24, 16:36   

Szymono5759 napisał/a:
dobry niutek :)


Dobry niutek nie jest zły ;-) Na kolejnej turbinie jeszcze perę dojdzie i miejmy nadzieje że będzie się trzymał do 4tyś obrotów.Obecnie już jest fajnie bo 400nm łapie od 1850 i trzyma do 3tyś.
 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-12-24, 16:44   

masz juz jakąś wizje na hybryde ?
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-12-24, 16:56   

GOT_SPL napisał/a:
masz juz jakąś wizje na hybryde ?


Plan jest włożyć GTB22,GTB17,ale jak by był hybryda gówno spełni moje oczekiwania to czemu nie.
 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-12-24, 17:00   

odpuść gtb 22 locha straszna pisz do Lukena on ostatnio bardzo fajna hybryde robił na ponad 230 ps a wstaje praktycznie jak seria z ARL
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2015-01-04, 20:57   

Witam.

Tak jak pisałem parę postów wcześniej silnik jest skazany na śmierć.
Długo nie trzeba było czekać,w wigilie odmówił posłuszeństwa.
Od jakiś trzech lat z silnika dochodził dziwny stukot którego nie mogłem zlokalizować,
zmiana szklanek jak i wałka nic nie dała.Teraz już wiadomo gówno stukało na jednym z cylindrów.
Sworzeń tłoka miał luz i w końcu "rozpołowił" tłoka.W sobotę 27 grudnia wleciał inny dół i kultura pracy silnika jest o niebo lepsza.
Silnik przeżył przeszło 542tyś,kilka fotek z awarii.







A tu zestawienie wykresów dla potomnych ile może dać zmiana wałka na SDi i pompy 11mm w porównaniu do seryjnego wałka i pompy 10mm.



Pozdrawiam.
 
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2015-01-17, 17:41   

Witam.

Tegoroczna wersja zimowa "groba".




Przy okazji filmik jaki dym towarzyszył po wymianie pompy na 11mm+wałek SDi. Mój tuner przyznał mi pierwsze miejsce
w kategorii "największej zadymy przy hamowaniu",hehe. Na żywo było znacznie gorzej,dlatego został poprawiony soft
na dotychczasowej "dmuchawce". Kolejne modyfikacje dopiero około lipca,oczywiście nadal związane z mocą.

http://www.youtube.com/watch?v=CZYRBdcadGQ

Plany na sezon 2015.

- większe turbo(nadal dylemat jakie,GTB17,GTB22,jakaś ciekawa hybryda p&p)
- chłodnica oleju
- wskaźnik temp oleju(w liczniku)
- wskaźnik EGT
- większe hamulce
- podpięcie grzanych "stołków"
- wymiana lamp od polifta(leżą już rok w garażu i nie mogą się doczekać)

I coś na pewno się jeszcze znajdzie z czasem.


Krótkie filmiki jaki zlepił mi tel:

http://www.youtube.com/watch?v=pyFBv1-TAVo

http://www.youtube.com/watch?v=fhxjwwpUz2c

Pozdrawiam.
 
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2015-01-18, 09:57   

Wodz napisał/a:
Przy okazji filmik jaki dym towarzyszył po wymianie pompy na 11mm+wałek SDi. Mój tuner przyznał mi pierwsze miejsce
w kategorii "największej zadymy przy hamowaniu"

Chyba ani twój tuner ani ty nie wiecie gówno to konkretna zadyma :mrgreen:
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2015-01-18, 10:36   

Dlaczego po 3 tyś/obr kreski spadają?

A gówno do dymu.. to to był mały bączek 
 
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2015-01-18, 11:00   

Marcin997 napisał/a:
Dlaczego po 3 tyś/obr kreski spadają?




Nie ma powietrza , nie ma spalania, nie ma momentu na kreskach w górnych partiach.....

Czas na większe turbo, bo jeśli tam jest seria i na filmiku w pikach ma 1,6-1,7 bara to długo nie pożyje ;)
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2015-01-18, 11:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2015-01-18, 12:36   

Luken1717 napisał/a:
Marcin997 napisał/a:
Dlaczego po 3 tyś/obr kreski spadają?




Nie ma powietrza , nie ma spalania, nie ma momentu na kreskach w górnych partiach.....

Czas na większe turbo, bo jeśli tam jest seria i na filmiku w pikach ma 1,6-1,7 bara to długo nie pożyje ;)


Dokładnie jest tak jak pisze kolega Luken1717.Większe turbo aż się prosi do tych gratów.
Obecnie to biedne GT 1749v ,które i tak wyjątkowo długo wytrzymuje.

gówno do bączka to drzwi garażowe za autem były uchylone około metra do góry. To były resztki dymu gówno nie zdążyły wylecieć z pomieszczenia.Pisałem że na żywo było dużo gorzej,ale mniejsza oto.

Pozdrawiam.

Pozdrawiam.
 
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-01-20, 20:52   

Czyli cały silnik poszedł do wymiany czy remontu? Nie chciałeś zmienić na PD?
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2015-01-20, 22:28   

HudY napisał/a:
Czyli cały silnik poszedł do wymiany czy remontu? Nie chciałeś zmienić na PD?


Dół silnika został zmieniony,głowica i reszta osprzętu została stara.Od dawna chciałem zrobić w miarę mocne VP. Celu jeszcze nie osiągnąłem dlatego Vp zostaje pod maską jeszcze na długo.

Pozdrawiam.
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2015-01-23, 19:11   

gówno rozumiesz pod pojęciem w miarę mocne VP? 240KM?

Pakuj GTB2260, bo za chwilę znowu będziesz szukał turba.
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2015-01-23, 19:28   

misieksnk napisał/a:
Pakuj GTB2260


coś cie się tak wszyscy uparli na to GTB2260
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2015-01-23, 19:46   

GOT_SPL napisał/a:
misieksnk napisał/a:
Pakuj GTB2260


coś cie się tak wszyscy uparli na to GTB2260




Bo widocznie niektórzy lubią mieć sensowny moment obrotowy do jazdy zaczynający się od 3tys rpm :fuck:


Można zbudować lepszą i mniejszą turbinę w podobnej kasie gówno zakup i przeróbka GTB2260 tak aby się nadawała do TDI i ogarnęła 220-230-240KM..Malo tego hybryda na konkretnym kutym kole zniesie dużo większe ciśnienie doładowania........ Ale o tym już pisałem 8-)
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2015-01-23, 19:49, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2015-01-23, 20:06   

Luken1717, a gówno powyżej 240KM ?
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2015-01-23, 20:13   

misieksnk napisał/a:
Luken1717, a gówno powyżej 240KM ?




Seryjne 2260 nie ogarnie mocy pow. 250KM w TDI....Bo masz tam dalej zwykły odlew który najprościej w świecie rozpier.oli jak zadasz mu konkretne CIŚNIENIE, które jest niezbędne aby wrzucić wachę w 8 zaworów...... Jeśli panujesz wiećej jak 260KM- Wtedy OK, czas zrobić hybrydę na bazie 2260... Ale...

Jest jakieś VP pow. 250KM? Na jakiej pompie? Bo może sie okazać przerost formy nad treścią z turbiną..



Jak już w temacie:
https://www.facebook.com/...?type=1&theater

2260 zmodzone na 360KM do 2.0 TDI 16V BKD.. Wszystko się da, ważne tylko aby robić wszystk oz głową i odpowiednio dobrać dla siebie klamoty, tak aby w pełni wykorzystać potencjał silnika.. Nie tylko pod względem MAX mocy, ale i rozpiętości użytecznego momentu obortowgo bez którego jazdy nie ma..
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2015-01-23, 20:21, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
diabolo
Już coś naskrobał


Samochód: audi a3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-01-23, 20:22   

na VP sa juz wyniki pod 400ps
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2015-01-23, 22:23   

misieksnk napisał/a:
gówno rozumiesz pod pojęciem w miarę mocne VP? 240KM?


220-230km mnie w zupełności zadowoli.Ważny jest dla mnie przebieg momentu obrotowego i utrzymanie go do 4tyś/obr

Luken1717 napisał/a:
Bo widocznie niektórzy lubią mieć sensowny moment obrotowy do jazdy zaczynający się od 3tys rpm :fuck:


I tego właśnie nie chcę.

diabolo napisał/a:
na VP sa juz wyniki pod 400ps


O takim VP to nawet nie śniłem,raczej się nie nadaje do codziennego użytku ;-)
 
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2015-01-23, 23:06   

Luken1717 napisał/a:
Bo widocznie niektórzy lubią mieć sensowny moment obrotowy do jazdy zaczynający się od 3tys rpm

I prawie każdy ma z tym problem a u mnie tego nie ma ;-) widocznie mam dobrze przerobione :mrgreen:
 
 
 
goldberg18
Średniozaawansowany

Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-01-24, 04:34   

Przecież wiadome ze taki AFN 200+ długo nie pożyje w szczególności jak moment 400+.
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2015-01-24, 10:36   

goldberg18, przeczytaj cały temat, a dowiesz sie że słupek jest z PD, a on wytrzyma...
 
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2015-01-24, 11:36   

Marcin997 napisał/a:
goldberg18, przeczytaj cały temat, a dowiesz sie że słupek jest z PD, a on wytrzyma...


Dół silnika jest z VP, Jak nie wytrzyma a głowica przeżyje będzie kolejny z VP.
Ostatnio zmieniony przez Wodz 2015-01-24, 11:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2015-01-26, 00:04   

czyli to ja nie zrozumiałem.. A widzisz. Zwracam honor.
 
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-01-26, 12:21   

diabolo napisał/a:
na VP sa juz wyniki pod 400ps

ale zapomniałeś o tym że dół silnika jest z PD ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14