FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Ściągnięcie skrzyni biegów
Autor Wiadomość
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-01-19, 22:34   Ściągnięcie skrzyni biegów

Ostatimi czasy robiłem sprzęgło. Strasznie się osiepałem żeby wyciągnąć i założyć skrzynię... Teraz wysypała mi się skrzynia. I chciałbym uniknąć męczarni z siepaniem.

A dlaczego? U mnie w silniku 2.0 założona jest skrzynia typu 020. I mocowanie wewnętrznego prawego przegubu deczko "zachodzi" za koło zamachowe. Takim oto sposobem nie idzie po prostu odciągnąć skrzyni w lewo od silnika. Czy jest jakiś prosty sposób na wyjęcie skrzyni? Jakieś obrócenie jej i wtedy po skosie albo coś?

Wiadomo że półośki odkręcone i lewy mcperson ze zwrotnicą wyjęty, oraz blaszki (ta pod spodem i z tyłu silnika) osłaniające zamach odkręcone.
 
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-01-19, 22:37   

jak tak bardzo ta flansza utrudnia sprawe to ja odkręć... albo na śrubie masz albo seger
 
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2013-01-19, 22:50   

KoguT napisał/a:
lewy mcperson ze zwrotnicą wyjęty

a po kiego grzyba? w żadnym wypadku nie przeszkadza.
jak juz chcesz wyjmować z flanszą to skrzynia różnicówką do góry i powinno wyskoczyć. ale odkręcenie flanszy to najlepsze wyjscie. chyba że tak bardzo nie chce sie oleju spuścić ..
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-01-19, 23:28   

właśnie sie kapnalem jak oglądnąłem dokładnie skrzynie :lol:
dzięki pany :piwo:

olej i tak wymienię więc będzie spuszczany :-)

a jaki olej najlepiej wlać?
Ostatnio zmieniony przez KoguT 2013-01-19, 23:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2013-01-19, 23:38   

Carlube 75W90 - bezproblemowy uniwersalny do skrzyń, w zimie dobrze sie sprawuje nie gęstnieje tak bardzo
 
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-01-20, 08:40   

Danielloo napisał/a:
Carlube 75W90

dokładnie ten sam lałem kiedyś ;-)
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-20, 09:34   

Danielloo napisał/a:
Carlube 75W90 - bezproblemowy uniwersalny do skrzyń, w zimie dobrze sie sprawuje nie gęstnieje tak bardzo

Jeszcze lepszy a niewiele droższy robi bodajże ELF 70W90 mega na doże mrozy i synchronizatory
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 11