Ostatimi czasy robiłem sprzęgło. Strasznie się osiepałem żeby wyciągnąć i założyć skrzynię... Teraz wysypała mi się skrzynia. I chciałbym uniknąć męczarni z siepaniem.
A dlaczego? U mnie w silniku 2.0 założona jest skrzynia typu 020. I mocowanie wewnętrznego prawego przegubu deczko "zachodzi" za koło zamachowe. Takim oto sposobem nie idzie po prostu odciągnąć skrzyni w lewo od silnika. Czy jest jakiś prosty sposób na wyjęcie skrzyni? Jakieś obrócenie jej i wtedy po skosie albo coś?
Wiadomo że półośki odkręcone i lewy mcperson ze zwrotnicą wyjęty, oraz blaszki (ta pod spodem i z tyłu silnika) osłaniające zamach odkręcone.
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro Pomógł: 7 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2013-01-19, 22:50
KoguT napisał/a:
lewy mcperson ze zwrotnicą wyjęty
a po kiego grzyba? w żadnym wypadku nie przeszkadza.
jak juz chcesz wyjmować z flanszą to skrzynia różnicówką do góry i powinno wyskoczyć. ale odkręcenie flanszy to najlepsze wyjscie. chyba że tak bardzo nie chce sie oleju spuścić ..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum