FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
obroty biegu jalowego Golf 2 Diesel
Autor Wiadomość
Grzesiek1987
Zaawansowany

Samochód: Skoda Roomster Scout
Silnik: 1.9 TDI BLS
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 314
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2012-12-27, 17:21   obroty biegu jalowego Golf 2 Diesel

Witam. Mam problem a dokladnie po zmianie pompy wtryskowej nie moge wyregulować obrotów biegu jałowego. Brakło mi juz śruby z tyłu. Na czym mogę jeszcze poregulować?? i jesczce pytanie troche kiepsko pali bez podciągniętego ssania a z ssaniem trochę lepiej czyli zapłon tak?? Dzięki
 
 
Bartek_R
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2012-12-27, 17:44   

obroty masz za duże czy za małe? kont wtrysku dobrze ustawiony czy na oko? pompa była kręcona? ma plombę na śrubie od wydatku szczątkowego?
 
 
 
Grzesiek1987
Zaawansowany

Samochód: Skoda Roomster Scout
Silnik: 1.9 TDI BLS
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 314
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2012-12-27, 17:55   

obroty są za duze. kręcona była tylko dawka ale przykręciłem ćwierć obrotu. ta od wydatku jest bardzo dużo wykręcona na zimnym jest 800/min a na 90C jest 1250/min
 
 
Grzesiek1987
Zaawansowany

Samochód: Skoda Roomster Scout
Silnik: 1.9 TDI BLS
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 314
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2012-12-27, 18:29   

jak wyregulować wydatek szczątkowy??
 
 
Grzesiek1987
Zaawansowany

Samochód: Skoda Roomster Scout
Silnik: 1.9 TDI BLS
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 314
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2012-12-27, 20:50   

jeszcze jedno pytanie czy jeżli dawka bedzie zbytnio przykręcona bedzie kiepsko palił??
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2012-12-27, 21:36   

Grzesiek1987 napisał/a:
Brakło mi juz śruby z tyłu.

Której? Pionowej za pompą,czy poziomej z przeciwnakrętką?
Grzesiek1987 napisał/a:
jak wyregulować wydatek szczątkowy?

Wykręcasz powolutku poziomą śrubę własnie z tą przeciwnakrętką do momentu,aż obroty przestaną spadać.Musisz to idealnie wyczuć- wykręcasz i wykręcasz,aż wyczaisz ten moment i później,jak ustalisz to położenie,wykręcasz jeszcze o pół obrotu,kontrujesz.
Grzesiek1987 napisał/a:
czy jeżli dawka bedzie zbytnio przykręcona bedzie kiepsko palił??

Nie.To sprawka złego kąta wtrysku lub kończącej się pompy.
 
 
 
Grzesiek1987
Zaawansowany

Samochód: Skoda Roomster Scout
Silnik: 1.9 TDI BLS
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 314
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2012-12-28, 08:55   

brakło mi tej śrubbki pionowej z tyłu do ustawiania obrotów no i jesszzce ma duże różnice między obrotami na zimnym i ciepłym.
 
 
Grzesiek1987
Zaawansowany

Samochód: Skoda Roomster Scout
Silnik: 1.9 TDI BLS
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 314
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2012-12-28, 09:00   

jak tak na oko ustawic kąt wtrysku??
 
 
Bartek_R
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2012-12-28, 10:43   

nie może chodzić za twardo, bo będzie za wczesny ale nie może być też za późny, bo będzie słaby i pokaże się więcej dymu, więc trzeba znaleźć kompromis, najlepiej by było zegarem, na kadłubie pompy jest strzałką i na obudowie powinna być kreska spróbuj wyjść z tego ustawienia, ale ustaw też wydatek jak pisał Michał
ale ogólnie kont wtrysku ma dużą tolerancję i nawet na skrajnych położeniach powinien odpalać w miarę dobrze
Ostatnio zmieniony przez Bartek_R 2012-12-28, 10:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2012-12-28, 11:38   

Bartek_R napisał/a:
kont

:bije:
 
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2012-12-28, 12:54   

Kąt wtrysku poleciłbym jednak ustawić na zegar, nie zajmuje dużo czasu nie jest to duży wydatek. gówno do palenia to jak będzie za późny to nie będzie dobrze palił zwłaszcza jak silnik nie jest w dobrej kondycji. Jeśli wydatek szczątkowy był na pompie dobry (zakładam że pompa wcześniej działała dobrze) to po gówno ruszać?
Ostatnio zmieniony przez Ziomek 2012-12-28, 12:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek_R
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: (Oo==w==oO)
Silnik: 1,9TDI ASZ
Imię: Bartek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Krzemienna:)
Wysłany: 2012-12-28, 13:12   

Michał_1977, zaspany byłem :galareta:
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-28, 13:22   

Grzesiek1987 napisał/a:
no i jesszzce ma duże różnice między obrotami na zimnym i ciepłym.

Troche się wtrące: od czego może wynikać właśnie ta duża różnica miedzy zimnym a ciepłym??
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2012-12-28, 19:45   

toffic napisał/a:
od czego może wynikać właśnie ta duża różnica miedzy zimnym a ciepłym??

Przede wszystkim,od obciążenia przez dogrzewanie świec,ale i od samego wydatku szczątkowego,też.
Ziomek napisał/a:
Jeśli wydatek szczątkowy był na pompie dobry (zakładam że pompa wcześniej działała dobrze) to po gówno ruszać?

A po to Panie kochany,że po każdej zmianie dawki,należy skorygować wydatek,bo dźwignia dozownika wewnątrz pompy zmienia położenie.
 
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2012-12-29, 09:30   

Michał_1977 napisał/a:
A po to Panie kochany,że po każdej zmianie dawki,należy skorygować wydatek,bo dźwignia dozownika wewnątrz pompy zmienia położenie.

Ja po zmianie dawki wydatku nie ruszałem a nie mam problemów ze spalaniem czy z obrotami. Faktem jest że po zwiększeniu wzrosły obroty ale zbiłem je pionową śrubą.
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2012-12-29, 10:42   

Ziomek napisał/a:
Ja po zmianie dawki wydatku nie ruszałem a nie mam problemów ze spalaniem czy z obrotami. Faktem jest że po zwiększeniu wzrosły obroty ale zbiłem je pionową śrubą.

Źle zrobiłeś.
 
 
 
Grzesiek1987
Zaawansowany

Samochód: Skoda Roomster Scout
Silnik: 1.9 TDI BLS
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 314
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2012-12-29, 13:57   

ustawiłem wydatek myslę że dobrze. ale jakie są konsekwencje źle ustawionego wydatku
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2012-12-29, 14:35   

Pływające obroty na biegu jałowym.
 
 
 
Grzesiek1987
Zaawansowany

Samochód: Skoda Roomster Scout
Silnik: 1.9 TDI BLS
Imię: Grzegorz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 314
Skąd: Dynów/Błażowa
Wysłany: 2012-12-29, 15:06   

nie obroty już stoją czy zimny czy ciepły jest tylko minimalna różnica. dawke wykręciłem bo trochę kurzył na czarno i mysle że bedzie dobrze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 10