Wysłany: 2012-12-27, 17:21 obroty biegu jalowego Golf 2 Diesel
Witam. Mam problem a dokladnie po zmianie pompy wtryskowej nie moge wyregulować obrotów biegu jałowego. Brakło mi juz śruby z tyłu. Na czym mogę jeszcze poregulować?? i jesczce pytanie troche kiepsko pali bez podciągniętego ssania a z ssaniem trochę lepiej czyli zapłon tak?? Dzięki
obroty są za duze. kręcona była tylko dawka ale przykręciłem ćwierć obrotu. ta od wydatku jest bardzo dużo wykręcona na zimnym jest 800/min a na 90C jest 1250/min
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał Pomógł: 43 razy Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2012-12-27, 21:36
Grzesiek1987 napisał/a:
Brakło mi juz śruby z tyłu.
Której? Pionowej za pompą,czy poziomej z przeciwnakrętką?
Grzesiek1987 napisał/a:
jak wyregulować wydatek szczątkowy?
Wykręcasz powolutku poziomą śrubę własnie z tą przeciwnakrętką do momentu,aż obroty przestaną spadać.Musisz to idealnie wyczuć- wykręcasz i wykręcasz,aż wyczaisz ten moment i później,jak ustalisz to położenie,wykręcasz jeszcze o pół obrotu,kontrujesz.
Grzesiek1987 napisał/a:
czy jeżli dawka bedzie zbytnio przykręcona bedzie kiepsko palił??
Nie.To sprawka złego kąta wtrysku lub kończącej się pompy.
nie może chodzić za twardo, bo będzie za wczesny ale nie może być też za późny, bo będzie słaby i pokaże się więcej dymu, więc trzeba znaleźć kompromis, najlepiej by było zegarem, na kadłubie pompy jest strzałką i na obudowie powinna być kreska spróbuj wyjść z tego ustawienia, ale ustaw też wydatek jak pisał Michał
ale ogólnie kont wtrysku ma dużą tolerancję i nawet na skrajnych położeniach powinien odpalać w miarę dobrze
Ostatnio zmieniony przez Bartek_R 2012-12-28, 10:46, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 215 Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2012-12-28, 12:54
Kąt wtrysku poleciłbym jednak ustawić na zegar, nie zajmuje dużo czasu nie jest to duży wydatek. gówno do palenia to jak będzie za późny to nie będzie dobrze palił zwłaszcza jak silnik nie jest w dobrej kondycji. Jeśli wydatek szczątkowy był na pompie dobry (zakładam że pompa wcześniej działała dobrze) to po gówno ruszać?
Ostatnio zmieniony przez Ziomek 2012-12-28, 12:54, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 215 Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2012-12-29, 09:30
Michał_1977 napisał/a:
A po to Panie kochany,że po każdej zmianie dawki,należy skorygować wydatek,bo dźwignia dozownika wewnątrz pompy zmienia położenie.
Ja po zmianie dawki wydatku nie ruszałem a nie mam problemów ze spalaniem czy z obrotami. Faktem jest że po zwiększeniu wzrosły obroty ale zbiłem je pionową śrubą.
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał Pomógł: 43 razy Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2012-12-29, 10:42
Ziomek napisał/a:
Ja po zmianie dawki wydatku nie ruszałem a nie mam problemów ze spalaniem czy z obrotami. Faktem jest że po zwiększeniu wzrosły obroty ale zbiłem je pionową śrubą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum