Tez miałem na O.Z Turbo 8J przez jakies kilka tygodni 165/45 i nie dobija opona do rantu z obu stron :)
Koło jest mega dobre!
ale wg. mnie troche za małe koło do MKIII, ale jak na przod zalozysz 2"rant i 185/45 a na tył 3" i 195/45 to jakos wypełni nadkole. Na 165/45 bedzie albo meeega szczelina albo połozsz kołyske na asfalcie.
Paczek miał w tamtym roku 15" na 165/50 i spasowane nadkola -kołyska 15mm nad ziemia chyba :)
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2013-01-23, 18:29
matimk3, z przodu się wszytko zmieści, ja nie miałem nic robione w mk3 i 8,5j w 17' się zmieściło bez problemu wiec sie nie lekąj, Ewentualnie delikatnie rancik podegniesz i sie zmieści.
Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 345 Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-01-24, 21:09
Herbi, 3 cale na tył to za wielki hardcore :D
to sie juz nie pomieści , 8,5 bedzie wystawalo , tak jak pisałem wcześniej nie chce bawić sie w naciąganie błotników
więc tak jak piszecie 185 przód - ni to naciąg , wogole wygladu chyba nie bedzie 165 nie dojdzie to wiem na bank,
teraz wiadomo dlaczego chciałem 7,5 przód
opona 165/45 by ładnie leżała
sam juz nie wiem
Ostatnio zmieniony przez matimk3 2013-01-24, 21:13, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2013-01-24, 21:12
matimk3, na 8j bedzie leżec idealnie, 165 jest za biedna. wiesz po gówno sie stosuje naciąg? Jak mas zproblem zmieścic szerokie koło, 8j jest w sam raz. W mk3 na 8j miałem 195/45 (jest na awatarze) wyglądało bardzo ok. 185 bedzie lux.
Samochód: Polo GTI
Silnik: Tttturbo
Imię: Kamil Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 922 Skąd: Lecka
Wysłany: 2013-01-24, 21:34
Seba dobrze pisze, nie pchaj się też w bardzo wąskie opony bo i troche przyczepności też mieć trzeba i opona 185/45 ładnie się ułoży.
Mam teraz meśki 165/45 na 8 calach - naciąg spory się robi. Ale wąskie to bars..
A tak wogóle, to bardzo fajna wersja mk3 - o ile średnio przepadam za tym modelem, tak ta tapicerka mi się naprawde podoba
Powodzenia w modach
orientowałem sie gówno do klap i bardzo ciezko jest trafić zdrową... a jak kupisz zgniłka i nawet ją zrobisz to prędzej czy później wyjdzie bąbel... w USach była słaba konsrewacja albo może kiepsko wytrawiona blacha i gniją okropnie... Sam chyba widziałeś tą ćwiartkę z której brałem ABA. Tam w podłużnice wkładałem pięść po mocniejszym pchnięciu (LyszyK, nie szukaj zboczonych podtekstów )
Moje stwierdzenie jest takie że gówno w USie plastikowe to ok, ale gówno z blachy to sie w to nie pchać...
Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 345 Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-02-09, 16:29
KoguT, ćwiartka zdrowa była jak nic
bedąc jeszcze w PL dotarł do mnie kurier z przednim zderzakiem, dokładką, wkładami do obrysów i jednym czarnym obrysem-strona lewa ( gdyby ktoś posiadał niepotrzebny prawy obrys lub komplet ciemnych chętnie odkupie )
gówno do klapy to sie bede zastanawiał , do wiosny jeszcze troche czasu , jak sie znajdzie jakaś "uczciwa" klapa to bedzie , jak nie to nie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum