FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
OTMAR ALT 255 by matimk3
Autor Wiadomość
matimk3
Zaawansowany


Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 345
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-07-01, 22:42   

Byq, :prosze:


coś sie dzieje

IMG_0180 - Kopia.JPG
Plik ściągnięto 19528 raz(y) 237,18 KB

Ostatnio zmieniony przez matimk3 2013-07-06, 16:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
matimk3
Zaawansowany


Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 345
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-08-12, 19:01   

do halo ZKW zdobyłem w bardzo fajnym stanie dziś kierunki ZKW :)
będą jakieś działania z frontem :-P

 
 
 
Michu
Władca postów


Samochód: Golf IV
Silnik: 2.3 VR5
Imię: Sebastian
Pomógł: 22 razy
Wiek: 30
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1269
Skąd: Frysztak
Wysłany: 2013-08-12, 20:41   

Możliwe że widziałem Cie dziś w Krośnie koło 14 na Lotosie?
Bo mi się właśnie tak rzucił w oczy golf taki i to chyba Ty bo rejestracja kwadratowa z przodu i ozety :prosze:
Ostatnio zmieniony przez Michu 2013-08-12, 20:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
matimk3
Zaawansowany


Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 345
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-08-12, 23:11   

tak byłem w Krośnie ;-)
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-08-13, 10:19   

jednak klapa?

sprzedaj mi hokejke :lol:
 
 
 
matimk3
Zaawansowany


Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 345
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-08-15, 00:12   

klapa jak narazie leży , niewiadomo czy bedzie na aucie , mam inna koncepcje
:gówno:


udało sie :prosze:






Ostatnio zmieniony przez matimk3 2013-08-18, 09:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
matimk3
Zaawansowany


Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 345
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-08-27, 17:17   

Pakiet USA sprzedany

z nowości golf dostał nowy okład wydechowy

nowe mieszki :prosze:


halogeny ;-)





w najbliższym czasie Otmar bedzie miał "normalną" tablice na przodzie
i będę szukał jakiegoś majstra żeby mi ładnie kierownice obszył :roll:
 
 
 
matimk3
Zaawansowany


Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 345
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-09-23, 16:09   

AKTUALIZACJA

bierzące plany zrealizowane , tablica z przodu normalna jest ,
z kierownicą jakieś postępy też są ,

noi jak z palnów doprowadzenia auta do stanu fabrycznego wpadly białe kierunki w zderzak

auto było w Dynowie , w Tarnowie na zlotach , wiem jest sporo do zrobienia , felgi też zaniedbałem ale teraz nadchodzi aura taka że niedługo koła będą sciągnięte z samochodu i obiecuje ze doprowadze je do godnego stanu , autem jeżdze na codzień więc ten kto posiada koło z rantem wie jak trudno utrzymać je w stanie idealnym ,
koło to nic , rozkręci sie , wypoleruje, może wymaluje na przyszły sezon , pożyjemy zobaczymy ,
narazie piorytetem będzie buda i lakier :roll:

a i wiem post pod postem ale wiecznych edycji nie będzie ;-)

takie dwa szoty na pocieszenie

 
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2013-09-23, 16:22   

matimk3 napisał/a:
autem jeżdze na codzień więc ten kto posiada koło z rantem wie jak trudno utrzymać je w stanie idealnym

Bzdura ;-) Widziałeś moje ranty? Mam je już 2 lata i jeżdżę autem tez na codzień. Ty miałeś nowe ranty, przejeździłeś jeden sezon i naprawdę zaszły totalnie. Dobra pasta i raz na 2 tyg jak przelecisz to są ciągle jak nowe :prosze:
 
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2013-09-23, 18:51   

sebus_777 napisał/a:
Dobra pasta i raz na 2 tyg jak przelecisz to są ciągle jak nowe
Prawda! Wiem sam po sobie że NXT robi robotę, a na jakies shity autosole szkoda życia.
 
 
 
DeeeeN
Zaawansowany

Samochód: 6N
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 340
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-09-23, 19:19   

DJ_SM napisał/a:
a na jakies shity autosole szkoda życia.

Seba ja cie proszę, to są dwie zupełnie inne historie. Autosol ma "grubo" polerować a pasty typu NXT wydobywać jak największy błysk i go utrwalać.
 
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2013-09-23, 20:32   

DeeeeN, a gówno Ty za banialuki wypisujesz. Ja odnawiałem ranty w Artec'ach od papieru 220 do 2500 i stosowałem tylko NXT i efekt wyszedł bajeczny, a dodam że robiłęm wszystko ręcznie.
 
 
 
Herbi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Scirocco 53B, MKI cabrio
Silnik: ABF, FV,
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 797
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2013-09-23, 20:49   

DJ_SM, mylisz się.
Są różne stopy.
I to że jeśli cos ma w nazwie "M" nie znaczy że jest lepsze.
wSZYSTKO zalezy od tego jakiego stopu uzywamy i jak jest przygotowana powierzchnia.
Bo np. uzywając pasty PP50 i robiąc mechanicznie wystrczy skonczyc na papierze 800 i jest lustro bo pasta jest agresywna.
I tu mozna powiedzieć, że jest lepsza od megsa? NIE
Po porostu kazda pasta sie inaczej pracuje, są różnej agresywności
Autosol średnio sie nadaje do rozpracowywania ręcznego, bo jest włąsnie agresywny.
Np.
Megsa mogę uzyć przed zlotem do poprawienia blasku ale nie nadaje sie odnowy rantów po 1500km w deszczu autostrada, bo jest za słaby, i tu lepiej sprawdza sie autosol maszynowo, bo nie trzeba trzeć papierem 2000 czy 2500 zrysowanych od brudnej wody rantów.
Ostatnio zmieniony przez Herbi 2013-09-23, 20:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DJ_SM
Uzależniony od postów


Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 4614
Skąd: Bombaj
Wysłany: 2013-09-23, 20:51   

Herbi napisał/a:
robiąc mechanicznie wystrczy skonczyc na papierze 800 i jest lustro
Juz ja widział te Wasze lustra :roll:
Każdy ma inny sposób grunt by efekt finalny był zadowalający. :prosze:
Ostatnio zmieniony przez DJ_SM 2013-09-23, 20:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Herbi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Scirocco 53B, MKI cabrio
Silnik: ABF, FV,
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 797
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2013-09-23, 21:14   

DJ_SM napisał/a:
Herbi napisał/a:
robiąc mechanicznie wystrczy skonczyc na papierze 800 i jest lustro
Juz ja widział te Wasze lustra :roll:
Każdy ma inny sposób grunt by efekt finalny był zadowalający. :prosze:


Nie, nie widziałeś.
Nikt w PL wtedy nie wiedział gówno to Megs itp.
 
 
 
krzysi1991ek
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Suzuki Vitara / BMW E46
Silnik: Na chodzie
Imię: Krzysiek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 616
Skąd: Jasło
Wysłany: 2013-09-23, 21:14   

A to Ciebie widziałem w Szczawnicy nie tak dawno ;)
 
 
 
matimk3
Zaawansowany


Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 345
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-09-23, 21:55   

krzysi1991ek, tak byłem Mk3 w szczawnicy ,

gówno do polerki to chłopaki z doświadczenia wiem, że na moich rantach jak nalot z klocków sie osadzii , a niedopilnowanie jak w moim przypadku było
to później ciężko mi było doprowadzić rant do mniej więcej "blasku" zaczynając z papieru 2 tys, podejżewam że stop ma też tu swoje znaczenie , wszystko rozstrzygnie sie niedługo bo już kiedyś zainwestowałem w klucze , rozkrece felgi wypoleruje i bede miał je już teraz bardziej na oku

wiadomo, każdy na błędach sie uczy

postanowienie poprawy już było , więc obiecuje we w przyszłym sezonie będzie lepiej
:prosze:
Ostatnio zmieniony przez matimk3 2013-09-23, 22:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Pae
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-24, 10:18   

OZ kosi na tym rancie! Ale nie masz przypadkiem za małej średnicy koła?
 
 
JuStIcE
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Polo 6N
Silnik: 1,6 AEE
Imię: Bartek
Pomógł: 13 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 988
Skąd: Hucisko RLE
Wysłany: 2013-09-24, 11:03   

Mati, fajnie się dzieje z Gofrem :-) Teraz tylko dbać o lakier i posadzić koniecznie jeszcze minimum z 3-4 cm :-)
 
 
 
matimk3
Zaawansowany


Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 345
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-09-24, 13:30   

Pae, z 16 sie nie spotkałem jak również innymi rozmiarami ,możliwe że mało wiem o tym kole , wiem ze są różne szerokosci oryginalnie i inne ET samego bębna , aczkolwiek widziałem OZ turbo rozcięte i skręcone na bębnie 16

JuStIcE, z przodu jest 3,9 także jakbym spuścił tyle ile ty piszesz to glebe bym wygrał na pewno :roftl:
gówno do lakieru to już pisałem że w planach jest malowanie całego auta

po mału a do przodu , chce to zrobić raz a dobrze
Ostatnio zmieniony przez matimk3 2013-09-24, 13:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JuStIcE
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Polo 6N
Silnik: 1,6 AEE
Imię: Bartek
Pomógł: 13 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 988
Skąd: Hucisko RLE
Wysłany: 2013-09-24, 18:22   

matimk3 napisał/a:
Pae, z 16 sie nie spotkałem jak również innymi rozmiarami ,możliwe że mało wiem o tym kole , wiem ze są różne szerokosci oryginalnie i inne ET samego bębna , aczkolwiek widziałem OZ turbo rozcięte i skręcone na bębnie 16

Koledze chodziło o średnicę całkowitą koła z oponą względem serii :-) Ja u siebie przy 15 calach i oponie 165/45 mam spore przekłamanie na liczniku :-)
matimk3 napisał/a:
JuStIcE, z przodu jest 3,9 także jakbym spuścił tyle ile ty piszesz to glebe bym wygrał na pewno :roftl:

Eee, 3,4 to ja mam z przodu :-P Chbyba coś wyżej musi być :-P
matimk3 napisał/a:
po mału a do przodu , chce to zrobić raz a dobrze

I to się chwali :-)

Działaj, działaj, bo bazę masz świetną i idzie Ci bardzo fajnie :-)
 
 
 
Pae
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-24, 21:56   

JuStIcE napisał/a:
matimk3 napisał/a:
Pae, z 16 sie nie spotkałem jak również innymi rozmiarami ,możliwe że mało wiem o tym kole , wiem ze są różne szerokosci oryginalnie i inne ET samego bębna , aczkolwiek widziałem OZ turbo rozcięte i skręcone na bębnie 16

Koledze chodziło o średnicę całkowitą koła z oponą względem serii :-)


Dokładnie tak. :-)
 
 
matimk3
Zaawansowany


Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 345
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-09-25, 19:21   

JuStIcE, chłopaki ostatnio w Dynowie robili pomiary , szału nima

będzie niżej :prosze:
 
 
 
matimk3
Zaawansowany


Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 345
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-11-10, 10:54   

Jako że posiadaczem Otmara jestem juz okrągły rok i auto stoi juz na stali więc myśle że takie podsumowanie gówno wymodziło sie w tym okresie czasu :prosze:

Sezon 2013:
-koła dostały nowe ranty i opony
- wpadły halogeny zkw
- zdobyłem ori naklejki
- nowy gewinde na przód
- pakiet usa był w planach , miałem kompletny ale wizja sie zmieniła i sprzedałem, myśle że bardzo dobrze że sie tak stało

Plany na przyszły sezon ?
W pierwszej kolejnosci stawiam na lakier :prosze:

Edytowałem 1 strone , jakiś ład musi być :-P
 
 
 
matimk3
Zaawansowany


Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 345
Skąd: Dębica
Wysłany: 2014-02-21, 11:38   

Żeby nie było :prosze:

zabrałem sie jakiś czas temu za felgi


polerka bedzie jeszcze poprawiona bo chciałem uzyskać jeszcze lepszy efekt ;-)

między czasie wpadły takie pierdoły jak wygłuszenie przedniej maski w bdb stanie ze wszystkimi ori spinkami oraz narożnik plastikowy szyny fotela

niedawno też był kurier z takimi oto cudami :prosze:



ori dywany z mk3 , szukalem dywanika kierowcy bo moj juz od nowości sie trosze "utlenił " :-? i troche ciężko było naleść właśnie ten dywanik w bdb stanie, sprzedający pisał ze były one może z miesiąc w aucie od nowości , pozniej zastapił je innymi , stan wskazuje na to że to prawda :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 20