Samochód: Golf IV
Silnik: 2.3 VR5
Imię: Sebastian Pomógł: 22 razy Wiek: 30 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1269 Skąd: Frysztak
Wysłany: 2013-08-12, 20:41
Możliwe że widziałem Cie dziś w Krośnie koło 14 na Lotosie?
Bo mi się właśnie tak rzucił w oczy golf taki i to chyba Ty bo rejestracja kwadratowa z przodu i ozety
Ostatnio zmieniony przez Michu 2013-08-12, 20:42, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 345 Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-09-23, 16:09
AKTUALIZACJA
bierzące plany zrealizowane , tablica z przodu normalna jest ,
z kierownicą jakieś postępy też są ,
noi jak z palnów doprowadzenia auta do stanu fabrycznego wpadly białe kierunki w zderzak
auto było w Dynowie , w Tarnowie na zlotach , wiem jest sporo do zrobienia , felgi też zaniedbałem ale teraz nadchodzi aura taka że niedługo koła będą sciągnięte z samochodu i obiecuje ze doprowadze je do godnego stanu , autem jeżdze na codzień więc ten kto posiada koło z rantem wie jak trudno utrzymać je w stanie idealnym ,
koło to nic , rozkręci sie , wypoleruje, może wymaluje na przyszły sezon , pożyjemy zobaczymy ,
narazie piorytetem będzie buda i lakier
a i wiem post pod postem ale wiecznych edycji nie będzie
Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++ Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1240 Skąd: RBR
Wysłany: 2013-09-23, 16:22
matimk3 napisał/a:
autem jeżdze na codzień więc ten kto posiada koło z rantem wie jak trudno utrzymać je w stanie idealnym
Bzdura Widziałeś moje ranty? Mam je już 2 lata i jeżdżę autem tez na codzień. Ty miałeś nowe ranty, przejeździłeś jeden sezon i naprawdę zaszły totalnie. Dobra pasta i raz na 2 tyg jak przelecisz to są ciągle jak nowe
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2013-09-23, 20:32
DeeeeN, a gówno Ty za banialuki wypisujesz. Ja odnawiałem ranty w Artec'ach od papieru 220 do 2500 i stosowałem tylko NXT i efekt wyszedł bajeczny, a dodam że robiłęm wszystko ręcznie.
DJ_SM, mylisz się.
Są różne stopy.
I to że jeśli cos ma w nazwie "M" nie znaczy że jest lepsze.
wSZYSTKO zalezy od tego jakiego stopu uzywamy i jak jest przygotowana powierzchnia.
Bo np. uzywając pasty PP50 i robiąc mechanicznie wystrczy skonczyc na papierze 800 i jest lustro bo pasta jest agresywna.
I tu mozna powiedzieć, że jest lepsza od megsa? NIE
Po porostu kazda pasta sie inaczej pracuje, są różnej agresywności
Autosol średnio sie nadaje do rozpracowywania ręcznego, bo jest włąsnie agresywny.
Np.
Megsa mogę uzyć przed zlotem do poprawienia blasku ale nie nadaje sie odnowy rantów po 1500km w deszczu autostrada, bo jest za słaby, i tu lepiej sprawdza sie autosol maszynowo, bo nie trzeba trzeć papierem 2000 czy 2500 zrysowanych od brudnej wody rantów.
Ostatnio zmieniony przez Herbi 2013-09-23, 20:49, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 345 Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-09-23, 21:55
krzysi1991ek, tak byłem Mk3 w szczawnicy ,
gówno do polerki to chłopaki z doświadczenia wiem, że na moich rantach jak nalot z klocków sie osadzii , a niedopilnowanie jak w moim przypadku było
to później ciężko mi było doprowadzić rant do mniej więcej "blasku" zaczynając z papieru 2 tys, podejżewam że stop ma też tu swoje znaczenie , wszystko rozstrzygnie sie niedługo bo już kiedyś zainwestowałem w klucze , rozkrece felgi wypoleruje i bede miał je już teraz bardziej na oku
wiadomo, każdy na błędach sie uczy
postanowienie poprawy już było , więc obiecuje we w przyszłym sezonie będzie lepiej
Ostatnio zmieniony przez matimk3 2013-09-23, 22:02, w całości zmieniany 2 razy
Pae [Usunięty]
Wysłany: 2013-09-24, 10:18
OZ kosi na tym rancie! Ale nie masz przypadkiem za małej średnicy koła?
Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 345 Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-09-24, 13:30
Pae, z 16 sie nie spotkałem jak również innymi rozmiarami ,możliwe że mało wiem o tym kole , wiem ze są różne szerokosci oryginalnie i inne ET samego bębna , aczkolwiek widziałem OZ turbo rozcięte i skręcone na bębnie 16
JuStIcE, z przodu jest 3,9 także jakbym spuścił tyle ile ty piszesz to glebe bym wygrał na pewno
gówno do lakieru to już pisałem że w planach jest malowanie całego auta
po mału a do przodu , chce to zrobić raz a dobrze
Ostatnio zmieniony przez matimk3 2013-09-24, 13:31, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Polo 6N
Silnik: 1,6 AEE
Imię: Bartek Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 988 Skąd: Hucisko RLE
Wysłany: 2013-09-24, 18:22
matimk3 napisał/a:
Pae, z 16 sie nie spotkałem jak również innymi rozmiarami ,możliwe że mało wiem o tym kole , wiem ze są różne szerokosci oryginalnie i inne ET samego bębna , aczkolwiek widziałem OZ turbo rozcięte i skręcone na bębnie 16
Koledze chodziło o średnicę całkowitą koła z oponą względem serii Ja u siebie przy 15 calach i oponie 165/45 mam spore przekłamanie na liczniku
matimk3 napisał/a:
JuStIcE, z przodu jest 3,9 także jakbym spuścił tyle ile ty piszesz to glebe bym wygrał na pewno
Eee, 3,4 to ja mam z przodu Chbyba coś wyżej musi być
matimk3 napisał/a:
po mału a do przodu , chce to zrobić raz a dobrze
I to się chwali
Działaj, działaj, bo bazę masz świetną i idzie Ci bardzo fajnie
Pae [Usunięty]
Wysłany: 2013-09-24, 21:56
JuStIcE napisał/a:
matimk3 napisał/a:
Pae, z 16 sie nie spotkałem jak również innymi rozmiarami ,możliwe że mało wiem o tym kole , wiem ze są różne szerokosci oryginalnie i inne ET samego bębna , aczkolwiek widziałem OZ turbo rozcięte i skręcone na bębnie 16
Koledze chodziło o średnicę całkowitą koła z oponą względem serii
Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 345 Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-11-10, 10:54
Jako że posiadaczem Otmara jestem juz okrągły rok i auto stoi juz na stali więc myśle że takie podsumowanie gówno wymodziło sie w tym okresie czasu
Sezon 2013:
-koła dostały nowe ranty i opony
- wpadły halogeny zkw
- zdobyłem ori naklejki
- nowy gewinde na przód
- pakiet usa był w planach , miałem kompletny ale wizja sie zmieniła i sprzedałem, myśle że bardzo dobrze że sie tak stało
Plany na przyszły sezon ?
W pierwszej kolejnosci stawiam na lakier
Samochód: Otmar Alt, XX Jahre
Silnik: AKS, AFN
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 345 Skąd: Dębica
Wysłany: 2014-02-21, 11:38
Żeby nie było
zabrałem sie jakiś czas temu za felgi
polerka bedzie jeszcze poprawiona bo chciałem uzyskać jeszcze lepszy efekt
między czasie wpadły takie pierdoły jak wygłuszenie przedniej maski w bdb stanie ze wszystkimi ori spinkami oraz narożnik plastikowy szyny fotela
niedawno też był kurier z takimi oto cudami
ori dywany z mk3 , szukalem dywanika kierowcy bo moj juz od nowości sie trosze "utlenił " i troche ciężko było naleść właśnie ten dywanik w bdb stanie, sprzedający pisał ze były one może z miesiąc w aucie od nowości , pozniej zastapił je innymi , stan wskazuje na to że to prawda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum