FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty ABU
Autor Wiadomość
daworz
Średniozaawansowany


Samochód: Passat B5 variant
Silnik: AHH
Imię: Dawid
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 171
Skąd: RRS
Wysłany: 2013-01-18, 15:24   Falujące obroty ABU

Od dwóch dni męczę się z moim golfem. I jest tak Vag Pokazuje cały czas błąd:
518 Potencjometr przepustnicy -G69 Zwarcie do masy A czasami wyskakuje Przerwa lub zwarcie do masy - Błąd sporadyczny. I tak Jak się nagrzeje to obroty zaczynają falować i wtedy wyskakuje jeszcze jeden błąd 670 Czujnik zespołu przepustnicy -G127 Brak sygnału Błąd sporadyczny. O gówno w tym może chodzić? TPS niby sprawdzony. Ustawiony tak jak w opisie. Rezystancje są przybliżone do tych z poradnika.
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-01-18, 15:32   

silniczek krokowy?
 
 
 
daworz
Średniozaawansowany


Samochód: Passat B5 variant
Silnik: AHH
Imię: Dawid
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 171
Skąd: RRS
Wysłany: 2013-01-18, 15:37   

Też tak myślę tylko że te błędy mi nie pasują. Zastanawia mnie dlaczego drugi błąd ten 670 wywala dopiero jak się nagrzeje? Obroty wtedy falują i słychać jak krokowiec wariuje tzn tak bzyka i cofa się i wysuwa delikatnie. Wtedy odpinam TPS i wszystko ładnie pracuje.
Ostatnio zmieniony przez daworz 2013-01-18, 15:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-01-18, 15:43   

Zacząłbym od porządnego czyszczenia i adaptacji przepustnicy w vagu.
 
 
daworz
Średniozaawansowany


Samochód: Passat B5 variant
Silnik: AHH
Imię: Dawid
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 171
Skąd: RRS
Wysłany: 2013-01-18, 15:47   

Płonek napisał/a:
Zacząłbym od porządnego czyszczenia i adaptacji przepustnicy w vagu.


Mógłbyś coś więcej powiedzieć na ten temat. Bo jak klikam na adaptacja to mi wyskakuje Brak uprawnień chyba czy coś podobnego.
 
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-01-18, 15:50   

Do tego będziesz potrzebował pełnej wersji vaga, nie demo.
Tutaj masz konkretny opis gówno i jak
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117701
taka adaptacja powinna pomóc
 
 
daworz
Średniozaawansowany


Samochód: Passat B5 variant
Silnik: AHH
Imię: Dawid
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 171
Skąd: RRS
Wysłany: 2013-01-18, 15:56   

Ja go odczytywałem programem Polski VAG 4.9. Jaki program polecacie do tej adaptacji VAG COM 208.1 PL, VAG COM 311.2, VAG-COM 409.1?
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-01-18, 16:20   

Płonek, przecież w ABU sie nie czyści przepustnicy bo na nią leci paliwo z wtryskiwacza.

A z tego gówno pamiętam to adaptacji się też nie robiło bo program jej nie kończył. Robiło się reset aku i miało grać
 
 
 
daworz
Średniozaawansowany


Samochód: Passat B5 variant
Silnik: AHH
Imię: Dawid
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 171
Skąd: RRS
Wysłany: 2013-01-18, 16:27   

Reset robiony. Ściągałem klemę na jakieś pół godziny i później odpalałem auto i sobie chodziło ładnie na obrotach z jakieś 10 min i pojechałem się przejechać i od nowa to samo.
 
 
 
konrad251
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-18, 16:51   

A jak sprawa u Ciebie z przepływomierzem?
Często obroty falują przez niesprawną przepływkę
 
 
daworz
Średniozaawansowany


Samochód: Passat B5 variant
Silnik: AHH
Imię: Dawid
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 171
Skąd: RRS
Wysłany: 2013-01-18, 17:29   

Przepływomierz w ABU? Pierwsze słyszę. U mnie nie ma chyba przepływomierza.
 
 
 
konrad251
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-18, 17:39   

Nie wiem czy jest czy nie ale chciałem coś pomóc :)
W takim razie nie było mojej wypowiedzi :D
 
 
daworz
Średniozaawansowany


Samochód: Passat B5 variant
Silnik: AHH
Imię: Dawid
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 171
Skąd: RRS
Wysłany: 2013-01-18, 17:59   

Ma ktoś jakieś pomysły?
 
 
 
KoguT
Uzależniony od postów


Samochód: VW GOLF MK4 CABRIO
Silnik: AFT
Imię: Michał
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 2437
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-01-18, 23:20   

jedź na szrot i skombinuj sobie krokowca. Tam jest bodajrze 6 pinów na kostce. Masz LPG w nim?

w ABU czujnik temperatury, TPS i krokowiec są bardzo ściśle połączone ze sobą. Możesz też na próbę podmienic czujnik temperatury
 
 
 
daworz
Średniozaawansowany


Samochód: Passat B5 variant
Silnik: AHH
Imię: Dawid
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 171
Skąd: RRS
Wysłany: 2013-01-19, 03:35   

KoguT napisał/a:
jedź na szrot i skombinuj sobie krokowca. Tam jest bodajrze 6 pinów na kostce. Masz LPG w nim?

w ABU czujnik temperatury, TPS i krokowiec są bardzo ściśle połączone ze sobą. Możesz też na próbę podmienic czujnik temperatury


LPG mam. Czujnik temperatury mam nowy. wymieniany w środę. Spróbuję z tym krokowym się pobawić trochę. A jest może jaki manual jak sprawdzić ten silniczek np. multimetrem?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10