Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 307 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-06-04, 21:00
Niki20 napisał/a:
HudY napisał/a:
Ale z takim klocem z przodu będzie pewnie skręcać jak muscle car
bez przesady on nie jest aż taki ciężki w 3 osoby z nim sobie śmiało poradzą
Wystarczy otworzyć maskę by wiedzieć gówno audi spierdo***o i o ile przy normalnej jeździe nie będzie to przeszkadzało to w zimie czy przy szaleństwach zobaczysz, że auto nie zawsze pojedzie tam gdzie chcesz.. mnie to czasem drażni przy R4 który waży sporo mniej. Chyba, że liczy się tylko prosta.. ale frajda w Q to zakrętasy
Może ja jestem przesadnie wyczulony ale fizyki nie da się tutaj oszukać.
Fajnie, że są przetarte szlaki jeżeli chodzi o kompresor czy doładowanie.. może być ciekawie jak seria okaże się mułowata, gówno wcześniej czy później nastąpi
Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 2494 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2014-06-04, 21:02
HudY, audi coupe ze względu na swoją budowę już w serii potrafi pojechać nie tak jak chce kierowca tylko tak jak jej się widzi, więc mnie to nie przeszkadza... Po drugie to nie będzie auto typowo na zimę
Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 307 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-06-04, 21:13
nie tylko coupe tak jeździ Zima nie zima.. przy większej mocy w lżejszej budzie i na suchym może być niespodziewanka.. ale wiadomo im trudniej tym ciekawiej
Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 2494 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2014-07-02, 18:15
Zaczęło się coś dziać a mianowicie:
- zakupiony kruciec i 3 oringi w ASO, które przy wsadzonym silniku bardzo ciężko wymienić
- zakupione kompletne sprzęgło z Audi RS4 B7 4.2 FSI które swoją drogą idealnie siadło na wałek i na zamach
- dorobione koło zamachowe pod w/w sprzęgło
- kupione 2 uszczelki pod klawiatury (nie mam fotki)
Silnik już wstępnie skręcony na ziemi ze skrzynią, sprzęgłem i zamachem. Teraz spawanie łap i rzeźbienie kołyski... Przy okazji uszczelnienie skrzyni bo ciekło z kilku uszczelniaczy...
Może ktoś poradzi gdzie u nas kupię tanio rurę i kolanka z nierdzewki???
Ostatnio zmieniony przez Niki20 2014-07-02, 18:15, w całości zmieniany 1 raz
Lepiej z wyborem silnika na swap nie mogłeś trafić.
Mistrzostwo w jednej linijce.
4.2 V8
Czekam żeby zobaczyć jak to będzie chodzić, jakieś plany gówno do wydechu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum