Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 2494 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2014-10-05, 12:00
Jakieś zaległe foto skręconego zamachu
Oraz to gówno faceci lubią najbardziej oj będzie głośno
Wydech 2x56mm + Xpipe +1 przelotowy tłumik na każdej rurze + końcowy tłumik (wyciszony) z dwoma wlotami... Do tego DP będzie owinięte bandażem (dzięki Herbi za pomoc) aby za bardzo nie grzać komory...
cdn.
Ostatnio zmieniony przez Niki20 2014-10-05, 12:18, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 307 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-10-06, 21:06
nie zagłębiałem się dokładnie w temat ale są wersje na elektrozawór lub sterowanie podciśnieniem, mechaniczne na linkę też chyba są
Wg mnie ciekawy temat bo można mieć normalny wydech na gówno dzień i ten "nie normalny" kiedy zajdzie potrzeba
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał Pomógł: 43 razy Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2014-12-28, 14:06
Podoba mi się
Projekcik pierwsza klasa,porobione wszystko ze smakiem i tak trzymaj Nikuś
W sumie często tutaj zaglądam,ale jakoś teraz dopiero wziąłem się za napisanie jakiegoś komentarza
P.S. A jeszcze tak zapytam,masz może jakieś schematy elektryczne do takiego wozu? Potrzebowałbym schematu podłączenia wskaźnika temp. oleju,bo mam taki wskaźnik z Audi,ale trzeba tam zastosować jakiś rezystor,czy cusik...
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2014-12-28, 14:09, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum