FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Lolo
2014-12-19, 20:55
BaggeD VW EOS by Luken
Autor Wiadomość
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2014-03-30, 20:45   

Czas najwyższy odświeżyć temat, choć jeszcze do finiszu daleko...

Od czasu jak Eos trafił w moje ręce minęło 9 miesiecy. Urodziło się po tym czasie kilka problemów, później usprawnień i na końcu modów które postaram się przedstawić.


Zaraz po zakupie na pierwszy ogień trafił rozrząd wraz z pompą wody który aż się prosił o wymianę bo auto przy przebiegu 120tys jeździło jeszcze na pierwszym pasku... Tym samym rzutem wymienione zostały wszystkie filtry oraz olej na Valvoline 5w30 przeznaczony do silników z DPF i pompkami..


Następnym rzutem było wydarcie turbawki i przystosowanie jej do większych mocy.
Aktualnie siedzi hybrydowa turbospężarka zbudowana na GTB1646 z kutym i obrabianym na CNC kołem kompresora o wymiarach takich jak koło w 2.0 TDI 170KM

Przy okazji zmiany turbawki został wycięty i wyeliminowany z softu Filtr cząstek stałych (DPF) iraz EGR.

Po całym zabiegu zacząłem się bawić w modyfikację softu.. Na chwilę obecną moc wozu oscyluje w granicach 190KM i 420NM, przy bardzo ładnym wstawaniu turbiny (1 bar doładowania już przy 1520rpm na 3cim biegu) Po wizycie wozu na hamowni zapodam wykres.

Po stworzeniu jakiem przyjemnego w jeździe silnika pojawił się problem.. Pierwszym problemem okazały się seryjne malutkie hamulce które po 2-3 mocniejszych hamowaniach swieciły kolorami tęczy.. Tak wiec seryjne hamulce (288 i 256mm) zostały zastąpione kompletem zacisków z Golfa MK5 GTI (312mm i 286mm tył) złożone na tarczach Mikody nacinanych i klockach Ferodo..

Gdy wóz zaczął hamować powoli dobijajace zaczęło być zawieszenie. Seryjny miękki zawias w zakrętach robił przechyły rodem z starej łodzi, wiec konieczna była zmiana..

Cały dół został rozebrany.. Wymieniłem wszystkie elementy gumowo metalowe zawiasu oraz kości wielowahaczowego zawiasu z tyłu na Lemfordera tak aby mieć z tym spokój. W przednich wahaczach pojawiły się tuleje z Ibizy Cupry które pasują idealnie...

Dodatkowo aby dopełnić całość zakupiłem zawieszenie gwintowane KW var.2 Inox, który okazał się perfekcyjny do tej budy.. Jest stosunkowo miękki wiec nie cierpi i tak osłabiona buda która jest pozbawiona dachu, a zarazem wóz prowadzi się duuużo pewniej w zakrętach oraz nie nurkuje przy hamowaniu.

Gdy skompletowałem silnik i zawias, czas najwyższy było zabrać się za wygląd....

Aktualnie jest:
-przednie lampy halogen z wersji 2012
-tylne ledowe lampy ciemne z wersji Individual z rocznika 2012
-przedni zderzak ze spryskami z wersji 2012
-grill z wersji 2012
-tylni zderzak z parktronikiem z wersji 2012
- czarne lusterka wersja 2012,podświetlane, el. składane, podgrzewane i fotochromowe z funkcją obniżania po wrzuceniu wstecznego.

Na chwilę intensywnie poszukuję brakującej mi jednej lampy bi-xenononowej z Led której nie mogę dostać oraz sterownika bordnetz, tak aby podłączyć samopoziom, xenon i LEDy tak, aby to było jak fabrycznie bez druciarstwa. Mam nadzieje ze w ciągu miesiąca-dwóch uda mi się to wkońcu skompletować.



No i przede wsystkim intensywnie poszukuje koła pasującego do tej budy, a to niestety nie jest takie łatwe..
Chętnie posłucham jakichkolwiek propozycji, jeśli ktoś ma coś do zaproponowania. :pilka: :pilka:


Aktualne foty Eosa:
















:fala:

Zdrówkooo
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2014-03-30, 20:52, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Hekto
Zaawansowany


Samochód: Golf MK4
Silnik: Dizel
Imię: Kuba
Wiek: 29
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 410
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 2014-03-30, 20:55   

Noo wielki postęp.
Duży + za kierunek w którym idziesz. Klasycznie i ze smakiem.
 
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2014-03-30, 21:02   

Dzięki... To dopiero początek także myślę ze powoli będę się starał plany realizować, a trochę się ich zabierało.. :prosze:
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2014-03-30, 21:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2014-03-30, 21:06   

Zdjęcia robiłeś jeszcze przed założeniem gwintu :fuck: hehe

Pamiętaj żeby zaglądnąć do mnie na czasie ;-)
 
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2014-03-30, 21:20   

eee wysokość jest własnie idealna. Duża gleba wychodzi już z mody :prosze: :fuck:

Pojechałeś widzę z modami. Fajnie wygląda, ale tylni zderzak jakoś dziwnie sie prezentuje.
Nie myślałem nad przodem od sciro?
Ostatnio zmieniony przez Lolo 2014-03-30, 21:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2014-03-30, 21:29   

Będzie jeszcze odrobinę niżej jak dorwę koło tak aby się to ładnie zgrywało w całość.

Na przód od Sciro nie jestem jeszcze gotowy i raczje nie wiem czy w ogóle będę.. Za dużo modyfikacji budy i niestety zbyt drogie elementy..

Ale

Gdy skompletuje bi-xenon będę chciał zrobić hybrydę z przedniego zderzaka.. Czyli rozciąć na linii belki i wspawać połowę z Golfa R20... Ale na to póki gówno brak wolnych $$...
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2014-03-30, 21:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Luki
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-30, 21:29   

Robi się tu ciekawie w temacie. Przód z Sciro byłby extra!
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-03-30, 21:30   

Front teraz ładniejszy niż poprzedni
 
 
andrzej007
Średniozaawansowany

Samochód: Golf III
Silnik: 1.9TDI 1Z
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 72
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-30, 21:37   

Piękny, po prostu piękny :prosze:
 
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-03-30, 21:37   

Świetnie wygląda. Kasy pewnie poszedł worek na zmiany, ale jak widać warto.
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2014-03-30, 21:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2014-03-30, 21:51   

Luken1717 napisał/a:
Czyli rozciąć na linii belki i wspawać połowę z Golfa R20


No wygląda to zajebiście. Kombinuj :prosze:

Zmiany na plus. Dobry projekt!

Bardzo skrzypi buda?
Ostatnio zmieniony przez Lolo 2014-03-30, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2014-03-30, 22:04   

Lolo napisał/a:


Bardzo skrzypi buda?


Lolo proszę Cię.. Nie pytaj nawet o to ..

Teraz odziwo jest całkiem nieźle, choć na sporych nierównościach niestety trzeszczy... Za to w zimie przy dużych mrozach miałem momentami przerażenie w oczach jak wszystko było sztywne i zamarznięte...... :shock:
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2014-03-30, 22:06, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Dexter
Uzależniony od postów


Samochód: golf MK3
Silnik: ABF
Imię: Darek
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2527
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-30, 22:24   

Luken1717 napisał/a:
Lolo napisał/a:


Bardzo skrzypi buda?


Lolo proszę Cię.. Nie pytaj nawet o to ..


mam rozumiec ze bardziej niz mk3 ?:P

a dales do pieca z modami :)
 
 
 
ŻuRek
Władca postów


Samochód: CC .:R36
Silnik: 3.6 V6
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 1250
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-03-30, 23:12   

Do starego frontu EOSa front Sciro tak, ale do tego zdecydowanie NIE. Te nowe fronty VW są idealnie dla mnie, Jetta, Passat itp.. Jak się na dobrym kole i ziemi położy to mistrzostwo :!:

Sporo zmian na PLUS, gratuluję. Ładuj 0.06 lub podobny monoblock 8-)
 
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-30, 23:42   

Ostro pojechałeś po bandzie. Jestem w szoku jak można to auto wyrobić wyglądowo ...
 
 
Shmatan
Uzależniony od postów


Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 2925
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-31, 11:38   

Zawsze mi się eos podobał, ale ten wygląda na prawdę świetnie.

Luken1717 napisał/a:
seryjne malutkie hamulce które po 2-3 mocniejszych hamowaniach swieciły kolorami tęczy
Luken1717 napisał/a:
Tak wiec seryjne hamulce (288 i 256mm)

288 to malutkie hamulce które łatwo się przegrzewają :shock: ?
 
 
ŻuRek
Władca postów


Samochód: CC .:R36
Silnik: 3.6 V6
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 1250
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-03-31, 15:48   

Shmatan napisał/a:
Zawsze mi się eos podobał, ale ten wygląda na prawdę świetnie.

Luken1717 napisał/a:
seryjne malutkie hamulce które po 2-3 mocniejszych hamowaniach swieciły kolorami tęczy
Luken1717 napisał/a:
Tak wiec seryjne hamulce (288 i 256mm)

288 to malutkie hamulce które łatwo się przegrzewają :shock: ?

W moim przypadku również potwierdzam. Auto się rozpędzi a jak przychodzi do hamowania to...
W tym roku musowo zmiana bo jest nie kolorowo :-|
 
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2014-04-22, 21:59   

Jakiś wiosenny up...


Grill przedni poszedł w czerń, ogarnięte już prawie na zero linki dachu , do pełni szcześcia pozostało zakupić silniczek szyberdachu z BMW e36 i przełożyć z niego zębatkę bo moja już jest lekko wytarta i czasem w jednym miejscu jeszcze potrafi przeskoczyć. Ale to już jest pikuś.

Ogólnie póki gówno wóz bezproblemowo nabija kilometry i oby tak było jak najdłużej ;)

Kilka fot:
























Zdrówko ;)
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2014-04-22, 22:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2014-04-22, 22:00   

Kiedy będzie felga? ;-)
 
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2014-04-22, 22:15   

Jak szczęście dopisze to mam nadzieje ze po majowej wypłacie :)
 
 
 
Simson
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Lexus IS300 SC
Silnik: 3.0 2JZ GE TT
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 882
Skąd: Rakszawa RLA
Wysłany: 2014-04-22, 22:52   

Luken1717 napisał/a:
Jak szczęście dopisze to mam nadzieje ze po majowej wypłacie :)


W wolnym tłumaczeniu: "Jak trafi się coś konkretnego na Allegro" :fuck:
 
 
KeepeR
Zaawansowany


Samochód: //MK4
Silnik: ALH+
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 321
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-22, 23:10   

Fajna miejscówka na fotki :-) EOS prezentuje się super ;-)
Ostatnio zmieniony przez KeepeR 2014-04-23, 22:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ŻuRek
Władca postów


Samochód: CC .:R36
Silnik: 3.6 V6
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 1250
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-04-22, 23:21   

Świetna zabawka - nawet na tych felgach dobrze wygląda ;-)
 
 
 
Harnaś
Zaawansowany


Samochód: Leon Fr
Silnik: ARL+
Imię: Rafał
Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 354
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-04-23, 21:38   

KeepeR, Racja dobre miejsce :lol:
Miałem ostatnio okazje zobaczyć auto w realu. Ogólnie wszystko okey i się podoba. Ciekawie bo jedyny EOS na forum :-P
 
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2014-04-26, 16:36   

Jak wszyscy z tymi wykresami szaleją to wrzucę i ja :P

Z informacji to tak:

Fabryczna moc pojazdu: 140KM i 320NM

Aktualna moc 204KM i 492NM.

Zmodyfikowane:
-hybrydowe turbo na bazie seryjnego GTB1646 z większym, kutym i frezowanym na CNC kołem kompresora
-usunięty DPF
-usunięty EGR
- własnoręczna modyfikacja sterownika silnika

Na dniach koniecznie redukuję zabójczy moment na 420Nm i zacznę szukać większego turbo pod baze na 220+ :prosze:



PS. Jeśli ktoś dalej uważa ze regenerowane turbosprężarki to zło, źle wstają itd itp to niech się zastanowi nad swoimi słowami i pomyśli 2 razy gdzie oddaje swoja turbosprężarkę do regeneracji ... :fuck:



Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2014-04-26, 16:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 17