Eos zrobił tam robotę Nudziło tylko tłumaczenie gówno drugiej osobie dlaczego ten tył jest w nie najlepszym stanie Poziom był bardzo wysoki i szacun wielki ze udało się tam wbić "Patelnią"
Tak apropo, ustrzeliłem Cie. Zorientowałem sie że to Ty jak wyjeżdżałeś, ale nie widziałem sensu zatrzymywania Cie, pewnie jechałeś do domu. :D
Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 561 Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2015-05-25, 22:16
Hekto nie mam absolutnie nic przeciwko
W przyszłym miesiącu mam nadzieje ze jeszcze przed DynóVWką wpadną długo wyczekiwane przeze mnie camber plates'y na przód i zmodzone górne okucia. . Będzie w końcu spas z przodu i siądzie na osłonie pod silnikiem bo wciąż mi ten przód spokoju nie daje
Fajnie by było jakbym jeszcze do tego czasu w końcu stołki zmienił ale to jeszcze się okaże :)
A później już spokojnie zbieramy kasiurę na nowe koło.. Ma być custom,ma być skrętka, ma być rant, ma być radinox , ma być 10,5j z tyłu :)
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2015-05-25, 22:18, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 561 Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2015-06-17, 17:52
Jeśli już mod z wydechem, to raczej tylko i wyłącznie jakąś dobrą puchę millteka z R32/R20 z 2 centralnymi końcówkami ale możliwie małymi...
Jedyny problem ze do tej pory nikt nie ogarnął tego estetycznie dobrze. W każdym przypadku dyfuzor z MK5/MK6 .:R jest za wysoki i wydech koszmarnie wisi na ziemi..
Ale wyzwania w sumie są fajne, wiec jeśli gotówka pozwoli postaram sie to ogarnąć po swojemu :)
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2015-06-17, 17:53, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 561 Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2015-07-27, 20:48
Temat ucichł, czas najwyższy na jakiś
Od czego by tu zacząć..
Technicznie Eos jeździ i nabija kilometry.. gówno prawda z małymi problemami..
W ostatnim czasie zrobiona głowica, gdyż pojawił się problem z bulgotaniem i zapowietrzaniem układu chłodzącego.
Przy okazji w głowicy zrobione gniazda, zawory, prowadnice i uszczelniacze zaworowe.
Udało się odwiedzić kilka imprez, a z niektórych nawet nie wrócić z pustymi rękami :)
Jak do tej pory:
- 2 miejsce Auto Zlotu - Rozpoczęcie sezonu Staszów.pl
- 3 miejsce Car Limbo - Jurassic Cars Party
- Wyróżnienie od POLISH|WORKS - Jurassic Cars Party 2015
- 1 miejsce TOP10 - DynóVWka 2015
- 1 miejsce Car Limbo ROTW AirRide - DubIT 2015
- 2 miejsce AirRide - Cult Style Lubelszczyzna 2015
- 1 miejsce "VW Modern SCENE " - Tuning Show Bardejov 2015
Dodatkowo bardzo miło wspominam fakt ze Eos mógł uszczestniczyć w ważnej uroczystości dla Kuby i Jadwigi..
PEACE!!! Działamy z tematem dalej.
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2015-07-27, 23:07, w całości zmieniany 3 razy
Ten Eos to chyba najbardziej fotogeniczny samochód jakiemu przypadkowo robiłem zdjęcie. :D
Auto super. Na żywo robi jeszcze większą robotę niż na zdjęciach, polecam wszystkim wybrać się czasami za Lukenem i zobaczyć na żywo. Mimo odległości jaką dzieli Rzeszów a Kraków gówno chwilę go gdzieś widuję, z daleka widać że Podkarpacie. :D
Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 561 Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2015-07-27, 23:01
Dzięki.. Właściwie Hekto Tobie podziękowania bo dużo fajnych fot Twojego wykonania po necie krąży :)
Miło ze Eos się podoba ale dalej nie jest jeszcze to gówno chodzi i chodziło mi od początku po głowie. Właściwie sam nie sądziłem ze pochłonie to tyle pracy i kasy. Choć po cichu liczyłem ze uda się zrealizować plany już w tym sezonie . No cóż.. W tym roku ze względu na różne dziwne sytuacje kasowo już z grubszymi modami nie wyrobię, ale za to na wiosnę będę chciał już ogarnąć wszystko na tip top i zrobić takie konkretne pierdolnięcie.
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2015-07-27, 23:03, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 561 Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2015-09-01, 23:55
Dexter, ten rok już zdecydowanie "dojeźdzenie" do końca sezonu i oczekiwanie na przyszły rok..
Czas w końcu pojechać na jakiś urlop i odpocząć od pracy, bo w końcu są wakacje.
A i tak już za rogiem czekają na mnie kolejne wydatki czyli trzeba kupić felgi + zimówki których nie mam, ogarnąć jeden słabszy pompowtrysk no i zmienić łożyska z przodu bo huczą niemiłosiernie.
Mody tutaj to niestety kosztowny temat jak w każdym nowszym wozie i bez kilku tys. w zapasie nie ma gówno do tematu podchodzić..
EDIT 1.09.2015r..
Zawsze tu wszystko sztywno więc czas na trochę wygłupów..
POPCORN rev limiter zrobiony na EDC16u34.
Podlane zdrowo z góry w ramach testu możliwości pompek z pięciolitrówki z których jestem mega zadowolony. No i przyznam szczerze chęci strzelenia z TDI ogniem bo są tacy którym to się udało :D Ale to jeszcze nie ta pora
Finalnie paliwa nie brakuje nawet przy sporej turbinie i @1,95bar doładowania.
Będę chciał to w końcu wystroić na gotowo i zrobić pomiar..
Mam nadzieje ze 230 przebiję bo czuje na tą wartość potencjał..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum