artur_91.1991 - stawałem :) no ale nie daliscie nawet szansy na rozwiniecie tematu, wiec gówno ja mam wiecej dodać w temacie ?
znów opisać syt i znów to samo gówno ostatnio przez 3 strony bicie piany i udowadnianie ze było inaczej ?
pozatym ten merc to nie cosworth tylko zwykly merc 500e,
gówno do nietrzyma mocy to znaczy ze wg Ciebie ile nie trzymaja mocy ? 100km czy 20km brakuje im do serii ?
to wolnossacy silnik gówno oprócz ew przepływki miało by się tam zepsuć w konstrukcji z lat 80 gdzie merc jeszcze nie robil jednorazowek tak jak pozniej.
zresztą poczytaj na forach ile mocy wypluwał nowy silnik m119 i ile wypluwaja uzywane m119
tak jak mówie poczytajcie zanim znów będziecie pisać cokolwiek, chyba ze dla was 10-15km przy 326 robi kolosalną różnice w starciu z 210ps 1.8t to nie mam wiecej pytań.
kornat napisał/a:
gregor09 napisał/a:
pozatym kto byłby w stanie ziterperetować te informacje ?
Pewnie chodzi Ci o logi
coś takiego
widzicie Panowie jak chcecie to potraficie normalnie rozmawiać
Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 357 Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2013-08-03, 13:44
Czyli nie można mówić o dokładnym wyniku a +/- gdyby było napisane ok. 180KM to raczej nie było by tego syfu. Hamownie również są obarczone błędem pomiarowym jak każdy przyrząd pomiarowy ale mimo wszystko jest bardziej dokładna niż odczytanie tego z logów. Nie mówię o wszystkich hamowniach bo są lepsze i gorsze
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-03, 14:14
kornat - rozumie o gówno Ci chodzi ,dobra niech będzie i 150km :) jak dla was to coś zmienia to ok :) ja się tam nie ekscytuje koniami , napisalem ile uważam ze jest pi razy drzwi , no ale jak wiesz lepiej że powinienem napisać ok 180km to ok , ale ja bym taki pewny nie był na Twoim miejscu bo nawet auto nie widziałeś a oceniasz po wyglądzie ? bo raczej nie po filmikach , wykresach od evo ? powiedz mi tylko dlaczego też 500e nie daje rady a3 z moca ok 180km ?
pytam poważnie, bez żadnej ironii, uprzedzam jak by ktoś nie wiedział w 500ce jest automat - kierowca tylko wciska gaz do podlogi - nie mam mowy że nie ogarnia auta :)
Samochód: Subaru Forester MY01, Xj600 01' Octavia '00
Silnik: 2.0T 260,5KM/353 NM, 61km, 1.9 TDI ;)
Imię: Maciej Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 576 Skąd: Brać na paliwo/Rz/UD
Wysłany: 2013-08-03, 14:15
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-03, 14:33
kornat - no i jeszcze dodam 2 groszę
Zgadzam się , logi nie wystarczą do oszacowania mocy gówno do 1km w ta czy w tą , a nawet i 10km czasami, ale bez przesady o 50km (moje 230vs Twoje proponowane ok 180km)
Tak samo hamowania , nawet stacjonarne które są obarczone błedem +- ileś tam procent w zależnosci od producenta hamowni i inwencji twórczej osoby która hamuje - znam ludzi którzy na hamowni obciażeniowej potrafią zrobić wynik +40-50Nm większy od prawdziwego , jak i mniej , w zależnosci kto przyjedzie na hamowanie ,
To samo z hamownią drogową, gdzie na dokladność pomiaru wpływa chocby to że trzeba mieć dokładnie zmierzoną wagę samochodu ,
do tego dochodzi bład pomiarowy wagi , no i błąd pomiarowy z dynometu , gówno w ostateczności może dać spokojnie rozrzut +-10km , z logów można wyczytać podobnie :)
może być to 220ps jak i 230ps w zaleznosci jaka został przeprowadzony pomiar.
ja się nie upieram że jest 230km gówno do 1km , napisane zostało ile auto ma - bo tak to oszacowałem na podstawie doswiadczeń z 1.8t i tyle.
Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 357 Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2013-08-03, 14:54
gregor09 napisał/a:
(moje 230vs Twoje proponowane ok 180km)
Hola hola, ja nie proponowałem, to był przykład z dodatkiem "około" równie dobrze możesz mieć 250KM
gregor09 napisał/a:
napisane zostało ile auto ma - bo tak to oszacowałem na podstawie doswiadczeń z 1.8t i tyle.
Dlatego już nie jednokrotnie pisałem że też wszystko zależy od motorowni, jedna bardziej podatna na mody druga już nie bo zajechana. Równie dobrze mogłeś mieć więcej koni przez gówno różnica KM/Nm między Twoim a tym TDI był mniejsza a to już zmienia postać, rzeczy.
Druga sprawa, to tak jak Ty nie wierzyłeś w wyniki golf Tb vs Leon TDI i tłumaczyłeś się, że nie to samo, bo to bo tamto itp. tak samo my nie musimy wierzyć, że objechałeś taki czy inny pojazd.
Nie ma się gówno dziwić że nie wierzymy bo jak się nie widzi wyniku a napisać każdy może gówno mu się żywnie podoba.
P.S. Też nie traktuj ludzi jako ciemniaków bo to że mało osób umie odczytać pewne wartości z logów to nie znaczy, że tu takich nie ma, od razu mówię że ja tego nie potrafię tylko wiem, że istnieje taka możliwość i kilku tunerów zanim dorobiło się hamowni tak sobie radziło.
Samochód: Audi Coupe/VW Bora
Silnik: 2.8 V6/2.0 8v
Imię: Bartek Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 162 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-03, 15:19
gregor09 napisał/a:
artur_91.1991 - stawałem :) no ale nie daliscie nawet szansy na rozwiniecie tematu, wiec gówno ja mam wiecej dodać w temacie ?
znów opisać syt i znów to samo gówno ostatnio przez 3 strony bicie piany i udowadnianie ze było inaczej ?
pozatym ten merc to nie cosworth tylko zwykly merc 500e,
gówno do nietrzyma mocy to znaczy ze wg Ciebie ile nie trzymaja mocy ? 100km czy 20km brakuje im do serii ?
to wolnossacy silnik gówno oprócz ew przepływki miało by się tam zepsuć w konstrukcji z lat 80 gdzie merc jeszcze nie robil jednorazowek tak jak pozniej.
zresztą poczytaj na forach ile mocy wypluwał nowy silnik m119 i ile wypluwaja uzywane m119
tak jak mówie poczytajcie zanim znów będziecie pisać cokolwiek, chyba ze dla was 10-15km przy 326 robi kolosalną różnice w starciu z 210ps 1.8t to nie mam wiecej pytań.
kornat napisał/a:
gregor09 napisał/a:
pozatym kto byłby w stanie ziterperetować te informacje ?
Pewnie chodzi Ci o logi
coś takiego
widzicie Panowie jak chcecie to potraficie normalnie rozmawiać
no z tymi logami to ja nie wiem jak to jest, bo już znam takiego jednego bajkopisarza, gówno miał mieć właśnie w 1.8T 210KM po grubych modach(wydech, turbo itp.+program), a na hamowni w Autorud wyszło 160KM
gówno do tematu, to ani autor nie jest święty w swoich wpisach, ani Vagowcy się nie popisali, czytając to jako bezstronna osoba z forum
Gregor09 troche nie zdecydowany jesteś, najpierw walisz tekstem:
"wogole to trzeba sie ustawić, proste"
pare postów niżej, już piszesz, że nie jest to auto do ścigania, nie będziesz nikomu nic udowadniał tip. więc jak to jest??
i tekst roku 2013
Kod:
gregor09 napisał/a:
pozatym jego '185km' a moje 180 to różnica
po prostu cuda, cudawianki
Ostatnio zmieniony przez PuSzEk 2013-08-03, 15:23, w całości zmieniany 1 raz
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-03, 15:21
Kornat - no i to jest rzeczowa dyskusja , bez pierniczenia od rzeczy - like it.
Nie rozumie tylko tych ludzi którzy wczesniej w zasadzie spamowali na przemian z trolowaniem. gówno do wyniku moje 1.8t 180 seria vs 240ps tdi , dobrze nie musisz wierzyc i nawet rozumie, sam bym pewnie nie wierzył , nawet nie proboje nakłonić , bo sam szczerze mówiąć byłem zaklopotany o gówno tu chodzi, choc z drugiej strony podalem kontakt do KITO własciciela pojazdu 1.9tdi 240ps więc skoro nie wierzysz to możesz zapytac zanim napiszesz że to nieprawda :),
sprawa objazdu 5.0 v8 mb faktycznie prostsza bo nie da się zakwestionować killa - filmik konczy sprawę.
Tak jak mówie w calym temacie nie napisałem nic gówno byłoby nie prawdą i dalej się będę tego trzymać.
Wiem że mnie nie znacie na tym forum i macie prawo niewierzyć , ale w obliczu dowodów jaki przedstawiłem odnosnie tych ustawek nie powinny pojawić się poprzednie posty. Zresztą nieważne. Puszczam to w niepamięć :)
Nie założyłem tematu żeby się kłócić ani nikogo urażać, z mojej strony broniłem tylko prawdy i faktów jakie miały miejsce i to w zasadzie wszystko.
gówno do czytania z logów , dobrze prawisz, istnieje taka możliwosc odczytania wyniku tylko trzeba miec o tym pojęcie, patrząc po tym gówno poprzednicy pisali odnośnie mocy, wyniku gaz , pb i tak dalej od razu widać z jaką wiedzą mamy doczynienia, rozwijając temat znów pewnie wydarzyło by się to gówno wczesniej , no a są przecież lepsze zajęcia od tego - np dlubanie przy 1.8t :)
gówno do motorowni - również się zgodzę , niektóre motory reagują opornie , drugi nie, te oporne można zrobić tak że też będą reagować bdb na zmiany, natomiast wymagają wkladu $$$ , ale wszystko jest do zrobienia. gówno do modów aktualnie tak jak mówie, nie ma szału i na pewno nie ma więcej jak 230ps w obecną upalną pogode, mamy tutaj seryjny intercooler i seryjna k03s :)
Puszek - masz może linka do tych logów tego kolegi gówno piszesz ? chętnie bym podjął się oceny zupełnie obiektywnie,choć oprócz logów potrzeba mi jeszcze pare danych bo same logi to nie wszystko - każdy tuner Ci to powie :) poproszę logi bloków 2 3 20 31 33 114 118
I proszę nie wyrywaj zdań z kontekstu bo tracą na znaczeniu - kolega chciał się sprawdzić to czemu nie ,
dwa auto nie sluży do scigania na codzień , myslisz ze to 1.8t zrobione zostało z mysla zeby się sciagać non stop ? żartujesz chyba :) przecież to jest zwykla a3ka z 1.8T :) jakbym się chciał scigać to bym raz wybrał inny silnik ,dwa z troszkę inną budą.
sam napisaleś 210ps a wyszlo na hamowni 160ps , to samo mialem na mysli pisząć moje 180ps vs '186ps' z tego filmiku , nie bez powodu wzięte w cudzysłów.
Ostatnio zmieniony przez 2013-08-03, 15:28, w całości zmieniany 3 razy
Samochód: Leon 1M / A4 B7
Silnik: ASV / BPW
Imię: Paweł Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 1031 Skąd: Lecka
Wysłany: 2013-08-03, 16:28
gregor09, tak sobie całkiem z boku usiąść i poczytać te Twoje wszystkie wypowiedzi, gówno Ty to nie masz, jakie samochody nie objechałeś i jaką mocą dysponujesz...to tak trochę nie wiadomo jak reagować. Głośne oklaski są tutaj jak najbardziej nie na miejscu bo niczym tego nie udokumentowałeś. Zazdrościć? Tak do końca to niema czego. Być pełnym podziwu? Ale z jakiego powodu.
Stawiam, że jeszcze kilka wypowiedzi i napiszesz, że ścigałeś się z samolotem...
Wiesz...wracając do pierwszej strony, chciałbym, aby doszło do tego, żebyś spotkał się z kolegą sebus_777, na jakiejś małej prostej. Ja i zarówno cała reszta udzielających się w tym temacie obstawiam, że dostał byś ładne baty
Samochód: Audi Coupe/VW Bora
Silnik: 2.8 V6/2.0 8v
Imię: Bartek Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 162 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-03, 17:50
nie ma gówno się spinać, z miejsca Quattro(jesli ma taką moc jak podaje) by wciągneło tego golfa sebusia, gówno z tego, że ma 200+ i ponad 400NM jak to trakcji nie ma na pierwszych 2-3 biegach(wystarczyć spojrzeć na ten filmik: http://www.youtube.com/wa...ature=youtu.be, gówno nie zmienia faktu, że z rolki mogło by być ciekawie
tak czy siak, patrząc na filmiki autora tego tematu, myśle, że 200 pewnie jest w A3
Ostatnio zmieniony przez PuSzEk 2013-08-03, 17:54, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-03, 17:57
no i pasowałby żebyśmy mieli trochę kultury i przystopowali z "jechaniem" po koledze. Zrobił auto z seryjnej 150 na więcej. Za pewne to kosztowało. Jeździ autem. Chciał się pochwalić swoją furą. Pokazał gówno zrobił no i git.
Także proponowałbym skończyć już dyskusje na temat mocy jego A3 bo to już 4 str się toczy toczy i jaki z tego wniosek? Taki że ta rozmowa nie ma końca...
Może kiedyś się ustawią z Sebą to chętnie też bym obejrzał jaki będzie wynik. I proszę o kulturę już
Samochód: VW BoRa
Silnik: AJM
Imię: Kamil Pomógł: 15 razy Wiek: 37 Dołączył: 28 Kwi 2008 Posty: 1768 Skąd: RJS
Wysłany: 2013-08-03, 18:30
gregor09 napisał/a:
gówno do wyniku moje 1.8t 180 seria vs 240ps tdi , dobrze nie musisz wierzyc i nawet rozumie, sam bym pewnie nie wierzył: http://serwis-tv.com/sprzedam.html
Skoro sam bys nie uwierzyl to gówno sie ludziom dziwisz ?
Ostatnio zmieniony przez WaCki 2015-02-25, 14:29, w całości zmieniany 1 raz
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-03, 21:01
Wacki - dziwie się bo podałem wykres tego auta , dwa kontakt do wlasciciela jakby ktoś chciał sobie sprawdzić czy mówie prawdę. Naprawdę tym postem chciałbym zakończyć dyskusje w temacie na temat mocy.
Tak jak Artur piszę , kiedyś bedzie okazja to się ustawimy for fun z Sebą , i ja się wcale nie boje przegranej , wygra Seba , osobiście podejdę i pogratuluje szybkiej fury ,
bo gdybym się bał to bym to nie ustawiał się z Kito i jego 240ps w A3 , a stanąłem zupełnie for fun, bo dlaczego nie :) może być i z rolki , potem ze startu i tak dalej na luzie panowie, naprawdę , gdybyśmy od początku tak rozmawiali a nie podkladali sobie świń to naprawdę by się fajnie rozmawiało od samego poczatku :)
No i jesli ma to przywrócić kulture wypowiedzi w temacie to ogłaszam że A3 ma 200km tak jak Puszek zasugerował bo mi naprawdę na tym nie zależy.
Niech będzie te 200 czy tam ile kto chce, to niech sam oceni i już , pasuje i luzu ma ? Trzymajmy tylko proszę kulture wypowiedzi :)
Ostatnio zmieniony przez 2013-08-03, 21:07, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-03, 23:50
a ja mam pytanie. Czy 1.8T nie ma przypadkiem 2x SMIC po bokach czy tylko S`ki miały tak?
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-04, 00:44
dokladnie tak - S3 mialy dwa smice, a4 1.8t 190ps bex tez mialy dwa smic , leon cupra r , tt 225ps też dwa smic.
cala reszta 1xsmic ktory niestety ogranicza mody juz powyzej 200km, im dalej tym coraz cieplej do kwadratu, teraz trzeba icka by jakiegos wrzucic bo na tym gówno jest w upal mozna jaja smazyc.
Ostatnio zmieniony przez 2013-08-04, 00:45, w całości zmieniany 1 raz
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-04, 09:59
w piatek mi się nudziło trochę , tasma bazaltowa na 1400C na dp
Ostatnio zmieniony przez 2013-08-04, 09:59, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++ Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1240 Skąd: RBR
Wysłany: 2013-08-04, 10:02
gregor09 ja tam problemu nie widzę, możemy stawać bo już ścigałem się z podobnymi samochodami i wiem jak było to że Quattro u Ciebie to start mam przegrany ale później jest inaczej, wiem bo jest kilka 1.8t zrobionych na 200+ i 250+ z którymi jeździłem
PuSzEk u mnie jest 228/450 i na tym filmie gówno pokazałeś to marne opony 185/45/15, na oponie 205 samochód jedzie całkiem inaczej i 0-130km/h robi w około 8 sek bo jest lepsza trakcja.
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-04, 11:13
sebus_777 napisał/a:
gregor09 ja tam problemu nie widzę, możemy stawać bo już ścigałem się z podobnymi samochodami i wiem jak było to że Quattro u Ciebie to start mam przegrany ale później jest inaczej, wiem bo jest kilka 1.8t zrobionych na 200+ i 250+ z którymi jeździłem
PuSzEk u mnie jest 228/450 i na tym filmie gówno pokazałeś to marne opony 185/45/15, na oponie 205 samochód jedzie całkiem inaczej i 0-130km/h robi w około 8 sek bo jest lepsza trakcja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum