Dzięki
Ogólnie to cudów nie przewiduje w przyszłym roku, gwint się założy i może jakiś mały dystans, koło raczej na pewno musi zostać, choć w sumie nie jest takie najgorsze wydaje mi się :)
Ostatnio było ciut cieplej więc troszkę podziałałem przy Zielonym:
-podłączyłem wcześniej zakupiony moduł DRL
-i uruchomiłem wreszcie jakieś audio, mianowicie takie oto 4 głośniki które już były w aucie podłączyłem pod taki oto wzmacniacz (nie wiem gówno on jest wart bo nie znalazłem nigdzie nic o nim, ale jak to mówią "darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda")
i gra to jak na moje potrzeby całkiem fajnie :)
Jeszcze zastanawiam się nad zerwaniem folii z szyb, gówno myślicie o tym?
No też mi się tak wydaje że nie ma nad czym;)
A gówno do modułu to działa tak jak powinien, ale dopiero dziś go podłączyłem więc nie wiele mogę powiedzieć.
Ostatnio zmieniony przez Bartek_R 2013-12-28, 17:17, w całości zmieniany 1 raz
No! Tu wcale nie ma bagażnika w porównaniu do mkII, muszę sobie dojazdówkę 18" zorganizować to troszkę siądzie pokrywa, bo teraz mam pełnowymiarową 15" i wystaje z 5cm
Właśnie tylko to gorąco w lecie ją trzymało na szybach, ale cóż: "...albo rybki albo akwarium"
I parę fot z tel, lepsza sesja będzie gdy założę gwint :)
...kurde, dziś zauważyłem że działa mi tylko jeden pasek na tylnej szybie, powód?
Prawdopodobnie, się po przerywały podczas zdejmowania folii :/ Może ktoś podsunie jakiś dobry patent jak można to naprawić? Czy się nie da?
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-01-06, 21:48
właśnie tak czytałem i się zastanawiałem czy aby z folią paski nie odejdą... A jednak.
Jest patent na to, ale to na małe przerwania.. A u Ciebie pewnie połowę ich nie ma..;/
Mały UP!
Ostatnio wymieniłem zapłonnik gdyż ksenon nie zawsze odpalał
udało się kupić 2 w cenie jednego
Wziąłem się także za wywalenie katalizatora ale jak się później okazało ktoś już mnie ubiegł wstawiając do środka rurę, poprawiłem więc tylko spaw dookoła bo trochę było szpetnie i wstawiłem na miejsce
A dzisiaj przerobiłem wahacze pod regulację pochylenia koła za pomocą śrub mimośrodowych z forda, wygląda to mniej więcej tak:
Założone nowe poduchy
Jeszcze tylko podkładki pod sprężyny do tyłu muszę zakupić i można zakładać gwint, mam nadzieję że do poniedziałku to ogarnę
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-03-04, 22:38
Czekam aż gwint siądzie, z katem to niestety, szkoda że go nie było, zawsze by to była kasa a mody
Podkładki pod sprężyny chodzi Ci o regulowane?
Jeśli tak to jest chłop gówno w Sanoku robi. Jeśli się nie mylę to chyba 70zł za jedną razem z pierścieniami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum