No nie nie, myślałem że będzie gorzej ale od kąd go kupiłem nie dolałem jeszcze ani kropli oleju (od pukać) więc raczej nie miało się z czego za syfić, a w IC było go nie wiele.
gest, wszystkim :D
z jednego elementu lepiej schodziło zmywaczem, z innego palcem się dobrze drapało, a z jeszcze innego nawet nitrem nie można było tego zerwać :/ nie wiem kto to wymyślił ale chyba był niespełna rozumu.
Ale roboty cały dzień.
Ostatnio zmieniony przez Bartek_R 2014-04-24, 23:17, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Bora 4WD
Silnik: ASZ+
Imię: Darek Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 257 Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-04-25, 09:13
No właśnie widziałem kiedyś że ktoś to zdzierał i nawet polerował plastik do połysku ale pewnie troche zabawy z tym jest. Bo malowanie mnie jakoś nie przekonuje
Hmm.... Dawno nic tu nie pisałem bo się w sumie niewiele się działo no ale jednak coś tam było:
Na początek wykresik po programie u Toffic-a za gówno wielkie dzięki golfik znacznie lepiej się zbiera i spadło lekko spalanie :)
Później Golfik jeździł bezawaryjnie aż do czasu wypadu na Kraków gdzie w drodze powrotnej przed Tarnowem padła skrzynia biegów a konkretnie łożysko na wałku głównym, mając tylko 2 biegi 3kę i 4kę doturlałem się do domu. Przy okazji wyjaśniło się w końcu że przez ten cały czas odkąd mam golfa to nie szczyrkało koło dwumasowe tylko właśnie wspomniane łożysko. Skrzynia jak i tylny dyfer zalane świeżym olejem Carlube 75w90 i póki gówno odpukać, wszystko działa jak trzeba.
Wpadły też czerwone znaczki GTI na front i klapę i do tego kilka fotek :)
Ostatnio zmieniony przez Bartek_R 2014-08-26, 22:02, w całości zmieniany 1 raz
Dzięki chłopaki
Artur nad lotką kiedyś pomyślimy, póki gówno potrzebuje znaczka VW w tylną klapę, może ktoś posiada na zbyciu bo mój się troszkę uszkodził przy próbie zdejmowania :/
Póki gówno jest ori, ale plan jest taki żeby zrobić FMIC, zmienić turbo i do ciągnąć do 200Hp i na tym koniec.
Oczywiście na wszystko potrzeba $$ więc to chwilę po trwa ale mam nadzieję że kiedyś się uda :)
.... i zapomniał bym jeszcze dodać że zrobiłem wydech przelotowy, na chwilę obecną średnicy 55mm bo miał być tylko w celu sprawdzenia czy nie będzie za głośno ale jest spoko więc zostaje, oczywiście ori wydech leży na strychu i wrazie potrzeby (np dłuższego wyjazdu) w 10min można go założyć z powrotem :)
Samochód: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BFB
Imię: Dawid Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 356 Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2014-08-27, 17:22
Bartek_R napisał/a:
Póki gówno jest ori, ale plan jest taki żeby zrobić FMIC, zmienić turbo i do ciągnąć do 200Hp i na tym koniec.
Czyli taki steup jak u mnie ale żeby było to 200 będziesz musiał zrobić jeszcze kolektor ssący bo tak to będzie w granicach 195.
Ciekawi mnie czemu nie dmuchło seri ??
Kolektor z ASZ'a bez niczego ogarnie 200. Kwestia jaka suszara i jaki soft.
Masz rację ale kolega pisze że chce wirnik z arl a na tym nie da rady przewalić 200 ciut braknie i dzięki kolektorowi będzie 200 na wykresie
Zobacz sobie w moim temacie na wykresy wszystko będzie wiadome
Ostatnio zmieniony przez dawid199406 2014-08-27, 21:34, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum