no no jest dobre Polo z okolic
GOT_SPL, Ogarnij Damian tego fk gówno wspominałeś moim zdaniem o niebo lepsze niz technix i na dobry początek już będzie a przez zimę znajdziemy koło
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2013-11-30, 18:13
temat powoli ucicha więc pochwale sie gówno dziś upolowałem w przyzwoitej cenie
mianowicie koło na lato czyli parabola z audi TT czyli 17" 7,5j ET32 jedynie czego im potrzeba to odświeżenia polerki i szukać po mału odpowiedniego kapcia jak przymierzałem to z tyłu jest idealnie z 1mm felga wystaje z przodu nie było czasu na przymiarki
taki efekt oczekuje na gotowo
ostatnimi czasy został wymieniony kolektor ssący z ASZ egr też bo chciałem zachować klapę gaszącą poprawa w minimalnie jest teraz trzeba ogarnąć dolot do filtra i myśleć nad programem ,oraz zmieniłem filtr paliwa bo coś dużo autko paliło i faktycznie cięzki był sporo spalanie spadło z 8-9 na 8 jest maksymalne teraz dziś na trasie udało mi się zejść do 6l jadać dość dynamicznie
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2013-11-30, 18:36, w całości zmieniany 4 razy
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2013-11-30, 18:32
długo tego koła szukałem aż w końcu sie trafiło teraz czekam na lewą kasę i kupuje gwint i opony 195/40r17 a jak finanse pozwolą to będzie i program kilka źrebaczków więcej by się zdało pod maską
Przymierzałem się do paraboli z opona 183/35, niestety rant za bardzo jest narażony na dostanie w dupkę, 195/40 wydali, albo 215/35 jeżdżę i jest super dla mnie opona tylko bez naciągu.
taka opona będzie 195/40 a firma to już zależny jaka się trafi w pieniądzach
DJ nie przesadzaj z takim laczkiem che mieś minimalnie trochę "komfortu"
większej równicy byś nie odczuł w tzw "komforcie" cokolwiek to znaczy :D odczuł byś tylko taką różnice że gówno chwilę na 185/35 waliłbyś w coś na asfalcie, lub obdzierał byś ranty na małych kamyczkach leżących sobie gdzieś tam na drodze :P
nie mniej gówno prawda to prawda ale parabola najładniej wygląda z 185/35
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2013-12-02, 22:03
b_przemo napisał/a:
najładniej wygląda z 185/35
po tych dziurach gówno jeżdżę to była by za niska opona szkoda trochę felg bo są w przyzwoitym stanie jeszcze z resztą aż takiej gleby nie będę robił by nadkole dobijało do felgi
Harnaś napisał/a:
Gwint można zakupić ale do montażu na wiosnę lepiej proponuje
najprawdopodobniej tak będzie na zimę nie ma najmniejszego sensu zakładać
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2013-12-02, 22:09, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2013-12-03, 19:23
b_przemo napisał/a:
bdzierał byś ranty na małych kamyczkach leżących sobie gdzieś tam na drodze :P
ja mam 205/40 i nie da sie tego uniknać niestety więc nie ma sie gówno czaić niech coś wóz jakoś wygląda, uważać trzeba na każdej oponie wiec wiekszy profil nie zwalnia z niczego :p
od razu utnij sobie pomocnicze w połowie i zakładaj połówki tylko, w przeciwnym razie będziesz szybko zdejmował gwint żeby to naprawić :) w ogóle bez pomocniczych jest trochę beton bo przy skręconym na max w dół bije o górny talerzyk kolumna gwintu i bez pomocniczej ciężej się kręci gwintem. Ustawienie optymalne to gwint do spodu, połowa pomocniczej i góra 1.5-2cm odboju zostawić trzeba żeby sobie coś tam amortyzowało ;)
u mnie jest tak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum