- czarna podsufitka (flock)
- czarne słupki
- czarne daszki i rączki
- skórzana tapicerka (boczki, fotele, kanapa)
- podgrzewane fotele
- elx. szyby
- elx lusterka
- sportowa skórzana kierownica Victor
- MFA
- kopertówka w drzwiach plus lampki
Modyfikacje silnika i podzespołów :
-Silnik 2,8 Vr6 AAA + program
-Głowica po portingu
- Sporo nowych części oringi, uszczelki, filtry, płyny eksploatacyjne, wężyki, paski itp.
- klima z 1,8 ABS
- półosie z 1,8
- pompa wspomaganie z 1,8 z kołem od Vr6
- wybierak z Passata B4
- chłodnica z 1,8 na 2 wiatrakach
- kolektor polakierowany w czarny połysk i wypolerowane żeberka
- świece NGK plus nowe kable zapłonowe czerwone
- plastiki na silnik w czarny połysk z czerwonymi znaczkami
- kolektor owinięty bandażem termicznym
- pompa paliwa z Golf IV
- filtr stożkowy
Zawieszenie:
- gwint TuningArt
- hamulce przód 280mm
- nowe wężyki elastyczne
- nowe łożyska
- wypiaskowane i polakierowana zwrotnica
- polakierowane wahacze w czarny połysk
- gumy poliuretanowe żółte na całym zawieszeniu
- stabilizator przód vr6
- hamulce tył 226mm
- nacinane i nawiercane tarcze Mikoda
- nowe przewody elastyczne/ sztywne
- stabilizator Tuningowy obecnie 2 stabilizatory na tylne belce
Układ wydechowy :
Własne produkcji seryjne rura na całej długości na jednym tłumiku końcowym zakończonym chromoniklową 2 rurką
Body Kit :
-nowy lakier z pomocą przygotowany i polakierowany samemu .
- zakonserwowany wewnątrz jak i od spodu , nowe wygłuszenia
- zderzak przód z Vento zrobiony na gładko i
średnia dokładka
- grill GTI ze znaczek VR6
- lampy H4 smoked ,będą in pro smoked plus xenon
- Lampy tył hella black
- 3 stop
- przyciemnione szyby
- brak tylnej wycieraczki
- postoje pomarańczowe w kierunkach i lampach in pro
Koła:
XXR 535 16/8J/Et25 z oponami Federal 195/40 kolor niezidentyfikowany, ale coś w stronę Candy Red z grubym ziarnem.
Rok 2013 Auto w nagannym stanie technicznym jak i wizualnym...
Rok 2014 Auto zostało polakierowane i założone sprężyny obniżające wraz z 15 calowami kołami
Rok 2015 Wpadło zawieszenie gwintowane firmy TuningArt, a smaczka nadały upragnione koła Model XXR 535 16/4x 8J, Natomiast we wnętrzu zagościła kpl skórzana tapicerka wraz z podgrzewaniem przednich foteli
Rok 2016 To był pracowity rok... Serce golfa wypełniła kultowa jednostka napędowa o dźwięku którego nie można nie lubić mianowicie 2,8 Vr6. Do pełni funkcjonowania seryjnie hamulce zastąpione większy również z golfa 280mm i tył seryjne z GTI z nacinanymi tarczami, a dla stabilizacji całe zawieszenie opiera się na gumach poliuretanowych.
Rok 2017 stoi pod znakiem zapytania. W planach jest nowy projekt, ale też nie wykluczone kontynuacja modów.
Ostatnio zmieniony przez MaTeuSz 2016-11-29, 21:39, w całości zmieniany 14 razy
Samochód: VW Golf MK III
Silnik: 2.8 VR6
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 114 Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-08-31, 09:34
Zula gówno do faktów to tym autem chyba jeździł jakiś rzeźnik blacharka w fatalnym stanie tzn pobijany pogięty lecz jak na tyle lat bardzo zdrowy. gówno do wętrza bardzo zadbane lecz trochę się zmieni. Zawieszenie i podzespoły zima wymieniłem na nowe a teraz czekam na jakiś gwint bo inaczej z garażu nie wyjeżdzam. :))
Samochód: VW Golf MK III
Silnik: 2.8 VR6
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 114 Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-09-22, 17:37
PO krótkiej przerwie mam parę zdjęć w dołączonym linku z prac przy golfie Powiem szczerze nie jest łatwo ale już bliżej niż dalej. Wczoraj udało się pomalować Maskę, dwoje drzwi i klapę podkładem za tydzień buda i zobaczymy gówno wyjdzie na pewno będzie parę poprawek:)
PS: Poszukuje błotniki oryginalne do golfa L/P zdrowe:) bo nigdzie nie ma:(
Samochód: VW Golf MK III
Silnik: 2.8 VR6
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 114 Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-10-09, 19:11
News na dziś, golfik został pomalowany podkładem. Wygląda całkiem nieźle a o efekcie końcowym przekonamy się w sobotę iż pogoda sprzyja to zostanie pomalowany :)) Już się nie mogę doczekać:D
CAM00037.jpg
Plik ściągnięto 37125 raz(y) 132,39 KB
Ostatnio zmieniony przez MaTeuSz 2013-10-09, 19:15, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: VW Golf MK III
Silnik: 2.8 VR6
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 114 Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-10-19, 18:16
A to efekt końcowy!!! :D Dzis Golfik został wypolerowany lecz jeszcze raz będę polerował na uzyskanie jak najlepszego efektu. Kolor niby ten sam ale jest trochę ciemniejszy niż był wcześniej. W rzeczywistości bardziej się świeci świeci niż na zdjęciu :)))
CAM00047.jpg
Plik ściągnięto 36994 raz(y) 153,61 KB
Ostatnio zmieniony przez MaTeuSz 2013-10-19, 18:18, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: VW Golf MK III
Silnik: 2.8 VR6
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 114 Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-11-01, 12:25
Po przywiezieniu auta do swojego garażu zaczęło się składanie i naprawianie. Tak jak się zapowiadało musiałem wyciągnąć deskę rozdzielczą i okleić klapki od przepływu powietrza jak się okazało na żadnej nie było już gąbki. W ten sam dzień oczywiście złożyłem i porobiłem porządek z kablami. Na dniach zostanie już założone kompletne wnętrze, klapa tylnia i grill :))
Samochód: VW Golf MK III
Silnik: 2.8 VR6
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 114 Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-11-10, 20:22
Widzę, że cicho coś w moim temacie no ale chwilowo nic się nie dzieje oprócz tego ze złożyłem środek:) Jeżeli macie jakieś pomysły na mój samochód to pomysły mile widziane! i krytyka również :)
Patrząc na te fotki przypominam sobie jak rozdrylowane było moje Golfio kiedy robiłem konserwacje i wymieniałem przednie błotniki bo ruda się rozpanoszyła
Samochód: VW Golf MK III
Silnik: 2.8 VR6
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 114 Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-11-24, 19:41
tkaczu18, Plany oczywiście, że są:) aktualnie montuje resztę polakierowanych elementów i przymierzam się do podłączenia elek. szyb. Najwcześniej auto wyjedzie z garażu w kwietniu ponieważ jest nie zakonserwowany jeszcze i szkoda mi w zimie po soli jeździć a po drugie nie ma zimówek :D
PITER77, Właśnie ten sam problem miałem długo szukałem zdrowych błotników :)
Samochód: VW Golf MK III
Silnik: 2.8 VR6
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sie 2013 Posty: 114 Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-11-25, 22:25
benio, Coś tam wychodzi na pewno bez porównania jak wyglądał wcześniej :)
hEgE1990, Jak u każdego chyba finanse przystawiają ale chce gwint przez zimę zakupić a potem raczej dużo nie będę myślał ma być schludnie i ładnie jedyne gówno pójdzie do wymiany do silnik :))
Samochód: Golf IV Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 129 Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-11-25, 22:39
to mi sie podoba ja swojego tez bede robił bo tu rdzewka tu dołek i wszystko drazni ale odrazu konserwacje ładuje bo potem cizko bedzie zrobić tobie tez proponuje
Samochód: Golf IV Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 129 Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-11-26, 17:11
bo to jest śmierdzaca robota i jak juz bedziesz mał gwinta i ładnie bedzie sie prezentował nie bedzie ci sie chciało nawet zagladac pod spod he a jak nie jezdzisz w zimie to masz czas na zrobienie tego na spokojnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum