Samochód: Seat Leon
Silnik: 1.9 ASZ+
Imię: Jakub
Wiek: 35 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 74 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-12-24, 09:23
gówno prawda na hamowni nie bylem , ale podjechalem do kolegi który ma jakies takie programy.
Jeden adyno a drugi torque, czytałem na innych forach że z tych dwóch programów są przyblizone wartości i mogą odbiegać od rzecwistosci w granicy 1-2% na jednym pokazało 170kw oraz 395Nm a na drugim 171kw i 401Nm, wyniki ok, ale po nowym roku i tak sie wybiorę na hamownie porównać wyniki
Ps. Wesołych Świąt
Ostatnio zmieniony przez Lizdek1988 2013-12-24, 09:26, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-12-24, 09:42
Lizdek1988 napisał/a:
170kw oraz 395Nm a na drugim 171kw i 401Nm
ale nie KW bo kw to są kilowaty. wiec 170 kw = 225 koni wiec raczej nie
szkoda ze dolot przeszkadza i musiałeś wywalić prawy halogen. Miski raczej nie będą ucieszeni
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2013-12-24, 09:45, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Seat Leon
Silnik: 1.9 ASZ+
Imię: Jakub
Wiek: 35 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 74 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-12-24, 10:11
No mapa byla robiona na 230 :D , w dolot mam wkladke wyrzucona ale cos innego trzeba wymyślić z tym halogenem szkoda bede wywalal 2 i jakies zaślepki wrzucę żeby na 2 stronach tak samo wyglądało
Samochód: Seat Leon
Silnik: 1.9 ASZ+
Imię: Jakub
Wiek: 35 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 74 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-12-24, 10:35
Wszysko napisane wczesniej, od E klasy 2,7 cdi gt2260v downpip 60 reszta 58 i tylko tlumik koncowy został, myslalem nad usunieciem przeplywki ale na razie sie wstrzymalem:)
Ostatnio zmieniony przez Lizdek1988 2013-12-24, 10:35, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Seat Leon
Silnik: 1.9 ASZ+
Imię: Jakub
Wiek: 35 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 74 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-05-04, 13:38
Po długim czasie, kilka uaktualnień :D
Założone nowe końcówki Firad HF50%
Turbo dmucha 2 bar
Wywalony przepływomierz - Zastąpiony Filtrem stożkowym w obudowie Carbonowej Simota, dopływ doprowadzony bezpośrednio z otworu halogenowego, wszystko wystrojone. Odczucia:
Pierwsza jazda - MEGA Radocha,
2 jazda troche ciśnienie zeszło bo sprzegło ślizga na początku 3 biegu :(
Najbliższe Plany:
Montaż Nowego Sprzęgła oraz Dwumasy, niestety
Ostatnio zmieniony przez Lizdek1988 2015-05-04, 13:39, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Seat Leon
Silnik: 1.9 ASZ+
Imię: Jakub
Wiek: 35 Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 74 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-05-07, 18:28
Harnaś jeszcze niestety dokładki nie ma, ale na pewno będzie! a idąc tym tokiem myślenie, jest kilka rzeczy, które jeszcze mnie czekają :D
Sprzęgło z dwumasą już mam, ale trzeba wywalić wycieraczke, dać nowe koło albo zmienić kolor obecnych bo mi sie znudził i musze w końcu ogarnąć zawias :D trzeba $$ troszkę nazbierać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum