Samochód: Polo GTI
Silnik: Tttturbo
Imię: Kamil Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 922 Skąd: Lecka
Wysłany: 2013-12-25, 11:46
Sławek dobrze wyjaśnił o gówno chodzi, taki dodatkowy bajer..
Niki20 napisał/a:
gówno z tego że to niemal igła jak to tylko TA...
nie rozumiem Cię.. W cholerę ludzi jeździi na Tatechnix i nie narzeka. Nie każdego stać kupić nowe FK czy inne lepsze. A jak miałem kupić używke "lepszej firmy" za jakieś 500-600zł i później go zaraz regenerować to słaby interes. Jeździłem nawet już i na tuningart'cie i też było i nie narzekałem.
matimk3 napisał/a:
ciężko na nim glebe zrobić bo choć skrecisz wszystko max w dół to jest wyżej niż te wcześniejsze serie TA
na 17" i tak mega gleby nie będzie, a taką przyjemną dla oka da się spokojnie zrobić
Ostatnio zmieniony przez b_kamill 2013-12-25, 11:47, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2013-12-25, 12:41
Niki20, przecież nikt nie kupuje TA żeby wyczynowo na torze śmigać zejdź na ziemie człowieku. Auto jeździ na codzien i kupno drogiego gwintu żeby tylko sie pokazać jest bezsensu, tym bardziej jak groga w okolicy nieciekawa.
Samochód: Polo GTI
Silnik: Tttturbo
Imię: Kamil Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 922 Skąd: Lecka
Wysłany: 2013-12-25, 13:03
Niki20, nie chce mi się więcej tego tematu ciągnąć - mamy inne zdanie na ten temat. Do swojej coupe'ty założysz sobie gwint za 4-5 tyś...będzie wtedy dobry.
DJ_SM dobrze Ci podsumował, i tego się trzymajmy.
Ostatnio zmieniony przez b_kamill 2013-12-25, 13:06, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Mk3 CC blue
Imię: Dawid Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 1591 Skąd: Jasło
Wysłany: 2013-12-25, 22:08
aa teraz to tak działa że nie pasujące posty zostają usuwanie, tylko nie wiem kogo uraziłem wyrażając swoją opinie na temat ta technixa ... gratuluje życia w wolnym kraju i cenzury nawet na niezależnym forum o tematyce tuningowej
... ''każdy orze jak może'' i akurat tego że ktoś wybrał taki a nie inny gwint nie powinniśmy się czepiać, ale Moim zdaniem Dominik ma rację bo pisząc o gwincie TA (czy jak w moim przypadku MTS bo z takim miałem czynienia) że jest igła, to gruba przesada nawet opisując nowy gwint tych firm, bo i tak zachowuje się on jak by był wylany.
A ja zwyczajnie nie rozumiem krytyki pod tematem Ta Technix Nie każdy jest "burżujem" i nie każdego stać na nowego KW którego potencjału i tak większość z nas nie wykorzysta
aa teraz to tak działa że nie pasujące posty zostają usuwanie,
nie, poprostu kawałek brzozy smoleńskiej mi pacnał na klawisz delete.
Ale zaraz potem było słychać strzały (fajerwerków), więc materiał na wojowanie i protesty z femenem już jest
Posprzątane na prośbę autora tematu (tak zresztą każdemu wpisałem w powodzie usunięcia posta), jak chcecie podyskutować o górnolotności KW i budżetowości ta-schitnixa to śmiało zakładać temat w dziale motoryzacja
Tutaj rzeczowo o konkretnym aucie plisss.
Samochód: Polo GTI
Silnik: Tttturbo
Imię: Kamil Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 922 Skąd: Lecka
Wysłany: 2013-12-30, 12:08
Bogusz1989 napisał/a:
Nowe koła już poskładane.
pomimo małych trudności ale złożone ;) i nawet felgi nie ucierpiały w żaden sposób
Dziś potestowałem dystans 20mm na tył - wniosek taki że z jednej strony mało, dobre byłoby tak 25mm, ale z drugiej strony wtedy opona za bardzo się wysunie przy progu. Przy takim dystansie koła nie są na równo z nadkolem patrząc od góry. Żeby wyrównać trzeba 25mm. Nie fajny kształt mają te nadkola w secie.. Ale chyba zostanie opcja że kupie 2cm i będzie jak na foto - nic wiele nie nakombinuje
aa...i gdyby guma była np. 215/45 czy coś podobnego większego...to na pewno by się tu nie mieściło bo miejsca mało zostaje przy progu..
Dojdzie gleba nie będzie źle..chociaż chodzą mi po głowie inne koła, też 17" tylko 7,5/8,5 i wtedy z oponą którą mam
Ostatnio zmieniony przez b_kamill 2013-12-30, 12:10, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Golf IV
Silnik: 2.3 VR5
Imię: Sebastian Pomógł: 22 razy Wiek: 30 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1269 Skąd: Frysztak
Wysłany: 2013-12-30, 12:25
Niby tylko pół cala mniej niż u mnie a robi sporą różnicę, u mnie przy 7.5j i et35 jest na równo z dystansem 2cm a tu widać jeszcze spory zapas, a nadkola chyba takie same są w fl jak w 6k?? Ale to że jest ciasno przy progach i zderzaku to racja, u mnie to samo, jakieś te nadkola nie są okrągłe...
Samochód: Audi A5 Coupe Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 274 Skąd: Rzeszów/Kraków
Wysłany: 2013-12-30, 21:08
gówno to za alu w tej czarnej cordobie ??
z tyłu przydałoby się to koło jeszcze troche wyciagnąć na zewn ale ranty musiałbys klepnąć.. ale wygląda nawet spoko chociaz nie jestem fanem takich alu
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-12-30, 22:29
Koniec napisał/a:
z tyłu przydałoby się to koło jeszcze troche wyciagnąć na zewn ale ranty musiałbys klepnąć.. ale wygląda nawet spoko chociaz nie jestem fanem takich alu
mówisz o czarnej cordi czy kamila?
Czarną cordi powinieneś znać z KSI to fura Mlay`a ;) tam jest 8j i 2cm dystansu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum