FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Moja nowa niunia Passat 3BG V6
Autor Wiadomość
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2014-07-30, 12:13   

Danielloo napisał/a:
4motion teraz 4matic


gówno się czepiasz ;-) błąd w druku się wdarł. Oczywiście że 4Motion
 
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2014-09-13, 22:46   

Dzisiejsza walka z passatami zaskutkowała swapem woofera do b5. i rozebranymi tylnymi drzwiami, które ostatnio odmówiły posłuszeństwa.
 
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-19, 16:47   

No i po idei auta w serii ;-)

Właśnie dziś dotarły fanty:



Gwint TA-Technix i wielowahacz Master Sport

Jutro dotrą koła:

Tomason TN1 19" 8,5J ET30

Trochę za szerokie opony na nich są, bo 255/35, gówno prawda wolał bym 225/35 ale dostałem w cenie. Nie mają już za wiele mięsa więc w tym sezonie je zjadę a na przyszły kupię węższe.

Tak mam nadzieję że będzie to mniej więcej wyglądało:

Ostatnio zmieniony przez DJ.Tuning 2015-03-27, 21:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
piotreeeek17
Średniozaawansowany


Samochód: Passat 3C0
Silnik: 2.0 TDI
Imię: Piotrek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 79
Skąd: RPR
Wysłany: 2015-03-20, 00:23   

Uuu konkret :-P
 
 
 
Fasza
Średniozaawansowany


Samochód: B5fl
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 58
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-20, 00:46   

Piękne kółka a autko znajomo wygląda :-P
 
 
woolf
Średniozaawansowany


Samochód: Audi A4 b8
Silnik: 2.0 tdi
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-20, 01:11   

Kuuuurde fela śliczna fajnie siadła :-)
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-20, 20:44   

Fasza napisał/a:
Piękne kółka

woolf napisał/a:
fela śliczna fajnie siadła


fajnie powinno wyglądać. na VTeku ekstra siedzi jak dotrą i jak skończę montaż zawieszenia to zaraz real foty wpadną.

Fasza napisał/a:
autko znajomo wygląda


??gówno masz na myśli??
 
 
 
marko125.90
Średniozaawansowany

Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 178
Skąd: DE
Wysłany: 2015-03-20, 21:37   

Jak Ci te wahacze wytrzymają rok to będzie fajnie ;)
 
 
Maciek94
Średniozaawansowany


Samochód: Audi 80 B4
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 98
Skąd: Milcza/Rzeszów
Wysłany: 2015-03-20, 21:55   

DJ.Tuning, no, jak kolega wyżej mówi :P
z tym kołem to kilka miesięcy max i po wahaczach :P

wiem gówno mówie, bo jest B5 w domu i takie master sporty czy inne tanie gó*na leciały w oczach (auto na oryginalnych 15" i normalnym zawiasie)... Lemfordery się w miare trzymają i Denckermann (te odpukać już się chwile trzymają, a są mniej więcej w cenie master sportów) :)
Ostatnio zmieniony przez Maciek94 2015-03-20, 21:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2015-03-20, 22:48   

Jak zmieniacie po jednym wahaczu to nic dziwnego że lecą,.. Jeden zużyty ciągnie drugi. Zmienić wszystkie na raz (fakt nie każdego stać 1400zł wydać ot tak) ale przynajmniej jeździsz i jedziesz.. Kubuś drugi rok śmga, wcale nie powoli, nie po równym jak to w Rz, i wcale nie na balonie.. Tak więc nie wiem... ;-)

DJ.Tuning, chyba się tym nie przejmiesz? :mrgreen: bedzie git -)
 
 
 
Maciek94
Średniozaawansowany


Samochód: Audi 80 B4
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 98
Skąd: Milcza/Rzeszów
Wysłany: 2015-03-20, 22:56   

Marcin997, auto taty, a początku (kilka lat temu) było zmienione całe, i jak się coś wybije to zmienia na nowe... trochę bez sensu jest wymieniać całe zawieszenie z powodu np. zużytego stabilizatora czy wahacza :)
 
 
marko125.90
Średniozaawansowany

Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 178
Skąd: DE
Wysłany: 2015-03-21, 08:57   

W Rzeszowie nie jest równo hmm...
Masz rację, że jak wymieniać to tylko komplet i za 1400zł to kupujesz komplet lema, czyli oryginał i to spokojnie pojeździ dobrych pare lat. W inne wynalazki szkoda ładować pieniądze. Rozumiem też, że ktoś nie ma póki gówno kasy, itd. ale jeśli jest hajs na gwint czy felgi, to przede wszystkim powinno być doprowadzone zawieszenie do porządku.\
Maciek94 napisał/a:
Marcin997trochę bez sensu jest wymieniać całe zawieszenie z powodu np. zużytego stabilizatora czy wahacza :)

Jest sens i to ogromny. Elementy zawieszenia czy to samochodu czy silnika czy podpór wału zawsze powinno się wymieniać w komplecie. A tak wymieniasz jedną gumę i zwiększasz obciążenie na innym elemencie, który nawet kilkakrotnie szybciej potrafi się wysypać. W rezultacie zamiast poświęcić jeden dzień na wymianę to bawisz się gówno pół roku przez kolejne 3lata.
Ostatnio zmieniony przez marko125.90 2015-03-21, 09:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2015-03-21, 20:35   

marko125.90 napisał/a:
W Rzeszowie nie jest równo hmm...

właśnie jest ;-) Zauważ, że nie ma tam przecinka. ;-)
Więc w zdaniu chodzi o tym że nie jeździ po równym jak to jest w Rzeszowie (czyli że jest równo). Bo gówno jak gówno ale Rzeszów to ma według mnie piękne drogi (pomijając czasami jakieś głupie głębokie na 1cm studzienki) :mrgreen:
 
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-21, 23:00   

Wymieniłem cały zestaw. Cert i gwarancja opiewa na 3 lata albo 80kkm. Jak wytrzyma połowę to będę zadowolony.
A prawda o tych zawieszeniach jest taka że całość jest tak obliczona że ma wytrzymać ileś tam, i masz wymienić całość. Któryś wahacz może mniej będzie wybity, ale jak go zostawisz to wywali się po kilku kilometrach bo guma jest podpracowana i w polaczeniu z nowymi sztywnymi gumami po prostu nie wytrzyma. A w miedzy czasie rozwali jeszcze i te nowe.
A gówno do firm to tak naprawdę wszystkie z niemieckim certyfikatem jakości tuv i gs wytrzymują podobne przebiegi. I może nawet wychodzą z jednej fabryki. Wiem gówno mówię bo pracuje w firmie gdzie produkujemy te części 😉 tyle że do forda.

Gwint i zawias już założony. Czekam na felgi i wtedy wszystko pójdzie na odpowiednią wysokość.
Ostatnio zmieniony przez DJ.Tuning 2015-03-21, 23:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-26, 21:38   

Gwint również już na aucie. Z tym był większy problem ale się udało.
Koła też założone. W trakcie użytkowania wymagają doprowadzenia do idealności, ale tragizmu nie ma.
Auto stoi dość wysoko jeszcze ale to przez to że tył ma tendencję do dobijania, i łapie lewą stroną przycierkę o plastikowe nadkole.
W poniedziałek jadę na geometrię, i zobaczymy czy to zniknie.

Jutro może auto umyję to zrobię foty i wam pokażę.
 
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-27, 09:33   

Obiecana sesyjka:


Przy okazji może ktoś wie skąd może być ten problem przycierania. Bo mimo że dźwignąłem auto już maksymalnie z tyłu to nadal jest.
Dodam że dzieje się to tylko w lewym tyle, i tylko przy jeździe po nierównościach które powodują kołysaniem auta na boki.
Dziś śmigałem z 4 pasażerami i nawet duża prędkość w zakręcie nie spowodowała tego zjawiska, a wyjazd z bocznej drogi już tak
 
 
 
jogo
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-27, 09:46   

255/35 są za szerokie do Passata.
Poza tym to założyć gwint i kręcić na maxa do góry :-/ Fuck logic :roll:
Poszukaj 225/35R19, zejdziesz niżej, spasujesz z błotnikiem normalnie no i problem dobijania/obcierania zniknie.
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-27, 15:33   

jogo napisał/a:
255/35 są za szerokie do Passata.


wiem dobrze o tym. nawet koło mam o 35mm większe :evil: ale za free z felgami były ale w trakcie sezonu wpadną 225/35,

jogo napisał/a:
Poza tym to założyć gwint i kręcić na maxa do góry Fuck logic


No gówno ty :fuck: wygląda jak koza teraz. nie wiele lepiej niż na serii :evil:

jogo napisał/a:
Poszukaj 225/35R19, zejdziesz niżej, spasujesz z błotnikiem normalnie no i problem dobijania/obcierania zniknie.


Na to liczę ale najpierw muszę kaski dozbierać :-( ;-)
 
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-03-29, 13:10   

Maciek94 napisał/a:
z tym kołem to kilka miesięcy max i po wahaczach :P


Przy całościowej wymianie ma prawo wytrzymać, ale jak coś jednak nie wytrzyma, to stopniowo poliuretany będą wpadać.

jogo napisał/a:
255/35 są za szerokie do Passata.


No i nie bardzo da się jeździć bo koło przez to że jest za duże to gdy najeżdżam jednym kołem na nierówność siada za głęboko w błotniku i dlatego przyciera.

Zastanawiam się dodatkowo czy odboje muszę być częścią amora czy na przeglądzie nie będzie problemu jak będą z boku.
 
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-04-01, 21:48   

Ale ktoś napsuł poprzedniemu właścicielowi w tylnym zawieszeniu :-(
Wyszło na to że jeszcze muszę wszystkie mimośrody powymieniać, bo ktoś założył 3 zwykłe śruby. A do tego te piórka na wahaczu w których umieszczony jest mimośród zostały zeszlifowane a w piastę wbita jakaś tulejka z całkiem czegoś innego :-/ . więc do świąt muszę zgromadzić następny zestaw gratów i po świętach wracam do garażu :-(
ale przy okazji mam zamiar sobie ogarnąć odboje. Tym bardziej muszę że często jeżdżę z pełnym składem i ładunkiem w bagażniku.
 
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-04-09, 22:46   

No to jutro dalej auto rozbieram. A we wtorek geo.
Jak dorwę do tego czasu jeszcze dwie opony 225/35 to już będzie miodzio bo auto zjedzie ostro na glebę. a przy okazji wymiany wahacza wpadną odboje.
 
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-04-17, 18:49   

Opony i prawie cały tylni zawias leży w garażu. Jutro wreszcie poskładam auto
 
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-04-27, 14:08   

Auto ogarnięte. troszkę opłukane z wierzchu dlatego zrobiłem parę fotek:


Ale muszę stwierdzić po przejechaniu wczoraj 200km że tak twardo nie myślałem że będzie. W B3 miałem gwint tej samej firmy i koła na podobnym profilu ale było tak lekko o 30% bardziej miękko.
 
 
 
dawid199406
Zaawansowany

Samochód: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BFB
Imię: Dawid
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 356
Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2015-04-27, 18:37   

Widziałem auto w tamtym tygodniu w Sanoku pod Chińczykiem wszystko super ale te szczelby z tyłu są straszne :-(
 
 
 
DJ.Tuning
Średniozaawansowany

Samochód: Passat B5 3BG
Silnik: 2,8 V6 193KM 4X4
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-04-27, 22:45   

dawid199406 napisał/a:
ale te szczelby z tyłu są straszne


To oryginalny wydech M-Tech i takie końcówki mają te tłumiki. Może kiedyś coś przespawam ale na razie zostają takie jak są.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14