FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
mk4 ASZ+ Variat od Marcin997,
Autor Wiadomość
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2013-10-14, 18:45   mk4 ASZ+ Variat od Marcin997,

Tak więc nadszedł czas aby oficjalnie pochwalić się nowym nabytkiem. Po kilku letnim eksploatowaniu trójeczki nadszedł czas aby się przesiąść na coś nowszego z "większym potencjałem".
Miał być krótki i czarny, a wyszedł srebrny i w Kombi ale... Liczy się serducho!
Więc do rzeczy:


Mk4 Variant

Specyfikacje:
-2002 rocznik
-srebrny metalic
-wersja SPECJAL
-1.9TDI w ASZ'cie czyli na dobry początek

Wyposażenie:
-4 elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-10 poduszek powietrznych
-tempomat
-full fiss
-radio z Navi
-podłokietnik
-regulowane reflektory
-climatronik


Plany:
na ten rok:
-gewinde zrobione
-ciemne szyby
-dobry alu w 18" zrobione! ASA 8 i 9J
-smoked front z czarnym grillem i znaczkiem -zrobione!
-czarne lusterka zrobione!
-pozbycie się tylnych znaczków (zostanie tylko VW) zrobione
-przelot, wywalenie EGR'a, turbo BRD + virus zrobione

a ogółem na lata to:
-czarny dach
-pompki al'race
-turbo BRD bądź od razu GTB wpadło BRD
-fmic przed zderzak zrobione!
-pomalowanie listew w kolor
-dokładka przód i tył r32
-ciemne wnętrze
-grzane tyłki
-Xenon
-i ogarnięcie rysek i zadziorów które są obecne dookoła ;-) A reszta wyjdzie w praniu.

Taki początek:





Potem:



25.02.14 -czarne słupki +BRA


27.02.14 -czarne lusterka (lewe do poprawki)


15.03.14 -turbo BRD na pokładzie


25.09.13 - Nowy DM, docisk, tarcz, wysprzęglik os Sharana BTB


26.09.14 - IC przed zderzak + cała reszta. Rury 51/57



Koniec sezonu 2014


Ostatnio zmieniony przez Marcin997 2014-11-19, 20:01, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-10-14, 20:00   

Baza jest, plany są tylko owocnej realizacji pozostaje życzyć.
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2013-10-14, 20:07   

no dzięki, na planach na pewno nie pozostanie. ;-)
Pomalutku zaczynam sobie wszystko ogarniać, bo dopiero do pl wróciłem więc no.

Z nowin to leci już ASA 18" 8 i 9j oraz czekam na gwint MTS'a.
Sprawy eksploatacyjne typu rozrząd, oleje itp itd pomijam oczywiście ;-)
Ostatnio zmieniony przez Marcin997 2013-10-14, 20:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-10-14, 20:07   

Hehe widać zarobiło się gówno nieco.
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2013-10-14, 20:31   

no tak, biedny student zarobił, wepchnie w golfa i dalej będzie bidował :mrgreen:
Pomalutku ale do przodu ;-)
 
 
 
Fasza
Średniozaawansowany


Samochód: B5fl
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 58
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-10-14, 21:00   

Biedny student wepchnie oszczędności w golfa... Skad ja to znam ;-) ale efekt końcowy zrekompensuje wszystko ;-)
 
 
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-10-15, 01:23   

Biedny student to niech lepiej inwestuje w siebie, a nie w...
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2013-10-15, 05:54   

wujek 2Pac, bez strachu, na siebie też odkładam ;-)
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2013-10-17, 20:08   

Tak więc przyszły felgi.
A mianowicie ASA 18" 8 i 9J.
Póki gówno będą na oponach 225/40 tył i na przód szukam 215/40.
Na następny sezon 215 pójdzie na tył a przód będzie 205.

 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2013-10-21, 20:08   

Dzisiaj stało się tak...
Wpadły ciemne lampy na tył i ciemne kierunki boczne. Założyłem w końcu car-audi oraz cb.

Ponad to dorwałem półeczkę nad radio której nie miałem oraz 2 kierunki do lamp, gdyż swoje chcę zrobić na podwójnym kierunku.
Grill i znaczki przód jak i tył poszły w czarny kolor. Jutro tylko psiknę klarem i będzie malina.
Zderzak zdjęty, lampy także. Wiec jutro jak Bozia da będzie robiony smoked.
Przy okazji zdejmę ic i go wyczyszczę.


Sorki za złą jakość zdjęć. robione kartofelm.

edit.

Tak więc działając cały dzień, od samego rana do teraz, pomalowałem lampy, zrobiłem w nich podwójny kierunek (miał być obrys ale odpuściłem). Niestety złożone na starych szkłach gdyż nowe to była kaplica (zamienniki przyszły takie że wstydziłbym się jeździć). Ale jeszcze się dorobię lepszych.
Wszystko ogarnięte, przy okazji wyczyszczony ic i jego dolot, poprawiona odstająca dokładka oraz pomalowany grill.
Na tyłek ciemne światłą, brak wycieraczki (która się spaliła) oraz ciemny znaczek.

Jeszcze tylko gleba i koło i będzie dość przyzwoicie. Ale do kółek brakuje mi opon. :-/


Ostatnio zmieniony przez Marcin997 2013-10-23, 21:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2013-11-15, 23:14   

No i stało się, dzisiaj przyszedł sprzęt i długo leżeć nie mógł.
Mianowicie wpadł gwint i razem z nim felunek..

Felunie to ASA 8 i 9j na tym 205/40 i 215/40

Niestety gleba mocna nie będzie z przodu, bo półoś wadzi mi o stabilizator, ale już jest na to patent. Kiedyś na pewno wpadnie stabilizator z TT ale póki gówno muszę sobie poradzić inaczej ^^
Tak więc kilka fot.
Wielkie podziękowania dla Kubusia i Damiana którzy bacznie pomagali i biegali po garażu.


Sorki za tragiczną jakość ale ciemno było :->
 
 
 
dziadek311
Zaawansowany

Samochód: MK5
Silnik: 1,9 TDI
Imię: Marcin
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 368
Skąd: PRZEWORSK
Wysłany: 2013-11-16, 09:37   

Cyknij fote w dzień bo na tej za dużo niewidac :-D
 
 
 
Hekto
Zaawansowany


Samochód: Golf MK4
Silnik: Dizel
Imię: Kuba
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 410
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 2013-11-16, 10:07   

Koło jakies takie małe sie wydaje.
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2013-11-16, 22:26   

Hekto, może i wydaje się mało, a to dlatego że błędem był profil 40, jednak mogłem dać 45, ale to na następny raz będzie. No i brakuje mi dystansu, jak założę 10mm to będzie w sam raz, to jednak na następny sezon tak samo jak i gleba.
Tak dałem bo więcej nie mogłem przez półoś i stabilizator.
Dzisiaj pokonałem ten temat przerabiając swój i wydłużając łączniki. Obyło się bez kupna stabilizatora od TT póki gówno.
Korzystając z zrzuconych sanek zmieniłem sobie przegub zewnętrzny i wszystkie gumy.


Tyłek jest najniżej już, regulacja jest na samym dole, jedyne gówno to chyba posadzenie samej sprężyny by coś pomogło, ale jest w sam raz. Przód na wiosnę pójdzie jeszcze niżej.
Ostatnio zmieniony przez Marcin997 2013-11-16, 22:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
matti19911
Zaawansowany


Samochód: Vw Polo 6n1
Silnik: 1.4 60KM AEX :)
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 506
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2013-11-16, 22:33   

Fajne felgi ;-)
 
 
Adis
Władca postów


Samochód: Audi A4 B6 / Ibiza II Fl
Silnik: AWX+ / AGR
Imię: Adrian
Pomógł: 31 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 1232
Skąd: Wysoka Strzyżowska
Wysłany: 2013-11-17, 00:35   

sam znaczek VW w grilu osobiscie zostawił bym srebrny
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2013-11-17, 00:46   

matti19911 napisał/a:
Fajne felgi ;-)

Dzięki, ale do doskonałości im jeszcze brakuje.. Będę musiał kilka dobrych nocek przy nich zarwać żeby to wyglądało.. :-)

Adis, plan jest na ciemno, więc wszystko idzie na ciemno.. Zero chroomu, srebrna i innych bajerów ;-)
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-01-06, 22:16   

Ostatnio aby pożegnać dobrze stary rok stało się tak:
-wpadł nowy rozrząd
-uszczelniacze na wał i wałek
-nowy termostat + płyn
-nowy olej + filtr




Podczas robienia rozrządu nie obyło się bez niespodzianek. Otóż.
Po zblokowaniu rozrządu, w połowie (blokada na wał) okazało się że górna blokada nie pasuje :shock: Koło było przekręcone tak jakby o 180' i za nic w świecie blokady nie dało się założyć, nie wiem kto to składał, jak, i jak to chodziło ale po poskładaniu na blokady wszystko hula..
Myślałem że to będzie bolączka moich tragicznych korekcji na pompkach, które wynosiły +2.99, -2.99, -2.99, +2.99 i tragicznym spalaniem które najniższe na trasie lesko-brzozów wynosiło 7.5 litra, a na jałowym 1.5l.

Okazało się że mam 2 sztuki pompek AL i 2 sztuki BA, niby to z 130 i to, ale jednak cewki inne więc...
Wpadły używki AL i korekcje się poprawił! Jednak tylko na 1.25, 0.22, 0.15, 2.10.
Po przejechaniu 100km okazało się że mam 3 stany olejo-ropy. :cry:
Tak, w pośpiechu i ferworze walki nie sprawdziłem gniazd pompek które trzeba było lekko potraktować papierkiem, gdyż gdy wkładałem pomki ostre krawędzie postrzępiły gumki.
Tak więc rozebrałem, przetarłem, dałem nowe gumki i miedzianki, skręciłem, wyregulowałem, ustawiłem synchronizacje i jest gitara.
Korekcje 0.11, 0.22, 0.15, 0.06. A spalanie spadło, na jałowym 0.7l.

Zmieniłem także gumy przegubów bo były już pęknięte.

Przerobiłem stabilizator i drążki stabilizatora tak aby nie obijało o półoś.

Podłączyłem zegar od ciśnienia, korzystając z zdjętego kolektora, wyczyściłem go, i zaślepiłem egr'a.

Postarałem się także o lepszy wydech, póki nie ma lepszego turba został na ori rurach z tym że bez kata, a końcowy zastąpiłem wypróżnioną wersją od golfa mk2 1.6td, wspawując dojście na 60mm i wylot na ładne kolanko 60mm.



Tak golf zakończył rok 2013.

gówno do dalszych planów, to zamierzam zrobić metalową osłonę pod silnik, mam już blachę 4mm, myślę że wystarczy.
Jeśli pogoda dalej będzie dopisywać to lusterka pójdą na czarno.
Zamierzam zakupić folię do oklejania i okleić słupki między szybami na czarno, zostaję tylko mi wybrać czy mat czy połysk.
Miał być robiony wirus, jednak stwierdziłem że poczekam i zrobię jak wpadnie BRD, gdyż brat ma wyrzucać i wsadzać GTB, więc...Więc no... :prosze:

Wybaczcie epopeję. Na przyszłość będę się starał na bieżąco pisać gówno by takich wielkich poematów nie było do czytania.

pozdro :piwo:
 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-01-06, 22:24   

teraz przynajmniej masz odpowiednie pompki i więcej pociśniesz gdy będziesz podnosił moc programowo bo przynajmniej wtryskiwacze nie będą leciały w pętli
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-06, 23:43   

GOT_SPL napisał/a:
teraz przynajmniej masz odpowiednie pompki i więcej pociśniesz gdy będziesz podnosił moc programowo bo przynajmniej wtryskiwacze nie będą leciały w pętli

Przecież w serii ASZty mają AL więc nic większego nie włożył
Marcin997 napisał/a:
Miał być robiony wirus, jednak stwierdziłem że poczekam i zrobię jak wpadnie BRD, gdyż brat ma wyrzucać i wsadzać GTB, więc...Więc no... :prosze:

Jak sprawdzone i wstaje dobrze to warto
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-01-07, 14:06   

toffic napisał/a:
w serii ASZty mają AL

racja, ale że był kombinator i wsadził 2x BA, to teraz przywróciłem oby "zdrową serię" :mrgreen:

toffic napisał/a:
Jak sprawdzone

turbo sprawdzone, dobrze wstaje i trzyma ok. Ciężej jednak będzie dorwać dobrze zrobione GTB. Ale to na razie niech się brat martwi ;-)
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-02-01, 21:46   

Tak więc po wycieczce do Jarosławia stwierdziłem że czas jednak zrobić osłonę.. Ile razy ta miską szurnąłem to nie wiem, w każdym razie po powrocie się świeciła 8-) Haak z tyłu tak samo... Pojawiły się chęci na pracę.
Tak mi zamarzło auto w samym Jarosławiu (7mm lody na całym aucie), wchodziłem przez bagażnik :mrgreen:




Więc, po powrocie i zebraniu sił, stworzyłem to:


Wpadły także boczne osłony których nie miałem, dorobiłem także uchwyty pod nowy pancerz, gówno ważniejsze, nic do budy nie spawałem - wszystko jest na śrubach.. Obudowa zaczyna się pod zderzakiem a kończy za saniami. Sama blacha dla mnie wydawało się zbyt podatna na wyginanie więc stwierdziłem że ją wzmocnię. Niby nic ale teraz nie do ugięcia.


Uchwyty z przodu wzorowane na tych dostępnych w ASO.
Waga;jakieś 25kg
koszt: materiały 170zł +wkład własny
Wynik bardzo satysfakcjonujący, nic się nie nabija, jest nawet ciszej niż wcześniej (gówno mnie zdziwiło bardzo bo myślałem że będzie rezonans szedł).
Ogólnie, teraz mogę być spokojny.
Osłon pomalowana białym podkładem a potem w czarny mat.

Z racji okazji zakupiłem też dystanse 20mm po dobrej cenie, ale po przymiarce alusa okazało się że wystaje za bardzo, więc.. Trzeba będzie je skrócić..

Oczywiście dystans idzie tylko do przodu, gdyż tył na 9J jest dla mnie w sam raz ;-)
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-02-26, 21:12   

Ostatnio gówno się udało zrobić to:
słupki w czarnym połysku:

BRA na maskę:


Oraz wypolerowałem ranty w felgach, które były tragiczne wcześniej. Na aucie leży teraz tak:


Przód poszedł 1.5cm w dół względem tego gówno było wcześniej. Myślę że tak już będzie dobrze. Wybaczcie jakoś kartofla i brudne auto (o tle nie wspomnę)
Do przodu dystanse 15mm, tył 12mm. Lekko wystaje gówno może się nie spodobać niektórym ale póki gówno, jest.

Niebawem jeszcze lusterka wpadną na czarno, a dach to kiedyś jak się ogarnę. Być może wpadną pół kubły do przodu.
A z usterek które wyszły po zimie to, muszę zwalić turbo i wyczyścić łopatki...
 
 
 
dawid199406
Zaawansowany

Samochód: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BFB
Imię: Dawid
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 356
Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2014-02-26, 21:18   

Marcin997, Masz może więcej fotek jak robiłeś osłonę po silnik ??
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-02-26, 21:20   

dawid199406, niestety to są jedyne dwie jakie posiadam na tą chwilę. Powiedz o gówno dokładnie chodzi, to w sobotę jak będę miał auto na podnośniku to postara m się zrobić i Ci podesłać. ;-)
Swoją drogą, doskonale spełnia rolę, jest 1cm poniżej miski, a tyle razy już na bieszczadzkich drogach dostała że masakra :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Marcin997 2014-02-26, 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14