Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2016-11-08, 17:53
Fajny wykres
A teraz tak trochę od dupy strony... Ciekawi mnie jak modyfikowany silniki od stycznia będą przechodzić badania techniczne według nowych wytycznych...? Rozmawiałem z Panem diagnostą i mają teraz jakieś szkolenia, podobno podstawą na dzień dobry będzie analizator spalin i diagnostyka komputerowa... Do tego jakieś zdjęcia z przebiegu badania by wykluczyć powszechnie stosowane "przeglądy zaoczne"
Jak żyć???
Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 561 Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2016-11-08, 20:37
Qbuncio napisał/a:
Fajny wykres
A teraz tak trochę od dupy strony... Ciekawi mnie jak modyfikowany silniki od stycznia będą przechodzić badania techniczne według nowych wytycznych...? Rozmawiałem z Panem diagnostą i mają teraz jakieś szkolenia, podobno podstawą na dzień dobry będzie analizator spalin i diagnostyka komputerowa... Do tego jakieś zdjęcia z przebiegu badania by wykluczyć powszechnie stosowane "przeglądy zaoczne"
Jak żyć???
W takim razie, wyeliminuje to z dróg 70% samochodów bo w końcu 3/4 samochodów w Pl ma więcej niż 10 lat i nie ma uja zeby spełniały normy.. To dalej Gwiezdna Flota, będą stacje "regorystyczne", które ludzie będą omijać szerokim łukiem, a te mniejsze które będą przymykać delikatnie oko będą miały biznes.. Nikt mi nie wmówi ze to się zmieni, zmiany są gówno roku wszystkiego, a w praktyce zostaje jak jest..
Po za tym silnik po "chipie" nie oznacza ze jest "zły", bo po wspawaniu kata dlaej będzie spełniał normy. W ostateczności na sam przegląd zawsze można wgrać serię i mieć to w dupie.. Żeby ludzie tylko takie problemy mieli na przeglądach...
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2016-11-08, 20:42, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 561 Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2016-11-08, 21:49
Wodz, zobacz ze to jest hamowane na 3-cim biegu ;) i 8sekund czas pomiaru, nie powiesz mi ze to słabo wstaje bo ma ponad 1 bar na trójce przy 1550rpm.. Jakby było hamowane na 4-ce jak większość wielkich loch to mogło by nie jednego zaskoczyć..
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2016-11-08, 21:50, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-11-08, 22:01
Luken1717 napisał/a:
Wodz,nie powiesz mi ze to słabo wstaje bo ma ponad 1 bar na trójce przy 1550rpm.. Jakby było hamowane na 4-ce jak większość wielkich loch to mogło by nie jednego zaskoczyć..
Bo według mnie źle nie wstaje,porównując z moim wykresem niemal identyczne są Ale znawcy z tego forum stwierdzili że turbo u mnie wstaje pod berlinem,więc stąd moje pytanie.Może tu się w temacie u kolegi wypowiedzą
Pozdrawiam i sorry za małe OT.
Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 561 Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2016-11-08, 22:06
Wodz napisał/a:
Luken1717 napisał/a:
Wodz,nie powiesz mi ze to słabo wstaje bo ma ponad 1 bar na trójce przy 1550rpm.. Jakby było hamowane na 4-ce jak większość wielkich loch to mogło by nie jednego zaskoczyć..
Bo według mnie źle nie wstaje,porównując z moim wykresem niemal identyczne są Ale znawcy z tego forum stwierdzili że turbo u mnie wstaje pod berlinem,więc stąd moje pytanie.Może tu się w temacie u kolegi wypowiedzą
Pozdrawiam i sorry za małe OT.
Tyle ze Ty masz ten pomiar na 4-tym biegu, a to jest w uj róznica...
u Ciebie 4-ty bieg DARTY od 1000rpm wiec robili gówno mogli aby turbo wstało..
w Leonie lepsze kreski na 3-cim biegu i OD 1500rpm.. Daj juz spokój z hasłem ze to słabo wstaje bo mnie krew zaleje..
Po za tym w Leonie hybryda na bazie zwykłego ARL, pasująca Plug&play, i wypluła tyle gówno nie jeden zrobił na GTB2260.. Nie chce mi sie po raz enty wałkować tematu bo każdy wie swoje.....
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2016-11-08, 22:13, w całości zmieniany 6 razy
I powtórzę po raz kolejny że według mnie turbo wstaje ok.
Ej stary dalej masz czwarty bieg proszę Cię. GTB2260 jest bardzo fajnym turbem ale na moce 250+ bo do takiego 220-240 to szkoda się w to pchać bo masz masę przeróbek żeby to wsadzić. A tak to szybsko sprawnie P&P robisz hybrydę która mega fajnie wstaje i z głowy.
Dajcie sobie już siana Lukem ma rację bo sie cały czas upiera że Leon był na 3-cim biegu i od 1400 hamowany ale Ty Wodzu też masz racje ze całkiem nieźle u Ciebie wstało to GTB, więc skończcie temat i najlepiej się nie wypowiadajcie w tematach gdzie któryś z Was maczał palce bo znowu będzie wojna
Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek
Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 60 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-11-09, 15:35
Harnaś napisał/a:
sebus_777 napisał/a:
Harnaś jakie sprzęgło? :)
Sachs Race i ori 2M
Po gówno taki zestaw jak seryjny 2M? W taki przypadku pierwszy podda się seryjny 2M mimo, że docisk mocniejszy i tarcza. W tym wypadku wystarczyłoby obić tarcze okładziną z dostawczaka(nie którzy to nazywają kevlarem ale nie wiele to ma z nim wspólnego). Taki zestaw trzyma spokojnie na seryjnym docisku 500nm płasko.
Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek
Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 60 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-11-10, 15:18
irocket napisał/a:
Skrzynia 6b, bez dwumasy będzie mieć gorzej.
Nie chodziło o wywalenie 2M. Tylko o fakt,że docisk i tarcza Sachs Race(Performance) wytrzyma dużo więcej nm niż sam 2M. Szkoda było iść w koszty dla 455 nm. To samo ogarnie już seryjne sprzęgło a obite okładziną z dostawczaka przyjmuje 500nm.
Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek
Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 60 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-11-14, 20:13
Harnaś napisał/a:
goldberg18,
Dokładnie ! Tak jak mówisz, ale nie w sytuacji gdy ma się docisk i tarcze Sachs Race praktycznie za Free.
Z informacji od Maja do dziś zrobiłem na tym Setupie 25kkm
Zmienia to postać rzeczy . Chętnie przytuliłbym taki sam zestaw. U mnie jest 500 nm i już na więcej nie pozwala seryjny 2M. Niestety powyżej tej wartości na wyższych biegach(5 -tka, 6 -tka) 2M szarpał. Może znasz sposób więcej niuta inny niż 2M BTB?
goldberg18,
Jak ma zostać 2M to tylko BTB do 550Nm ogarnia + dłuższa żywotność , z drugiej strony jak ośka to czy jest sens ? Już teraz musi być ciekawie
Harnaś, Nieźle im to wyszło Pogratulować projektu w filmie Wiesz gówno masz zrobić do następnego sezonu? Bo wcześniej tego nie widziałem... i chyba ktoś życzliwy się znalazł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum