FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Płonek
2016-10-10, 18:22
Seat Leon 1M Formula Racing by Harnaś
Autor Wiadomość
Harnaś
Zaawansowany


Samochód: Leon Fr
Silnik: ARL+
Imię: Rafał
Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 354
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-10-13, 13:42   

Dzięki wielkie za awans do działu PROJEKTY :piwo:

Będziemy trzymać poziom ! :prosze:
 
 
 
Harnaś
Zaawansowany


Samochód: Leon Fr
Silnik: ARL+
Imię: Rafał
Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 354
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-11-08, 12:57   

Dziś udało się zrobić pomiar mocy :-D :-D :-D
Okazało się że jeszcze serie trzyma !
Wielkie dzięki za zrobienie Hybrydy jak i strojenie dla :

Luken1717,
TurboSpec Regeneracja turbin
Hamownia HP Performance Chiptuning :prosze:

 
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2016-11-08, 16:59   

Harnaś jakie sprzęgło? :)
 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-11-08, 17:43   

sebus_777 napisał/a:
Harnaś jakie sprzęgło? :)

Siedzi ori zestaw Sachs performance z tego gówno mi wiadomo
 
 
Qbuncio
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1134
Skąd: RZE
Wysłany: 2016-11-08, 17:53   

Fajny wykres ;-)
A teraz tak trochę od dupy strony... Ciekawi mnie jak modyfikowany silniki od stycznia będą przechodzić badania techniczne według nowych wytycznych...? Rozmawiałem z Panem diagnostą i mają teraz jakieś szkolenia, podobno podstawą na dzień dobry będzie analizator spalin i diagnostyka komputerowa... Do tego jakieś zdjęcia z przebiegu badania by wykluczyć powszechnie stosowane "przeglądy zaoczne"
Jak żyć???
 
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2016-11-08, 20:37   

Qbuncio napisał/a:
Fajny wykres ;-)
A teraz tak trochę od dupy strony... Ciekawi mnie jak modyfikowany silniki od stycznia będą przechodzić badania techniczne według nowych wytycznych...? Rozmawiałem z Panem diagnostą i mają teraz jakieś szkolenia, podobno podstawą na dzień dobry będzie analizator spalin i diagnostyka komputerowa... Do tego jakieś zdjęcia z przebiegu badania by wykluczyć powszechnie stosowane "przeglądy zaoczne"
Jak żyć???



W takim razie, wyeliminuje to z dróg 70% samochodów bo w końcu 3/4 samochodów w Pl ma więcej niż 10 lat i nie ma uja zeby spełniały normy.. To dalej Gwiezdna Flota, będą stacje "regorystyczne", które ludzie będą omijać szerokim łukiem, a te mniejsze które będą przymykać delikatnie oko będą miały biznes.. Nikt mi nie wmówi ze to się zmieni, zmiany są gówno roku wszystkiego, a w praktyce zostaje jak jest..

Po za tym silnik po "chipie" nie oznacza ze jest "zły", bo po wspawaniu kata dlaej będzie spełniał normy. W ostateczności na sam przegląd zawsze można wgrać serię i mieć to w dupie.. Żeby ludzie tylko takie problemy mieli na przeglądach...
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2016-11-08, 20:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-11-08, 21:46   

gówno to za hybryda?Celowo taki program czy tak kiepsko turbo wstaje(cyt. pod berlinem)?

Pozdrawiam
 
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2016-11-08, 21:49   

Wodz, zobacz ze to jest hamowane na 3-cim biegu ;) i 8sekund czas pomiaru, nie powiesz mi ze to słabo wstaje bo ma ponad 1 bar na trójce przy 1550rpm.. Jakby było hamowane na 4-ce jak większość wielkich loch to mogło by nie jednego zaskoczyć..
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2016-11-08, 21:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-11-08, 22:01   

Luken1717 napisał/a:
Wodz,nie powiesz mi ze to słabo wstaje bo ma ponad 1 bar na trójce przy 1550rpm.. Jakby było hamowane na 4-ce jak większość wielkich loch to mogło by nie jednego zaskoczyć..


Bo według mnie źle nie wstaje,porównując z moim wykresem niemal identyczne są ;-) Ale znawcy z tego forum stwierdzili że turbo u mnie wstaje pod berlinem,więc stąd moje pytanie.Może tu się w temacie u kolegi wypowiedzą :lol:
Pozdrawiam i sorry za małe OT.
 
 
 
Majeczka
Zaawansowany


Samochód: Škoda Fabia vRS| VW Jetta A2
Imię: Mateusz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 338
Skąd: Straszęcin
Wysłany: 2016-11-08, 22:02   

Ajj! podoba mi się :prosze:
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2016-11-08, 22:06   

Wodz napisał/a:
Luken1717 napisał/a:
Wodz,nie powiesz mi ze to słabo wstaje bo ma ponad 1 bar na trójce przy 1550rpm.. Jakby było hamowane na 4-ce jak większość wielkich loch to mogło by nie jednego zaskoczyć..


Bo według mnie źle nie wstaje,porównując z moim wykresem niemal identyczne są ;-) Ale znawcy z tego forum stwierdzili że turbo u mnie wstaje pod berlinem,więc stąd moje pytanie.Może tu się w temacie u kolegi wypowiedzą :lol:
Pozdrawiam i sorry za małe OT.


Tyle ze Ty masz ten pomiar na 4-tym biegu, a to jest w uj róznica...

Zeby nie być gołosłownym:

http://i57.tinypic.com/2nr0b9z.jpg

u Ciebie 4-ty bieg DARTY od 1000rpm wiec robili gówno mogli aby turbo wstało..

w Leonie lepsze kreski na 3-cim biegu i OD 1500rpm.. Daj juz spokój z hasłem ze to słabo wstaje bo mnie krew zaleje..


Po za tym w Leonie hybryda na bazie zwykłego ARL, pasująca Plug&play, i wypluła tyle gówno nie jeden zrobił na GTB2260.. Nie chce mi sie po raz enty wałkować tematu bo każdy wie swoje.....
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2016-11-08, 22:13, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
 
Simson
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Lexus IS300 SC
Silnik: 3.0 2JZ GE TT
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 882
Skąd: Rakszawa RLA
Wysłany: 2016-11-08, 22:07   

Czekajcie idę po popcorn :!: :fuck:
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-11-08, 22:10   

Simson napisał/a:
Czekajcie idę po popcorn :!: :fuck:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-11-08, 22:22   

Luken1717 napisał/a:
u Ciebie 4-ty bieg DARTY od 1000rpm wiec robili gówno mogli aby turbo wstało..

w Leonie lepsze kreski na 3-cim biegu i OD 1500rpm.. Daj juz spokój z hasłem ze to słabo wstaje bo mnie krew zaleje..


Czytaj ze zrozumieniem :mrgreen: Od jakich słów zacząłem post wyżej od Twojego?

Luken1717 napisał/a:
u Ciebie 4-ty bieg DARTY od 1000rpm wiec robili gówno mogli aby turbo wstało


A tu Cię troszkę poniosło,zdarza się w nerwach ;-)

Tu masz od 1500:

https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12011242_889533564457938_8406695219773708049_n.jpg?oh=e871a6a837a7d0f5c945e6de620bbf65&oe=5886CE6C

I powtórzę po raz kolejny że według mnie turbo wstaje ok.
 
 
 
Simson
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Lexus IS300 SC
Silnik: 3.0 2JZ GE TT
Imię: Paweł
Wiek: 31
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 882
Skąd: Rakszawa RLA
Wysłany: 2016-11-08, 22:30   

Wodz napisał/a:
Luken1717 napisał/a:
u Ciebie 4-ty bieg DARTY od 1000rpm wiec robili gówno mogli aby turbo wstało..

w Leonie lepsze kreski na 3-cim biegu i OD 1500rpm.. Daj juz spokój z hasłem ze to słabo wstaje bo mnie krew zaleje..


Czytaj ze zrozumieniem :mrgreen: Od jakich słów zacząłem post wyżej od Twojego?

Luken1717 napisał/a:
u Ciebie 4-ty bieg DARTY od 1000rpm wiec robili gówno mogli aby turbo wstało


A tu Cię troszkę poniosło,zdarza się w nerwach ;-)

Tu masz od 1500:

https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12011242_889533564457938_8406695219773708049_n.jpg?oh=e871a6a837a7d0f5c945e6de620bbf65&oe=5886CE6C

I powtórzę po raz kolejny że według mnie turbo wstaje ok.



Ej stary dalej masz czwarty bieg proszę Cię. GTB2260 jest bardzo fajnym turbem ale na moce 250+ bo do takiego 220-240 to szkoda się w to pchać bo masz masę przeróbek żeby to wsadzić. A tak to szybsko sprawnie P&P robisz hybrydę która mega fajnie wstaje i z głowy.

Dajcie sobie już siana Lukem ma rację bo sie cały czas upiera że Leon był na 3-cim biegu i od 1400 hamowany ale Ty Wodzu też masz racje ze całkiem nieźle u Ciebie wstało to GTB, więc skończcie temat i najlepiej się nie wypowiadajcie w tematach gdzie któryś z Was maczał palce bo znowu będzie wojna :fuck:

Gitara siema i niech NM będzie z Wami :!:
 
 
YOHAN_VW
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: polo 6n żony
Silnik: stanowczo za słaby
Imię: Piotrek
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 771
Skąd: RDE
Wysłany: 2016-11-09, 01:05   

piekny
 
 
 
Harnaś
Zaawansowany


Samochód: Leon Fr
Silnik: ARL+
Imię: Rafał
Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 354
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-11-09, 11:47   

Wodz,
Maksymalny moment i tak mam dalej praktycznie 4 sety wcześniej nawet na 3 biegu.
Sam Rafał z HP na hamowni był zdziwiony że to tak wstaje. :prosze:


sebus_777 napisał/a:
Harnaś jakie sprzęgło? :)

Sachs Race i ori 2M
 
 
 
goldberg18
Średniozaawansowany

Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-11-09, 15:35   

Harnaś napisał/a:


sebus_777 napisał/a:
Harnaś jakie sprzęgło? :)

Sachs Race i ori 2M


Po gówno taki zestaw jak seryjny 2M? W taki przypadku pierwszy podda się seryjny 2M mimo, że docisk mocniejszy i tarcza. W tym wypadku wystarczyłoby obić tarcze okładziną z dostawczaka(nie którzy to nazywają kevlarem ale nie wiele to ma z nim wspólnego). Taki zestaw trzyma spokojnie na seryjnym docisku 500nm płasko.
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2016-11-09, 20:32   

Skrzynia 6b, bez dwumasy będzie mieć gorzej.
 
 
goldberg18
Średniozaawansowany

Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-11-10, 15:18   

irocket napisał/a:
Skrzynia 6b, bez dwumasy będzie mieć gorzej.


Nie chodziło o wywalenie 2M. Tylko o fakt,że docisk i tarcza Sachs Race(Performance) wytrzyma dużo więcej nm niż sam 2M. Szkoda było iść w koszty dla 455 nm. To samo ogarnie już seryjne sprzęgło a obite okładziną z dostawczaka przyjmuje 500nm.
 
 
Harnaś
Zaawansowany


Samochód: Leon Fr
Silnik: ARL+
Imię: Rafał
Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 354
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-11-14, 19:29   

goldberg18,
Dokładnie ! :piwo: Tak jak mówisz, ale nie w sytuacji gdy ma się docisk i tarcze Sachs Race praktycznie za Free.

Z informacji od Maja do dziś zrobiłem na tym Setupie 25kkm :prosze:
 
 
 
goldberg18
Średniozaawansowany

Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-11-14, 20:13   

Harnaś napisał/a:
goldberg18,
Dokładnie ! :piwo: Tak jak mówisz, ale nie w sytuacji gdy ma się docisk i tarcze Sachs Race praktycznie za Free.

Z informacji od Maja do dziś zrobiłem na tym Setupie 25kkm :prosze:


Zmienia to postać rzeczy :-) . Chętnie przytuliłbym taki sam zestaw. U mnie jest 500 nm i już na więcej nie pozwala seryjny 2M. Niestety powyżej tej wartości na wyższych biegach(5 -tka, 6 -tka) 2M szarpał. Może znasz sposób więcej niuta inny niż 2M BTB?
 
 
Harnaś
Zaawansowany


Samochód: Leon Fr
Silnik: ARL+
Imię: Rafał
Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 354
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-11-19, 09:21   

goldberg18,
Jak ma zostać 2M to tylko BTB do 550Nm ogarnia + dłuższa żywotność , z drugiej strony jak ośka to czy jest sens ? ;-) Już teraz musi być ciekawie
 
 
 
Harnaś
Zaawansowany


Samochód: Leon Fr
Silnik: ARL+
Imię: Rafał
Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 354
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-12-30, 19:04   

Oglądać ! :prosze:
Premiera filmu DaFreakz
Brawo dla ekipy Lemonade Studio ! ! !
Czekam na kolejne takie akcje :-) :prosze:

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
 
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-12-30, 23:53   

Harnaś, Nieźle im to wyszło :-D Pogratulować projektu w filmie ;-) Wiesz gówno masz zrobić do następnego sezonu? Bo wcześniej tego nie widziałem... i chyba ktoś życzliwy się znalazł :roll:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,5 sekundy. Zapytań do SQL: 13