FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Green MK4 by PawciuIV
Autor Wiadomość
PawciuIV
Średniozaawansowany

Samochód: Golf IV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-11-18, 08:40   Green MK4 by PawciuIV

Witam jestem na tym forum od dłuższego czasu do tej pory obserwowałem podglądałem i pytałem ale pomyślałem ze pokaze mojego ''repcia'' ;-) a przy modzeniu zawsze ktoś mi podpowie czy pomoze :-) jak narazie to jest zwykły MK4 ale zbieram juz fanty ;-)

Jest to
VW Golf MK4
Rocznik:
-1999
Kolor: -Zielony
Motor:
-1.9 115km+
Skrzynia:
-6 biegów
Koło:
-Seria
Zawieszenie:
-Seria
Wyposażenie: -ESP
-ABS
-climatronik
-elektryczne szyby i lustra
-podłokietnik przod i tył


Plany: -gwint ''kupione'' -koła 17 18'' kupione rh zw1 17'' 9J -regeneracje kierownicy -konserwacja zimą -nowy lakier może zmiana koloru mam juz 3na oku -w przyszłości fotele RECARO szukam:) -stabilizator S3


Fotki zaraz po zakupie ale nic sie na razie nie zmieniło wiec moge je pokazać





pokarze też moje nieszczęsne rh zw1 9J


a teraz zdj bez dystansów na 1 śrubie ałozyłem na próbę a tu z przodu ząąąk :-/ gówno mi doradzicie??



i jeszcze gwint FK czekający na wiosne ;-) aa tak mnie korci zeby go założyć że nikt sobie tego chyba nie wyobraża :mrgreen:

 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2013-11-18, 17:27   

zakładaj wszystko, zimy jeszcze nie będzie,
Myślę że łądnie będzie na glebie wyglądać.
Według mnie te RH będą wyglądać na małe trochę..
 
 
 
PawciuIV
Średniozaawansowany

Samochód: Golf IV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-11-18, 22:02   

nom mi też sie wydaje ze na glebie bedzie o wiele lepiej wyglądał ale z przodu po załozeniu jak wyzej pisałem bez dystansów na 1śrubie i juz wystawały pokazuje to zdj z deską było z 2cm moze i wiecej i tym sie teraz martwie :-(
 
 
 
baros90
Już coś naskrobał


Samochód: MK4
Silnik: AGU
Imię: Hubert
Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 237
Skąd: Trzebownisko
Wysłany: 2013-11-18, 22:04   

PawciuIV, norma :) dlatego kiedy w tej w chwili poszukuję alusów pytam się specjalistów... " a zmieści się "
 
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Pomógł: 56 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2013-11-18, 22:07   

9J z przodu nie wejdzie + adapter, zamień się z kimś dwiema sztukami na węższe, pewnie znajdziesz kogoś
 
 
 
PawciuIV
Średniozaawansowany

Samochód: Golf IV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-11-18, 22:17   

właśnie dałem ogłoszenie ;-) moze ktoś sie znajdzie jeszcze pasowało by i na innym forum umiescic :-) a jak bym założył gwint teraz na zime jak pisze Marcin997 to czym wy zabezpieczacie przed solą i w ogóle polską zimą ?
 
 
 
Shmatan
Uzależniony od postów


Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 2925
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-11-19, 04:55   

Jakie tam et masz z przodu? pamiętaj że po opuszczeniu koło się trochę chowa, ale przy dystansie chyba nie zgrasz.

PawciuIV napisał/a:
nowy lakier może zmiana koloru mam juz 3na oku

to praktycznie nigdy nie jest dobry pomysł - chyba że masz jakiegoś genialnego lakiernika, bo 90% samochodów malowanych po roku wygląda tragicznie
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2013-11-19, 07:38   

Mam kolegę gówno pewnie by się zamienił tylko nie pamiętam czy ma 8.5 czy 8.0 J ;-)
 
 
 
PawciuIV
Średniozaawansowany

Samochód: Golf IV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-11-19, 07:46   

Shmatan napisał/a:
Jakie tam et masz z przodu?

et maja 47 i czuje ze chyba nie wejda :-/ dlatego jak by ktoś chciał na tył 9J a ma 8J to chetnie zamienie
Shmatan napisał/a:
to praktycznie nigdy nie jest dobry pomysł - chyba że masz jakiegoś genialnego lakiernika, bo 90% samochodów malowanych po roku wygląda tragicznie


wiem wszystko wychodzi zaczyna siadac porażka ale wcześniej był malowany i został poprostu zjeb... a robie sam właśnie kończe swój warsztacik remontować i moze przed swietami sie wezme za niego ;-)
 
 
 
PawciuIV
Średniozaawansowany

Samochód: Golf IV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-11-19, 08:35   

Niki20 napisał/a:
Mam kolegę gówno pewnie by się zamienił tylko nie pamiętam czy ma 8.5 czy 8.0 J


8,5 chyba zmieszcze?? popytaj tylko moje ranty nadaja sie do polerki i sa minimalnie obdarte od krawęzników popytaj napewno sie dogadamy :-P
 
 
 
Shmatan
Uzależniony od postów


Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 2925
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-11-19, 13:22   

PawciuIV, nie doublepostuj ;]

9j przy et47, jeżeli adapter zrobisz 13mm to uzyskasz et29 czyli pi razy drzwi 7mm poza obrysem auta - trochę jednak dużo.

PawciuIV napisał/a:
8,5 chyba zmieszcze?

Wszystko zależy od et. Dla 8.5j najlepiej wstrzelić się w et30 po dołożeniu adaptera
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2013-11-19, 16:47   

Shmatan napisał/a:
jeżeli adapter zrobisz 13mm


:shock: Chyba żartujesz... Minimum to 17mm!
 
 
 
PawciuIV
Średniozaawansowany

Samochód: Golf IV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-11-19, 17:33   

ja właśnie tez wyczytałem ze minimum 15 17mm nie bede juz wariiował moze sie zamienie i na przodzie bedzie 8J lub 8,5 :-P tez bedzie ladnie wygladało ;-) mam nadzieje :roll:

Shmatan-- Sorki za double ;-)
Ostatnio zmieniony przez PawciuIV 2013-11-19, 20:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Shmatan
Uzależniony od postów


Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 2925
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-11-19, 19:15   

Niki20, pisałem już o tym kilka razy na forum - nie chce mi się tego znów pisać, ale można zrobić 13mm który będzie dokładnie tak bezpieczny jak 17mm. Jeżeli trzymać się już skrajnych wartości to najmniejszy bezpieczny adapter to 10.5mm ale w jego wypadku trochę więcej rzeczy musi się zgadzać ;] 13mm podejdzie praktycznie do każdego koła

Wytłumacz mi proszę czemu właśnie 17, a nie np. 16mm? albo 18?

To jest największy problem na forach internetowych - wystarczy że jedna osoba napisze błędną i niesprawdzoną informację, a później dziesiątki użytkowników bezmyślnie ją powtarzają
Ostatnio zmieniony przez Shmatan 2013-11-19, 20:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
PawciuIV
Średniozaawansowany

Samochód: Golf IV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-11-19, 21:13   

zapomniałem o moim materale na dystanse czyli materiał juz czeka i reno skór do mojej kierownicy :-)



a i jak sie zamienie rantami 9jna 8J to jakie bede miał et60???przy tych rotorach i wtedy na przodzie zrobic et 30 czy 25?
 
 
 
Shmatan
Uzależniony od postów


Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 2925
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-11-19, 21:16   

PawciuIV napisał/a:
a i jak sie zamienie rantami 9jna 8J to jakie bede miał et60

Tak.

Dla 8j et w zależności od naciągu - na 225 (bo tak mi wygląda u Ciebie) zdecydowanie et 30, na 25 może szorować o nadkole
 
 
PawciuIV
Średniozaawansowany

Samochód: Golf IV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-11-19, 21:29   

nie nie opony beda weższe pewnie z przodu 205 zastanawiam sie nad 45 lub 40 a na tył 215 jak myślisz bedzie ładnie??
 
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2013-11-19, 22:14   

ja z tyłu mam 9J i na tym 215/40 i wygląda ślicznie.
Z przodu jak chcesz 205 to daj na 45 (mowa o 8J), bo ja dałem 40 i jakoś szałowo to nie wygląda, strasznie małe koło się wydaje...
 
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2013-11-19, 22:49   

Osobiście jeździłem na 20mm adapterach i sądzę, że w takim adapterze szpilka wkręca się wystarczająco... Jeżeli wkręcisz ją 7mm mniej to moim zdaniem będzie to mocno niebezpieczne.

Czemu 17mm? Z tego gówno pamiętam to najniższa wartość dystansu zmieniającego rozstaw jaką wypuszczało RH lub H&R... Z jakiegoś powodu nie robili węższych...
 
 
 
Shmatan
Uzależniony od postów


Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 2925
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-11-20, 20:07   

Skok śruby w mk4 wynosi 1.5mm, bezpieczna ilość obrotów śruby w gnieździe piasty to 7, 7x1.5+2x0.5 (jako fazy na końcu i początku gwintu) daje 11.5mm więc pod tym względem nie ma problemu ;]
 
 
PawciuIV
Średniozaawansowany

Samochód: Golf IV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-11-28, 20:05   

i sa nowe fanty :mrgreen: na przodzie bedzie 8J dziekiNiki20, za załatwienie zamiany :-)

i wpadła pokrywka na miskę :mrgreen: powinna dawać rade 5mm ;-)
 
 
 
PawciuIV
Średniozaawansowany

Samochód: Golf IV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-12-21, 19:58   

wczoraj dostałem nadchnienia i wziałem sie za ranty ale nie wiem czy tak ma być czy ja coś zle zrobiłem moze za słabo zmatowałem bo widać takie drobniutkie ubicia z kamyków gdzie niegdzie i w paru miejscach delikatny wżer alu.. tarłem dosyć długo ale chyba za słabo i nie wiem czy brać sie za te szersze cy szkoda głowy zawracać i wysłać jakiemuś profesjo.. ;-) fotki słabe na zywo ładniej to wyglada tylko nie wiem czy to juz jest to gówno ma być :-D




 
 
 
gruber23
Już coś naskrobał

Samochód: brak
Imię: kuba
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 259
Skąd: wietnam
Wysłany: 2013-12-22, 12:13   

Cyba lepiej zapłacić komuś kto sie tym zajmuje i masz igły :-P
Ostatnio zmieniony przez gruber23 2013-12-22, 12:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Shmatan
Uzależniony od postów


Samochód: Był Romet i Golf
Silnik: Daelim Roadwin
Imię: Kuba
Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 2925
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-12-22, 12:33   

Jeżeli to Twoja pierwsza polerka to spokojnie - nie wyszło tak źle, a z czasem się nauczysz jak robić to lepiej ;]
 
 
PawciuIV
Średniozaawansowany

Samochód: Golf IV
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: OKL PśL
Wysłany: 2013-12-22, 21:10   

Shmatan, no pierwsza pierwsza tylko przeczytałem na jakimś forum ja sie to powinno robić :-) ale mam jeszcze te dwa szersze, na nich jest jakiś bezbarwny ale jeszcze zrobie tamte troszke dłuzej po tre i jak wyjdą ładniej to te poprawie połysk mają ładny moze nie widać na foto tego tak tylko jak sie przyjrzy to mikro ubicia z kamyków :-/

Jeszcze muszę kogoś poprosić zeby mi zrobił vt z tymi kołami i jaki kolor im położyć do zielonego gólfika ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12