FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
A4 B5 1.8T+ quattro - sprzedam !!
Autor Wiadomość
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-03-05, 21:49   

wydaje mi się że nie jedynie konsole trzeba troszkę zmodyfikowąć ew zdobyć ori
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-06, 20:21   

2-din to trochę kosztowna sprawa, zwłaszcza jak by się chciało rns-e.
Ale nie dla mnie takie zabawki, navi mam w tel a jakaś tam nuta z concerta leci. Nie jestem audiofilem, wolę uchylić szybę by słuchać turbinę i dvkę ;-)
W przyszłym tygodniu pewnie zabiorę się za wlew lpg bo już nie mogę na to patrzeć :-P
 
 
SnOOpie
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-06, 21:01   

Bardzo fajny kolorek furki :lol:
Pozdrawiam
 
 
dawid199406
Zaawansowany

Samochód: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BFB
Imię: Dawid
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 356
Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2014-03-07, 06:55   

Luki napisał/a:
A do 2 din nie trzeba zmieniać klimatrona?


Trzeba climatronik ;-)

GOT_SPL napisał/a:
wydaje mi się że nie jedynie konsole trzeba troszkę zmodyfikowąć ew zdobyć ori


Właśnie że jest ten ból cały kosz wszystko jest inne w 2-din wiem bo sam chciałem przerabiać ten temat Navi leży w pokoju i czeka na swoje dni bo taki kosz z klima nie należy do tanich ;-)
Ostatnio zmieniony przez dawid199406 2014-03-07, 07:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-20, 18:40   

Zima już chyba nie wróci więc setup letni dziś założony.
Przy okazji zaciski wyczyszczone i pomalowane tradycyjnie na czerwono.
Opona to made in Indonezja Zeetex 215/35. Równie "dobre" jak Nankangi i inne tanie wynalazki. Przy moich przebiegach wytrzymają spokojnie 10 lat :fuck:
Gwint jeszcze skręcę (przynajmniej z przodu), na tył trzeba będzie założyć jakiś dystans.
Dekielki w trakcie ogarniania (mam 3, w 2 połamane zaczepy :evil: )




Ostatnio zmieniony przez HudY 2014-03-22, 20:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-03-20, 18:44   

z tym kołem wyróżnia się z tłumu a4-ek
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-20, 18:50   

Może w niedzielę wpadnę na rz to jakś się zgłoszę po dekielek :->
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-03-20, 18:51   

daj znać wcześniej kilka godzin
 
 
Luki
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-20, 19:57   

HudY napisał/a:
pona to made in Indonezja Zeetex 215/35. Równie "dobre" jak Nankangi i inne tanie wynalazki.


To czemu Srankang droższy jest od tego o 50-70zł szt? :-P
I Nankang chyba lepiej by ci się ułożył na tej feldze.
Ostatnio zmieniony przez Luki 2014-03-20, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jogo
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-20, 20:05   

Nankang ma ładniejszy bieżnik ;-)
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-20, 20:18   

NS-2 to V a te chyba nie należą do cichych?
2 stówy na ziemi nie leży, wzór niemal idento jak 2x droższy dunlop gówno z mieszanką to mam w sumie wyebane przy moich przebiegach, a o przyczepność się nie martwię :-P
To, że jeden shit tańszy czy droższy to kwestia kosztów produkcji, chęci zysku producenta/pośredników napędzana dodatkowo marketingiem. Jakoś nie widziałem nigdy reklamy nankangów czy innych wynalazków a jakoś ludzie na tym jeżdżą, pewnie wcale nie gorzej niż na gumach 2x droższych ;-)
Kwestie wizualne pominąłem bo gumy praktycznie nie widać, używki w tym rozmiarze a w godnym stanie praktycznie nie do kupienia.
 
 
KaziK
Zaawansowany


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 341
Skąd: Dynów
Wysłany: 2014-03-20, 22:57   

HudY ale AS-I są ciche i mają lepszą przyczepność :-P
 
 
 
Luki
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-21, 09:43   

Dobra koniec OT z oponami. Jak pojeździsz trochę opiszesz jak się sprawują :-)
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2014-03-21, 11:29   

ładne kółko :) gówno to za model ?
 
 
erbete
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 694
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2014-03-22, 13:18   

Noo HudY :D muszę to na żywo kiedyś zobaczyć, bo na glebce i kółeczku wózek robi robotsko :D ciekawe jakbyś chlapnął rotory w kolor budy, gówno by nam to powiedziało :prosze:
Ostatnio zmieniony przez erbete 2014-03-22, 13:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-22, 20:19   

KaziK, AS-I nie wygląda i też nie wiadomo jak się naciąga ;-)
Wiadomo, nie jest to toyo czy yokohama parada żeby miały ładnie wyglądać itd.
To zwykły tani kapeć, bezpieczniejszy niż spękana używka i nie będzie go szkoda jak się szybko zniszczy czy przypadkiem rozetnie. Byle by nie pękły w nieodpowiednim momencie ;-)
Przy pierwszej jeździe wokół komina na winklach ESP miało gówno robić, muszę jeszcze ustawić zbieżność i jak się gumy dotrą to pewnie będzie lepiej (na nalewkach zimowych czułem się pewniej).
mishelswiat, włoska podyeba Lorinser RS8
erbete, rotor w kolorze budy przyprawił by mnie o mdłości :lol: ale zastanawiałem się nad stalą/grafitem/czarnym połyskiem :roll:

Dzisiaj ogarnąłem końcówki wydechu bo już ruda się za nie brała, teraz znów jakoś wyglądają choć do lustra im daleko.
 
 
dydo85
Zaawansowany


Samochód: Audi B4/B7 avant Q
Silnik: AAH/BPW
Imię: Krzysiek
Wiek: 38
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 425
Skąd: swd
Wysłany: 2014-03-22, 20:28   

no i ładnie teraz to wygląda :-) czarny wizualnie pomniejszy Ci koło.
 
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-22, 21:07   

dydo85, Tak jak mówisz, czarny nie tylko wyszczupla ale i pomniejsza, do tego jeszcze rant.. ta felga w czerni będzie pewnie wyglądać na 2 cale mniej :-/ srebrny jest nudny i oklepany ale najlepiej się sprawdza, póki gówno musi zostać a później się zobaczy :->
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-03-22, 21:09   

zostaw tak jak jest i nie zmieniaj na przyszły sezon pomyślisz nad zmianą koloru
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-22, 21:14   

Oby nie tylko nad zmianą koloru ;-)
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2014-03-22, 21:19   

doyebawszy tym kołem :shock:
 
 
 
Slawek87
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c6 Quattro avant
Silnik: ASB 232ps
Imię: Sławek
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 238
Skąd: Hyżne
Wysłany: 2014-03-23, 12:00   

jaka szerokosc alu bo cos slabo sie naciagla ta guma
 
 
erbete
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 694
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2014-03-31, 12:03   

Slawek87 napisał/a:
jaka szerokosc alu

8,5J ET35
 
 
 
Slawek87
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c6 Quattro avant
Silnik: ASB 232ps
Imię: Sławek
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 238
Skąd: Hyżne
Wysłany: 2014-03-31, 21:15   

Dobry et bo nie trzeba walić dystansu jak u mnie po 25mm hah, kręc Panie w dół gwintem bo gleba zaczyna się po niżej 60 ;-)
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-31, 21:41   

Tył schowany, przód też dupy nie urywa.. zaczynam żałować, że nie szukałem czegoś na 9J :roll: trzeba będzie wrzucić 5mm na tył, chociaż pewnie lepiej by wyglądało 10mm :->
Coś na tej gumie faktycznie słabo naciąg widać, choć duży to on nie jest..
Przód skręcony jeszcze 1cm na gwincie, na więcej nie mogę sobie pozwolić ze względu na fatalny dojazd do domu :-/ Poza tym uczę się jazdy na gwincie, kilka razy już się zatrzymywałem i sprawdzałem czy mam jeszcze miskę :oops:
Żeby nie było nudno to pewnie przy zakładaniu gwintu uszkodziłem osłony przegubów bo nie chciało mi się wykręcać wahacza :evil: za karę niepotrzebny wydatek bo z obu już smar wyszedł.
Dziś zabrałem się za przeniesienie korka wstydu pod klapkę, właśnie skończyłem jutro tylko szczelność i poszukiwanie całej dokładki :->
Od jakiegoś czasu mam też wrażenie, że auto nie ciągnie jak dawniej.. logi pokazują, że wszystko jak najbardziej ok więc niestety kwestia przyzwyczajenia :-|
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13