Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 307 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-06, 20:21
2-din to trochę kosztowna sprawa, zwłaszcza jak by się chciało rns-e.
Ale nie dla mnie takie zabawki, navi mam w tel a jakaś tam nuta z concerta leci. Nie jestem audiofilem, wolę uchylić szybę by słuchać turbinę i dvkę
W przyszłym tygodniu pewnie zabiorę się za wlew lpg bo już nie mogę na to patrzeć
Samochód: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BFB
Imię: Dawid Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 356 Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2014-03-07, 06:55
Luki napisał/a:
A do 2 din nie trzeba zmieniać klimatrona?
Trzeba climatronik
GOT_SPL napisał/a:
wydaje mi się że nie jedynie konsole trzeba troszkę zmodyfikowąć ew zdobyć ori
Właśnie że jest ten ból cały kosz wszystko jest inne w 2-din wiem bo sam chciałem przerabiać ten temat Navi leży w pokoju i czeka na swoje dni bo taki kosz z klima nie należy do tanich
Ostatnio zmieniony przez dawid199406 2014-03-07, 07:00, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 307 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-20, 18:40
Zima już chyba nie wróci więc setup letni dziś założony.
Przy okazji zaciski wyczyszczone i pomalowane tradycyjnie na czerwono.
Opona to made in Indonezja Zeetex 215/35. Równie "dobre" jak Nankangi i inne tanie wynalazki. Przy moich przebiegach wytrzymają spokojnie 10 lat
Gwint jeszcze skręcę (przynajmniej z przodu), na tył trzeba będzie założyć jakiś dystans.
Dekielki w trakcie ogarniania (mam 3, w 2 połamane zaczepy )
Ostatnio zmieniony przez HudY 2014-03-22, 20:01, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 307 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-20, 20:18
NS-2 to V a te chyba nie należą do cichych?
2 stówy na ziemi nie leży, wzór niemal idento jak 2x droższy dunlop gówno z mieszanką to mam w sumie wyebane przy moich przebiegach, a o przyczepność się nie martwię
To, że jeden shit tańszy czy droższy to kwestia kosztów produkcji, chęci zysku producenta/pośredników napędzana dodatkowo marketingiem. Jakoś nie widziałem nigdy reklamy nankangów czy innych wynalazków a jakoś ludzie na tym jeżdżą, pewnie wcale nie gorzej niż na gumach 2x droższych
Kwestie wizualne pominąłem bo gumy praktycznie nie widać, używki w tym rozmiarze a w godnym stanie praktycznie nie do kupienia.
Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 694 Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2014-03-22, 13:18
Noo HudY :D muszę to na żywo kiedyś zobaczyć, bo na glebce i kółeczku wózek robi robotsko :D ciekawe jakbyś chlapnął rotory w kolor budy, gówno by nam to powiedziało
Ostatnio zmieniony przez erbete 2014-03-22, 13:19, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 307 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-22, 20:19
KaziK, AS-I nie wygląda i też nie wiadomo jak się naciąga
Wiadomo, nie jest to toyo czy yokohama parada żeby miały ładnie wyglądać itd.
To zwykły tani kapeć, bezpieczniejszy niż spękana używka i nie będzie go szkoda jak się szybko zniszczy czy przypadkiem rozetnie. Byle by nie pękły w nieodpowiednim momencie
Przy pierwszej jeździe wokół komina na winklach ESP miało gówno robić, muszę jeszcze ustawić zbieżność i jak się gumy dotrą to pewnie będzie lepiej (na nalewkach zimowych czułem się pewniej).
mishelswiat, włoska podyeba Lorinser RS8
erbete, rotor w kolorze budy przyprawił by mnie o mdłości ale zastanawiałem się nad stalą/grafitem/czarnym połyskiem
Dzisiaj ogarnąłem końcówki wydechu bo już ruda się za nie brała, teraz znów jakoś wyglądają choć do lustra im daleko.
Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 307 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-22, 21:07
dydo85, Tak jak mówisz, czarny nie tylko wyszczupla ale i pomniejsza, do tego jeszcze rant.. ta felga w czerni będzie pewnie wyglądać na 2 cale mniej srebrny jest nudny i oklepany ale najlepiej się sprawdza, póki gówno musi zostać a później się zobaczy
Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 307 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-03-31, 21:41
Tył schowany, przód też dupy nie urywa.. zaczynam żałować, że nie szukałem czegoś na 9J trzeba będzie wrzucić 5mm na tył, chociaż pewnie lepiej by wyglądało 10mm
Coś na tej gumie faktycznie słabo naciąg widać, choć duży to on nie jest..
Przód skręcony jeszcze 1cm na gwincie, na więcej nie mogę sobie pozwolić ze względu na fatalny dojazd do domu Poza tym uczę się jazdy na gwincie, kilka razy już się zatrzymywałem i sprawdzałem czy mam jeszcze miskę
Żeby nie było nudno to pewnie przy zakładaniu gwintu uszkodziłem osłony przegubów bo nie chciało mi się wykręcać wahacza za karę niepotrzebny wydatek bo z obu już smar wyszedł.
Dziś zabrałem się za przeniesienie korka wstydu pod klapkę, właśnie skończyłem jutro tylko szczelność i poszukiwanie całej dokładki
Od jakiegoś czasu mam też wrażenie, że auto nie ciągnie jak dawniej.. logi pokazują, że wszystko jak najbardziej ok więc niestety kwestia przyzwyczajenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum