FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Scirocco MKII
Autor Wiadomość
Herbi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Scirocco 53B, MKI cabrio
Silnik: ABF, FV,
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 797
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2009-10-18, 18:30   Scirocco MKII

Cześć!
Oto moje Scirocco 53B z 1989r które posiadam od Wrzesnia 2009 i przez cały ten czas stopniowo je modyfikuję i dążę do osiągniecia celu ktory sobie wyznaczyłem.
Nieraz, z tego powodu spotykam się z krytyką... oceńcie sami :)








[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pA2wrC9uRek[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=elJf2HE3OoY[/youtube]

Troche danych:
VW Scirocco GTX 1,8 JH 1989.
SILNIK:
*fabrycznie 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki.
- porting głowicy + remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- osłona miski olejowej
Look:
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- silnik pomalowany cały na czarny półmat
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm
- przewody podciśnień, węże wody w plecionce car audio
- oklejone samoprzylepnym welurem zbiorniczki płynu chłodniczego i hamulcowego
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu

UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący

UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- kolektor i portki owinięte bandażem

ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic

UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy

ZAWIESZENIE:
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- poliuretany wszędzie
- wahacze, belka i stabilizatory wypiaskowane i pomalowane na nowo w biel i czerwień

UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm

BODY-KIT:
- na sezon 2012 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga, komora, nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- smoked front
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antenka
- usunięte listwy boczne

ŚRODEK:
- MFA
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym :p

CAR-AUDIO: BYŁO tak: obecnie BRAK!!!!
- centrala: telefon Samsung GT-i9300 połączony z wmacniaczem
- przod PB L-60C w panelach zamknietych.. 7ltr.
- tweetery w customowych slupkach
- piec Pioneer x-424
- kabel zasilajacy 10mm2 z bezpiecznikiem AGU 40A
- kable glosnikowe 2,5mm2 woofer/zwrotka, 1,5mm2 tweeter

PLANY:
- doprężenie, odchudzenie, wyważenie motoru,
- ITB
- zwnetrzna chłodnica oleju
- odświeżenie komory, wyjęcie silnika, pomalowanie jeszcze raz, lepszy clean

Wyróżnienia, czyli to gówno najbardziej cieszy posiadacza:

[b]22.08.2010[/size] 1miejsce na 3cim TZT w kategorii gleba :)

Miska olejowa 2cm do asfaltu :)


05,06,2011
1 miejsce na najbardziej podrasowany samochódn w car audio event media markt

udało sie wygrać nawi Mio :)

12,06,2011 DYNOVWKA 2011
2gie miejsce na glebe
1wsze miejsce najladniejsze auto zlotu :)


20.01.2011 Artykuł w VWTrends!![/size] :okej: :food:



31,05,2011 MajoVWka 2011
- 3 miejsce na 1/4mili w klasie Benzyna :mrgreen:


Scirocco na furious.pl[/size]
http://furious.pl/article/scirocco-herbi/index.htm

SCIROCCO w VOLXZONE!![/size] yupii yupii yupii yupii
http://www.vwzone.pl/?modul=static&sub=magazyn

05,06,2011 Scirocco w GT[/size]
jest troche błędów i foto brudnego zderzaka .. ale sie ciesze :)


SCIROCCO W OPERACJI TUNING!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iL2mSDKYpkU[/youtube]

Byl tez drugi art w VWTrends i okładka mi sie trafiła :D


SWEET SIXTEEN AWARD, The Best Of Trends 2012 Wawrzkowizna


[/b]
Rzeszów 2014- 1/4 Mili 2-miejsce!

DynoVWka 2014- TOP 10


Tak wygladalo moje poprzednie toczydło :):


A oto Sroka
HISTORIA:
zakupione od kolegi z forum scirocco.pl - Marasa..
Bedac w Holandii postanowilem sprzedac mojego golfika gdyz zachorowalem na autko ktoro kiedys mialem.. czyli scirocco MKII, wystawilem tylko ogloszenie na kilku forach, tydzien pozniej wrocilem do polski, bylo kilka telefonow i przez nastepny tydzien cisza, penego wieczora bedac u dziewczyny postanowilem usunac temat gdyz zdecydowalem ze golfik zostaje.. nagle do mojej dziewczyny dzwoni telefon ui slysze .." jakiego golfa?? ja nic nie wiem... do widzenia", po chwili konsternacji skroilem sie, ze pomlilem numery w ogloszeniu i dalem do mojej kobiety :D.. oddzwaniam i slysze "za dwa dni przyjezdzam i biore..." O.K
Golfik poszedl. 2 dni poniej wiedzielam juz gówno kupie.. 650km az do Poznania, zdjecia jakie mi wyslal wlasciciel, zalamaly mnie.. ale bylem tak napalony ze i tak pojechalem. Po przyjezdzie na miejsce: odpalam auto... i nic nie chce zapalic ani na PB ani na gazie, dopiero za nastym razem auto zalapalo, minelo 30 minut i juz wracalem autem do Przemysla. To gówno mnie doobilo to kolo pasowe korbowodu latalo jak glupie z 5 milimetrowym odchyleniem, lozyska tylnych kol zagluszaly rozmowe wewnatrz, tylnych hamulcow brak, za to z zewnatrz bylo lepiej niz na zdjeciach... mimo tego ze i tak każdy elemeny zardzewialy ale przynajmniej nic nie poobijany :)
Z kablami elektryki wiszacymi na kolanach bo byly wydarte, o 2 w nocy dotarlem do domu..

FOTOSTORY:
Dość wybiórczo potraktowane z pominieciem mniej ważnych rzeróbek i niestety niektórych sesji

foty od sprzedajacego



pierwsze mody
przymiarka kol POWER TECH 2x8J et25 2x9J et15 15"



4.09.2009[/size] Sesja by Jedrekk


Gweinde on board[/size]
tak wiec zawital gwint.. nowy TA-technix :) evo 100
narazie jeszcze nie skrecony..


sprezynkom pomocniczym musialem powiedziec papa..


15.10.2009[/size]
Nie wytrzymalem i pleciala sesja :)


no i pare fotek poszlo :)


1.12.2009[/size] sesja by Jedrekk



23.01.01[/size]

- Przednie kierunki white, przerobione na smoked :)
- felgi poszly w kolor :)



Poza tym walczylem z ruda na tyle auta..


16,03,2010[/size] SWAP hamulcow 226mm na tyl z golfa MKIV
Trzoche bylo z tym zabawy ale sie uporalem :)


25.03.2010[/size]
Sesja by Jedrekk


8.04.2010[/size] gleba w gol :)
No i jak auto teraz siedzi..
35mm nad ziemia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

12.04.010[/size] Doszly drzwi od srony kierowcy gdyz stare bylu=y podgnite i w dodatku je zagialem...


[17.04.2010[/size] mala sesyjka
Kilka fotek naciagu itd..



21.04.2010[/size] takie tam poprawki
-ogarnalem silnik bo od zimy maski nie podnosilem :) (malo mi kolorowego bylo) :P
-Przelecialem lekko lakier maszynowo pasta G3 :)
-pousuwalem zacieki z felg...


25.05.2010[/size] Komplet rozporek :)


1.07.2010[/size] Klocki LEGO na wentylach :)


20.07.2010 SWAP na 2,0 16V ABF :[/size]D
Zaczelo sie od zakupu silnika, z ibuzy CupryII ktory nie zapowiedal sie szalowo,
Juz pod maska :)

Częśc z zakupionych elementow wymiennych silnika... cena na fakturach przekroczyla cene zakupu silnika...

25.07.2010[/size] Czyszczenie pod maska
Polerka kolektora dolotowego i alternatora



28.08.2010[/size] Przyszedł czas na zmierzenie G-tech performance :) 7,06 do 100 powtarzalene 7 juz kreci :)


01.08.2010[/size] SILNIK W POLERCE!!

-zrobilem rowniez grodz dla filtra powietrza aby zaciagla chlodne powietrze :)



17.09.2010[/size] NOWE KOLO na sezon 2011, OZ TURBO
kostka OBDII, wymiana gum na wachaczach



Pazdziernik[/size]
Polerka rantow i chromowanie srubek :)






oraz filmik

http://www.youtube.com/watch?v=UHW7T39d9UQ

16.10.2010[/size]
dotarly 2,5" ranty z RSow :) trzeba je porzadnie wypolerowac i bedzie gitara :)


wymienilem tez poduszki tylnego zawieszenia, dla porownania stare


21.10.2010[/size] Polerka rantow 2,5" felgi ukoncozne w 70%
-pasy szelkowe schroth :)
-doszly tez zimowe plyny i wymienilem poduszki przednich amortyzatorow




10.11.2010[/size] Maly remont, pasa przednieg, odswizenie plastikow i konserwacja progow



Jeszcze naprawa juz lekko podlapanych przez korozje kielichow..
i Juz pomalowane plastiki oraz pas przedni :)






20.12.2010 [/size]
Jedrekk zrobil mi nowa floke na pasach :) mozna teraz powiedziec ze sa niemal nowe :)

No i ROLLBAR done :)
Rura ciagniona na zimno chyba 7/4" czy jakos tak .. ma 43mm zewnetrznej srednicy.
Na krzyzu porobione zamki ..
Do wykończenia uzyłem samoprzylepnego weluru :)






Bagażnik

- Wlozone wszystko wykladzina podklejona plyta pilsniowa, a na kolo zapasowe ori filc po starym dywanie.
- tylny pas rowniez zostal oklejony tym materialem gówno klatka :)
Praktycznie cale wykonanie pasa by Niedobra_Kaska :D


20.12.2010 - 07.01.2011[/size]
- rozwiert przpustnicy
- rozporka przod pod 16V
- elektronapinacze
- nowy element tylnego ospojlerowania
- opony 165/45 nankang
-chromowane wkłądki klamek






20,02,2011[/size]
Wydech 2,25" ze stali kwasoodpornej na 2 tumikach,
customowe portki przydluzone i powiekszone,
przerobione koncowki wydechu






1,03, 2011 [/size]
-Rollbar i szelki schroth onboard
- montarz dodatkowych wskaźników
- fotel kierowcy odebrany od tapicera
- ustawiony tlumik koncowy
- emblemat 16V na klape






sezon 2011 :D[/size]




26,03,2011 osłona miski olejowej



11,04,2011 Mała sesyjka :)





listopad 2011
- BBS Postert 16" 2x8J 2x8,5J czyli kolo na nowy sezon :)
- nowa skrzynia biegów
- nowy tłumik środkowy






REMONT!!!!













[/url]




SEZON 2012




DynoVWka 2012


V TZT


Kilka fot z "Mapeta"


Kilka fotek z 1/4 w Rzeszowie, dla mnie impreza mega udana mimo deszczu na początku dnia, to pozniej wszystko przeschło.
Ciesze się bo udało się dostać do ćwierćfinałów mając czasy lepsze od niektorych teoretycznie mocniejszych i lzejszych aut :) później odpadłem :P
https://picasaweb.google.com/100826042776317378707/14MILIRzeszow15Sierpnia2012#5777031467036826578
https://picasaweb.google.com/100826042776317378707/14MILIRzeszow15Sierpnia2012#5777029043037614818
https://picasaweb.google.com/100826042776317378707/14MILIRzeszow15Sierpnia2012#5777027545872542210
https://picasaweb.google.com/100826042776317378707/14MILIRzeszow15Sierpnia2012#5777013106520018306
http://rzeszow.gazeta.pl/...312739.html?i=2

Sezon 2013 Nowe wnętrze!!




Kwiecien2013
-przygotowanie do sezonu 2103
- wałki techtonics 2x276*
-hamowanie silnika








Czerwiec 2013





Sesyja 2013:





Zakończenie sezonu 2013


Ostatnio zmieniony przez Herbi 2014-07-26, 12:03, w całości zmieniany 49 razy  
 
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2009-10-18, 18:37   

:galareta: ładne
 
 
 
juro
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-18, 18:50   

piekna sroka idziesz w dobra strone :pilka: :pilka:
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-18, 19:03   

sporo sporo przy nim działasz :shock: w takim tempie na przyszły sezon wyjedziesz ideałem :mrgreen: powodzenia :!:
 
 
brysio666
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-18, 19:09   

no autko:D śliczne ładnie się prezentuje :fala: :D
 
 
pat
Zaawansowany

Samochód: mk2 GTI/Saab 9-5 Aero
Silnik: VR5 / 2,3T
Imię: Patryk
Wiek: 37
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 315
Skąd: Krosno
Wysłany: 2009-10-18, 19:13   

Dobre to Scirocco :-D Dbaj o niego jak do tej pory, bo coraz mniej tego jeździ po naszych drogach ;-)
 
 
YOHAN_VW
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: polo 6n żony
Silnik: stanowczo za słaby
Imię: Piotrek
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 771
Skąd: RDE
Wysłany: 2009-10-18, 19:21   

podoba mi sie widać ze masz gust
 
 
 
Ghost rideR
Zaawansowany


Samochód: Golf III Bon Jovi
Silnik: VR6
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 506
Skąd: Ustrzyki/Kraków
Wysłany: 2009-10-18, 19:23   

Golf prezentował niezly poziom i scirocco tez takie sie zapowiada ;D
 
 
 
boysstrzyzow
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-18, 19:34   

no no no spoxo się auto prezentuje :D
Ostatnio zmieniony przez boysstrzyzow 2009-10-18, 19:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Herbi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Scirocco 53B, MKI cabrio
Silnik: ABF, FV,
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 797
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2009-10-18, 19:44   

no powoli dzialam..
Golfik kosztowal mnie kupe kasy ale jakos nie czulem klimatu ;)
Thx za mile opinie ;) :-P
 
 
 
jacq
Władca postów


Samochód: vario
Silnik: kle kle
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 1377
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-18, 19:58   

czemu musiałeś wywalić sprężynki pomocnicze z gwintu i gówno to w konsekwencji dało? czuć różnicę w jeździe bez nich?
 
 
 
Herbi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Scirocco 53B, MKI cabrio
Silnik: ABF, FV,
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 797
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2009-10-18, 20:01   

roznicy oczywiscie nie ma.. bo pomcnicze przydaja sie tylko i wylacznie przy np zmianie kol zeby sprezyna glowna nie uciekala.. musialem wywalic bo ten ta do sciro strasznie malo z tylu obniza a z przodu zachaczala by mi felga o nakretki..
a ha!! z tylu jest ciut sztywnijszy bo sroka to lekkie autko i jak sprezynki pomocnicze byly to z tylu nie siadaly do konca ...
 
 
 
kili
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: B3 canada syncro
Silnik: g60
Wiek: 41
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 826
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 2009-10-18, 20:09   

bardzo ładna sroka
śledze temat od początku na vwgruppe i nigdy niemoge się nacieszyć autkiem
moim zdaniem Przemyśl trzyma najwyższy poziom na podkarpaciu :prosze:
 
 
 
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2009-10-18, 20:50   

Wszystko tak jak trzeba :prosze: i widze, ze bedzie nawet lepiej :lol:
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-18, 21:44   

projekt ekstra... pięknie wygląda sroka... to jest wzór do naśladowania
 
 
 
sebaa
Władca postów


Samochód: co chwile inny
Silnik: jest
Imię: SeBaStIaN
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1416
Skąd: RZE
Wysłany: 2009-10-18, 22:00   

odwaliłeś kawał dobrej roboty widać że auto trafiło w dobre ręce
powodzenia w dalszych modach :prosze:
 
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2009-10-18, 22:44   

jeśli mnie pamięć nie myli, Herbi miał kiedyś mk III zrobione mega ze smakiem, więc gówno innego spodziewac sie po srocce.... pzdr :-P
 
 
OskaR_i20
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-19, 19:26   

Bardzo ładna sroka, mam nadzieje że byede mógł kiedys zobaczyć na żywo

Pozdro
 
 
Herbi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Scirocco 53B, MKI cabrio
Silnik: ABF, FV,
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 797
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2009-10-19, 21:53   

Postaram sie byc w Krosnie w niedziele z chlopakami od nas z przemysla ;)
 
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2009-10-19, 22:33   

Śliczności. "Muzyka" dla oczu. Extra masz tempo i duży zapał do modzenia w najlepszym tego słowa znaczeniu. Gratuluję wyczucia w modach.
 
 
manius
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-20, 20:26   

Herbi napisał/a:
roznicy oczywiscie nie ma.. bo pomcnicze przydaja sie tylko i wylacznie przy np zmianie kol zeby sprezyna glowna nie uciekala.. musialem wywalic bo ten ta do sciro strasznie malo z tylu obniza a z przodu zachaczala by mi felga o nakretki..
a ha!! z tylu jest ciut sztywnijszy bo sroka to lekkie autko i jak sprezynki pomocnicze byly to z tylu nie siadaly do konca ...


ja jak u siebie tyl skrecilem na max to na orginalnych avusach 185/65 siadlo mi na opony..ale skoro mowisz ze faktycznie pomaga to wywale je ;-) a na przód wystarczy dystanse z tarcz zrobic i nie bedzie obcierac o nakretki
 
 
Herbi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Scirocco 53B, MKI cabrio
Silnik: ABF, FV,
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 797
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2009-10-20, 20:38   

ale jak zrobie dystanse to o glebie bedzie mozna pomarzyc :P
to jest 8J et25.. pomocnicze polecialy juz ilka dni temu i jestem zadowolony tylko na wiosne przerobie te nadkola bo musi lezec na glebie ;)

teraz powoli zabieram sie za odnowienie fotela pasazera, zrbienie grzanego tylka i szybek w elektryce :)
 
 
 
manius
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-20, 20:45   

Herbi napisał/a:
ale jak zrobie dystanse to o glebie bedzie mozna pomarzyc :P
to jest 8J et25.. pomocnicze polecialy juz ilka dni temu i jestem zadowolony tylko na wiosne przerobie te nadkola bo musi lezec na glebie ;)


dlatego sie robi negatyw na maksa :mrgreen: poszerz nadkolai blotniki z tylu ;-) mam pytanko gówno do lamp tylnich,jak to dokladnie zrobiles?i spolerowales te paski?
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2009-10-21, 15:02   

Powiem tyle. Jedno z najładniejszych sciro w PL ;-)
 
 
Dexter
Uzależniony od postów


Samochód: golf MK3
Silnik: ABF
Imię: Darek
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2527
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-21, 15:11   

Golf Byl mega Ale widze ze Sciro bedzie jeszcze lepsze :) To jest juz o wiele mniej spotykane auto i w takim stanie i wygladzie to miazga totalna :)powodzenia w dalszych modach :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 11