FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Toledo 1L by irocket
Autor Wiadomość
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-03-21, 17:31   Toledo 1L by irocket

Przedstawiam wam mojego Seata Toledo SXE. Mam go trochę ponad rok, kupiłem go po 18 urodzinach. Wybierając samochód kierowałem się kilkoma kryteriami: musiał mieć 4/5 drzwi, silnik wysokoprężny, nie mógł być drogi (3-3,5 tys) i chodziło też o to, żeby nie trzeba było daleko jechać.

Rocznik: I połowa 1996
Kolor: jakby srebrny (GRIS ARTICO LS7N)
Silnik: 1Z 1.9TDi 90KM
Przebieg: wg licznika 261,5 tys km (rzeczywisty na pewno większy)
Wyposażenie:
- ABS
- 2x Poduszki powietrzne
- 2x Elektryczne szyby
- Wspomaganie kierownicy
- Elektryczny szyberdach
- Centralny z kluczyka
- Alufelgi Seat 14"

Po zakupie zostało zrobione (z rzeczy koniecznych):
- regulacja cięgien skrzyni biegów (nie wchodziły R, 1 i 5)
- wymiana pasków, oleju, filtru powietrza, linki licznika
- naprawa centralnego (przy drzwiach kierowcy pourywane kable były)
- "regeneracja" krańcówek w drzwiach i bagażniku
- wymiana przedniej szyby (po umyciu samochodu pojawiła się rysa na ponad 20cm)
- naprawa panelu nadmuchu (nie było możliwości regulacji kierunku, wymieniona żarówka podświetlenia)
- naprawa wydechu (wypaliły się / wyrdzewiały dziury)
- wymieniona kostka stacyjki (nie chciał zapalać w ciepłe dni)

Z rzeczy mniej koniecznych:
- logo TDi na atrapie z przodu zostało pomalowane, z logo Seat i Toledo z tyłu została starta resztka farby (są czarne)
- w bagażniku została zrobiona przegródka na podnośnik, trójkąt i gaśnicę (żeby się nie walały we wnętrzu)
- z racji, że musiałem wyciągać radio i zobaczyłem, że kable są skręcone (nie ma żadnej kostki) zrobiłem kostkę do głośników z wtyczki/gniazda molex
- na zimę zostały kupione felgi stalowe 14" i pomalowane na grafitowy

Do zrobienia:
- diagnostyka i ewentualna wymiana przepływomierza (na szybko jak był sprawdzony, to nie zmieniały się wartości masy powietrza) (ZROBIONE)
- wymiana licznika (nie działa jak powinien, dużo by pisać)
- wymiana klamki lewy tył

gówno chciałbym zrobić:
- wymiana radia i anteny (to, gówno jest, to stary kaseciak, często gubi stacje itd)
- dodanie kolorystycznych akcentów (atrapa, zaciski / bębny) (ZROBIONE)
- oklejenie słupków
- wymiana mieszków (ZROBIONE)

No to na tyle pisania, teraz zdjęcia, większość robione telefonem, więc jakość nie powala ;-)

Zmiana w emblematach, przed:

i po:

Stalówki - po lewej jak by wyglądały (kolor), po prawej jak wyglądają, zdjęcie 2. to alusy, 3. to stalówki

I jeszcze moja przegródka w bagażniku:


Nowa porcja zdjęć + video(22.03.14)
Na początek porównanie 1L z 1M, zdjęcia trochę kiepskie, bo i pogoda kiepska była (trochę padało):

Kilka fotek wnętrza (audio trzeba koniecznie wymienić :-P ):

Po umyciu zimowych brudów (na ostatnim zdjęciu w tle Toledo sąsiada):

I powody dlaczego, Toledo był "do poprawek lakierniczych":
Ostatnio zmieniony przez irocket 2014-07-09, 19:17, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
beniu666
Średniozaawansowany

Samochód: seat toledo I abf++
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 165
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-21, 23:11   

jak dla mnie
-lusterka w kolor
-tanio można dorwać zderzak z halogenami przód
- w dół z autkiem

jak dobrze poszukasz to znajdziesz tez lampy soczewkowe do poliftowego za ok. 400zł

zresztą zobacz mój projekt zrobiłem tam bardzo dużo :)
Jak coś potrzebujesz wiedzieć na temat 1L to chętnie pomogę :)
Ostatnio zmieniony przez beniu666 2014-03-21, 23:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-03-22, 08:46   

O lustrach w kolor i halogenach myślałem. W dół pewnie nie będzie, mieszkam na wsi i czasem trzeba przewieźć coś cięższego, albo pojechać w pole (tak, samochodem ;-) ). Poza tym drogi mamy jakie mamy, jest kilka "progów" na drodze głównej (przepusty pod drogą, jest albo kilka cm dziury, albo hopek). Na zdjęciach może nie widać, ale przód siedzi trochę niżej niż tył, bo lewa przednia sprężyna jest urwana (trzeba pojechać na szrot i kupić) i trochę naprawiona.

EDIT: nowe zdjęcia
Ostatnio zmieniony przez irocket 2014-03-22, 21:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
beniu666
Średniozaawansowany

Samochód: seat toledo I abf++
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 165
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-03-22, 23:44   

sensownie dla mnie to tak:
rozpórka przód i tył (robi baaaaaaardzo dużo)
amortyzatory gazowe i sprężyny progresywne -4cm niewiele auto CI pójdzie w dol i nie straci tych wlasciwowosci które potrzebujesz

wyglądowo to tak jak wspomniałem
-lusterka
-zderzak przód
-szyby tył przyciemnić (ale to kwestia gustu)
-korekta lakieru
-soczewki

środek
-najlepiej z EXECUTIVE jak dla mnie wypas :D
- można tanim kosztem zrobić short shifter jak dla mnie jest różnica na zdecydowany +

I jak lubisz TDI to podciągnąć w głębokości swojego portfela :galareta:


Nic więcej żeby miało smak ew. poszerzenie ale to trzeba szpachlować, naciągać dorobić dystanse itd generalnie jest trochę zachodu ;/


Niedługo uzupełnie swój temat i zdjęcia porobie to zobaczysz jak pewne tematy u mnie "siedzą" :pilka: :prosze:
Ostatnio zmieniony przez beniu666 2014-03-22, 23:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-03-29, 17:30   

Dziś z racji, że sobota oraz z racji, że wymienić by zimowe koła na zimowoletnie (zimówki do zjeżdżenia, jeszcze na ten sezon, dot 4401) chciałem jeszcze pozbyć się rdzy z zacisków i bębnów oraz je zabezpieczyć i pomalować. Wziąłem się najpierw za tył, myślałem, że pójdzie szybko i sprawnie, ale zeszło cały dzień. Efekt lepszy niż myślałem, że wyjdzie. Zdjęcia są pomieszane, jedno z lewej, drugie z prawej (ze względu na to, że zapomniałem robić fotek).
Po zdjęciu kół czekał mnie taki oto widok:

więc trzeba było wziąć młotek i śrubokręt i odpukać miejscami prawie 2mm. Po odkuciu i wyszczotkowaniu było tak:

czyli jak widać już o niebo lepiej. Następnie na to został położony podkład reaktywny, żeby zaraz nie odpadło:

Na podkład poszła jedna warstwa farby, żeby po 1 trochę wyrównać, po drugie, żeby lepiej zabezpieczone było:

Później można było zabezpieczyć resztę, żeby nie zapaprać i można było malować spray'em (na zdjęciu po prawej 2 warstwy spray'u):

Efekt ostateczny:

Porównanie 2 opon 185/65 R14 (na górze z 2001, na dole z 2012) oraz wygląd bębnów z założonymi kołami:


Jak dobrze pójdzie, to w poniedziałek zabiorę się za przód. Jak zostanie farby, to w ten sam kolor może pomaluję lusterka, środek z atrapy (ten pomiędzy kratką a zewnętrzną częścią) i loga z tyłu.
Oglądajcie, oceniajcie, komentujcie :-)
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-03-29, 18:06   

irocket napisał/a:
to w ten sam kolor może pomaluję lusterka
to raczej nie będzie nic dobrego.
 
 
tkaczu18
Zaawansowany


Samochód: Subaru Forester MY01, Xj600 01' Octavia '00
Silnik: 2.0T 260,5KM/353 NM, 61km, 1.9 TDI ;)
Imię: Maciej
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 576
Skąd: Brać na paliwo/Rz/UD
Wysłany: 2014-04-01, 17:48   

z lusterkami to chyba prima aprilis ?:D jeździ po rzeszowie audi srebrna z pomarańczowymi dodatkami jako taxi... Tragedia... bez urazy
 
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-04-01, 18:07   

Kolejny apdejt. Wiem, że nic znaczącego się nie dzieje (najlepiej by było żeby był nówka lakier, gleba, fele min 16", 2x więcej źróbków i fajne brzmienie), ale żeby nie było, że nie działam. W poniedziałek wymieniłem do reszty koła i pomalowałem hamulce. Doszedłem też do wniosku, że te opony to już się do niczego nie nadają - strasznie na nich auto pływa. Mała fotorelacja z czyszczenia i malowania:

Zdjąłem też atrapę, żeby pokleić plastiki i trochę pomalować, po zdjęciu okazało się, że auto miało kiedyś kuku (czemu mnie to nie dziwi)

Tak to wygląda po pomalowaniu i złożeniu:


tkaczu18, na razie odpuściłem malowanie luster na oranż. Teraz przydałoby się uzbierać kasę na przepływomierz i zająć się rudzielcem tu i ówdzie
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-01, 19:45   

Jak narazie to z mniej kosztownych rzeczy możesz zakupić wiadro dimera, i porządnie wyczyścić komorę ;-)
Trzymam kciuki za Toledasa :prosze: Będą z niego ludzie :prosze:
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-04-01, 19:52   

Komorę się może wyczyści jak się zlikwiduje wyciek oleju z przodu bloku ;-) Tylko to trzeba najpierw go wyciągnąć na stół, zdemontować graty itp, a ja sam sobie nie poradzę i na pewno coś zepsuję. Więc niech sobie smarka olejem, byle nie za bardzo, bo wtedy to :bije:
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-04-23, 12:36   

Czo to technikum....
Koledzy uznali, że pomalowanie atrapy i hamulców na pomarańczowo, to na mały tuning, w czasie, gdy siedziałem na lekcji zrobili to:

No i jeszcze zrobili zdjęcie, wydrukowali i dopisali "SPRZEDAM". Ciekawe, ile tych ogłoszeń rozwiesili (widziałem 4) oraz ciekawe, gówno na to inni uczniowie / nauczyciele
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2014-04-23, 12:44   

irocket ale nie rozumiem Ty nam się żalisz swoimi problemami czy jak? To że masz problemy z kolegami w klasie to nie znaczy żeby o tym pisać na forum (ja akurat czymś takim bym się nie chwalił) :roll: :roll: :roll:
 
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-23, 13:46   

sebus_777 napisał/a:
(ja akurat czymś takim bym się nie chwalił) :roll: :roll: :roll:

wręcz tylko :bije: :bije: :snajper:
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-23, 13:48   

sebus_777, nie jedź po kimś tylko dlatego że ma kolegów a Ty nie masz :lol:
Jak będzie miał opcje, to będzie zakładał ajrajdy i się chwalił, a mi się np trochę uśmiało z tego gówno mu z Sałatą zrobili.
Forum to nie tylko gleba i koło :idea:
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2014-04-23, 14:40   

Płonek napisał/a:
sebus_777, nie jedź po kimś tylko dlatego że ma kolegów a Ty nie masz :lol:
Jak będzie miał opcje, to będzie zakładał ajrajdy i się chwalił, a mi się np trochę uśmiało z tego gówno mu z Sałatą zrobili.
Forum to nie tylko gleba i koło :idea:

No ja wiem i mi się też uśmiało, ale to forum motoryzacyjne a nie jakieś problematyczne jak program "Dlaczego Ja" albo "Rozmowy w toku" :mrgreen:
 
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-04-23, 14:44   

Głównie mi chodziło o to, żeby pokazać pomysłowość kolegów oraz to, jak drobne zmiany w samochodzie postrzegane są przez innych - atrapę, zaciski i bębny w pomarańcz uznali za tuning i dołożyli coś od siebie. Jak przez miesiąc kolega parkował obok mnie, to nie zwracał uwagi na samochód, dzień po tym jak doszło trochę koloru pierwszy raz zagadał do mnie o moim aucie :-)
 
 
djkubas14
Już coś naskrobał


Samochód: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Kuba
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 259
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-23, 15:52   

Mi tam się foto podoba :) przynajmniej się pośmiałem, i myślę, że to nie są problemy czy żale kolegi ale chciał pokazać gówno wyczyniają jego koledzy hehe
 
 
beniu666
Średniozaawansowany

Samochód: seat toledo I abf++
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 165
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-24, 10:51   

ten gril to ładnie nawet okleili :P
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-27, 12:44   

jeżeli będziesz chciał zwiększyć moc to nie długo będę miał końcówki wtryskiwaczy z 2.5TDI ;-)
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-04-27, 13:11   

Najpierw trzeba usprawnić silnik, dopiero później będą mody. Od roku przepływomierz czeka na wymianę, trzeba znaleźć prąd dla czujnika wentylatorów, najlepiej to jeszcze spuścić płyn chłodniczy i przepłukać cały układ oraz wymienić zbiorniczek wyrównawczy (cały brudny, czyszczenie chyba nic nie da). Niemniej dzięki za informację ;-)
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-04-29, 08:33   

Mały update (sorki, że post pod postem).
Wczoraj wziąłem się trochę za silnik, na początek pozbyłem się wycieku oleju z odpowietrzenia silnika, po prostu zacisnąłem opaskę plastikową na rurce, tak wyglądało przed zabiegiem:

Przy okazji, zauważyłem, że przewód idący na kolektor jest pęknięty i widać na nim olej. Został kawałek skrócony i założony ponownie.

I tak powoli przechodzimy do sedna tego postu. Głównym moim celem było wyczyszczenie przepływomierza. Po odkręceniu i ściągnięciu siateczki moim oczom ukazało się wnętrze zabrudzone oleistą mazią (najprawdopodobniej opary oleju z pyłem). Wziąłem więc patyczki kosmetyczne i wyczyściłem hot filmy (blaszki), najpierw trochę zebrałem czystym patyczkiem, później doczyściłem nasączonym rozpuszczalnikiem. Posklejałem i czekałem na dziś na montaż.

Po zamontowaniu wielki test - jak jedzie. Już po wyjechaniu na drogę poczułem znaczną różnicę - turbina wstaje przy około 1500-1600 rpm, a nie jak przedtem przy 2300-2400 rpm. Zadziwiony, jak bardzo pomogło, pojechałem kawałek dalej sprawdzić, jak jedzie pod górkę (wcześniejsza bolączka). Z racji, że górek nie brakuje, wybrałem 2 o różnej prędkości początkowej wjazdu, długości i nachyleniu.
Górka pierwsza - zwykle wjeżdżałem na nią mając na dole 80 km/h na 4. biegu, w połowie górki przy 60 km/h trzeba było redukować do 3. biegu. Po czyszczeniu jedzie z prędkością 60 km/h od dołu do góry na 4. biegu.
Górka druga - trzeba jechać niemal od zera. Przed czyszczeniem zaczynałem z 1., na 2. zmieniałem przy 3000 rpm i później na 2. powoli do góry (40 km/h maks). Teraz od dołu jechałem na 2., bez problemu się rozpędzało, przy 2500 rpm zmieniłem na 3. i na szczycie bez zająknięcia było 60 km/h.
Podsumowując, wczorajsze prace uważam za udane, tym bardziej, że na razie nie muszę wymieniać przepływki, więc w kieszeni trochę kasy zostanie (100-150 używka, od 300 zamiennik, około 600 oryginał pierburg)

EDIT: Wrzucam filmik na którym jest porównanie przed czyszczeniem i po, niestety, telefon coś szwankuje i zacinają się filmiki w pewnym momencie, ale można sobie porównać różnicę: https://www.youtube.com/watch?v=qnMWTPYZ71g lub https://vimeo.com/93388284
Ostatnio zmieniony przez irocket 2014-04-30, 17:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-06-05, 15:34   

Chwilę temu pomalowana została owiewka na pomarańczowo, można było zobaczyć na spocie w Krośnie:

Dziś przyszły mieszki na lewarek i hamulec ręczny. Przed wymianą:

I po wymianie (mieszek na lewarku trzeba było przymocować trytytką ;-) ):


PS do moderatora: jeżeli można, to proszę o połączenie poprzednich postów, żeby nie było bałaganu, ewentualnie po odpowiedzi jakiegoś użytkownika złączenie tych 3 postów w jeden.
 
 
djkubas14
Już coś naskrobał


Samochód: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Kuba
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 259
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-06-05, 21:05   

Owiewka robiła robotę w Krośnie, każdy zwracał na nią uwagę ;-)
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2014-07-31, 19:07   

Seat ostatnio większość czasu stoi w garażu, więc w związku z tym zabrałem się trochę za niego. Najpierw było mycie, podczas którego zauważyłem, że łuszczy się lakier, a tak na prawdę cienka, matowa warstwa bezbarwnego. Pod ciśnieniem z karchera schodziło aż miło, odsłoniło błyszczący lakier oraz szpachlowane i podmalowane miejsca (na zdjęciach widać różnicę przed i po odbiciu, na zdjęciu 3. to ciemniejsze, to farba na szpachli)

Zacząłem też demontaż wnętrza, powoli, bo powoli, ale do przodu. Na pierwszy ogień bagażnik i jego stan. Kielichy, jak na 18-letnie auto dość dobre - można montować kiedyś gwint :mrgreen: Jedyne, gówno do naprawy, to blacha nad wlewem paliwa i dookoła niego, bo już dziury wypadają (zdj 2.). Zdjąłem także podsufitkę i słupki oraz wyjąłem zasuwę szyberdachu, więc wnętrze trochę pusto wygląda (zdj 3.), za to na kupce przybywa części (zdj 4.). Dodatkowo wyczyściłem maskę od środka i trochę przetarłem z wierzchu silnik, żeby nie było wstydu przed chłopakami z RS Motorsport, jak się nic nie zmieni i będę na Dyno Day #2 :-D (zdj 5.)


Mam nadzieję, że za niedługo wybiorę się do LO-Starku po parę części :galareta:
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-07-31, 19:11   

jak już tak auto rozebrałeś to czego nie ściągnąłeś wykładziny?? :prosze: ciekawe czy ruda bierze w około korków spustowych :-|
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14