Samochód: VW II CL
Silnik: 1.3 & ABF Pomógł: 5 razy Wiek: 96 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 184 Skąd: Mannschaft Krosno
Wysłany: 2013-02-06, 19:36 MKII
Pozwolę sobie założyć temat.Pewnie kilka osób go zna :) Pozdrawiam wszystkich nawet tch gówno mnie zabardzo nie trawią Golf przywieziony z Holandii w 2002 roku wersja CL 86 rok . Ładny był
-Pioneer model hm...
-syczki pod maskownicami w desce
-drzwi 16,5+panele drzwiowe
-wzmacniacz Magnat 4 kanały 720
-niskie tony bagaznik Magnat 25cm w otwartej skrzyni
Plany w trakcie realizacji
-zmiana frontu podwójne lampy GTI
-zmiana hebli przód,tył
-zmiana pompy hamulcowej
-sebring na lato pomalować
-załozyć listwy na drzwi i błotniki
-uruchomić ABF>2860RS
Pierwsze zmiany od 2003-6
2004 Nowy lakier bez zmiany koloru,niestety brak fotek z okresu rozbierania i składania auta i bardzo żałuje tego,frot Jetta,szerokie zderzaki,zaczynamy swap.Dzięki koledze Staszkowi-Hancyk który podpowiedział mi temat ABF-a znalazłem dawcę Ibiza z Anglii 98rok 70.000 przebiegu trzeba było do Szczecina pojechać ale udało się bo wtedy znaleźć ABF-a nie było łatwo.2005 rok zaliczony zlot w Krosnie przy hali juz po swapie
2006 MTI na pokładzie i zlot Krosno Lotnisko, Prezes Vwzone się zjawił z ekipą (foto może kiedyś)
2007-8 Nowy Wisnicz gościnnie. zakup kolektora u Mati-ego,zawieszenia,trafiły się foteliki i 2x wizyta w MGmotorsport. Dwa tłumiki było jednak mało 148db i trzeba było pojechać dołożyć trzeci :)
stal 15/8 i 9 fotele
2009-10-11 Po drodze napewno cos sie działo ale nie sposób wszystkiego traz ogranąć :)
Votex,stal 7,5 i 8 bo 8 i 9 jednak nie chciało sie miescic w błotniku,poźniej zmiana koloru stali.pakiet,sufit,podswietlanie zegarów ale foto nie oddaje rzeczywistości.
Załapałem się nawet do kalendarza na 2010 rok :) Przepustnica wykonana przez Toffic-a.
Coś tam raz na jakiś czas trzeba powymieniać. Olej standart
Na foto wyżej stukowy zakupiony. Kolega Toffic zdiagnozował. Poniżej 3 wykresy.
Szału niema ale seria się pokazała po wydechu i wizycie u Krzyśka,drugi wykres moc spadła przez stukowy i po wymianie stukowego założeniu przepustnicy,poprawieniu programu przez Toffic-a wszystko wróciło do normy z małą nawiązką.
2011 Realizujemy plan jak wyżej na niebiesko zaznaczony.
Zaczęło sie od tego że chciałem założyć jakiś kompresor,wałki i dać lepsze życie mojemu silnikowi ale po wizycie i rozmowie z kolegą Toffic decyzja zapadła i bedzie Turbina. Miało byc delikatnie z kosztami ale jak to w życiu bywa jest inaczej troszkę.Tak więc ABF wyjdzie spod jego ręki. Szkoda mi było mojego silnika więc decyzja- Zakup "brata bliźniaka i siostry skrzyni :) CTM i jedziemy z koksem. Trwa to chwilę ale tak musi być. Docelowo samochód do jazdy,zwykły cywilny w miarę przyjemny dla oka z troche większą mocą.
Plan tak najbardziej zwięźle bo w praniu wyjdzie
-Zrobienie od podstaw silnika i skrzyni bez kucia -zbliża się do końca praca
-Wystrojenie docelowo na EMU
-Garrett GT2860RS - zakupiona nowa oryginał
-Blow off GReddy - zakupiny oryginał po jednym sezone praktycznie igła
-wtryski Siemens Deka 630cc -zakupione nowe
-kółko regulowane -zrobione
-odelżony zamach -zrobione
-chłodnica oleju
CDN
08.2011 i tak do tej pory pomału do przodu
Zaczęło sie od skrzyni. Rozbiórka wymiana łożysk,uszczelniaczy,piasek,ocynk,w miejsce nitów śruby. Wszystko bez zbędnych fajerwerków. Ma być w miarę przyzwoicie.
Garrett GT2860RS
Siemens Deka 630cc,Greddy i inne
Korby polerowane,wyważone,szotowane(kulowane) zmiana tłoków,frezowanie pod zawory i anodowanie denka.
Inne prace
2013
kilka pozycji już jest we fotkach
-wtryski
-głowica się robi
-jeszcze parę pozycji jest i zaktualizujemy niebawem
Lecimy pomału dalej
Silnik opuścił komore
CDN
Opinie mile widziane
Ostatnio zmieniony przez Andrzej32 2016-09-20, 08:44, w całości zmieniany 10 razy
z bliska auto robi jeszcze większe wrażenie, oglądałem kiedyś na mieście , a teraz dowiaduje się gówno tam jest porobione w szczegółach, może na jakimś spocie będzie jeszcze okazja do pooglądania
Samochód: Golf IV
Silnik: 2.3 VR5
Imię: Sebastian Pomógł: 22 razy Wiek: 30 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1269 Skąd: Frysztak
Wysłany: 2013-02-06, 21:03
Także kilka razy widziałem na Krośnie i pięknie się prezentuje a jeszcze lepiej jeździ Ostatnio chyba nawet w poniedziałek Cie widziałem na parkingu przy ul. Szpetnara, gapiłem się ale nie byłem pewien czy to na pewno Ty...
Mam nadzieje, że uda mi się kiedyś zobaczyć na żywo jak już poskładacie motorownie jak to odfruwa
Autko eleganckie ;) wnętrze i silnik dopracowane na 200%, Takie autka aż się chce oglądać. Sebringi będziesz malował na biało czy ori srebny zostaje ? Dystans też wpadnie ? bo trochę wąskie koło jak do mkII.
Samochód: VW II CL
Silnik: 1.3 & ABF Pomógł: 5 razy Wiek: 96 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 184 Skąd: Mannschaft Krosno
Wysłany: 2013-02-06, 23:06
mate157 napisał/a:
Autko eleganckie ;) wnętrze i silnik dopracowane na 200%, Takie autka aż się chce oglądać. Sebringi będziesz malował na biało czy ori srebny zostaje ? Dystans też wpadnie ? bo trochę wąskie koło jak do mkII.
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2013-02-06, 23:12
i to jest właśnie golf, który jako jeden z nielicznych potrafi zrobić wrażenie
pięknie działasz kolego, podoba się mi podejście do tematu, powodzenia w realizacji dalszych planów
Samochód: VW II CL
Silnik: 1.3 & ABF Pomógł: 5 razy Wiek: 96 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 184 Skąd: Mannschaft Krosno
Wysłany: 2013-03-05, 17:56
PiterVR6 napisał/a:
a jak silnik ? skladasz juz cos ?
Widać po zdjęciach na jakim etapie jest silnik Niestety ale to musi potrwać. Głowica gotowa,trzeba tylko poskładac i śruby w dobrej cenie dorwac do głowicy. Sam słupek jest gotowy można powiedzieć.
Ostatnio zmieniony przez Andrzej32 2013-03-05, 17:59, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: VW II CL
Silnik: 1.3 & ABF Pomógł: 5 razy Wiek: 96 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 184 Skąd: Mannschaft Krosno
Wysłany: 2013-05-13, 17:50
Dotarły szpilki
Miałem już pare razy auto sprawdzane a że nigdy nie był na Dyno przed wyjęciem silnika sparwdzony z czystej ciekawosci na seryjnym-oryginalnym programie który okazał się bardzo dobry :) Jak będzie jeszcze chwile czasu to zostanie poprawiony w miarę możliwosci. Zmieniony olej Valvoline oczywiscie i jazda na drogę. Program poprawiony bez pomiaru okazał się gorszy jak seria .
Program robiony jakiś czas temu bez pomiaru
Seria-oryginał
Pomału do przodu
ARP zawitały na swoje miejsce
Heble trzeba było trochę zmienić
Kółko regulowane na drugi wałek dotarło
Śilnik pożegnał komore i nowy słupek dał znać że żyje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum