Wysłany: 2014-04-24, 11:06 Sprzęgło ślizga po wymianie - Golf V
W vw golfie V 1.9 tdi 90 km zaczeło slizgać sprzeglo na cieplym silniku na 5 biegu pozniej na 4 biegu i w ostatecznosci na 3 biegu po rozgrzaniu. mechanicy podejrzewali ze konczy sie tarcza sprzegla. W zwiażku z tym został wymieniony cały zestaw kolo dwumasowe, tarcza, docisk, łozysko wszystko firmy sachs taki sam jak byl wczesniej. Niestety po przejechaniu i nagrzaniu silnika sprzegło nadal ślizga? Jaka może być przyczyna?
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał Pomógł: 43 razy Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2014-04-24, 20:45
Ja tak miałem po zamontowaniu nowego,ale najtańszego sprzęgła do 1Z (koło sztywne,gwoli ścisłości). Klient zamiast przyprowadzić ponownie,żeby reklamować sprzęgło,oddał auto na złom...
Przy dwumasie jeśli mnie pamięć nie zawodzi,istnieje możliwość odwrotnego założenia tarczy i to może właśnie tak skutkować
barteq289, wszystko przemyte zmywaczem przed montażem,czy prosto ze sklepu na silnik?
Wysłany: 2014-04-24, 21:07 Re: Sprzęgło ślizga po wymianie - Golf V
barteq289 napisał/a:
W vw golfie V 1.9 tdi 90 km zaczeło slizgać sprzeglo na cieplym silniku na 5 biegu pozniej na 4 biegu i w ostatecznosci na 3 biegu po rozgrzaniu. mechanicy podejrzewali ze konczy sie tarcza sprzegla. W zwiażku z tym został wymieniony cały zestaw kolo dwumasowe, tarcza, docisk, łozysko wszystko firmy sachs taki sam jak byl wczesniej. Niestety po przejechaniu i nagrzaniu silnika sprzegło nadal ślizga? Jaka może być przyczyna?
Wysłany: 2014-04-25, 15:07 Re: Sprzęgło ślizga po wymianie - Golf V
Adamm napisał/a:
barteq289 napisał/a:
W vw golfie V 1.9 tdi 90 km zaczeło slizgać sprzeglo na cieplym silniku na 5 biegu pozniej na 4 biegu i w ostatecznosci na 3 biegu po rozgrzaniu. mechanicy podejrzewali ze konczy sie tarcza sprzegla. W zwiażku z tym został wymieniony cały zestaw kolo dwumasowe, tarcza, docisk, łozysko wszystko firmy sachs taki sam jak byl wczesniej. Niestety po przejechaniu i nagrzaniu silnika sprzegło nadal ślizga? Jaka może być przyczyna?
trzeba było włożyć jednomasa od 1Z a nie dwumasę
Gdyby auto miało iść na handel to pewnie zrobiłbym tak. Ale auto docelowo miało zostać i jeździć. Stąd założono to samo gówno na pierwszy montaż bez kombinacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum