Podstawowe dane:
-rocznik 1992
-silnik 1.6TD 1V kiedyś, teraz + IC z bory 1.8T + pompa z JR'a + zwiekszona dawka + wydech przelotowy 2.5" + turbo k24 + zwiekszone cisnienie na 1.5bara
-3-drzwiowy
-wersja Function
Wyposażenie:
-wspomaganie
-centralny zamek ( nie dziala )
-regulacja wysokości fotela kierowcy
-regulacja wysokości pasów bezpieczeństwa 8)
-licznik z obrotkiem
-kierownica z Polo GT
-wykladzina w srodku oraz bagaznika oraz parapety czarne 8)
-szerokie zderzaki ( nieoryginalne i zle dopasowane niestety :crazy: )
-zielone szyby
Teraz napisze o tym gówno zrobilem w golfiku i o nowych gratach ktore zbieram od poczatku zimy.
Zaczałem oczywiscie od nowcyh plynow, oleju itp ************. Nastepnie wzialem sie za podwozie, czyli odstawilem golfika na latanie niewielkich dziurek w podlodze, nadkolach, kielichach tylnich oraz wlewie paliwa. Pozniej postanowilem ze zrobie konserwacje podlogi z zewnatrz jak i wewnatrz czyli musialem wybebeszyc wsio gówno sie dalo...
Troszke mi to zajelo bo nie mialem zbytnio czasu a nie chcialem tego zrobic na odwal.
I wlasciwie tyle bylo zrobione aktualnie w golfie do dzisiaj nie liczac przymusowego szpachlowania i malowania kilku czesci po zderzeniu ze zwierzyna lesna :/
Teraz o gratach ktore leza i czekaja na zalozenie :] Udało mi sie kupic na dzien dzisiejszy czyli:
gwint FK AK Street Obrazek
poszerzana stal ( dokladnie 8,7J oraz 7,8J w trakcie przygotowan do malowania ) Obrazek Obrazek Obrazek
a do nich oponki 175/50/15 ( kupione w komplecie z felgami lecz bez rantu ochronnego ) oraz 195/45/15 ( kupione osobno i z rantem ochronnym ) Obrazek Obrazek
ori szerokie zderzaki 2 kompletne i 1 samo poszycie ( z wersji US, mają grube belki mocowane na 6 śrubj, zderzak do przodu do lekkiego spawania w rogu ) Obrazek
grill na dwie lampy ori wraz z lampami clear Obrazek
klapa tyl na polgladko ( pozostalo mi zamek i zrobic mechanizm otwierania od srodka ale to jak sie zrobi cieplej ) Obrazek
Wszystkie graty zaloze tylko jak bedzie na to czas czyli przyjdzie wiosna i zacznie sie upragniony SEZON na takie rzeczy!!!
W planach w nastepnej kolejnosci jest:
- zderzaki, listwa w grillu oraz obudowy lusterek ( nad tym sie jeszcze zastanawiam ) w kolor
- przy przymiarce kol trzeba bedzie pewnie udac sie do kogos na zaklepanie rantow w nadkolach
- kupno i wymiana silnika oraz zwiekszenie mocy :bajer: ( ale to jak dobrze pojdzie na wakacje :twisted: )
01.03.2012
Kilka dni temu gleba zawitala do golfa
03.03.2013
dzisiaj mialem troche wolnego czasu i przymierzylem szeroka stal.
przod ladnie sie chowa i bedzie mozna jeszcze obnizyc autko natomiast tyl wystaje ok 1cm poza obrys.
20.03.2013
no i kolejne zmiany zawitaly... czyli dawno oczekiwane kola :)
niestety stoi wysoko poniewaz gwint jest dosyc miekki i na kazdym dolku obcieralo o rant wiec musialem podniesc. Aby bylo nizej musze najpierw zagiac ranty a pozniej ewentualnie na tyl pojdzie negatyw poniewaz kolo delikatnie wystaje pzoa obrys auta. To sa moje kolejne plany i szukam osob ktore mi moga w tym pomoc :D
10.04.2013
ori zderzaki sa na aucie i wg mnie poprawily one wyglad i to bardzo mocno:
21.04.2013
wczoraj pogoda dopisala wiec zalozylem negatyw oraz grill
06.05.2013
z nowosci wpadla klapa z tylu. niestety jest srednio zrobiona i z bliska widac niedociagniecia ale lepsza taka klapa niz stara pordzewiala... Przy okazji robienia progow to sie poprawi wykonanie i malowanie
19.06.2013
Ostatnie zmiany przed Majóvwka 2012 czyli wyciecie rantow z tylu, wieksza gleba z przodu oraz posadzenie tylu na odbojach ( juz nizej sie nie da zeby nie ocieralo ), kilka naklejek i tuz przed sama Dynóvwka przyciemnienie lamp z przodu :)
25.10.2013
no i maly update i prawdopodobnie ostatni
z nowosci wpadl silnik 1.9TD poniewaz stary łykal za duzo oleju :) plany byly na 1.9TDI ale sie zmienily :P razem z silnikiem wpadla nowa turbina niestety mniejsza i slabsza poniewaz stara miala za duze luzy i brala takze olej. turbo wstaje z malych obrotow ale niestety dmucha 1.4 bara tylko do ok 3tys pozniej nie ma jazdy i trzeba zmieniac bieg na wyzszy. reszta podzespolow z 1.6TD zostala zaadoptowana do 1.9TD.
po kilku dniach jazdy sprzeglo zaczelo sie slizgac ( prawdopodobnie z powodu wiekszego momentu choc moc niestety jest mniejsza ) i padla decyzja na wymiane na wieksze z 190mm na 210mm czyli najwieksze jakie bylo w TD.
golfik troszke stal u mechanika wiec rozbebeszylem do zera i popralem cale wnetrze. teraz jest czysty i pachnacy w srodku.
no i na koniec mialem kilka dni wolnego i postanowilem ze poczyszcze troche pod maska ( wywalenie MBC, no i wyczyszczenie silnika, skrzyni, pompy, sciany grodziowej i bokow ).
Wiadomo, auto nie idealne, swoje lata ma ale już mam umówione terminy na zaprawki itd :)
FOTY:
No i w niedziele wyglądało mniej więcej tak:
Bez naklejek (oprócz wlepy ekipy), no i dalej z brzydką klapą która jednak będzie wymieniana lada dzień :)
Ok klapa siedzi na aucie. Po złożeniu wyszło że lepiej wyglądało by bez wycieraczki i spryskiwacza ale teraz już lekko za późno aby coś zmieniać hehe. A i doczekaliśmy się nowej tablicy rejestracyjnej ;)
2014-08-04
nowe fotele
2015-03-07
Konserwacja podwozia
2015-03-26
Nowe kółka- nowe opony, czarne boczki
2015-04-26
Dystanse przód 20mm
2015-06-28
Nowe zawiesznie przód
2015-08-13
Nowe fotele
2015-09-07
Boost Pin iveco
2015-09-12
Uszczelnienie pompy
Ostatnio zmieniony przez hEgE1990 2015-09-13, 14:13, w całości zmieniany 3 razy
Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 694 Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2014-06-07, 16:54
hEgE1990 napisał/a:
wczoraj nabyłem klape na tył,
No to czekamy aż siądzie bo ta aktualna trochę kiepści tyłek
Ale robotę dobrą zrobiłeś przy golfie, kolor ekstra, tylko te stalaki bym w srebro dał, bo giną w oponie i dokładkach
Też Cię widziałem na światłach, mrugałem kierunkiem od Twojej strony hehe
Ostatnio zmieniony przez erbete 2014-06-07, 16:55, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 694 Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2014-06-09, 11:07
15 to mało wg mnie do mk2 chyba, że faktycznie miałoby być nisko i szeroko
Borbety T 7,5j wyglądają kiepsko więc 9j to rozsądna akcja
No niestety, bbsy w dobrych wymiarach kosztują swoje.
RSy ;) http://olx.pl/oferta/aluf...html#c8dd281b19
Ostatnio zmieniony przez erbete 2014-06-09, 11:09, w całości zmieniany 2 razy
erbete, spoko, to też będzie tylko czekam na nowe tarcze bo klocki musialem wymienic ja JUŻ a bez samochodu zostać nie moge... Dostane tarcze to i zacisk ogarne ;)
Ja bym załadował jakieś 14" w stylu Tramont/TH.
Albo 16" monoblock z potężnym rantem w srebrnym kolorze mega upchane i spasowane z nadkolami - brakuje na PL scenie czegoś takiego, teraz tylko custom/2tlg/3tlg/dare itp..
A klasycznych Borbetów, Brocków, Azevów coraz mniej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum