FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Ibiza ATD BQ/GTB2260vk
Autor Wiadomość
dlugii
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-08, 13:05   Ibiza ATD BQ/GTB2260vk

Wreszceie zakończyłem pewien etap modyfikacji w moim aucie - więc mogę sie pochwalić

Auto - Seat ibiza 6L ATD 1.9TDI 101KM/240NM - skrzynia 5bieg.

rocznik 2003 , 3 drzwiowa (czyli poczciwy przedlift)
obecny przebieg 215k km

Wyposażenie (standardowe):
-4 AirBagi,
-wspomaganie kierownicy,
-central zamek,
-radio blaupunkt ravena c32 + zmieniarka, plus głośniki blaupunkt
-climatronik,
-elektrycznie sterowane podgrzewane i składane lusterka,
-ABS,
-TCS,
-elektryczne szyby,
-domykanie i otwieranie szyb z kluczyka,
-alusy fabryczne 15'
-halogeny,

Ibiza trafiła do mnie jako czysta seria jakos w 2009 roku. Na początku miała tylko jeździć i przejmowałem sie wymiana oleju, filtrów i laniem beny.
Jakieś 2 lata temu stwierdziłem że czas troche sie nauczyć o samochodach i pomodzić :)

Modyfikacje :

Ibiza miała już kilka zawieszeń :
-Gwint TA-technics (jako pierwszy gwint w zyciu)
-Zawieszenie KW -30mm (KIT) - żaluje że sprzedałem
-Gwint SPAX KRYPTON RSX ( z regulacją twardosci - RIP wylał niestety jeden amor a cena nowego wkładu jest zabójcza )
-Zawieszenie SuperSport -50mm (KIT) - chyba najbardziej obniżający kit na rynku
-Gwint FK - Jest obecnie i jest super połaczeniem sportowej charakterystyki z komfortem i wybieraniem nierównosci
-łączniki stabilizatora od forda focusa I gen
-Rozpórka górna przednia - replika Seat Sport

Koła i gumy :
-Felgi Tekno Twister 17" 7j ET 35 - pomalowane proszkowo w czarny pół-mat
-Opony Sava intensa (zajechane)
-Federal Evo 595 195/40 - obecnie
-Zima Felgi seat ronal 16" 6.5j
-Dystanse na tył 17mm

Hamulce:
-Seria 256mm przód 232mm tył zmienione na:
-288mm przód i 256 wentylowane tył - w planach 312mm przód

Body:
-Zderzaki polift
-dokladka przód z Leona 1M cupra
-Gril, kratki znaczki i lusterka Plastdip
-przednie ramiona wycieraczek i tylne - polift
-zmiana foteli i kanapy na półkubełki z ASZ

Mechanika :
-Kolektor ssący ASZ
-Obudowa filtra powietrza + tip BPX(cupra)
-EGR i klapa gasząca out
-Turbo GTB2260VK
-Wydech (by RADICAL CUSTOM) DP 2.75" ,2.5" do końca na jednym tłumiku
-Końcowka tłumika dwu-rurka ULTER BLack series
-pompowtryski BQ z 2.0TDI
-FMIC ori z BPX(cupra)
-orurowanie od turbo do FMIC , custom z rurki alu fi60
-orurowanie od FMIC do ssacego BPX(cupra)
-mapsensor 3bar

Remap :
-DURASOFT żywiec

wynik - 212.8KM / 387.3Nm

I taki sobie zostanie przynajmniej na razie :) nie chce jeszcze bardziej zyłowac poczciwego ATD



Wszystkie prace przy aucie wykonane samemu na parkingu pod blokiem, póżniej we własnym garażyku. No i oczywiście w warsztacie RADICAL CUSTOM w Krakowie, Nad zalewem 10A

Troche fot w miare chronologicznie :)























 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-08-08, 13:14   

sprzęgło jakie siedzi?
trzyma Ci bez niczego?
 
 
dlugii
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-08, 13:18   

artur_91.1991 napisał/a:
sprzęgło jakie siedzi?
trzyma Ci bez niczego?


Seryjny jednomas :) narazie trzyma bez zarzutu.
Ostatnio zmieniony przez 2014-08-08, 13:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2014-08-08, 15:16   

To tylko 380Nm sprzęgła padają jak się przekroczy 400Nm, widocznie Twoje jest w dobrym stanie i dlatego nie ślizga ;-)
 
 
 
dlugii
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-08, 15:31   

sebus_777 napisał/a:
To tylko 380Nm sprzęgła padają jak się przekroczy 400Nm, widocznie Twoje jest w dobrym stanie i dlatego nie ślizga ;-)


I własnie dlatego nie przekraczalismy 400Nm przy strojeniu - żeby trzymało jak najdłużej :)
Pompki mogą jeszcze podlać spokojnie i można było z mocą iśc na 240KM . ale nie chciałem
 
 
dawid199406
Zaawansowany

Samochód: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BFB
Imię: Dawid
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 356
Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2014-08-08, 16:31   

Szkoda że mieszkasz tak daleko chciałbym zobaczyć jak by wyglądało jak byśmy się przewieźli razem :mrgreen:
Ładna ibiza jak by kółka były o cal sersze i większe było by naprawde fajnie :prosze:
 
 
 
Michu
Władca postów


Samochód: Golf IV
Silnik: 2.3 VR5
Imię: Sebastian
Pomógł: 22 razy
Wiek: 30
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1269
Skąd: Frysztak
Wysłany: 2014-08-08, 16:34   

dawid199406 napisał/a:
Szkoda że mieszkasz tak daleko chciałbym zobaczyć jak by wyglądało jak byśmy się przewieźli razem

dostałbyś że hoho, masa :prosze:

dlugii, Ibizka spoko, podobają mi się 6l 8-)
 
 
 
dlugii
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-08, 16:43   

dawid199406 napisał/a:
Szkoda że mieszkasz tak daleko chciałbym zobaczyć jak by wyglądało jak byśmy się przewieźli razem :mrgreen:
Ładna ibiza jak by kółka były o cal sersze i większe było by naprawde fajnie :prosze:


Dzieki wielkie ;) może na nastepnej dynówce :D
A felgi jesli już to szersze o cal. bo wieksze o cal przy tej mocy nie chciał, bym, teraz jest idealny kompromis. na 18stkach by tarło jak szalone..poza tym gwint FK jest spoko pod wzgledem komfortu i dobrze pracuje. a na kole 18 juz by nie było tak fajnie..

Michu napisał/a:
dlugii, Ibizka spoko, podobają mi się 6l 8-)


Dzieki wielkie ;) to jest ostatnia ibiza która mi sie podoba z produkcji bo 6j totalnie mi nie podchodzi
Ostatnio zmieniony przez 2014-08-08, 16:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GrzesiekRZ
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-08, 17:40   

Ładna i mocna :)
 
 
dlugii
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-08, 18:25   

GrzesiekRZ napisał/a:
Ładna i mocna :)


Dzięki Grzesiek, Ale ładna a szczegolnie mocna to raczej Twoja !!! :D i ten kolor !!! piękna głebia szczegolnie po zabiegach detailingowych !!! kolor jest mistrz !!!

Ale i tak jestem zadowolony z mojego poczciwego ATD :) szczególnie że nalatane już 215tyś KM :)
 
 
dawid199406
Zaawansowany

Samochód: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BFB
Imię: Dawid
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 356
Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2014-08-08, 19:36   

Michu napisał/a:
dawid199406 napisał/a:
Szkoda że mieszkasz tak daleko chciałbym zobaczyć jak by wyglądało jak byśmy się przewieźli razem

dostałbyś że hoho, masa :prosze:

dlugii, Ibizka spoko, podobają mi się 6l 8-)


I tu byś się pomylił bo ibiza nie jest w cale taka lekka :-P
 
 
 
dlugii
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-08, 21:59   

dawid199406 napisał/a:
Michu napisał/a:
dawid199406 napisał/a:
Szkoda że mieszkasz tak daleko chciałbym zobaczyć jak by wyglądało jak byśmy się przewieźli razem

dostałbyś że hoho, masa :prosze:

dlugii, Ibizka spoko, podobają mi się 6l 8-)


I tu byś się pomylił bo ibiza nie jest w cale taka lekka :-P


Dokladnie tak :/ jak na swoje gabaryty to wrecz ciezka :/ okolo 1.2/1.3 tony. Niebawem wybiore sie na jakis sklad budowlany zeby to dokladnie zmierzyć na wadze :)
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-08-09, 01:25   

w atd masz dwumase panie ja w swoim wymienialem ostatnio przy 240tys
 
 
GrzesiekRZ
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-09, 09:41   

dlugii napisał/a:
Dzięki Grzesiek, Ale ładna a szczegolnie mocna to raczej Twoja !!! :D i ten kolor !!! piękna głebia szczegolnie po zabiegach detailingowych !!! kolor jest mistrz !!!

Ale i tak jestem zadowolony z mojego poczciwego ATD :) szczególnie że nalatane już 215tyś KM :)


A dziękuje za dobre słowo :)
Ja mam 240 tyś i silnik nie bierze grama oleju i jest we wzorowej kondycji :) niestety 10 letni diesel będzie miał 200+. Widywałem i 300 tyś w dieslach które dalej dobrze jeździły :)
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-08-09, 12:04   

gówno to jest 300tys dla diesla... :->
 
 
dlugii
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-09, 12:58   

GOT_SPL napisał/a:
w atd masz dwumase panie ja w swoim wymienialem ostatnio przy 240tys


Kolego mam jednomas :) wiem gówno mam w furze :)
 
 
dlugii
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-09, 13:03   

artur_91.1991 napisał/a:
gówno to jest 300tys dla diesla... :->


Slyszalem ze nic :) to moj 1wszy diesel wiec sie przekonam :)

Na szczescie oleju tez nie lyka i jest w b.dobrej kondycji :)
 
 
GrzesiekRZ
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-09, 13:34   

Podejrzewam ze dla seryjnej jednostki 300 tys przy dobrym traktowaniu to nie wiele :)
Bardziej zastanawiam się nad Tdi w którym moc podniesiona jest 2x w stosunku do tego gówno dala mu fabryka :P
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-08-09, 14:08   

tyle samo jezeli jest zrobione z glową i z glową traktowane bo nawet jak jeździć sie nie umie to i serie sie zajedzie w szybkim czasie
 
 
GrzesiekRZ
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-09, 16:39   

artur_91.1991 napisał/a:
tyle samo jezeli jest zrobione z glową i z glową traktowane bo nawet jak jeździć sie nie umie to i serie sie zajedzie w szybkim czasie


Napewno nie bo końcówki które ja mam pewnie skończą się po 80-100tys.
Nie zapominajmy o termice która w "tunignowanych" samochodach jest dużo wyższa czy choćby samo kręcenie wyżej niż przewidział to producent. Ale nie czarujmy się ani ja ani kolega dlugii czy tez Rafal nie robiliśmy ibiz z mocami 200+ żeby jeździć tym ekonomicznie i liczyć na kolejne 200 tyś :) Czego oczywiście sobie oraz kolegom życzę !
 
 
dlugii
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-09, 21:26   

GrzesiekRZ napisał/a:
artur_91.1991 napisał/a:
tyle samo jezeli jest zrobione z glową i z glową traktowane bo nawet jak jeździć sie nie umie to i serie sie zajedzie w szybkim czasie


Napewno nie bo końcówki które ja mam pewnie skończą się po 80-100tys.
Nie zapominajmy o termice która w "tunignowanych" samochodach jest dużo wyższa czy choćby samo kręcenie wyżej niż przewidział to producent. Ale nie czarujmy się ani ja ani kolega dlugii czy tez Rafal nie robiliśmy ibiz z mocami 200+ żeby jeździć tym ekonomicznie i liczyć na kolejne 200 tyś :) Czego oczywiście sobie oraz kolegom życzę !


Tak jest Grzesiu !!! mądrze gadasz ;) wszystko zależy od EGT i od temp oliwy :) no i wiadomo, pałujesz no topper to szybciej sie zużywa ;).. i ja teś sobie i wam życze żeby nasze furki 200+ śmigały wiecej niż 2x300tyś ;)

Swoja drogą U Ciebie też 2x to gówno fabryka przewidziała ;)
Ostatnio zmieniony przez 2014-08-09, 21:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Herbi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Scirocco 53B, MKI cabrio
Silnik: ABF, FV,
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 797
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2014-08-10, 10:11   

ładna Ibiza :) bardzo fajnie musi to juz jechAĆ :fala:
 
 
 
dlugii
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-10, 12:21   

Herbi napisał/a:
ładna Ibiza :) bardzo fajnie musi to juz jechAĆ :fala:


Dzieki dzieki :) w porownaniu z poprzednim setupem, seryjne pompki i tubro ARL, jest niebo a ziemia :) a do serii to juz w ogole :) banan na japie za kazdym razem jak wsiade do auta :)
 
 
dlugii


Samochód: Ibiza 6L
Silnik: 1.9tdi ATD
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-22, 09:16   

Cześć wszystkim, z przyczyn zdrowotnych i osobistych trochę mnie tu nie bylo :( i niestety moje Stare konto zostało usunięte :( biza na sprzedaż niestety, powrót do serii najprawdopodobniej bo niestety od 3miesiecy nikt jej nie chciał w obecnym setupie :/
Prośba do admina, czy jest jakas szansa podpiąć moje posty i temat z poprzedniego profilu do obecnego?

Pozdro,
Maciek
Ostatnio zmieniony przez dlugii 2016-08-22, 09:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kaczy
Średniozaawansowany


Samochód: Seat Ibiza 6l
Silnik: 1.9TDI ASZ+
Imię: Kamil
Wiek: 27
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 104
Skąd: Rakszawa
Wysłany: 2016-08-22, 20:05   

Maciek, odezwij się na PW! Może się dogadamy i zrobisz serię mam ibize ASZ :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13