rocznik 2003 , 3 drzwiowa (czyli poczciwy przedlift)
obecny przebieg 215k km
Wyposażenie (standardowe):
-4 AirBagi,
-wspomaganie kierownicy,
-central zamek,
-radio blaupunkt ravena c32 + zmieniarka, plus głośniki blaupunkt
-climatronik,
-elektrycznie sterowane podgrzewane i składane lusterka,
-ABS,
-TCS,
-elektryczne szyby,
-domykanie i otwieranie szyb z kluczyka,
-alusy fabryczne 15'
-halogeny,
Ibiza trafiła do mnie jako czysta seria jakos w 2009 roku. Na początku miała tylko jeździć i przejmowałem sie wymiana oleju, filtrów i laniem beny.
Jakieś 2 lata temu stwierdziłem że czas troche sie nauczyć o samochodach i pomodzić :)
Modyfikacje :
Ibiza miała już kilka zawieszeń :
-Gwint TA-technics (jako pierwszy gwint w zyciu)
-Zawieszenie KW -30mm (KIT) - żaluje że sprzedałem
-Gwint SPAX KRYPTON RSX ( z regulacją twardosci - RIP wylał niestety jeden amor a cena nowego wkładu jest zabójcza )
-Zawieszenie SuperSport -50mm (KIT) - chyba najbardziej obniżający kit na rynku
-Gwint FK - Jest obecnie i jest super połaczeniem sportowej charakterystyki z komfortem i wybieraniem nierównosci
-łączniki stabilizatora od forda focusa I gen
-Rozpórka górna przednia - replika Seat Sport
Koła i gumy :
-Felgi Tekno Twister 17" 7j ET 35 - pomalowane proszkowo w czarny pół-mat
-Opony Sava intensa (zajechane)
-Federal Evo 595 195/40 - obecnie
-Zima Felgi seat ronal 16" 6.5j
-Dystanse na tył 17mm
Hamulce:
-Seria 256mm przód 232mm tył zmienione na:
-288mm przód i 256 wentylowane tył - w planach 312mm przód
Body:
-Zderzaki polift
-dokladka przód z Leona 1M cupra
-Gril, kratki znaczki i lusterka Plastdip
-przednie ramiona wycieraczek i tylne - polift
-zmiana foteli i kanapy na półkubełki z ASZ
Mechanika :
-Kolektor ssący ASZ
-Obudowa filtra powietrza + tip BPX(cupra)
-EGR i klapa gasząca out
-Turbo GTB2260VK
-Wydech (by RADICAL CUSTOM) DP 2.75" ,2.5" do końca na jednym tłumiku
-Końcowka tłumika dwu-rurka ULTER BLack series
-pompowtryski BQ z 2.0TDI
-FMIC ori z BPX(cupra)
-orurowanie od turbo do FMIC , custom z rurki alu fi60
-orurowanie od FMIC do ssacego BPX(cupra)
-mapsensor 3bar
I taki sobie zostanie przynajmniej na razie :) nie chce jeszcze bardziej zyłowac poczciwego ATD
Wszystkie prace przy aucie wykonane samemu na parkingu pod blokiem, póżniej we własnym garażyku. No i oczywiście w warsztacie RADICAL CUSTOM w Krakowie, Nad zalewem 10A
Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++ Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1240 Skąd: RBR
Wysłany: 2014-08-08, 15:16
To tylko 380Nm sprzęgła padają jak się przekroczy 400Nm, widocznie Twoje jest w dobrym stanie i dlatego nie ślizga
dlugii [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-08, 15:31
sebus_777 napisał/a:
To tylko 380Nm sprzęgła padają jak się przekroczy 400Nm, widocznie Twoje jest w dobrym stanie i dlatego nie ślizga
I własnie dlatego nie przekraczalismy 400Nm przy strojeniu - żeby trzymało jak najdłużej :)
Pompki mogą jeszcze podlać spokojnie i można było z mocą iśc na 240KM . ale nie chciałem
Samochód: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BFB
Imię: Dawid Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 356 Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2014-08-08, 16:31
Szkoda że mieszkasz tak daleko chciałbym zobaczyć jak by wyglądało jak byśmy się przewieźli razem
Ładna ibiza jak by kółka były o cal sersze i większe było by naprawde fajnie
Samochód: Golf IV
Silnik: 2.3 VR5
Imię: Sebastian Pomógł: 22 razy Wiek: 30 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1269 Skąd: Frysztak
Wysłany: 2014-08-08, 16:34
dawid199406 napisał/a:
Szkoda że mieszkasz tak daleko chciałbym zobaczyć jak by wyglądało jak byśmy się przewieźli razem
dostałbyś że hoho, masa
dlugii, Ibizka spoko, podobają mi się 6l
dlugii [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-08, 16:43
dawid199406 napisał/a:
Szkoda że mieszkasz tak daleko chciałbym zobaczyć jak by wyglądało jak byśmy się przewieźli razem
Ładna ibiza jak by kółka były o cal sersze i większe było by naprawde fajnie
Dzieki wielkie ;) może na nastepnej dynówce :D
A felgi jesli już to szersze o cal. bo wieksze o cal przy tej mocy nie chciał, bym, teraz jest idealny kompromis. na 18stkach by tarło jak szalone..poza tym gwint FK jest spoko pod wzgledem komfortu i dobrze pracuje. a na kole 18 juz by nie było tak fajnie..
Michu napisał/a:
dlugii, Ibizka spoko, podobają mi się 6l
Dzieki wielkie ;) to jest ostatnia ibiza która mi sie podoba z produkcji bo 6j totalnie mi nie podchodzi
Ostatnio zmieniony przez 2014-08-08, 16:44, w całości zmieniany 1 raz
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-08, 17:40
Ładna i mocna :)
dlugii [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-08, 18:25
GrzesiekRZ napisał/a:
Ładna i mocna :)
Dzięki Grzesiek, Ale ładna a szczegolnie mocna to raczej Twoja !!! :D i ten kolor !!! piękna głebia szczegolnie po zabiegach detailingowych !!! kolor jest mistrz !!!
Ale i tak jestem zadowolony z mojego poczciwego ATD :) szczególnie że nalatane już 215tyś KM :)
Samochód: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BFB
Imię: Dawid Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 356 Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2014-08-08, 19:36
Michu napisał/a:
dawid199406 napisał/a:
Szkoda że mieszkasz tak daleko chciałbym zobaczyć jak by wyglądało jak byśmy się przewieźli razem
dostałbyś że hoho, masa
dlugii, Ibizka spoko, podobają mi się 6l
I tu byś się pomylił bo ibiza nie jest w cale taka lekka
dlugii [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-08, 21:59
dawid199406 napisał/a:
Michu napisał/a:
dawid199406 napisał/a:
Szkoda że mieszkasz tak daleko chciałbym zobaczyć jak by wyglądało jak byśmy się przewieźli razem
dostałbyś że hoho, masa
dlugii, Ibizka spoko, podobają mi się 6l
I tu byś się pomylił bo ibiza nie jest w cale taka lekka
Dokladnie tak :/ jak na swoje gabaryty to wrecz ciezka :/ okolo 1.2/1.3 tony. Niebawem wybiore sie na jakis sklad budowlany zeby to dokladnie zmierzyć na wadze :)
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-08-09, 01:25
w atd masz dwumase panie ja w swoim wymienialem ostatnio przy 240tys
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-09, 09:41
dlugii napisał/a:
Dzięki Grzesiek, Ale ładna a szczegolnie mocna to raczej Twoja !!! :D i ten kolor !!! piękna głebia szczegolnie po zabiegach detailingowych !!! kolor jest mistrz !!!
Ale i tak jestem zadowolony z mojego poczciwego ATD :) szczególnie że nalatane już 215tyś KM :)
A dziękuje za dobre słowo :)
Ja mam 240 tyś i silnik nie bierze grama oleju i jest we wzorowej kondycji :) niestety 10 letni diesel będzie miał 200+. Widywałem i 300 tyś w dieslach które dalej dobrze jeździły :)
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-08-09, 12:04
gówno to jest 300tys dla diesla...
dlugii [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-09, 12:58
GOT_SPL napisał/a:
w atd masz dwumase panie ja w swoim wymienialem ostatnio przy 240tys
Kolego mam jednomas :) wiem gówno mam w furze :)
dlugii [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-09, 13:03
artur_91.1991 napisał/a:
gówno to jest 300tys dla diesla...
Slyszalem ze nic :) to moj 1wszy diesel wiec sie przekonam :)
Na szczescie oleju tez nie lyka i jest w b.dobrej kondycji :)
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-09, 13:34
Podejrzewam ze dla seryjnej jednostki 300 tys przy dobrym traktowaniu to nie wiele :)
Bardziej zastanawiam się nad Tdi w którym moc podniesiona jest 2x w stosunku do tego gówno dala mu fabryka :P
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-08-09, 14:08
tyle samo jezeli jest zrobione z glową i z glową traktowane bo nawet jak jeździć sie nie umie to i serie sie zajedzie w szybkim czasie
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-09, 16:39
artur_91.1991 napisał/a:
tyle samo jezeli jest zrobione z glową i z glową traktowane bo nawet jak jeździć sie nie umie to i serie sie zajedzie w szybkim czasie
Napewno nie bo końcówki które ja mam pewnie skończą się po 80-100tys.
Nie zapominajmy o termice która w "tunignowanych" samochodach jest dużo wyższa czy choćby samo kręcenie wyżej niż przewidział to producent. Ale nie czarujmy się ani ja ani kolega dlugii czy tez Rafal nie robiliśmy ibiz z mocami 200+ żeby jeździć tym ekonomicznie i liczyć na kolejne 200 tyś :) Czego oczywiście sobie oraz kolegom życzę !
dlugii [Usunięty]
Wysłany: 2014-08-09, 21:26
GrzesiekRZ napisał/a:
artur_91.1991 napisał/a:
tyle samo jezeli jest zrobione z glową i z glową traktowane bo nawet jak jeździć sie nie umie to i serie sie zajedzie w szybkim czasie
Napewno nie bo końcówki które ja mam pewnie skończą się po 80-100tys.
Nie zapominajmy o termice która w "tunignowanych" samochodach jest dużo wyższa czy choćby samo kręcenie wyżej niż przewidział to producent. Ale nie czarujmy się ani ja ani kolega dlugii czy tez Rafal nie robiliśmy ibiz z mocami 200+ żeby jeździć tym ekonomicznie i liczyć na kolejne 200 tyś :) Czego oczywiście sobie oraz kolegom życzę !
Tak jest Grzesiu !!! mądrze gadasz ;) wszystko zależy od EGT i od temp oliwy :) no i wiadomo, pałujesz no topper to szybciej sie zużywa ;).. i ja teś sobie i wam życze żeby nasze furki 200+ śmigały wiecej niż 2x300tyś ;)
Swoja drogą U Ciebie też 2x to gówno fabryka przewidziała ;)
Ostatnio zmieniony przez 2014-08-09, 21:28, w całości zmieniany 1 raz
Dzieki dzieki :) w porownaniu z poprzednim setupem, seryjne pompki i tubro ARL, jest niebo a ziemia :) a do serii to juz w ogole :) banan na japie za kazdym razem jak wsiade do auta :)
Samochód: Ibiza 6L
Silnik: 1.9tdi ATD Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 9 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-22, 09:16
Cześć wszystkim, z przyczyn zdrowotnych i osobistych trochę mnie tu nie bylo :( i niestety moje Stare konto zostało usunięte :( biza na sprzedaż niestety, powrót do serii najprawdopodobniej bo niestety od 3miesiecy nikt jej nie chciał w obecnym setupie :/
Prośba do admina, czy jest jakas szansa podpiąć moje posty i temat z poprzedniego profilu do obecnego?
Pozdro,
Maciek
Ostatnio zmieniony przez dlugii 2016-08-22, 09:18, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum