Silnik- 1,6 16v czysta seria
Radio-2 din pionier+ tuba aktywna peiying i 4 glosniki hertz w boczkach
Zawieszenie- gwint+poliuretan
Kolo-imitacja japan racing jr 10 15r o szerokosci przód 8 tył 9
Plany:
-Swap silnika na 1,8 t
-Powietrze :)
11992084_970625692995790_1300917306_n.jpg
Plik ściągnięto 13836 raz(y) 77,56 KB
12023061_969173246474368_431793916_n.jpg
Plik ściągnięto 13836 raz(y) 58,53 KB
12007023_970625632995796_2121774600_n.jpg
Plik ściągnięto 13836 raz(y) 92,61 KB
12033409_970625682995791_656454602_n.jpg
Plik ściągnięto 13836 raz(y) 101,29 KB
Ostatnio zmieniony przez krzysiek19 2015-09-17, 19:05, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: Polo GTI
Silnik: Tttturbo
Imię: Kamil Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 922 Skąd: Lecka
Wysłany: 2015-09-17, 20:01
Polo wzięte od Piotrka z Harty? bo kolor taki on miał właśnie
krzysiek19 napisał/a:
Plany:
-Swap silnika na 1,8 t
nie wiem czy jest sens - dużo lepiej jechać nie będzie, a później zawsze to łatwiej będzie sprzedać ori GTI, bo nie ma ich za wiele zresztą. Ja bym silnika nie zmieniał, a podowiadywał się czy można coś w tym pogrzebać żeby jechało troszkę lepiej
Ogólnie całkiem spoko, tylko kółko mogłoby być o cal większe i wtedy dobra opona
Samochód: Polo 6N
Silnik: 1,6 AEE
Imię: Bartek Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 988 Skąd: Hucisko RLE
Wysłany: 2015-09-18, 07:59
Panowie, spokojnie da się podłubać ten motor Na forum Polo Klub Gwiezdna Flota kolega kondii ma go porobionego na 150KM+ i jeździ bezawaryjnie. Według mnie swapowanie Polo GTI na 1.8T nie ma najmniejszego sensu, bo mniejszym kosztem można ogarnąć podobną moc dłubiąc ten motor.
Pięknie się prezentuje , chyba tylko detale przy nim można tylko robić i pomodzić silnik ( bez swapowania )
Zdjęcia wnętrza jeszcze dodać bo ciekaw jestem jak się prezentuje !
Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin Pomógł: 18 razy Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 2603 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2015-09-19, 16:08
Jak swapować to na 2.0TFSI :P 1.8T no w sumie żaden progres . 1.6 16V to dobra jednostka, dbać o dobry olej i sprawdzać jego stan to podstawa tego silnika.
Samochód: POLO 6N2
Silnik: 1,6 ARC
Imię: Paweł Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 232 Skąd: Radymno
Wysłany: 2015-10-19, 20:19
mialem okazje obejrzec na zywo w rzeszowie, powiem tak...
- lakier mega slabo polozony, w wielu miejscach "siadniety" i slabo spolerowany
- plaka nawalone po plastikowych elementach tyle, ze zapylil sasiednie elementy (maska i zderzak)
- we wnetrzu na siedzeniu plak, szyba od srodka pozapylana plakiem i niedomyta
Generalnie jak dla mnie kolejne oryginalne 6n2 gti dotkniete partactwem lakiernika i uzytkownika...
no sorry, ale jak czytam ze planujesz swapy i airride a nie dbasz o podstawowe i duzo tansze sprawy to nie popieram
kolo, gleba i ladne zdjecia to nie wszystko
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Paffcio 2015-10-19, 20:20, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum