Wreszcie ruszyły prace przy silniku.
- Kompletny rozrząd
- Zmiana napędu pompy oleju z łańcuszka na zębatki
- Regeneracja alternatora
- Regeneracja rozrusznika
- Olej
- Płyn chłodniczy
Do tego w planie jest dokładka od Cupry, tyle że R-line + Cupra wygląda mniej więcej tak:
Dlatego mało kto zakłada Cupre do R-line i o to właśnie chodzi
Jak ktoś miałby dokładkę (nie musi być idealna) to chętnie kupię
EDIT
Cupra siedzi
Początkowo chciałem pociąć dokładkę i trochę ją wydłużyć żeby pasowała do R-line, ale okazało się że będzie na wysokości kilku centymetrów od ziemi i musiałem ją trochę schować. Nie obeszło się bez opalarki, ale wlazła
Przy okazji montażu "Skyline" postanowiłem zmienić lampy wewnętrzne na białe (wsteczny od anglika)
Było tak:
Ma być tak:
A jest tak :
"Skyline" już na Passacie, podciągnięte pod nie są też kierunki. Zostały wyłączone środkowe części zewnętrznych lamp tak aby świeciły jedynie ringi (dzięki Byku za ogarnięcie tematu ):
Miałem chwilkę i wszystko jest opisane w pierwszym poście
Stylingi sprzedane, więc trzeba było się rozglądnąć za nowym kółkiem.
Priorytetem było 19" w 3tlg.
Wybór padł na RH Crossline AN - skręcane trzyczęściowe w 19" z łamanym rantem.
Szerokość przód 8,5J, tył 10J.
Rozstaw 5x112.
ET około 50 na wszystkich czterech kołach.
Do tego 4x ori dystanse RH.
Jak chodzi o szerokości to na pewno się zmienią na większe o niecały cal na wszystkich czterech kołach i ogólnie koło nabierze trochę innego wyglądu, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem ;)
Ostatnio zmieniony przez benio 2016-01-07, 14:16, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Golf IV
Silnik: 2.3 VR5
Imię: Sebastian Pomógł: 22 razy Wiek: 30 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1269 Skąd: Frysztak
Wysłany: 2016-01-07, 15:54
benio się chwali bo jest czym w realu to koło wygląda dużo lepiej jak na fotkach tylko trochę rdzą rotory zaszły kolor sie zmieni i zrobisz z niki to gówno masz zrobić to będzie sztorc
Wróciły do mnie rotory, które zostały stoczone tak aby skręcić je pomiędzy rant a bęben:
Później przyszedł czas na malowanie. Był problem z wybraniem koloru, ale ostatecznie wybór padł na trójwarstwowy złoty czyli tzw Candy. Kolor mieni się od żółtego - złotego po brąz w zależności od światła
Zmiana śrubek:
Poza tym polerowanie rantów, malowanie bębnów na szaro i zmiana dekielków z Porsche na polerowane RH.
Po skręceniu wszystkiego i po przełożeniu bębnów przód ma 9,5J a tył 10J
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum