Cos z lepszego aparatu. Wiem :P szalu z gleba nie ma ale lubie pojezdzic szybciej a druga sprawa to ze tylnie nakretki maja jakies 0,5cm do felgi od gory.
Ostatnio zmieniony przez Ghost rideR 2014-07-16, 22:53, w całości zmieniany 2 razy
Paczek dobrez mówi jakis ten golf niefotogeniczny :P no i polerki trzeba na gwałt bo po 2 latach rys pełno.
Po zrobieniu 3000tys km na camberze z tyłu opony dalej jak nowe i w sumie prowadzi sie tak samo. Czyli jak sie cambera wyreguluje to smialo mozna jezdzic.
Doskwiera mi problem podszarpywania na wolnych obrotach tak jakby niedopalanie w ktoryms cylindrze. Kable, świece i palec nowe. Zostala kopułka ale ta tez wygalda jak nowa. Wydaje mi sie żę ktoryś wtrysk szaleje. Inny problem to spalanie w trasie 9-10 przy spokojnej jezdzie do 120, a wczesniej mialem 7-8.
W miescie nie wiem ile pali, ale sporo od 16l w gore. Ale dość agresywna jazda. Musze podmienic przepływomierz bo na jednym mi go zalewalo a na drugim tez cos nei teges jest. Patrzac na korekce dlugoczasowe sondy lambda. Np korekcja a wolnych obrotach potrafila sie ustawic na 0.85 i czasam spadala nizej. Czyli zalewalo go.
Skrzyni dalej nie wymienilem ;P chyba czekam az ta sie rozsypie. Chce zrobic tez wydech przelotowy bo pomimo tylko ostatniego ORI jest cicho.
Ostatnio zmieniony przez Ghost rideR 2014-12-20, 19:32, w całości zmieniany 1 raz
Artur gówno do przelotu pomyśl o klapie takiej, ostatnio coraz czesciej sie z tym spotykam to na zasadzie drugiej rurki obok koncowego i mozesz od srodka otwierac klape masz glono i zamykac wtedy idzie na zwykly koncowy i normlanie ;) a tak wgl dzieje sie cos w temacie ? :D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum