FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Lolo
2018-02-10, 15:00
[A3 8l] Audi Quattro Gabi
Autor Wiadomość
Gab_i
Nowicjusz


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Gabi
Wiek: 35
Dołączyła: 06 Kwi 2015
Posty: 37
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-08-20, 20:02   

W qłatrowozie szykuje się duuuża zmiana. W wielkim skrócie air :mrgreen:

Do tej pory udało się skompletować już praktycznie wszystko. Jest butla, zawory, kompresor, manometry, węże, złączki, redukcje itp itd :ona:

Czekam jeszcze z niecierpliwością na okucia od Czesława :-P Mam nadzieje że uda nam się poskładać całość do zlotu strefy dzi ti aj :-)

Tu małe foto (tych ładniejszych części) :lover:
Kompresor viair 480c i trzy manometry viair 1/5"



 
 
dr.lolek
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: rwd
Silnik: ma
Imię: Grzesiek
Pomógł: 22 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1020
Skąd: sandomierz
Wysłany: 2015-08-20, 20:28   

Lubie to :piwo: :piwo: :piwo:
 
 
 
Antau
Już coś naskrobał


Samochód: Mk1 Cabrio & Caravelle T5
Silnik: 1.9 BRS
Imię: Alan
Wiek: 31
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 252
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-08-25, 20:44   

szkoda że masz quattro to bym może gwint przygarnął :mrgreen:
Tak apropo gratki za air :->
 
 
Gab_i
Nowicjusz


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Gabi
Wiek: 35
Dołączyła: 06 Kwi 2015
Posty: 37
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-08-27, 15:55   

Od soboty walczymy... :-)

Okucia wykonał Czesław Customizer przerabiając moje zawieszenie. Tylne okucia z górnym wyjściem tak aby można było zejść jak najniżej ;-)
Najwięcej zabawy było z przeciąganiem wszystkich węży i kabli. I tak - lewym progiem puszczony jest wąż do przedniego (lewego) okucia i kabel zasilający. Prawym progiem leci sobie wąż do przedniego (prawego) okucia i trzy wężyki do manometrów. Do tunelu środkowego puszczone są kable do sterowania zaworami oraz do włączania kompresora.

Na dzień dzisiejszy praktycznie wszystko jest zamontowane. Audi miało nawet pierwszą jazdę próbną. gówno prawda z garażu na podjazd ale to zawsze coś :-P
Jeszcze dużo pracy przed nami. Trzeba ogarnąć zabudowę tego wszystkiego i poskładać wszystko tak żeby miało ręce i nogi ;-)

Tak wygląda przód bez cięcia podłużnicy i poduszek od polo :pilka:

 
 
JuStIcE
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Polo 6N
Silnik: 1,6 AEE
Imię: Bartek
Pomógł: 13 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 988
Skąd: Hucisko RLE
Wysłany: 2015-08-27, 22:31   

Ładnie Gabi :-) W weekend obadam na żywo :-)
 
 
 
Harnaś
Zaawansowany


Samochód: Leon Fr
Silnik: ARL+
Imię: Rafał
Wiek: 32
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 354
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2015-08-29, 10:30   

Nic tylko załatwić jak najszybciej sprawę z podłużnicą i myślę że dokładka się już położy na ziemi :piwo:
Ostatnio zmieniony przez Harnaś 2015-08-29, 10:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Gab_i
Nowicjusz


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Gabi
Wiek: 35
Dołączyła: 06 Kwi 2015
Posty: 37
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-08-31, 13:11   

Mała aktualizacja. Równocześnie z regeneracją konsoli środkowej i montażem powietrza postanowiłam pomalować plastiki w piano black. Osobiście zajęłam się przygotowaniem plastików do malowania podkładem i później lakierem. W poprzedniej audiczce plastiki skrobałam z tej cholernej gumy i pamiętam, że była to droga przez mękę i już wtedy powiedziałam sobie nigdy więcej. Tym razem do ściągnięcia gumy użyłam środka w areozolu "Preparat do mycia REMOVER" firmy SEWAMIL [koszt ok 40 zł]. Wystarczyło spryskać plastiki i po chwili cała guma odchodziła. Ważne jednak jest żeby nie zostawiać tego zbyt długo bo mogą porobić się wżery. Na koniec myjka ciśnieniowa i mamy ładny plastik oczyszczony z gumy. Wykończenie to oczywiście papier wody o różnej gramaturze. Samo lakierowanie zostawiłam profesjonaliście ;-)









Tu jeszcze krótkie podsumowanie tego gówno zostało użyte do montażu powietrza:

-kompresor VIAIR 480c i trzy manometry VIAIR 1/5"
-okucia wykonane przez Czesław Customizer na gwincie ta-technix
-poduszki RUBENA dwu-bałwankowe przód i tył
-węże w stalowym oplocie przód i tył VIAIR
-zawory 1/4"
-wyłącznik ciśnieniowy VIAIR
-odwadniacz
-węże, złączki, redukcje, trójniki itp.
-wąż do okuć 10mm, do manometrów 4mm, do zaworów i odwadniacza 12mm

Wszystko montowane własnymi siłami w warsztacie brata za gówno będę dziękować i dziękować ;* http://matnercars.pl/tuning.html
Wielkie podziękowania także dla Tomka [darktom] za cenne rady i cierpliwość do tysiąca moich pytań :roll:

A tak sobie razem leżymy i się opalamy 8-)
 
 
dr.lolek
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: rwd
Silnik: ma
Imię: Grzesiek
Pomógł: 22 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1020
Skąd: sandomierz
Wysłany: 2015-08-31, 15:58   

zajebiscie sie taraz prezentuje
:piwo: :piwo: :piwo:
 
 
 
Chochlik437
Nowicjusz

Samochód: R56
Silnik: 1.6
Imię: Bartek
Wiek: 27
Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 31
Skąd: Warzyce
Wysłany: 2015-08-31, 18:59   

Piękna Audica :-)
Wnętrze teraz prezentuję się przepięknie !
 
 
Gab_i
Nowicjusz


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Gabi
Wiek: 35
Dołączyła: 06 Kwi 2015
Posty: 37
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-02-28, 01:33   

W ostatnich dniach a raczej tygodniach lub miesiącach zrobiłam (z pomocą przy szpachlowaniu i lakierowaniu) od podstaw zabudowę manometrów w słupku.

Z racji tego że cała zabudowa trwała bardzo długo i zabrała sporo czasu postanowiłam zrobić krótką fotorelacje z przebiegu prac:

1. Wstępne ustawienie



2. Pończochy i pierwsza warstwa żywicy epoksydowej z utwardzaczem



3. Kolejne warstwy żywicy i włókna szklanego



4. Wszystkie warstwy żywicy i włókna szklanego nałożone i zeszliwowane



5. Pierwsze warstwy szpachli i docieranie i docieranie i docieranie.... niekończąca się opowieść



6. Końcowe dotarcie szpachli przed położeniem podkładu



7. Podkład (już po wstępnym dotarciu)



8. Lakierowanie. Wybór padł na piano black.



9. Końcowy efekt z montażem manometrów







Dodam jeszcze że oryginalnie manometry nie były "wyposażone" w podświetlenie ale i o to zadbałam :)

Podświetlenie zrobiliśmy na zwykłych diodach led które zostały zaopatrzone w profesjonalną :p instalację podpiętą pod potencjometr od podświetlania całego kokpitu. Nocne zdjęcia wkrótce ;)
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-02-28, 09:41   

Eeee ładnie Ci to wyszło, szacunek ;-)
 
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-02-28, 09:46   

Ładnie to wyszło, tylko czy kąt nie będzie za mały i wskaźniki nie są skierowane bardziej w górę?
gówno ze słupkiem z drugiej strony? Zostaje materiałowy czy też będzie w Piano Black ?
 
 
Gab_i
Nowicjusz


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Gabi
Wiek: 35
Dołączyła: 06 Kwi 2015
Posty: 37
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-02-28, 11:37   

Cytat:
Ładnie to wyszło, tylko czy kąt nie będzie za mały i wskaźniki nie są skierowane bardziej w górę?
gówno ze słupkiem z drugiej strony? Zostaje materiałowy czy też będzie w Piano Black ?


Kąt jest w sam raz. Są skierowane delikatnie w górę ale to tylko po to by w czasie jazdy nocą podświetlenie zegarów nie oślepiało. Poza tym takie ustawienie zegarów najmniej ogranicza widoczność.

Słupek z drugiej strony zostaje materiałowy.
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2016-02-28, 13:28   

Czy piano to jest dobre rozwiązanie? Czy nie będzie odbijało światła i rozpraszało uwagę?
 
 
Gab_i
Nowicjusz


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Gabi
Wiek: 35
Dołączyła: 06 Kwi 2015
Posty: 37
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-02-28, 14:08   

Ziomek napisał/a:
Czy piano to jest dobre rozwiązanie? Czy nie będzie odbijało światła i rozpraszało uwagę?


Dobre pytanie. Musze pojeździć dłużej to na pewno się wypowiem. Póki gówno mi nie przeszkadza i nie rozprasza.
 
 
WojtasTDI
Nowicjusz


Samochód: VW PASSAT
Silnik: TDI
Imię: Wojtek
Wiek: 32
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 33
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 2016-02-29, 06:57   

Ładna audiczka ;-)
 
 
Gab_i
Nowicjusz


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Gabi
Wiek: 35
Dołączyła: 06 Kwi 2015
Posty: 37
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-05-15, 12:05   

Mała a zarazem duża aktualizacja ;)
Mamy nowe koło na ten sezon, który już w zasadzie rozpoczął się na dobre.
Wybór padł na felgi eta beta krone o parametrach 5x112 - 9,5 i 10,5J - ET 9 i 16. Pewne jest, że takich szerokości nie uda mi się wsadzić więc szukam mniejszych rantów.
Felgi aktualnie są poddawane odświeżeniu. Prace cały czas trwają. Póki gówno udało się polakierować proszkowo bębny i usunąć lakier z rotorów.
Poniżej kilka zdjęć z przebiegu prac :-P :-P











 
 
Majeczka
Zaawansowany


Samochód: Škoda Fabia vRS| VW Jetta A2
Imię: Mateusz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 338
Skąd: Straszęcin
Wysłany: 2016-05-15, 15:08   

Pięknie się dzieje w temacie ;-)
Szacuneczek za custom słupek! I mnie to czeka w tym roku, ale nie pod manometry :-D
 
 
tomekhxc
Nowicjusz

Samochód: A4 B6/B7
Silnik: 1.8t/3.0tdi
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 27
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2016-05-16, 19:54   

bardzo fajny projekcik ;) black piano najładniejszy dekor dla audi :mrgreen:
 
 
Slawek87
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c6 Quattro avant
Silnik: ASB 232ps
Imię: Sławek
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 238
Skąd: Hyżne
Wysłany: 2016-05-17, 20:04   

Piano super siadlo, powiedz tylko jak z utrzymaniem bo słyszałem że od wycierania szmatką kurzu się rysuje? Tylko nie mów że rotor będzie czarny? Zginie koło moim zdaniem
 
 
Gab_i
Nowicjusz


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Gabi
Wiek: 35
Dołączyła: 06 Kwi 2015
Posty: 37
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-08-29, 22:50   

Odkopuje temat. W ostatnich miesiącach działo się sporo. W trakcie odnawiania felg Eta Beta natrafiła się okazja i kupiłam drugi komplet a dokładnie ACT SX i aktualnie na nich śmigamy. Dodatkowo do środka wleciały fotele z golfa R32 ale tylko przednie i tylko chwilowo bo w kolejce do montażu czekają stołki z audi S5.

A więc po kolei. ACT przeszły gruntowną regenerację. Rotory i bębny oczyszczone z farby i pomalowane proszkowo, ranty wypolerowane na lustro.
Prace przy Eta Beta dobiegają końca. Rotory już w krwistej czerwieni, bębny pomalowane proszkowo. Na swoją kolej czekają już tylko ranty, które wymagają odświeżenia.

Poniżej kilka zdjęć jak to aktualnie wygląda... 8-)

Zapraszam na fanpage audi gdzie można na bieżąco śledzić gówno dzieje się z audiczką https://www.facebook.com/...287121/?fref=nf













 
 
Majeczka
Zaawansowany


Samochód: Škoda Fabia vRS| VW Jetta A2
Imię: Mateusz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 338
Skąd: Straszęcin
Wysłany: 2016-08-30, 22:25   

Zrobią tu Eta Beta! :-> :-)
 
 
Gab_i
Nowicjusz


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Gabi
Wiek: 35
Dołączyła: 06 Kwi 2015
Posty: 37
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-10-16, 12:58   

Ranty po polerce więc przyszedł czas na składanie. Wczoraj udało się poskręcać tylko dwie sztuki.
W przyszłym tygodniu kolejne dwie, uszczelnienie i może pod koniec tygodnia wlecą oponki.
Efekt według mnie jest piorunujący ale ja tu nie jestem obiektywną stroną bo kocham się w tych felgach na zabój 8-) 8-) 8-)







8-) 8-) 8-)
Ostatnio zmieniony przez Gab_i 2016-10-16, 13:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-10-16, 13:16   

Ładne połączenie ;-)
 
 
 
Ziomuś
Nowicjusz

Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 2,7 BiT
Imię: Bartek
Dołączył: 04 Kwi 2016
Posty: 14
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-10-19, 10:20   

Woow :) Będzie robić robotę! :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12