FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shmatan
2015-08-25, 06:33
Vw Polo G60 by PR23M3K
Autor Wiadomość
PR23M3K
Zaawansowany


Samochód: Vw Polo
Silnik: PY
Imię: Przemek
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 533
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-10-20, 16:22   Vw Polo G60 by PR23M3K

Witam, chcialbym przedstawic wam moja Poloweczke :), dokladniejsze dane poznizej:

MODEL: Polo mk3 G40'94 => mk1 GT'80

SILNIK: PY+G60

MODY POD MASKA:
- sprezarka G60 po regeneracji + rozwiert RS od Ladro
- napęd kompresora kolkami zebatymi (na kompresorze aktualnie 24 zeby = 65 mm, dodatkowo posiadam 28z/75mm i 22z/60mm)
- przerobione mocowanie sprezarki
- wtryski Volvo 0-280-150-785, 14,2 Ohm, wydajnosc: 308 cc/min
- swiece BOSCH W4DP0
- glowica po regeneracji i portingu u Toffica
- dolot do sprezarki oraz od IC do przepustnicy wykonany z aluminium
- podwójny filtr stożkowy K&N
- wypolerowana pokrywa zaworow
- wypolerowany kolektor ssacy od 3F
- przepustnica G40 rozwiercona do 52,5mm
- FMIC - rdzen o wymiarach 300x150x80 + customowe boczki
- kolektor wydechowy 4-2-1 owiniety bandazem
- kompletny uklad wydechowy z kwasowki 63,5 mm firmy Jetex + wieszaki z PU
- chlodnica wody wykonana na zamówienie, rdzen o wymiarach 320x320x52, calkowita szerokosc 415 mm
- po wszystkich modach program u Toffica

ZAWIESZENIE:
- Koni + H&R,
- rozporki: alu przednia gorna, Wiechers przednia dolna, stalowa z tylu
- stabilizator: Ford Sierra
- laczniki stabilizatora Strongflex PU

UKLAD HAMULCOWY:
- zaciski seria z G40
- jarzma od GT
- tarcze przod nawiercane i nacinane Mikoda
- klocki hamulcowe Textar
- tyl bebny

KOLA:
- PLS Hockenheim, przod 6,5j ET 6 - rant 1", tyl 8j ET 6 - rant 2,5"
- opony Continental 195/45/13 (przod), 175/50/13 (tyl)

NADWOZIE:
- derby front + czerwona obwodka grilla
- szeroka dokladka z Golfa mk1
- customowy znaczek POLO G60
- naklejki z wersji POLO GT w kolorze srebrnym

WNETRZE:
- short shifter by Tomek
- boczki drzwi z poliweglanu oklejone naklejka a'la carbon
- 3 dodatkowe zegary (ladowanie, cisnienie i temperatura oleju VDO) oraz wskaznik cisnienia doladowania AutoGauge SM Peak
- zegary z Polo mk3 + tarcze INDIGLO + czerwone wskazowki
- naba + kierownica RAID HP 30cm
- dywaniki z czerwona lamowka
- brak kanapy

AUDIO: brak

Najblizsze plany: poduszki silnika z PU, ogarniecie srodka tj zmiana foteli, rollbar, malowanie


Auto kupione jako calkowita seria za smieszne pieniadze, wszystkie zmiany opisane wyzej, na pierwszy rzut sprezarka G40 pojechala do regeneracji do Dara, ktora jak sie okazalo byla w bdb stanie, pozniej doszly kola PLS Hockenheim i zawieszenie Koni+H&R. Powoli kupowalem reszte gratow i Polo wyglada jak wyglada, transformacja trwa od dnia zakupu auta tj 2008 roku


Zdjecia po zakupie:
Pazdziernik 2008







Wykres po regeneracji kompresora G40 (doladowanie 0.6 bara, 106.6 KM, 153 NM)


Styczen 2009
Zawieszenie Koni+H&R (80/60) oraz felgi PLS Hockenheim z oponami 175/50 Conti
- przod 7,5j Et 20, rant 2 cale, beben 5,5 cala
- tyl 7,5j Et 20, rant 2,5 cala, beben 5 cali












Wiosna 2009
Felgi na aucie:







Sierpień/Wrzesien 2009
Pierwsze zmiany w silniku:
- kolko 65 mm + program SLS'a
- intercooler od BMW
- usuniety katalizator
- koncowy tlumik przelotowy
- kolektor ssacy od 3F'a (wieksze kanaly)
- rozwiercona przepustnica, nowy talerzyk





Dodatkowo zamontowane zostały rozpórki - przednia górna oraz tylna


Pazdziernik 2009
Zmiana rantow tyl -> 4"





Grudzien 2009
Tarcze indiglo




Ostatnio foto komory z kompresorem G40



Oraz prace nad kompresorem G60 rozpoczete, wylot i mocowanie przerobione z G40, zostalo wykonczyc przy nich polerke i zaczac pracowac nad polerka kompresora, jeszcze troche tarcia papierem mnie czeka :-P , po wypolerowaniu wysylam na regeneracje i montaz :-)



Luty 2010
Sprezarka G60 gotowa


Pokrywa zaworów:


Kolektor ssacy 3F



Regeneracja i obrobka glowicy by Toffic






Marzec 2010
Montaz kompresora:


Kwiecień 2010
Etap prac nad silnikiem ukonczony





Srodek - zegary + kierownica RAID HP 28cm



Polerka felg:


Maj 2010
Felgi na aucie. Z pomiarow wyszlo ze przod ma szerokosc 8,25 cala, a tyl 9,25






Foty z DynoVWki 2010:






Sierpien 2010
Zestaw kolek na pasek zebaty :mrgreen:



W zestawie sa 2 kolka na kompresor: 22 (60 mm) oraz 28 zebow (75 mm), dodatkowo sam dorabiam sobie kolko 24 zeby (65 mm)


Listopad 2010
- kompletny uklad wydechowy z kwasowki 63,5 mm JETEX
- kolektor wydechowy 4-2-1






Sierpien 2011
Pomysl na nowy dolot, cel to zero kolanek 90*:
- dorobiony wlot powietrza na masce na IC
- dolot powietrza z alu 77mm => 70 mm
- dolot zimnego powietrza z halogenu (ciezko bylo wcisnac tam rure 77 mm ale sie udalo :-) )
- kolektor wydechowy owiniety bandazem
- nowe swiatla przod
... to by bylo na tyle, grubsze zmiany juz wkrotce. Czekam na trzy paczki a pozniej zmiana opon z przodu na 195/45, map-sensor 250kPa, kolko na kompresorze 24 zeby i calkowicie nowy program.








Shiftlight w akcji poniżej:




Październik 2011
Pomiar na hamowni Carrera przed kolejnymi modami:

Pomiar 1 na 4 biegu = 180,7 KM / 226, 5 Nm
Pomiar 2 na 4 biegu = 173,3 KM / 232,9 Nm
Pomiar 3 na 3 biegu = 173,8 KM / 227,2 Nm
Pomiar 4 na 5 biegu = 160,2 KM / 213,4 Nm


Po czym wpadly kolejne graty do silnika i auto pojechało do Toffica na remap:
Wałek CatCams 267/281


Regulowane kolko rozrzadu


Map-sensor MPX4250 250kPa




Poniżej wyniki z Carrery po wrzuceniu walka, kolko 28 zebow (75 mm), doladowanie ~1,4 bara, map-sensor 250kPa, remap by Toffic

3 bieg: 192,4 KM / 236,6 Nm
4 bieg: 196,6 KM / 228 Nm



GRUDZIEN 2011:

Ostatnie zdjecia silnika w mk3:




Doszla rowniez przepustnica 52,5mm:






Nowa (stara) bude, czarne Polo zostanie calkowicie rozebrane i wszystko gówno sie da zostanie przelozone do czerwonej




Poki gówno, to tylko silnik ze skrzynia wylecial:



STYCZEN 2012
Czarne polo juz rozebrane do zera, wiec ruszyly prace przy mk1:

Srodek:


Komora: mocowania pod rozporke wspawane, podluznice wzmocnione





Zakupilem takze wtryski z Volvo 0-280-150-785, 14,2 Ohm, wydajnosc: 308 cc/min

MARZEC 2012
Jakis progress jest ...
- zbiornik paliwa wrzucony z mk3
- belka z mk3
- zawias z mk3
- reczny zrobiony
- uklad kierowniczy z mk3
- na nowo poprowadzone rurki miedziane do pompy hamulcowej
- customowa chlodnica wody zamowiona
- nowa klapa tyl zakupiona (starej nie bylo sensu reanimowac)
- kolektor ssacy dopasowany do rozwierconej przepustnicy
- dopasowanie licznika z mk3 do deski mk1
- cala wiazka z mk3

Buda w kolorze - MACADAMIA M8W z palety Porsche






Customowa chlodnica, rdzen o wymiarach 320x320x52, calkowita szerokosc 415 mm. Musze jeszcze dociac oryginalna obudowe wentylatora aby pasowala, pomalowac i mozna zakladac.


KWIECIEN 2012 - prace nad IC
Model IC, rdzen o wymiarach 300x150x80, mysle ze wystarczy, wszedl by grubszy (nawet 100mm) ale ciezko taki dostac.


Po zamontowaniu wszystkiego nie powinno byc nic widac, kompresor i IC schowany bedzie za grillem .... tak mialo byc :)

A tutaj foto z przymiarki IC jeszcze z seryjnymi zbiornikami, ktore juz sa odciete i dorobione nowe z aluminium, trzeba je tylko pospawac



MAJ 2012
jest ciasno ...







Dolot gotowy




CZERWIEC 2012
Z zewnatrz zostalo tylko zalozyc alusy. Dzisiaj odbyly sie rowniez jazdy probne i wszystko dziala jak nalezy :D, poczatkiem przyszlego tygodnia jade na przeglad.










LIPIEC 2012
Po malych perypetiach ze sprezarka, kupilem "nowa" od Ladro juz na gotowo po pelnej regeneracji + RS. Jest w lepszym stanie niz poprzednia, zero ubytkow :)
Polerki juz nie bedzie, wiec zostala pomalowana w czarny mat.

Jeszcze foto z przymiarki PLS'ow, wystaja skromne ~5cm, wiec bez poszerzen berg-cup sie nie obejdzie.











Zdjecie srodka (nie do konca jeszcze ogarniety):


oraz komory silnika:



PAZDZIERNIK 2012
Sesja by jacq

Galeria: https://picasaweb.google.com/jacku3/VWPoloMk1G

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


CZERWIEC 2013
Kiera RAID HP 28 cm:


Dodatkowo znaczek na klape "POLO GT" zostal z grubsza ogarniety:


Nowe boczki drzwi:



WRZESIEN 2013
Zmiana rantow, przedni rant poszedl na tyl, a na przod wkoczyl waski




Podwojny filtr stozkowy:



WRZESIEN 2014

Polo od zimy jezdzi na wiekszych wtryskach, mniejszym kolku i nowym programie.
W zwiazku z tym nalezalo sie udac na pomiary:
1) hamownia obciazeniowa RS Service i wynik 180 KM / 230 Nm
Doladowanie ~1.9 bara



[youtube]LaPG5AcvRKk[/youtube]


2) inercyjna w Carrera,tam gdzie hamowalem Polo jeszcze w budzie 86c2f:
- 226,7 KM / 267,6 Nm - 3bieg z podwojnym stozkiem
- 218,6 KM / 268,8 Nm - 3bieg ze stanardowym powrotem do kompresora
- 212,5 KM / 249,6 Nm - 4bieg z podwojnym stozkiem
- 208,8 KM / 248,3 Nm - 4bieg ze standardowym powrotem do kompresora
Doladowanie ~1.8 bara




PAZDZIERNIK 2014

Szeroka dokladka z Golfa mk1:


Najklejki na bokach z wersji POLO GT:



SIERPIEN 2015

Short shifter




Czerwona obwodka grilla


Znaczek POLO G60 na wzor oryginalnego znaczka POLO GT:




Ostatnio zmieniony przez PR23M3K 2015-08-23, 23:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Wiek: 36
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2008-10-20, 18:46   

cos czuje sadząc po porzednim samochodzie ze to polo bedzie ładne i w pełni sił :-)
 
 
 
Tomekk
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-20, 19:05   

Rodzynek jak na Polskie warunki, w sam raz do szybkiego przemieszczania się po mieście ;-)
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-10-20, 19:33   

no no powiem że ładna sztuka Ci się trafiła
 
 
 
sebaa
Władca postów


Samochód: co chwile inny
Silnik: jest
Imię: SeBaStIaN
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1416
Skąd: RZE
Wysłany: 2008-10-20, 19:47   

ładna połufka ;p kiedy jakieś mody będą ??
 
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-10-20, 20:10   

przy jakich drogach stoją takie polówki coo :?:
Szczerze mówiąc to bardzo ładna Ci się trafiła. :prosze:
 
 
CLiN
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-20, 20:16   

świetna jest :D jeszcze jak mówisz ze atrakcyjna przydrożna cena to juz jest nieźle :)
Masz juz jakies plany ?!
 
 
PR23M3K
Zaawansowany


Samochód: Vw Polo
Silnik: PY
Imię: Przemek
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 533
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-10-20, 20:43   

Z bliska juz tak ladnie nie wyglada, peka szpachla w paru miejscach, ale bude zawsze mozna zmienic, dla mnie priorytetem jest silnik. Musze sprawdzic ile dmucha kompresor pozniej sie bedzie myslalo. Jeszcze zawieszenie twardsze musze miec, bo strasznie traci przyczepnosc.

Planow jest sporo, podkrecenie silnika, zawieszenie i alusy, wiecej nie trzeba.

Jakby ktos mial namiar na zawieszenie gwintowane to bylbym chetny ;)

Do zobaczenia na swiatlach :mrgreen:
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 10:31   

Cytat:
Do zobaczenia na swiatlach :mrgreen:
Kiedy i gdzie?? :prosze: kumplowi odpalałem G40 ale w starszym Polo i przy 0.8bara gniecie ładnie
 
 
PR23M3K
Zaawansowany


Samochód: Vw Polo
Silnik: PY
Imię: Przemek
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 533
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-10-21, 22:04   

toffic napisał/a:
przy 0.8bara gniecie ładnie

0.8 bara? To jakie kółko ma? Wprowadzał jakieś modyfikacje w silniku ?
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-22, 07:52   

Gość kupił Polo w niemieckeij firmie tuningowej, wkładali to do 6N ale im nie wyszło bo spalili komputer i sprzedali wszystko za śmieszną cene :prosze: a że Polak wie jak naprawić spalony komp w DIGI to autko teraz lata, tylko silnik jest w tej starszej budzie P.S. Kółka seria ale jak patrzyłem do kompresora to widać, że niemce regeneracje zrobili
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2008-10-29, 19:34   

Cytat:
Jakby ktos mial namiar na zawieszenie gwintowane to bylbym chetny ;)


takie rzeczy tylko w erze ... jak cos to mam tył, powinien podejsc, praktycznie noweczka

 
 
PR23M3K
Zaawansowany


Samochód: Vw Polo
Silnik: PY
Imię: Przemek
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 533
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-10-29, 19:40   

z czego to jest ? jaka firma ? no i cena ;-)
 
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2008-10-29, 19:46   

Pasuje chyba do 6n, wiec tez do 2f podejdzie ... nie jestem pewnien , bo ten zawias sprzedaje gosc z pracy , jemu to kolega przywiozl z holandi... firma G&M .. cena 300 zł
Ostatnio zmieniony przez LyszyK 2008-10-29, 19:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Wiek: 36
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2008-10-29, 20:27   

LyszyK, a ze tak zapytam do goolfa II coś w dobrej kasie właśnie tak do 600-700zł jakis gwint? nie obiło ci sie coś o uszy?
 
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2008-10-29, 22:05   

b_przemo, za tysiaka kupisz juz noweczke ... napisz do adas12 jak z nim rozmawialem, on kupil kiedys nowke wlasnie w tej kasie ..
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Wiek: 36
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2008-10-29, 22:06   

wiem ze mozna kupić nowy gwint firmy QAP, podobno nie jest ostatnia i da sie jeżdzic a kosztuje do 800zł
 
 
 
OskaR_i20
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-20, 20:56   

Panowie powiedzcie jaka renomowana firma sprzedaje nowe gwinty za mniej jak tysiaka :shock:
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2008-11-21, 18:09   

OskaR_i20 napisał/a:
Panowie powiedzcie jaka renomowana firma sprzedaje nowe gwinty za mniej jak tysiaka :shock:


Siec sklepów biedronka :lol:
 
 
PR23M3K
Zaawansowany


Samochód: Vw Polo
Silnik: PY
Imię: Przemek
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 533
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-01-12, 20:20   

powoli sie poleruje...




...nie tylko pokrywa bedzie wypolerowana ;-)
Ostatnio zmieniony przez PR23M3K 2009-01-17, 16:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kjub
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Leon
Imię: kubuś
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 992
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2009-01-12, 22:04   

ciezko to idzie? bo tez nad tym myśle :mrgreen:
 
 
 
PR23M3K
Zaawansowany


Samochód: Vw Polo
Silnik: PY
Imię: Przemek
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 533
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-01-12, 22:42   

najgorszy poczatek, to nie tak szybko jak z felga, tu mamy odlew, ja kupilem krazki na rzep + przystawka + wiertarka (recznie to idzie sie zatrzec na smierc :-P ), a pozniej to juz recznie papierami do 1200, na koncu filc + pasta
 
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2009-01-12, 23:54   

O prosze... bedzie polerka pod maska .. a jaki felunek na wiosne ...

bo zawias to wiadomo :-P :-P :-P
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-01-13, 05:13   

PR23M3K napisał/a:
najgorszy poczatek, to nie tak szybko jak z felga, tu mamy odlew, ja kupilem krazki na rzep + przystawka + wiertarka (recznie to idzie sie zatrzec na smierc :-P ), a pozniej to juz recznie papierami do 1200, na koncu filc + pasta

ale ważne że efekt spoko, myśle ze zgonie z oczekiwaniami ;-)
 
 
 
PR23M3K
Zaawansowany


Samochód: Vw Polo
Silnik: PY
Imię: Przemek
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 533
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-01-13, 14:49   

LyszyK felgi mam juz na oku, ale jakie to napisze jak je bede mial u siebie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12