Polo fajne, ale koło tragedia przerost formy nad trescia, ale z tego gówno pamietam gdzies Przemku pisales, ze to bodajze przejsciowa wersja, wiec czekam na finalne kółka. http://kibole.wroclaw.pl/historia.html
Ostatnio zmieniony przez WaCki 2023-01-05, 12:56, w całości zmieniany 1 raz
Wspominalem przy rozpoczeciu pracy przy Mk1 do jakiej formy bede dazyl, z tym ze pewnie dojdzie jeszcze przedni spojler do kompletu. Wtedy kola sie zmieszcza :)
PsArSuZbTaET23 [Usunięty]
Wysłany: 2012-10-21, 19:19
PR23M3K, fura jak marzenie , powiedz mi czy ciężko(o ile kupowałeś, lub masz rozeznanie) dostać jakiekolwiek reperaturki do tego polo czy też audi 50...ogólnie bo przymierzam się do czegoś podobnego.
Samochód: Audi A4 B6 / Ibiza II Fl
Silnik: AWX+ / AGR
Imię: Adrian
Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 1232 Skąd: Wysoka Strzyżowska
Wysłany: 2012-10-21, 20:25
PR23M3K, auto bajka tylko jedną rzecz bym zmienil bo mnie torszke razi a mianowicie wydech, wiem ze to auto przedewszystkim ma zwijac asfalt ale na tak superowy projekt cos bym pomyslal nad tym koncowym wydechem
Temat sie troche przykurzyl to moze troche info o planach na ten sezon, za bogate nie beda bo ostatnio motywacji nie mam, no i priorytety w zyciu sie zmieniaja.
Jak cos to PLS'y sa do sprzedania, a najchetniej bym sie zamienil na skrecana felge w 14", najlepiej 7/8j (np th line )
1. Wydech a raczej koncowki do zmiany, na pojedyncza, pasujaca do klasyka.
2. Jako ze moje mk1, z salonu wyjechalo jako GT, postanowilem nawiazac do korzeni. Wpadnie znaczek na klape POLO GT, dzisiaj dotarly najklejki na boki auta.
Zakupic musze jeszcze galke zmiany biegow z logiem GT.
3. No i najwazniejsza kwestia na ten sezon to koncowe wystrojenie auta u Tomka pod kolko 65 mm, wieksze wtryski, tylko najpierw musze zmienic pompe paliwa, bo dostalem info ze seria nie wydoli.
niedlugo powinien sie pojawic wiekszy update, poki gówno, dwie foty auta na PLS'ach:
ps, tak wiem wiem, koncowki wydechu do zmiany, ogarnie sie je jeszcze
Maly update
Dzisiaj odbylo sie hamowanko RS Motorsport, wykres poniżej. Polo musialo zostac shamowane przy 10% obciazeniu i ciekawe doladowanie sie pokazalo
Liczylem na 2xx ale coz, wazne ze daje duzo frajdy z jazdy
Ostatnio zmieniony przez PR23M3K 2014-04-26, 13:05, w całości zmieniany 1 raz
dzisiaj odwiedzilem hamownie w Carera tuning, tam hamowalem Polo jeszcze w budzi 86c2f:
- 226,7 KM / 267,6 Nm - 3bieg z podwojnym stozkiem
- 218,6 KM / 268,8 Nm - 3bieg ze stanardowym powrotem do kompresora
- 212,5 KM / 249,6 Nm - 4bieg z podwojnym stozkiem
- 208,8 KM / 248,3 Nm - 4bieg ze standardowym powrotem do kompresora
Doladowanie ~1.8 bara
Dla wyjasnienia i unikniecia zbednych dyskusji hamowalem tam auto tylko dla celow porownawczych z wykresami jeszcze w czarnym Polo, żeby zobaczyć czy jest jakas roznica, takze nie uwazam ze one sa wiarygodne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum