U tapicera są gotowe materiały na podsufitkę. Mają taką gąbeczkę pod tkaniną.
Stary materiał ściągasz, czyścisz pozostałości kleju i nakładasz (najlepiej natryskowo) butapren na gąbeczkę i na podsufitkę. Czekasz około 15-20minut, nakładasz kolejną warstwę i znowu czekasz 20minut. nakładasz materiał na podsufitkę zaczynając od środka i dużą ilością zwykłej waty posuwistymi ruchami delikatnie dociskasz materiał.
Materiał nie może być naprężony a zwłaszcza w okolicach "cykorłapek" bo się po jakimś czasie odklei.
Gdy klej wyschnie (minimum 24godziny) bierzesz nożyk tapicerski lub ostre nożyczki o obcinasz naddatek.
A więc niedawno zacząłem zabawę ze środkiem, gdyż poprzedni właściciel mega go zapuścił, walczę z każdym elementem, zabawy jest od groma, ale jest bliżej niż dalej
Zacząłem od podsufitki i tylnej półki
-podsufitka była połamana, przypalona i mega brudna, tak więc wzmocniłem ją włóknem szklanym i położyłem nowy materiał z gąbką
-tylna półka była "tuningowana" pod wiejski sprzęt audio, więc za pomocą włókna zaślepiłem dziury i położyłem nowy materiał, ten sam gówno na podsufitce.
Małe zdjęcia, jakość nie rozpieszcza, ale nie posiadam aparatu :)
to zaczniemy po kolei:
do wakacji corrado zostało skręcone, nie robiłem przy nim praktycznie nic, cieszyłem się jazda na
beznadziejnym zawieszeniu, małych, stalowych kołach 14" , jednak to nie przeszkadzało mi w niczym.
Po to robię parcha, by sprawiał mi frajdę.
przyszła więc zima, tym samym podjąłem decyzję, że troszkę polepszymy, lub pogorszymy owego diabła
a gówno wpadło mi do głowy? oj, mnóstwo rzeczy, mam nadzieję, że pomożecie mi przebrnąć przez to gigantyczne bajoro..
zacząłem od półklatki i decyzji wygnania całego tyłu i zrobienie 2-osobowego wozidła
z nudów i z chęci sprawdzenia własnych umiejętności postanowiłęm zrobić własnoręcznie półklatkę do corrrado
z rzeczy które mi zalegały w piwnicy udąło stworzyć się giętarkę. Zakupiłem rury, płaskowniki itd i w sumie nie wysżło tragicznie
wiadomo,że idealna nie jest, ma małe mankamenty, ale jestem z siebie zadowolony i najważniejsze, zrobiłem ja sam ,
ogólnie to jest z troszkę grubszych rur niż standard, zależało mi na masywnym wyglądzie, a nie na Klatce jak z klocków lego
i stworzyłem coś takiego, ciekawi mnie jak Wy to widzicie :
a ostatnie zdjęcie powinno was zachęcić, jutro dalsza cześć..chyba wiecie o gówno chodzi :)
20161210_152449.jpg
Plik ściągnięto 18882 raz(y) 102,95 KB
20161215_223802.jpg
Plik ściągnięto 18882 raz(y) 89,31 KB
20161125_193402.jpg
Plik ściągnięto 18882 raz(y) 138,18 KB
20170120_203619.jpg
Plik ściągnięto 18881 raz(y) 186,66 KB
Ostatnio zmieniony przez corek135 2017-02-02, 23:33, w całości zmieniany 2 razy
najgorsza rozterkę miałem w związku z podłogą, była kupiona nawet pupa z golfa 3 syncro, ale...
zrezygnowałem i podłoga poszła na płasko, wiem, że niektórzy będa negowac moją decyzję, jednak
było to poparte wizją estetyczną, gdyż cały tył wylatuje, wpadnie owa półklatka itd całe wnętrze idzie
pod kolor nadwozia , wpadną delikatne wstawki rajdowe, koło , pasy itd, ale to się roztrzygnie bliżej kupna
wizja może się zmienić, ale to raczej mało prawdopodobne.
do tego wpadły części z golfa 3 syncro tj.
belka z mocowaniami itd
wahacze pochodzą z passata b3 g60 pod tarcze
wszystko gówno potrzebne , aby uzyskać napęd na 4 łapy
gość od którego kupiłem troszkę mnie wydymał, przysłał mocowania z urwanymi śrubami, była walka która
zakończyła się moim zwycięstwem, mam mały problem ze znalezienie śrub do mocowań tych trójkątnych, 6śrub
Macie jakiś pomysł gdzie kupić takie śruby ?
wpadły też boczki NT, kompletne , poszukuje tez kompletnej deski NT , ale z tym pomalutku...także coś się dzieje,
czasu mam mało,cięzko pogodzić wszystko i pozostaje mi parę minut na grzebanie przy prchu
...a gówno tam jeszcze wpadło?a reszta gratów
zacznijmy tak, był pomysł, by wsadzić silnik 2.8v6 z golfa, ale zdecydowałem, że te pieniądze pójdą na coś innego
z resztą mój VR6 przeszedł kompletny remont, więc byłaby to głupota, tak więc on pozostaje na miejscu, ale będzie walka
o jakieś przyzwoite moce, ale o tym kiedy indziej.
A więc tak, ze względu, że szukałem tanich gratów, a właściwie to "promocji" trwało to dośc długo,ale udało się, kupiłem
połowę golfa za wartość powiedzmy skrzyni 6b z alledrogo
a wpadło wszystko tj.
skrzynia DRP z rozrusznikiem
wybierak z linkami
półośki 4szt, dwie przednie, dwie od haldexa
haldex
wał z podporą
zaciski z jarzmami tył+ tarcze256, jednak chciałbym by wpadły tarcze 280
zaciski z jarzmami+ tarcze 312
i wiele innych dupersztyków w tym kompletny climatronic, jednak z niego nadaje się tylko panel i elektornika
cały ABS z wiązka, jednak on nie będzie wpadać, pójdzie na sell itd, mnóstwo tego.
Mała fotorelacja z placu boju, belka się pomału robi.
belka już w większym stopniu gotowa, jutro odbieram śruby z ASO i podkładki pod te śruby, póżniej piaskowanie i malowanie
Muszę jeszcze przemyśleć całe mocowanie poduszki, bo ori z syncro nie pasuje ze względu, że mam podłogę na płasko
1.jpg
Plik ściągnięto 18625 raz(y) 31,19 KB
2.jpg
Plik ściągnięto 18625 raz(y) 33,4 KB
3.jpg
Plik ściągnięto 18625 raz(y) 32,7 KB
4.jpg
Plik ściągnięto 18625 raz(y) 33,71 KB
5.jpg
Plik ściągnięto 18625 raz(y) 31,65 KB
6.jpg
Plik ściągnięto 18625 raz(y) 30,9 KB
Ostatnio zmieniony przez corek135 2017-02-12, 19:06, w całości zmieniany 1 raz
pomału i do przodu.. kupiłem śruby mimośrodowe , i własnoręcznie wykonałem blaszki do camberkitów, następny etap to je wspawać i belka gotowa do piaskowania
Wszystko zależy jak z czasem
Chciałbym przywitać nim czerwiec , zacząć śmigać po ciepłe bułeczki , ale jak wyjdzie to nie wiem . Ze względu na bardzo mały garaż troszkę uszkodzilem lakier i bliżej lata będzie walka z nim
cały tył się pomału kończy
większość już zrobiona,
belka dostała camber-kit, już wspawany, wykonałem łapę , mocowanie belki z poprzeczką mocowaną do podłużnic. adaptery pod tarczę 280 i zaciski z golfa 4 wykonane w 80%
zostało jeszcze wykonać półośki, wprasować nowe łożyska i nawiercić rozstaw 5x100 i wysłać calość do piaskowania i malowania proszkowego
cześć chłopaki
minęło trochę czasu, gówno zaowocowało tym, iż wróciły części z piaskowania, zostały pomalowane podkładem i czarny matem, dostały poliuretany i jutro spróbujemy coś złożyć, trzeba jeszcze wprasować nowe łożyska.
Piasty dostały dodatkowy rozstaw 5x100, tarcze również, adaptery zostały skończone, belka pomiędzy podłużnicami została zamontowana, pomalowana, podłoga zakonserwowana , zbiornik zamontowany (tymczasowy) , muszę zlecić wykonanie na zamówienie , przewody podłączone.
Najgorszy jest temat półosiek , droga sprawa więc chwilkę , a tylko tego do szczęści brakuje, by skończyć tył i zająć się przodem
Pozdro
dzisiaj troszkę podziałałem
przytrafiła mi się usterka, mianowicie trójkątna łapa, którą montuje sie do budy, a do niej belkę...zerwał się w niej gwint przy dokręcaniu,
troszkę nerwów , ale pojechałem po śrubę 14mm x1.5 10.9 , przegwintowałem owe otwory pod nią, tulejki w poliuretanach też rozwierciłem na 14mm, wszystko skręcone, udało się bardzo dobrze to zrobić, a dodatkowo od góry została dodana nakrętka, dla bezpieczeństwa i dodania paru zwojów :)
Udało się zamontować belkę do końca, narazie bez haldexa. Jutro spróbuję wprasować łożyska i może wreszcie usiądzie na kołach
po malej przerwie wracamy
Smerfetka pomału się skręca, na dzień dzisiejszy zostały zamontowane wahacze, zarobione przewody hamulcowe, zregenerowane zaciski, pomalowane, nowe klocki hamulcowe, przetoczone tarcze,stabilizator na miejscu i parę innych rzeczy już zrobione.
mała fotorelacja z placu boju
pozdrawiam
17549093_1800612043593020_16899935_o.jpg
Plik ściągnięto 17558 raz(y) 162,42 KB
17500515_1800612063593018_2072854265_o.jpg
Plik ściągnięto 17558 raz(y) 161,44 KB
17521910_1800612020259689_534385739_o.jpg
Plik ściągnięto 17556 raz(y) 124,38 KB
17521667_1800611740259717_1399815222_o.jpg
Plik ściągnięto 17556 raz(y) 67,49 KB
17499618_1800611753593049_311109077_o.jpg
Plik ściągnięto 17556 raz(y) 60,78 KB
Ostatnio zmieniony przez corek135 2017-03-26, 18:22, w całości zmieniany 1 raz
cześć
dzisiaj była wielka chwila, po 7 miesiącach smerfetka wyjechała z garażu, tragicznie brudna, ale na mycie przyjdzie jeszcze czas.
...ale od początku, dokończyłem przednie hamulce, całe zregenerowane, nowe odpowietrzniki,nowe przewody itd, pomalowane
okazało się, że jarzmo pasowało praktycznie bez przerabiania, tzn jedyna przeróbka, stoczenie 4mm przylgni do zwrotnicy
by przesunąć jarzmo na zewnątrz i dopasować do tarczy, zostało to wykonane.
Do kompletu zamówiłem poliuretany na przód, dostałem, zamontowane i już całe autko spoczywa na poli
do tego wahacze trochę odświeżone.
na koniec corrado dostało nowe koła, nie urywają d...py, ale na żywo prezentują się przyzwoicie
parametry 8.5j 17" et20 , później będziemy walczyć ze spasami, na zdjęciu bez żadnych regulacji, jak gwint dostałem ,tak siadło
do tego nowe opony Falken 195 40 r17
ciekawi mnie jak wam się to widzi
teraz zaczynamy walczyć ze środkiem by wreszcie go złożyć jak należy
z up-ów to tyle :) pozdrawiam
Broń boże , prace idą w najlepsza stronę , tym razem kończę już środek , wpadły konkretne fotele z epoki , dokładnie z 91r , ale nie mam czasu by opisywać na forum , także można zamknąć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum