Wysłany: 2015-04-17, 16:17 [A3 8l] Audi Quattro Gabi
Moja przygoda z A3 rozpoczęła się dawno dawno temu. Obecny samochód to moje drugie audi i jest ze mną niecały rok. Plany wskazują na to, że pozostanie u mnie na dłuuugo :)
Opis autka:
Marka: Audi
Model: A3 8l
Rocznik: 2003
Kolor: szaro-niebieski
Silnik: 1.9 TDI
Moc: 130 KM
Przebieg: 187000 km
Wymarzony upragniony S-line w wersji quattro.
W wyposażeniu m.in.
-ksenon
-napęd quattro
-fotele skóra/materiał
-nawigacja
-podgrzewane fotele
-tempomat
-szyberdach
-BOSE, zmieniarka
-parktronic
-telefon
-felgi 17" s-line
-wewnętrzne lusterko fotochromowe
-...
MODYFIKACJE czyli to gówno zostało już zrobione:
Na początku wymieniony rozrząd, oleje i filtry oraz serwis klimatyzacji z wymianą chłodnicy. Po pojawieniu się pierwszych mrozów audiczka dostała komplet nowych świec a prawe lusterko nabrało odpowiedniego koloru.
Pierwsze zmiany/mody:
-15 calowe felgi z oponami Dunlop (zima)
-dywaniki gumowe PETEX (zima)
-tylna wycieraczka od golfa V
-regeneracja lamp przednich
-ścięta kierownica
-gwintowane zawieszenie
-18" z oponą 205/40
-lotka s3
-ramiona wycieraczek z bory
-dystanse
PLANY na przyszłość:
-nowa gałka (czeka na chwile wolnego)
-plastiki w piano black
-polakierowanie maski (dużo odprysków i gwóźdź jakiegoś złośliwca )
-myślałam jak większość o zderzakach od S3 ale nie wiem czy jest sens
-montaż rozpórki
-spryskiwacze mgłowe
Kierunki OSRAM DIADEM i H7 z postojówkami W5W Philipsa:
3. Nowa ścięta kierownica
Luty 2015
1. Bliżej ziemi
Audiczka dostała nowe zawieszenie a dokładniej gwint TA-tehnix i oczywiście moje wymarzone felgi na ten sezon 18" 8j ET 57 z oponami 205/40. Dystanse przód 30mm i tył 40mm.
Marzec 2015
1. Lotka od S3 i ramiona wycieraczek od bory
Kwiecień 2015
1. Nowe dystanse ze śrubami od firmy Dystom. Profesjonalna robota
Szerokość 2x30mm i 2x35mm
2. Montaż ramion od bory
3. Nowe dywaniki
4. Polakierowanie i montaż lotki od s3
Na dzień dzisiejszy audi prezentuje się tak:
SIERPIEŃ 2015
1. Regeneracja całej konsoli środkowej razem z włącznikiem świateł
2. Kompletowanie sprzętu i montaż AIR RIDE
-kompresor VIAIR 480c i trzy manometry VIAIR 1/5"
-okucia wykonane przez Czesław Customizer na gwincie ta-technix
-poduszki RUBENA dwu-bałwankowe przód i tył
-węże w stalowym oplocie przód i tył VIAIR
-zawory 1/4"
-wyłącznik ciśnieniowy VIAIR
-odwadniacz
-węże, złączki, redukcje, trójniki itp.
-wąż do okuć 10mm, do manometrów 4mm, do zaworów i odwadniacza 12mm
Tylne okucia z górnym wyjściem tak aby można było zejść jak najniżej ;)
Lewym progiem puszczony jest wąż do przedniego (lewego) okucia i kabel zasilający. Prawym progiem leci sobie wąż do przedniego (prawego) okucia i trzy wężyki do manometrów. Do tunelu środkowego puszczone są kable do sterowania zaworami oraz do włączania kompresora.
Zabudowa manometrów na słupku.
Zabudowa wykonana własnoręcznie z małą pomocą przy szpachlowaniu i malowaniu :)
Więcej o tym w poście #226 [http://www.a3-club.net/fo...=1#post1457174]
KWIECIEŃ 2016
Zakup nowego kompletu felg ETA BETA Tył to 10,5J przód 9,5J rozstaw 5x112 ET 16 i 9
Odbyły się pierwsze przymiarki i zaczął się proces długiej renowacji
MAJ 2016
1. Rotory poddane bezinwazyjnej metodzie, która polega na usunięciu starej powłoki lakierniczej ❗
2. Bębny wyglądają jak nowe dzięki lakierowaniu proszkowemu.
SIERPIEŃ 2016
W trakcie odnawiania felg Eta Beta natrafiła się okazja i kupiłam drugi komplet a dokładnie ACT SX. Dodatkowo do środka wleciały fotele z golfa R32 ale tylko przednie i tylko chwilowo bo w kolejce do montażu czekają stołki z audi S5.
A więc po kolei. ACT przeszły gruntowną regenerację. Rotory i bębny oczyszczone z farby i pomalowane proszkowo, ranty wypolerowane na lustro.
Prace przy Eta Beta dobiegają końca.
PAŹDZIERNIK 2016
Rotory pomalowane, ranty wypolerowane. Zaczęła się zabawa ze skręcaniem ;)
LISTOPAD 2016
Customowe piasty, nawiercenie nowego rozstawu w tarczach gówno zaowocowało zmianą rozstawu na 5x112 :cool:
Przymiarka już na nowym rozstawie
Ostatnio zmieniony przez Gab_i 2018-01-13, 09:48, w całości zmieniany 17 razy
Samochód: Polo GTI
Silnik: Tttturbo
Imię: Kamil Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 922 Skąd: Lecka
Wysłany: 2015-04-18, 16:43
Podoba mi się bardzo, mam nadzieje że uda mi się kiedyś ją pooglądać na żywo ;)
zderzaków od eski nie zakładaj, zostaw takie jak są - przynajmniej nie będzie to kolejna rutynowa a3.
Podoba mi się bardzo, mam nadzieje że uda mi się kiedyś ją pooglądać na żywo ;)
zderzaków od eski nie zakładaj, zostaw takie jak są - przynajmniej nie będzie to kolejna rutynowa a3.
Postaram się pojawić w tym roku na kilku eventach więc niewykluczone
gówno do zderzaków s3 raczej pewne jest, że ich nie będzie. Zostanie ładny egzemplarz w oryginale. A jak będę chciała zderzaki od s3 to sobie kupie s3
Niektóre uszczelki postanowiły zakończyć swój żywot i zaczęły przepuszczać to i owo więc nadszedł czas na ich wymianę.
"A to się zwykle tak zaczyna.... tra la la" Nie inaczej było też w moim przypadku. Miała być wymieniona tylko uszczelka pompy vacum ale jak już brat wszystko rozebrał to okazało się, że pasowałoby jeszcze tą i tamtą i tą też ;)
Wymieniliśmy również (tzn ja kupiłam części;p) parę innych rzeczy. A gówno ;)
Ostatnio w audiczce zbyt wiele się nie dzieje. Końcem kwietnia zamontowałam dokładkę od cupry a poza tym lejemy paliwo i jeździmy :)
A majówkę spędziłyśmy z audiczką w najcudowniejszym miejscu na mapie zlotów/spotów 2015 czyli w Worthersee :D Piękne miejsce, wózki takie że szyja bolała mnie od oglądania. Poezja :) Polecam każdemu kto waha się czy warto jechać tyle kilometrów.
Cały wyjazd skomentuje jednym zdaniem: Już przez miesiąc szukam air ride'a i 19" :cool:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum