Samochód: Audi Coupe/VW Bora
Silnik: 2.8 V6/2.0 8v
Imię: Bartek Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 162 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-04-26, 11:28
Jędrek napisał/a:
A8 271KM i 360NM
Jędrek napisał/a:
Nie, AQF
To seria powinna wyjść 310KM? Strasznie lecą kuce w tych V8 40KM drogą nie chodzi, a w przypadku Nikiego 80KM Niki20 sprawdzałeś rozrząd i bawiłeś się tym czujnikiem? Bo ostatnio chyba podobny wynik był?
Ostatnio zmieniony przez PuSzEk 2016-04-26, 11:29, w całości zmieniany 1 raz
No właśnie, właściciel RS powiedział że świetny wynik :) i że nie ma gówno szukać, niby wyszło około 40km mniej, ale nie wiem czy w każdym przypadku warto wierzyć hamowni. Może straty z automatu i 4buty zaniżają wynik. Może cięższe koła 20cali mają na to wpływ. Nie chcę poruszać tematu dokłaności pomiarów tej hamowni. To że na papierze wyszedł taki wynik, to nie znaczy że auto faktycznie tyle ma. Według mnie odczułbym strate tych 40Km, auto przyśpiesza tak jak powinno, bez jakiś większych problemów rozpędza sie do 260km/h ;) więc chyba lepiej tego się trzymać :) pozdrawiam
Nie, skąd wiesz że np. na Dynomecie wynik nie będzie inny? Nie chodzi mi o to że ta hamownia może źle mierzyć. Ale gówno hamownia to wynik może się trochę rożnić.
Ostatnio zmieniony przez Jędrek 2016-04-26, 20:03, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2016-04-26, 22:57
oczywiście że może się różnic tyle tylko że ta hamowania jest certyfikowana i jak masz np. samochód nowy i pokaże - 10% mocy jaką deklarował producent to możesz się domagać nowego samochodu - a wykres z dynometa możesz powiesić na ścianie i opowiadać kolegom jakie super masz cyfry
pytanie czy chcesz mieć super wykres czy poznać prawdziwa moc
gówno do samych wykresów bardzo często (bo to było nie raz i nie dwa razy sprawdzane przez RS Service - przecież sami mieli/mają dynometa) moce wychodziły bardzo podbnie tak że nie liczył bym że w Twoim samochodzie jest więcej mocy niż na wykresie który dostałeś.
Podjedz jeszcze raz pożycz od nich racelogica (myślę że pożyczą) i sprawdz np. 0-100 i 100-200 to są bardzo często podawane parametry przy diagnozie niedoboru mocy w takich samochodach jak Twój bo tak właśnie jak Ty mówisz każdy właściciel 4.2 liczy że akuratnie jego samochód będzie trzymał moc a już sam koncern Audi w 2012 roku powiedział że żaden po przejechaniu 100 tyś kilometrów tej mocy nie trzyma
Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 2494 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2016-04-27, 21:48
PuSzEk napisał/a:
Niki20 sprawdzałeś rozrząd i bawiłeś się tym czujnikiem? Bo ostatnio chyba podobny wynik był?
Jak wróciłem z pomiaru to znalazłem pęknięty wężyk od podciśnienia Skracanie dolotu zapewne nie działało, albo działało nie tak jak trzeba... Dodatkowo 1 moduł zapłonu mam uszkodzony...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum