FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Seat Leon 1.9TDI by V-TUNING
Autor Wiadomość
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-14, 11:03   Seat Leon 1.9TDI by V-TUNING

:mrgreen: Witam !
W końcu zabrałem się za utworzenie tematu bo jakoś zawsze brakowało mi na to czasu :mrgreen: Seat Leon 1,9TDI ASV. Auto jest u mnie od bodajże 26 maja 2015 kupione z przebiegiem 320 tyś KM. Początkowo szukałem ARL`a lecz dowiedziałem się, że nie będzie to idealny wybór. Od czasu kiedy auto jest u nie przeszło kilka :roll: 8-) modyfikacji. Zdecydowałem, że tym razem auto ma JECHAĆ a nie wyglądać, przynajmniej na razie :) Nie robiłem nigdy zbyt dużo zdjęć, ale teraz się to zmieni :)

Zdjęcie auta kilka dni po zakupie:




Pierwszą zmianą w aucie była przepływka :lol: Po wjechaniu na rolki pokazało się 93.5KM momentu nie pamiętam a wykresu przy Sobie brak.. Szybka diagnoza, padła przepływka. Po zmianie, ukazało się już ładne 112KM i prawie 230Nm. Pierwszy program i wypluło w okolicach 137KM i 320Nm więc dość przyjemnie. :)

Następną modyfikacją był FMIC :) Oczywiście ori FMIC, dolot z kwasu. Na rolkach pokazało 141KM i 338NM :)






Potem stwierdziłem, że chce troche wygody, więc wpadło wnętrze <3 Tak jak chciałem, były to pół skóry z Alcantarą, oczywiście full elektryki z pamięcią.
Fotele jak najbardziej polecam, twardsze od ori ale o wiele lepsze jest trzymanie w zakrętach :)




Następnie zmianie uległa dwumasa, ze względu na moc wolałem założyć sztywne koło a dwumase sprzedać. Dlatego też wpadł kpl Sachs`a z dociskiem od VR6.








Po zmianie sprzęgła mapa została lekko przerobiona i została zrobiona Procedura Startowa oraz odcinka :) Potem już po kolei leciały i jeszcze nie skończyły przeróbki tylko silnikowe :) Na urodziny sprawiłem Sobie nowe wtryski :) Wykonane oczywiście przez Cowboy`a Firady 250.





Na ORI turbinie ogarnięte zostało prawie 176KM i 425NM ( wykres niebieski ). Ze względu na to, że szkoda było mi ori turba, moc została zmniejszona i przez pewien czas jeżdżone było na mocy około 160KM i 380Nm. Potem przez pewnien czas był spokój... Do czasu :mikolaj:





Suszarka Garrett GTB1756VK :) Ta turbina po prostu jest cudowna :D Mam ją już założoną od jakiegoś 1.5 miesiąca i jest idealnie jak dla mnie. Moja jazda na Niej nie potrwa już zbyt długo, spodziewam sie kilku tygodniowej przerwy :(



Od wymiany (3 tyś KM ), zniknęło mi pół stanu na bagnecie, gdzie przy starym turbo dolewałem jakieś 200ml gówno wymiane... W piątek planowanuje wyjąć turbo, zdjąć cały dolot i wszystko wymyć z oleju, obrobić troche kolektor i takie tam pierdoły porobić. Zdjęcia będę wrzucał na bieżąco :)
gówno do mocy, na początku okazała się uszkodzona zmienna geometria ( wykres żółty ). Turbo zostało wyjęte, przeczyszone łopatki, lekko poprawione :roll: i tak o to zrobiło się 190KM i 400NM ( wykres zielony ). NARAZIE :mikolaj: :fuck:





Plany ?
1. Regeneracja turbo przede wszystkim, jak najszybciej będzie to możliwe...
2. Nowe opony ( myślę nad Toyo R1-R. Ktoś ma jakieś doświadczenie z tą oponą ? )
3. Zawieszenie Bilstein B6 w przyszłości moooże Eibach`y -30
4. Nowe szklanki
5. Wałek SDI
6. Większa pompa paliwa, choć narazie mocy nie brakuje aż tak bardzo.
7. RESZTA WYDECHU, bo narazie zrobiony jest tylko DP 2.75". W center pipe to nawet ori kat jeszcze siedzi :mikolaj:
8. Musze pomalować maske i błotniki.
Ostatnio zmieniony przez majcher96 2016-03-14, 21:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-14, 20:09   

majcher96 napisał/a:
Na ORI turbinie ogarnięte zostało prawie 176KM i 425NM ( wykres niebieski ).

Nie widać wykresu na ori turbie. Jakie doładowanie było na turbinie z ASV że taka moc?
Bo jakoś mi sie nie chce wierzyć w taką moc na fabrycznej sprężarce... Nawet z ASZ to już kres sił spreżarki :roll:
To turbo jest max do 150/330nm więcej to strach jeździć...
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2016-03-14, 20:19, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-14, 21:23   

Wykres na ori turbie jest na ostatnim zdjęciu :) Kreski niebieskie to kreski z ori turba na większych wtryskach, wtedy doładowanie wynosiło 1.65b. Wiem, że zabójcze dlatego od razu po pomiarze została wgrana słabsza mapa bo poprostu było mi szkoda turbiny :)
 
 
Szymono5759
Zaawansowany


Samochód: Leon ALIcja
Silnik: AHF+++
Imię: Szymon
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 316
Skąd: Jasło
Wysłany: 2016-03-15, 10:05   

ładne liczby :-> ;-) jak zmienisz pompe to wtryski zaczną życ tak jak powinny :-P przy takiej mocy nie planujesz zmienic bebechów od PD ?? moge prosic cene sprzegła na PW :prosze:
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-15, 10:41   

Ładne liczby będą za jakiś czas :klown: Pompe zmienie dopiero za jakiś czas, narazie mi sie nie spieszy :-D Następne gówno kupie to bedzie wałek ale też dopiero za pewien czas :-D Nie planuje. Dół silnika wystarcza ponoć na 230KM. Na innym forum jest Toledo z tym samym silnikiem, gość ma 248KM i jeździ na seryjnym dole więc moje obawy się zmniejszyły. Ale jak już coś pójdzie nie tak - odpukać :roll: - to wtedy założe dół ASZ/ARL :mrgreen:
Zaraz podeśle PW :)
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-03-15, 10:57   

majcher96 napisał/a:
Dlatego też wpadł kpl Sachs`a z dociskiem od VR6.

Yhy...
Ciekawe jakim cudem? :roll:
 
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-15, 11:00   

Michał_1977 napisał/a:
majcher96 napisał/a:
Dlatego też wpadł kpl Sachs`a z dociskiem od VR6.

Yhy...
Ciekawe jakim cudem? :roll:



Nie rozumiem ? gówno jakim cudem ? :-D
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-03-15, 19:52   

Fajnie że modzisz VP,ale w ten wynik na ori turbie w życiu nie uwierzę.Na ori pompie 10 masz 190KM???? Nigdy w życiu!!! Wałek 38E mogę Ci sprzedać jak potrzebujesz.
P.S
Ja mam dół z 1Z i wytrzymuje 235KM/450NM.Ni obawiaj się jak program z głową zrobiony,będziesz dbał to będzie jeździć.
 
 
 
kornat
Zaawansowany

Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 357
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2016-03-15, 19:56   

majcher96 napisał/a:
Na innym forum jest Toledo z tym samym silnikiem, gość ma 248KM i jeździ na seryjnym dole

Pewnie chodzi Ci o użytkownika Fiodor ;)
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-03-15, 19:57   

kornat napisał/a:
majcher96 napisał/a:
Na innym forum jest Toledo z tym samym silnikiem, gość ma 248KM i jeździ na seryjnym dole

Pewnie chodzi Ci o użytkownika Fiodor ;)


Fiodor taki wynik miał dwa lata temu ;-) Obecnie ma 305KM 544NM :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Wodz 2016-03-15, 20:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-15, 20:34   

Wodz napisał/a:
ale w ten wynik na ori turbie w życiu nie uwierzę.Na ori pompie 10 masz 190KM???? Nigdy w życiu!!!

2x :prosze:
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2016-03-15, 20:36   

artur_91.1991 napisał/a:
Bo jakoś mi sie nie chce wierzyć w taką moc na fabrycznej sprężarce... Nawet z ASZ to już kres sił spreżarki :roll:
To turbo jest max do 150/330nm więcej to strach jeździć...

Artur pamiętaj że nie jeździsz na powietrzu tylko na paliwie a przy tych wtryskach mimo fabrycznej pompy jest to możliwe, oczywiście turbo cierpi bo daje też jakieś tam już duże doładowanie.
 
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-15, 20:39   

Wiem że diesel ma większe nastawienie na paliwo ale nie na ori pompie tak jak Wodz pisze. Ori pompa to max jest wydajna do 180 koni i to jest jej kres.
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2016-03-15, 20:41   

A faktycznie bo tam doczytałem tylko te 176 a nie 190 jak jest niżej :mrgreen:
 
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-15, 20:43   

Także obstawiam taki wynik na dupo hamownie :-?
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2016-03-15, 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-15, 23:18   

Wodz napisał/a:
Fajnie że modzisz VP,ale w ten wynik na ori turbie w życiu nie uwierzę.Na ori pompie 10 masz 190KM???? Nigdy w życiu!!! Wałek 38E mogę Ci sprzedać jak potrzebujesz


No wierzyć nie musisz ;-) Wiem jak auto wtedy jechało, dla mnie cyferki z rolek jak najbardziej odzwierciedlają moc ;-) gówno niezmienia faktu że auto miało tą moc na programie po modyfikacji przy serii silniku, a wynik 175KM ukazał się bez strojenia tylko po założeniu wtrysków :) Moc została zmniejszona do 163 bodajże i na tym jeździło przez jakieś 2.5 miesiąca.
I tak, na ori pompie mam 190KM, pomiar robiony kilkukrotnie :) Pod obciążeniem, bez obciążenia, 2WD, 4WD... Zawsze wychodziło niemalże to samo, więc błąd hamowni to nie jest. Po drugie, od nowości nawet nie ma ona roku :) A jest to hamownia firmy V-TECH z Krakowa :)


Tak, chodzi mi dokładnie o użytkownika Fodor :)



Jak będzie jakiś spot w Rze to może się ugadamy ? :mikolaj: :-P
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-03-15, 23:24   

majcher96 napisał/a:
Wodz napisał/a:
Fajnie że modzisz VP,ale w ten wynik na ori turbie w życiu nie uwierzę.Na ori pompie 10 masz 190KM???? Nigdy w życiu!!! Wałek 38E mogę Ci sprzedać jak potrzebujesz


gówno niezmienia faktu że auto miało tą moc na programie po modyfikacji przy serii silniku, a wynik 175KM ukazał się bez strojenia tylko po założeniu wtrysków :)


Taaaaaaaa i tam było zadane doładowanie 1.65 bara :?:
Ostatnio zmieniony przez Wodz 2016-03-15, 23:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-15, 23:32   

Wodz napisał/a:


Taaaaaaaa i tam było zadane doładowanie 1.65 bara :?:



Nie, zadane było 1.3 ;-)


Wiem że jakoś słaba ale mniej wiecej widać o ile przegrywam z 535D. Na początku troche odjechał bo do 3 nie miałem trakcji :) Polecam pierwsze 20s, potem nic sie nie dzieje :D

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be


I przy okazji wstawiam jakieś zdjęcie z dzisiaj





Ostatnio zmieniony przez majcher96 2016-03-15, 23:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lookash
Średniozaawansowany

Samochód: gofer7my '2o16
Silnik: 1.6 tedeiiiii 110KM
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 108
Skąd: brudne południe
Wysłany: 2016-03-16, 08:49   

majcher96 napisał/a:
... więc błąd hamowni to nie jest. Po drugie, od nowości nawet nie ma ona roku :) A jest to hamownia firmy V-TECH z Krakowa :)


Raczej nie ma tu się czym chwalić ;) jedz do rs'ow i zweryfikuj pomiary :mrgreen:
 
 
kornat
Zaawansowany

Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 357
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2016-03-16, 09:50   

Wodz napisał/a:
Fiodor taki wynik miał dwa lata temu ;-) Obecnie ma 305KM 544NM :mrgreen:

Ale mowa o Toledo, a nie Ibizie ;)
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-16, 10:23   

Na filmiku widać że od zera bmw idzie do przodu.


Wodz napisał/a:
majcher96 napisał/a:
Wodz napisał/a:
Fajnie że modzisz VP,ale w ten wynik na ori turbie w życiu nie uwierzę.Na ori pompie 10 masz 190KM???? Nigdy w życiu!!! Wałek 38E mogę Ci sprzedać jak potrzebujesz


gówno niezmienia faktu że auto miało tą moc na programie po modyfikacji przy serii silniku, a wynik 175KM ukazał się bez strojenia tylko po założeniu wtrysków :)


Cytat:

Wodz napisał/a:


Taaaaaaaa i tam było zadane doładowanie 1.65 bara



Nie, zadane było 1.3

Taaaaaaaa i tam było zadane doładowanie 1.65 bara :?:


Coś kolego zaczynasz mieszać w zeznaniach... Jak mówisz że na serii pokazało tyle koni to nie mogło być doładowanie 1.3 bara bo w serii dmucha 0.9.

Ja przy setupie 140/315 jaki miałem na początku z leonem ARL byłem o pół dł. samochodu do ok 150km/h czyli końca 4 biegu. Więc kolego po pierwsze auto kreskami nie jeździ a po drugie to średnio ktokolwiek uwierzy w taką moc na tych gratach. A już na pewno nie na fabrycznej pompie 10.
Będzie cieplej zaczną się piątkowe spoty na papieskim to możemy spróbować ;) Nie bedziesz miał łatwo z moim SDI :fuck:

Ps. Pytając kilku kolegów ze śląskiej ekipy to nie mówią dobrze o tej hamowni ;)
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2016-03-16, 10:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-16, 11:02   

Nie zamierzem jechać do żadnych RSów, bo najzwyczajniej w świecie niechce marnować pieniędzy :) Hamownia jest okej i dla mnie tyle w temacie, jak komuś nie podobają się cyferki niech na nie patrzą, wyniki możemy wtedy zweryfikować w jeden sposób i pewnie będą to wieczory w Rzeszowie :roll:

Oczywiście, że idzie do przodu. Zauważ tylko jaka jest różnica po chwili od startu gdy łapie trakcje, przecież to nawet nie było przewagi o samochód.


Na serii turbie, na zmodyfikowanym programie i Firadach "czytaj:
No to już nie moge sie doczekać aż się ustawimy :-P
Przez święta planuje ustawić się z pomodzonym, zakutym Type-R`em więc zobaczymy gówno to będzie :-D

Ktoś ze śląska był u Nas się hamować ? :shock:
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-16, 11:05   

Akurat tak się składa że znam sporo ludzi z innego forum ze śląska czy krakowa i każdy mówi że hamownia zawyża i to sporo.
Pytanko jeszcze kiedy włożyłeś to GTB17 czy te wyniki były na fabrycznej turbinie ASV ? gówno i tak nie zmienia faktu że 190 koni na fabrycznej pompie 10 jest NIE DO OSIĄGNIĘCIA.
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2016-03-16, 11:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-16, 11:13   

Nasza hamownia w Leżajsku ? Mowa o niej czy o Krakowskiej ?

GTB włożyłem 15 stycznia. O jakie wyniki pytasz ?
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-16, 11:16   

Mówiłeś że hamowanie było w Krakowie, to teraz nie wiem zdecyduj się wreszcie.
Czekamy na cieplejsze dni i zapraszam do Rzeszowa w piątek wieczór ;-) :prosze:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
części deutz

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 18