Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 39 Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-16, 11:53
Nie było hamowane w Krakowie... w Leżajsku posiadamy Swoją hamownie, którą wyprodukowała firma z Krakowa
Ja jestem jak najbardziej chętny, jestem w Rzeszowie na codzień
Dobrze kojarzę ze Twój ojciec robi softy? Ogarnijcie się trochę bo 1.65 b to się na brd dmucha. No i warto jednak pojechać na inna hamowanie, mina zrzednie jak się okaże ze Wasza pokazuje pogodę :) a jak dobrze widzę tp finalnie 187/375 tak? Maszt jakiegoś loga z drogi jak turbo wstaje?
Ostatnio zmieniony przez dawid13132 2016-03-16, 13:23, w całości zmieniany 3 razy
Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 39 Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-16, 14:12
Tak, dobrze kojarzysz. 1.65b zostało wytłumaczone na poprzedniej stronie... Taka wartość turba powstała tak naprawde przez przeładowanie po zamontowaniu większych wtrysków. Potem moc została ograniczona...
gówno do hamowni, też już pisałem na poprzedniej stronie
Nie, na chwile obecną jest 189.9 i 402Nm
Logi porobie jak już turbo bedzie w pełni sprawne a auto finalnie wystrojone.
Czytam wasze posty to aż mnie na bierze. Czepiliście się chłopaka o wykres i moc i nie wiem dlaczego? Zazdrość was bierze?? Robi mody jakie chce, hamownia jest jaka jest, ma wykres jaki ma. Nie wierzycie mu to nie. Po gówno te wszystkie komentarze że to nie możliwe, że takie doładowanie?? Może mieć wykres na tych gratach na 200 PS i gówno z tego? Najważniejsze jak to jedzie na drodze a nie na kartce papieru. Chcecie się przekonać, ugadajcie się ustawcie i się przekonacie jak to jedzie. A wykres to tylko karta papieru.
Ps. Fajne seacik plus za mody
Ostatnio zmieniony przez Adamm 2016-03-16, 17:15, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 215 Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2016-03-16, 18:25
Adamm, czepili się akurat goście którzy coś już zrobili i wiedzą gówno i jak można na jakiś gratach zdrowo osiągnąć. Jaki by wynik nie był to leon, szkoda że srebrny, jak już 1.9tdi to szkoda że nie ARL-potencjał byłby na pewno większy. Całość tematu po wypowiedziach typu
dawid13132 napisał/a:
Dobrze kojarzę ze Twój ojciec robi softy?
majcher96 napisał/a:
Tak, dobrze kojarzysz.
majcher96 napisał/a:
w Leżajsku posiadamy Swoją hamownie
w moim mniemaniu zalatuje troszkę kryptoreklamą, no więc gówno niektórzy będą już wiedzieli gdzie jechać lub nie jechać na strojenie
Powodzenia w modach. Niech korby będą na swoim miejscu
Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++ Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1240 Skąd: RBR
Wysłany: 2016-03-16, 18:45
PO przeczytaniu stwierdzam że niedługo będzie w Rzeszowie wyścig dwóch najmocniejszych TDI na Podkarpaciu bo tak się zarzekają kto to ma więcej koni pod maską
Samochód: Leon Top Sport
Silnik: 1.8 Turbo
Imię: Radosław
Dołączył: 14 Maj 2014 Posty: 72 Skąd: Rzeszów/Lipiny D
Wysłany: 2016-03-16, 19:29
majcher96 napisał/a:
Nie było hamowane w Krakowie... w Leżajsku posiadamy Swoją hamownie, którą wyprodukowała firma z Krakowa
Ja jestem jak najbardziej chętny, jestem w Rzeszowie na codzień
To może i z benzyną masz ochotę sie ustawić ?
Tak jak wyżej jeden użytkownik napisał, najlepiej sie ustawić i wszystko jasne, wykresem się nie jedzie
Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 60 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-16, 20:01
artur_91.1991 napisał/a:
Akurat tak się składa że znam sporo ludzi z innego forum ze śląska czy krakowa i każdy mówi że hamownia zawyża i to sporo.
Pytanko jeszcze kiedy włożyłeś to GTB17 czy te wyniki były na fabrycznej turbinie ASV ? gówno i tak nie zmienia faktu że 190 koni na fabrycznej pompie 10 jest NIE DO OSIĄGNIĘCIA.
Jak jest to v-tech obciążeniówka i dobrze skalibrowana to pokaże moc i moment jak maha. CTR taką mieli i moje wyniki byly zawsze jak na dynomecie oraz maha. Dużo zależy właśnie od kalibracji oraz staranności pomiaru. Na cyferki można wpływać choćby ustawieniami oraz zapięciem pasów.
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-03-16, 21:47
Adamm napisał/a:
Czepiliście się chłopaka o wykres i moc i nie wiem dlaczego? Zazdrość was bierze?? Robi mody jakie chce, hamownia jest jaka jest, ma wykres jaki ma. Nie wierzycie mu to nie. Po gówno te wszystkie komentarze że to nie możliwe, że takie doładowanie??
Dla tego pisałem że fajnie że dłubie przy VP. gówno do drugiej części Twojej wypowiedzi.Bo jest to nie możliwe,gryzłem temat "pare lat" i przechodziłem różne setapy na przeróżnych gratach.Nie wspomnę ile się oczytałem i doradzałem ludzi którzy "budują najmocniejsze VP w pl" i po tym jaką mam wiedzę na dzień dzisiejszy twierdze że jest to nie możliwe,naciągnięte.
goldberg18 napisał/a:
Jak jest to v-tech obciążeniówka i dobrze skalibrowana to pokaże moc i moment jak maha.
I tu się z kolegą zgadzam w 100%,gówno nie którzy myślą że tylko u RS-ów wychodzą wiarygodne wyniki.Sprawdzałem na swoim aucie z hamownią V-tech z CP-tuning i wyniki niemal identyczne.
sebus_777 napisał/a:
PO przeczytaniu stwierdzam że niedługo będzie w Rzeszowie wyścig dwóch najmocniejszych TDI na Podkarpaciu bo tak się zarzekają kto to ma więcej koni pod maską
Z chęcią bym go zobaczył,mam nadzieję że chłopaki coś ponagrywają
Więcej dyskusji gówno do wiarygodności tych wykresów i wypowiedzi właściciela nie podejmuję. Szkoda zaśmiecać temat,cyframi się nie jeździ ale po gówno się nimi chwalić jak naciągane
Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 39 Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-16, 23:13
Tego że jest srebrny nie żałuje, mi się podoba. Jeśli chodzi o silnik to na początku szukałem tylko ARLa. Ale po wypytaniu kilku osób, odpuściłem go i zacząłem szukać VP - też nie żałuje
Nie planowałem niczego tutaj reklamować
Nigdzie nie napisałem że mam najwiecej mocy, nawet nie śmiem tak twierdzić ani nawet myśleć
Jeśli 1.8T nie pomodzone jakoś strasznie to możemy
Jestem tego samego zadania gówno hEgE1990 Jak ktoś ma jakieś wątpliwości, to wszystko można wyjaśnić w jeden sposób
Naciągane cyfry ? w dalszym ciągu naciągane czy nie, możemy ocenić w jeden sposób
22 stopnie w lutym? Mamy trzymamy w ogrzewanej hali, wystarczy spojrzeć na zdjęcia, choćby na FB czy na stronie
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał Pomógł: 43 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-03-17, 20:51
majcher96 napisał/a:
Michał_1977 napisał/a:
majcher96 napisał/a:
Dlatego też wpadł kpl Sachs`a z dociskiem od VR6.
Yhy...
Ciekawe jakim cudem?
Nie rozumiem ? gówno jakim cudem ?
A już nic. Poyebało mi się cusik,że masz skrzynię 6gang,a w takim przypadku ten komplet by nie siadł
Nie ważne. Jednak to gówno teraz tutaj wypisujesz odnośnie mocy,zaczyna mnie bardzo śmieszyć.
Te 190PSów o których piszesz,to dzieciom między bajki włóż,bo na pompie 10mm,żebyś nie wiem jakie wtryski i sprężarki zakładał i jeszcze w międzyczasie na pępku stawał,to nie wykrzeszesz. Przynajmniej tam.
Nie chcesz jechać do RZ hamować,to podjedź do Daniela i zobaczymy gówno z tych 190 cyferek zostanie
Adamm napisał/a:
Czepiliście się chłopaka o wykres i moc i nie wiem dlaczego? Zazdrość was bierze?
A niby czego mam zazdrościć? Cyferek,czy fantazji
Ziomek napisał/a:
w moim mniemaniu zalatuje troszkę kryptoreklamą,
Dokładnie. To forum nie jest pierwsze,które zostało opanowane przez Pana/ów M
Pierwszy post,żadnego przywitania,tylko srrruuu i jedziemy z tematem
Na koniec jeszcze tylko dodam,że mi przed samym sobą głupio by było machać papierkiem,który daleko mija się z rzeczywistością.
Dziękuje za uwagę i dobranoc
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2016-03-17, 20:54, w całości zmieniany 1 raz
hmmm nie wiem jak Wy ale miałem okazję jechac tym leonem. Od siebie moge dodac tyle, ze goni i to zdrowo goni. Wykres wykresem ale zbiera sie konkretnie
Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 39 Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-17, 22:45
Hmm. Miałem na wszystko odpisywać, ale nie.. NIECHCE MI SIE..
A gówno miałem napisać, cześć jestem Dawid i bede prowadził temat ? No prosze Cie.. Założyłem konto, żeby prowadzic temat o Swoim aucie
Bede wklejał zdjecia, pisał jak bedzie sie coś działo z autem, wszelakie zmiany itp itd, ale gówno do mocy nie napisze już ANI JEDNEGO POSTA. Poprostu niechce mi sie już tego czytać, tłumaczyć i tak dalej.. Nie zamierzam jechać do RSów, ani do żadnego Daniela. SZKODA MI PIENIĘDZY Mam Swoją hamownie, która jest w jak najlepszym porządku Niechcecie, nie czytajcie, nie przyjeżdżajcie, nie zmuszam. Tylko bicz plis, jak niebyliście i nie próbowaliście to nie oceniajcie
Jak ktoś będzie chciał faktycznie sprawdzić jak auto jedzie to chętnie spotkam sie na kresce.
Dziekuje, dobranoc.
Ostatnio zmieniony przez majcher96 2016-03-17, 22:47, w całości zmieniany 3 razy
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał Pomógł: 43 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-03-18, 07:34
Lizak, nie zaprzeczam,że źle się odpycha,ale 190PS na pompie 10, jest sztuką nie do osiągnięcia. Charakterystyka pompy na to nie pozwoli,uwierz mi.
majcher96 napisał/a:
Mam Swoją hamownie
I o tą hamownie właśnie chodzi. Znam parę osób,które dokonywały u Was pomiaru i były zdziwione. Po pomiarze na innej hamowni,były jeszcze bardziej zdziwione.
Sam nawet byłem kiedyś u Was obejrzeć ów hamownię,pokazał mi ją jakiś ludzik (nie był to Adam),który bardzo był zdziwiony,gdy zapytałem o wykres. Wykres? Jaki wykres? A po gówno ci jakiś wykres?
Odwróciłem się na pięcie i poszedłem....
majcher96 napisał/a:
nie przyjeżdżajcie, nie zmuszam
Teraz przynajmniej wiadomo,o gówno tak na prawdę chodziło.
Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 39 Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-03-18, 08:28
Michał wybacz, ale widze, że musiałeś być u Nas ~3-4 lata temu ? Uwierz mi, od tamtej pory naprawde SPORO się zmieniło
Tak naprawde o nic nie chodziło Wyrywać słowa z kontekstu to też nie bardzo wypada
EDIT
Skończmy temat hamowni. Jak wyżej napisałem, już o Niej nie wspominam tak jak i o mocy mojego auta. I tak, tak, macie racje pokazuje ilość płatków śniadaniowych w misce mleka a nie realną moc.
Ostatnio zmieniony przez majcher96 2016-03-18, 08:30, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 39 Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-13, 23:48
Witam !
Ze względu na brak czasu dawno mnie tu nie było, nie było nic pisane a dość się pozmieniało Do rzeczy;
Jeśli chodzi o ustawki to kilka okazji już było. W skrócie 2xType-R EP3 pokonane, Vectra C 3.2 V6 pokonana, Leon Cupra 2.8 NIEOFICJALNIE pokonany. Czemu nieoficjalnie ? Dwa razy puściliśmy sie -raz trzymałem sie dupy, raz wyprzedziłem. Gdy napisałem do chłopaka żeby sie ustawić oficjalnie to niestety nie odpisał Narazie pokonało mnie dłubnięte E36 2.8 Wszystkie ustawki były na mocy <200KM
Z wyglądu nie zmieniło się PRAWIE nic. Prawie
Wpadłem na dość prowokacyjny pomysł z pozdrowieniami dla spinaczy bez dystansu
Naklejka została umieszona tylko ze względu na to, żeby się pośmiać a już kilka godzin po naklejeniu jej otrzymałem kilka wiadomości na PW że jestem śmieszny i żebym to odkleił
Kilka dni później do Leosia wpadł sztywny dolot, kwasóweczka + kolanka z FMIC`a. Jak dla mnie wygląda to straasznie kozacko
W między czasie wpadł też Oil Catch Tank z TurboWorks oraz kolanko z D1-Spec od IC do EGR`a ponieważ denerwował mnie już wypadający OEM wąż
I tak to sie prezentuje razem z dolotem
Potem W KOŃCU zdecydowałem sie na wywalenie kata i zrobienie przelotu. DP 2.75" reszta wydechu 2.5" zakończona ori tłumikiem końcowym.
W Leonie zaczęło ubywać płynu wiec zdecydowałem sie na wymiane uszczelki pod głowicą. " przy okazji ' zregenerowane zostało turbo, zmieniony został wałek rozrządu na 38E oraz pompa na 107J
Finalnie auto jeszcze nie jest wystrojone, tym zajme się w tym tygodniu, najprawdopodobniej w sobote. Aktualnie auto ma 231KM i 430Nm. Wynikiem ostatecznym jaki i wykresem z DUPOHAMOWNII pochwale sie pod koniec tygodnia.
Za jakiś czas planuje też ustawke z dwoma mocniejszymi autami, zobaczymy jak to bedzie
Ostatnio zmieniony przez majcher96 2016-06-13, 23:51, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 60 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-06-14, 21:03
artur_91.1991 napisał/a:
moc dalej na seryjnej turbinie z ASV?
Przy takiej mocy życze bez awaryjnej jazdy ;) Bo jak moc jest naprawdę prawdziwa dól długo nie wytrzyma ;)
Nie jest to reguła. Jeżdżą VP z taka mocą i momentem i żyją. Przykładem jest chociażby AFN Wodz. Jeździ i ma się dobrze już dłuższy czas. Myślę, że dużo zależy od kondycji motoru i programu. Jak nie jest mega dowalone z dołu to będzie ok.
Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 60 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-06-14, 21:21
Nawet jak są inne nie zmienia to faktu, że jeżdżą takie ASV/AHF w Polsce. Przykładem jest chociażby Toledo Fiodora strojone w Tune UP. Trochę optymizmu. Pozatym jak ktoś robi auto na 200+ to chyba liczy się z ewentualnymi konsekwencjami. Kolega pisał w temacie jak padnie dół to wleci z PD.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum