FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Seat Leon 1.9TDI by V-TUNING
Autor Wiadomość
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-06-14, 21:58   

artur_91.1991 napisał/a:
No właśnie AFN ;)
To zobacz jakie ma korby ASV a jakie AFN ;)
Koniec ot.


Obecny dół z 1Z ;-)

gówno do leosia to jaka najszybciej bym się pozbył tych przewodów do oil tanka,za cienkie.
Pozdrawiam i życzę kolejnych zadowalających Cię modów.

P.S
Miś Cię objechał swoim 328?
 
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-14, 23:33   

Artur, na turbinie ASV ? Skąd taki pomysł ? :roll:
Dokładnie, tak jak napisał goldberg, już widziałem kilka projektów VP na 230+ i właśnie taką granice uważam za bezpieczną dla tego dołu. Fiodor jak i Wódz jest tego dobrym przykładem ;-)
gówno do programu to zrobiony jest bardzo delikatnie, niuton nie jest za duży bo chciałem uniknąć jakichkolwiek problemów. Akutalny program jest tak naprawde BEZDYMNY 8-)
Jakby coś sie stało z korbami nie dobrego to faktycznie, bede myślał nad dołem PD tylko wtedy już bede wałczył o 300KM+. Może uda sie przebić aktualny rekord Polski w najmocniejszym VP :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Przewody jeszcze w tym tygodniu zostaną zmienione na większe, bo to gówno jest w zestawie jest zdecydowanie za małe :-|

Dokładnie tak. Objechał mnie gdy miałem 195/402, potem chwile rozmawialiśmy i mówił że tez się próbowaliście i był w baaardzo dużym szoku gówno do osiągów Audi ;-)
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-06-15, 17:46   

majcher96 napisał/a:
Aktualnie auto ma 231KM i 430Nm.

Nadal na pompie wtryskowej 10mm?
majcher96 napisał/a:
Może uda sie przebić aktualny rekord Polski w najmocniejszym VP

Musiałbyś się baaaardzo mocno napocić,żeby przeskoczyć chociażby Golfa mk1 z Lęborka z AFN i gtb2260vklr, 12mm ma 327,9KM i 633,9Nm.
 
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-16, 02:13   

Michał_1977 napisał/a:
majcher96 napisał/a:
Aktualnie auto ma 231KM i 430Nm.

Nadal na pompie wtryskowej 10mm?


Sugeruje jeszcze raz przeczytać mój przedostatni post :)

majcher96 napisał/a:
Może uda sie przebić aktualny rekord Polski w najmocniejszym VP

Musiałbyś się baaaardzo mocno napocić,żeby przeskoczyć chociażby Golfa mk1 z Lęborka z AFN i gtb2260vklr, 12mm ma 327,9KM i 633,9Nm. [/quote]

Nie słyszałem o tym. Myślałem że jednak aktualny rekord ustalony jest przez Tune Up w Golfie IV 308 KM / 568Nm
W każdym bądź razie, narazie nie planuje zmieniać dołu :-)
 
 
kornat
Zaawansowany

Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 357
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2016-06-16, 07:22   

majcher96 napisał/a:
Musiałbyś się baaaardzo mocno napocić,żeby przeskoczyć chociażby Golfa mk1 z Lęborka z AFN i gtb2260vklr, 12mm ma 327,9KM i 633,9Nm.

Nie słyszałem o tym. Myślałem że jednak aktualny rekord ustalony jest przez Tune Up w Golfie IV 308 KM / 568Nm
W każdym bądź razie, narazie nie planuje zmieniać dołu :-)

http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=86&t=548005
Ostatnio zmieniony przez kornat 2016-06-16, 13:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2016-06-16, 11:49   

majcher96 przecież 300km w TDI to nie wyczyn, bardzo dużo samochodów jeździ już na takiej mocy. :roll:
 
 
 
Michał_1977
Władca postów


Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Pomógł: 43 razy
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1635
Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-06-16, 13:10   

majcher96 napisał/a:
Sugeruje jeszcze raz przeczytać mój przedostatni post :)

A ja sugeruję,że jak już coś piszesz,to pisz w całości. Napisałeś 1/3 numeru,a ja pewnie jestem wróżka i mam wiedzieć gówno to za pompa,tak? Zlituj się...
majcher96 napisał/a:
zmieniony został wałek rozrządu na 38E oraz pompa na 107J
 
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-16, 18:43   

kornat napisał/a:
majcher96 napisał/a:
Musiałbyś się baaaardzo mocno napocić,żeby przeskoczyć chociażby Golfa mk1 z Lęborka z AFN i gtb2260vklr, 12mm ma 327,9KM i 633,9Nm.

Nie słyszałem o tym. Myślałem że jednak aktualny rekord ustalony jest przez Tune Up w Golfie IV 308 KM / 568Nm
W każdym bądź razie, narazie nie planuje zmieniać dołu :-)

http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=86&t=548005


Dzięki bardzo, będę miał gówno czytać :-)


Sebuś niewiem ile ich jest, ale nie słyszałem specjalnie o jakichś większych ilościach VP 300+. Możliwe że już teraz nie jest to czymś strasznym ;-)



Michał, naprawde nie wiedziałeś gówno to jest ` pompa 107J ` ? ;-)
 
 
Adamm
Zaawansowany


Samochód: MK5 GTI DSG
Silnik: BWA 250 PS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 572
Skąd: Mikulice k.Kańczugi
Wysłany: 2016-06-16, 19:21   

majcher96 napisał/a:
Michał, naprawde nie wiedziałeś gówno to jest ` pompa 107J ` ? ;-)


:roftl: :roftl: :roftl:
 
 
 
radzio93
Średniozaawansowany

Samochód: Leon Top Sport
Silnik: 1.8 Turbo
Imię: Radosław
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 72
Skąd: Rzeszów/Lipiny D
Wysłany: 2016-06-20, 18:48   

Jaka aktualnie siedzi tu turbosprężarka ? :?: :?:
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-20, 21:10   

radzio93 napisał/a:
Jaka aktualnie siedzi tu turbosprężarka ? :?: :?:



GTB1756VK ;-)
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-06-20, 21:44   

radzio93 napisał/a:
Jaka aktualnie siedzi tu turbosprężarka ? :?: :?:


Z tego gówno wyczytałem GTB17 .

A teraz pytanie do autora,jakie tam doładowanie jest na obecnym setapie?
 
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-20, 22:03   

Wodz napisał/a:

A teraz pytanie do autora,jakie tam doładowanie jest na obecnym setapie?


2-2.1 bara :-)
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-06-20, 22:21   

majcher96 napisał/a:
Wodz napisał/a:

A teraz pytanie do autora,jakie tam doładowanie jest na obecnym setapie?


2-2.1 bara :-)


Hehe "męskie" już ;-)

2.1-2.2 u mnie,tak że moja dmuchawka pracuje na "lajcie" :mrgreen: Twoja już ma grubo.
Ostatnio zmieniony przez Wodz 2016-06-20, 22:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-20, 22:36   

Niestety tak jest, boje sie już bawić z większym ciśnieniem :-( Momentami żałuje, że nie wstrzymałem sie i nie szukałem GTB20 :(

To faktycznie, ciśnienie u Ciebie bardzo spokojne jest :-D Kolega w ASZ dmuchnięte ma 2.5 bara :-D
 
 
goldberg18
Średniozaawansowany

Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-06-20, 22:40   

majcher96 napisał/a:
Niestety tak jest, boje sie już bawić z większym ciśnieniem :-( Momentami żałuje, że nie wstrzymałem sie i nie szukałem GTB20 :(

To faktycznie, ciśnienie u Ciebie bardzo spokojne jest :-D Kolega w ASZ dmuchnięte ma 2.5 bara :-D


To na ile wystrojony ten ASZ przy takim doładowaniu? Jakie turbo tam siedzi, że tyle dmuchnięte?
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-20, 22:44   

255/520, teraz czekamy aż wrócą pompki i bedziemy walić pod 300KM.

GTB22, tak jak u Marcina :-)
 
 
goldberg18
Średniozaawansowany

Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-06-20, 22:59   

majcher96 napisał/a:
255/520, teraz czekamy aż wrócą pompki i bedziemy walić pod 300KM.

GTB22, tak jak u Marcina :-)


Poszły na przerobienie? Czy może regeneracje? Jakie pompki wpadną finalnie?

Turbo GTB2260VK? VKLR? VZK? Generalnie jak jest paliwo to na 2,5 bara to robi się 300KM.
 
 
kris-krzysztof
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: VW
Silnik: ARL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 653
Skąd: Borki
Wysłany: 2016-06-20, 23:00   

Znajomi odradzali ARL ? Jakie powody ?
 
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-20, 23:04   

Poszły na przerobienie :-) Niestety na ori nie udało sie ugrać większej mocy. Finalnie wpadają Firady HF100 :-)

Turbo VK. Wrócą pompki to bedziemy stroić, cel jest żeby zobaczyć 3 na początku przy mocy :)


Proponuje zakończyć tutaj OT, bo zaraz będzie że reklama czy coś :lol:


kris-krzysztof napisał/a:
Znajomi odradzali ARL ? Jakie powody ?



Ze względu na dwumase i pompki.
Ostatnio zmieniony przez majcher96 2016-06-20, 23:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
goldberg18
Średniozaawansowany

Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 60
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-06-20, 23:11   

Mega duże doładowanie jak na AL-ki oraz moc 250/520. U mnie przy ~2,1 bara na AL było 258/500. Ciekawe jak wyjdzie po przerobieniu. Auto jeździ w Rz czy RLE? Będzie ciekawy projekt.

Koniec OT :)
Ostatnio zmieniony przez goldberg18 2016-06-20, 23:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-20, 23:16   

Ibiza kolegi głównie jeździ po Leżajsku i okolicach, czasem wieczorem jest wycieczka na Rzeszów :-D
 
 
kris-krzysztof
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: VW
Silnik: ARL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 653
Skąd: Borki
Wysłany: 2016-06-22, 20:48   

majcher96 napisał/a:
Ze względu na dwumase i pompki.


Zestaw z Sharana pasuje i jest wytrzymalszy od seryjnego zestawu.
gówno do pompek można trafic na ładne sztuki bez konieczności przeróbek.

Są też inne plusy ARL ale nie będe sie rozpisywał.
Ostatnio zmieniony przez kris-krzysztof 2016-06-22, 20:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14