Z opcji dodatkowych, to wszystko gówno było w wersji LX:
-nakładki na błotniki i listwy progowe
-szerokie listwy na drzwiach i błotnikach
-nakładki na rynienki dachowe
-lepsze tapicerki wewnątrz
-4 ramienna kierownica ala gti z napisem lx
-grill na 4 reflektory
trochę innych ...
Zabrany z parkingu na gwardzistów, zaraz obok budki "Diesel"
Po zakręceniu nowych wężyków paliwowych w miejsce dziurawych odpalił ... po kilku mies stania
Jak to stare auto : lakier tragicznie, fotki nie oddają tego jak gruba była warstwa brudu
[img]http://img52.imageshack.us/img52/8431/img7715xy.jpg[img]
Odpaliłem, sprawdziliśmy światła i w drogę ...
Po drodze pozytywne zaskoczenie: w Golfie wszystko działało, najdrobniejszy szczegół pozostał sprawny.
Po pierwszej próbie umycia i ogarnięcia
Pierwsze gruntowne szorowanie:
Po polerce, z zdjętymi chlapaczami i po pierwszych zaprawkach
Środek w dniu zakupu:
Środek po ogarnięciu:
Silnik po drobnym ogarnięciu:
Wlepa w bagażniku, zaraz obok niej nie używana zapasówka:
W planach:
- na początek ogarnąć blachę, potem sukcesywnie całą resztę
Jakąś tam wizję mam, jest w miarę uczciwy, jak się kiedyś uda zainstalować w nim fałera to by było nieźle
A na koniec pierwszego posta mały smaczek od pirata
EDIT 1
Szybkie podratowanie największych bolączek blacharskich, podmalowanie tego i owego w kolor
Założyłem zderzaki, które kupiłem nowe i czekały na remont, na szybko kupiłem oba nowe kierunki w zderzak, ramki reflektorów, dokładkę pod zderzak. Nie licząc sporej ilości innych kitów
Trochę normalnych fot za dnia:
A To wszystko z okazji małego święta, XX-lecia salonu VW Król&Knapik w Rzeszowie, i prezentacji Golfa VII. Chcieli zgromadzić wszystkie Golfy, od pierwszej serii.
I mini - garażyk z alternatywnym narazie oświetleniem, bo mi prąd wysiadł
EDIT 2:
Prace powoli prą do przodu, wyciągnięte 1.1, ogarnięta i pomalowana komora
Komora wymagała "nieco" czyszczenia
Potem zabrałem się za maglownicę, najpierw fanty do odnowienia, oba drążki z końcówkami, gumy osłonowe i montażowe:
Samą maglownicę nasmarowałem, wyczyściłem, pomalowałem - teraz jeszcze nowe opaski i będzie gotowa do zakładania. Maglownicę zakładam z pomarańczowego GTI, jest w lepszym stanie. Dlatego nie demontowałem poprzedniej przed malowaniem.
A może jakieś koło na początek?
EDIT 3:
Pro zestawik mocowań i półosie by Apsik
Upochanie dziada w komorze mk1 wcale nie jest proste, wchodził na żyletki do środka, może gdyby był ogołocony do samego słupka byłoby prosciej - ale kto potem to tam zakręci
Więc narazie zawisł na 2 łapach i podnośniku, trzeba jeszcze uspawać łapę od strony pasażera i wydumać gówno zrobić żeby tylna łapa pasowała ...
gówno myślicie o dziadzie?
Ostatnio zmieniony przez Płonek 2016-10-13, 22:37, w całości zmieniany 10 razy
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał Pomógł: 43 razy Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2012-07-23, 06:34
street_tdi napisał/a:
że chyba sam fałer nie zrobi tu roboty.
Zrobi,zrobi...w tak malutkim pudełeczku,to będzie zamiatał jak talala
Płonek, do igiełek to on nie należy,czeka Cie sporo pracy przy babolach
Najlepiej jak najszybciej
Samochód: Polo GTI
Silnik: Tttturbo
Imię: Kamil Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 922 Skąd: Lecka
Wysłany: 2012-07-23, 10:38
Temat wart śledzenia, także będe z uwagą tu sprawdzał gówno się dzieje :)
Golfik w całkiem dobrym stanie, bo zapewne wziąłeś go za nie duże pieniądze
Powodzenia w dalszych pracach
No to teraz go do gołej na czynniki pierwsze. I zabawa w taśmę montażową VW.
o nie, na to nie dam się drugi raz złapać. Byłem dziś pogadać z znajomym magikiem od blachy odnośnie progów, i na pierwszy rzut pójdzie to gówno najgorsze, ale na pewno nie wszystko na raz. Dostałem za dużą nauczkę z fałerką
Też by mi było jedynki szkoda na rosta, nie musi być idealnie jesli chodzi o blacharke czy lakier ale ważne zeby zabezpieczyć żeby dalej nie gniło, ogarnąc VR'a, dobre koło i glebe a dopiero pozniej zajac sie blacharką na poważnie. Swoją drogą gdybys przedstawił ten projekt na niektórych forach jeszcze jakies 3-4 lata temu to byś niezłe baty dostał że to skręcać nie będzie i że w ogole będzie źle ale n aszczescie byli tacy gówno przełamali stereotypy przed tobą. Powodzenia
Jak narazie jest poogarniany na tyle, że jeździ, ma nowe ubezpieczenie i przegląd (podwoił swoją wartość tym )
Jeszcze zostały mi wymiany w Pasku do porobienia z przyszłej wypłaty, ale cośtam już zaczynam odkładać na ratowanie dziada
Teraz pytanko:
Czy belka tylna, w sensie taka z tarczami i stabilizatorem siądzie mi z mk2 czy szukać z mk1?
zostało napisane jedno pobożne życzenie, a poza nim jest jeszcze sporo tematów, o których nie piszę bo nikomu epopei nie chciałoby się czytać
Czyny w trakcie.
oj nie, jeżeli już zmienię ori to właśnie na te gówno dałem link. Innych nie założę, ale dzięki za propozycję
Notabene Golf dostał nowe aku, i powoli rozglądam się za kompletem reperaturek i kilkoma uzupełnieniami jak lotka czy dokładka na przód ...
górę lamp od kolegi czorny2334 sprayem albo folią i będą jak te z allegro, chyba że kasa nie gra roli to gówno innego
czorny2334 [Usunięty]
Wysłany: 2012-08-19, 15:43
Płonek, jakbys sie czegos z jedynki pozbywal to w pierwszej kolejnosci pamietaj o mnie ewentualnie jakbys szukal czegos do samochodu a trafil na ladna tylna poleczke czarna bez tuningowych otworow na glosniki to daj znac
jesli o zmiane silnika chodzi to ja osobiscie wlozylbym 1.8T. nie ma problemu z dostaniem kutego zestawu a jesli dobrze sie za to wezmiesz to frajda z jazdy bedzie napewno
Ostatnio zmieniony przez czorny2334 2012-08-19, 15:47, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum