Wysłany: 2017-02-19, 12:37 Audi A3 8P 3.2vr6 by Sn1PeR
Krótko i na Temat:)
Po Fabi której niestety żal mi było sprzedać przyszła pora na coś czego szukałem od prawie roku :).
Audi A3 8P Sportback z silnikem R32 nie FSI w quattro i DSG :), niestety wiekszość to w PL to 3drzwi i roczniki 2004-2005 więc udało mi sie wyrwać rodzynka tak naprawdę bo sportbacków jest może z 3szt i to tak samo starsze roczniki,u mnie rok 2008 zrobiony na polifta, pakiet S3 w środku+ zderzak przód. Coś więcej to z takich rzeczy póki gówno wymienione filtry silnik skrzynia i haldex, wszystkie oleje płyny, wpadł także lepszy power gówno by ekonomicznie jezdzić ;). gówno do planów? znajomy mówi żebym pchał w to Turbo ale czas pokaże jak będzie z $$$ bo wiadomo koszty są już konkretne lecz ja choruje i tak dalej na bardziej sportową wersje w tej budzie z znaczkiem RS na przodzie ;) więc marzenia trzeba spełniać :D , póki gówno jazda z bananem na ryju :D. Mam nadzieje że będzie również zacnie wyglądać jak była Fabia ;)
Zapraszam do śledzenia tematu na FB:
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2017-02-19, 13:44
Nie uturbiaj tego - jedyną zaletą tego samochodu jest dźwięk silnika a nie wydechu - koszty niewspółmierne do przyrostów ( całość nie druciarska i nie na używkach to 5 tyś dolarów z przesyłką) http://www.ctsturbo.com/c...IT-470-153.html ale kit na stage 2 nie ma ani termoizolacji ani wtrysków oraz nie przewiduje wzmocnienia skrzyni a Twoje dsg nie zniesie dodatkowych 100KM używanych zgodnie z przeznaczeniem. I teraz wywalić 25 tyś złotych żeby mieć 350 konny samochód ? Chyba nie o to chodzi A gdzie hamulce - nie najtańsze do tego modelu? itd itd :) Lista nie ma końca.
Nie psuj go.
Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 60 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-02-19, 15:01
bracus napisał/a:
Nie uturbiaj tego - jedyną zaletą tego samochodu jest dźwięk silnika a nie wydechu - koszty niewspółmierne do przyrostów ( całość nie druciarska i nie na używkach to 5 tyś dolarów z przesyłką) http://www.ctsturbo.com/c...IT-470-153.html ale kit na stage 2 nie ma ani termoizolacji ani wtrysków oraz nie przewiduje wzmocnienia skrzyni a Twoje dsg nie zniesie dodatkowych 100KM używanych zgodnie z przeznaczeniem. I teraz wywalić 25 tyś złotych żeby mieć 350 konny samochód ? Chyba nie o to chodzi A gdzie hamulce - nie najtańsze do tego modelu? itd itd :) Lista nie ma końca.
Nie psuj go.
Dokładnie tak jak pisze bracus. Fajnie ogarnąć bez rzeźby r32 ale koszt praktycznie równy jest wartości auta. Można zrobić to taniej ale nie będzie to dobrze.
A wiec letnia rolka jest juz na pokładzie ;)
Veemann vfs26 19" 8.5 et42 215/35 siadlo idealnie teraz tylko poszukac dobrego zawiasu lekko w dol i mozna smigac ;) mialo pasc na ala vossen ale ze jest tego w tym sezonie troche i w tamtym sezonie bylo pelno kupilem taka ktorej jeszcze nie widzialem po zlotach :D fot:
Ostatnio zmieniony przez ^Sn1PeR^ 2017-03-21, 14:38, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum