FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
1.8T ANB zamiana na inny silnik.
Autor Wiadomość
Virginbuster
Nowicjusz


Samochód: VW PASSAT B5
Silnik: 1.8T ANB+k04 240KM
Imię: Mariusz
Wiek: 32
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-05-28, 18:52   1.8T ANB zamiana na inny silnik.

Witam. W moim pasku niestety wyszła korba bokiem. Zamontowany w nim jest 1.8T ANB. Ten silnik jest nie do znalezienia i kombinuje na jaki inny zamienic go aby wszystko pasowalo bez przerobek i zeby nadal hulal na tych 250 KM gówno moj oryginał. MAcie jakas sugestie? Myslicie ze 1.8 APU bez problemu nada sie? Mam taki do kupienia i zastanawiam sie nad nim.
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2016-05-28, 20:58   

APU to bliźniaczy silnik, delikatnie nowszy to AWT, tam masz chyba ori 4b regulator ciśnienia paliwa, no i inny napinacz łańcuszka rozrządu, choć to można podobno softem ogarnąć bo sterowniki w AWT i APU/ANB są w tej samej "generacji"(me 7.5)
 
 
Virginbuster
Nowicjusz


Samochód: VW PASSAT B5
Silnik: 1.8T ANB+k04 240KM
Imię: Mariusz
Wiek: 32
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-05-28, 21:11   

Bardzo skomplikowany bedzie taki zabieg dostosowania do innego sinika?
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2016-05-28, 22:17   

Nie bardzo rozumiem pytania.. Same bloki nie różnią się zbytnio od siebie w kwestii samych słupków(kwestia napędu pompy oleju-chyba są dwa rodzaje) czy to wzdłużne czy poprzeczne. gówno do samych głowic też są dwa rodzaje-np w AEB są szersze kanały niż w innych wzdłużnych 150'kach. Sam napinacz łańcuszka może być sterowany lub nie, zależą od tego zmienne fazy rozrządu a właściwie jeśli sam zobaczysz to dokładnie synchro wałków względem siebie. Napinacz sterowany był montowany we wszystkich wzdłużnych wolnossących 1.8, i 1.8T od AWT i nowszych. Podobno daje to lepszy dół ale chyba tylko przy turbinie gówno wstanie bardzo wcześniej. Swego czasu gregor10 miał na stronce opis gówno i jak. Jeśli zamierzasz jakieś grubsze mody to może warto by się z nim lub z kimś innym ogarniętym w temacie skontaktować.
 
 
Virginbuster
Nowicjusz


Samochód: VW PASSAT B5
Silnik: 1.8T ANB+k04 240KM
Imię: Mariusz
Wiek: 32
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-05-29, 09:49   

A gówno w sytuacji gdy wymieniam tylko blok silnika i zostawiam swoja glowice z osprzetem z anb? Czy byloby to lepsze i prostsze rozwiazanie?
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2016-05-29, 10:46   

Prostsze chyba w tym wypadku nic nie jest bo i tak trzeba silnikiem wyjechać, kwestia tego że kupić sam słupek będzie taniej niż komplet, z drugiej strony tanio też pewnie nie będzie bo jakiś remont przy wydartym silniku też pewnie pasowało by zrobić jak chcesz autem dłużej pojeździć.
Jeśli chcesz jeździć mocnym 1.8T po poszukaj tematu użytkownika c0nn3ct. On miał podobny przypadek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10