FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
brak regulacji kąta wtrysku 1z
Autor Wiadomość
grzesiupa

Samochód: golf mk3
Imię: Grzesiek
Wiek: 28
Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 3
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-09-01, 15:07   brak regulacji kąta wtrysku 1z

witam mam nie mały problem z moim golfem silnik 1.9 tdi 1z. Jakoś tydzień temu na zimnym zaczął cieżko odpalać z dnia na dzień gówno raz to dłużej trzeba było kręcić. Po podpięciu vaga i sprawdzeniu kąta wtrysku okazało się ze jest na zero. Kręcąc pompą pokazał się wykres ale był to już sam koniec regulacji a na vagu pokazało 40-45. Odpalał od strzała czy ciepły czy zimny i po tygodniu wrócił ten sam problem, z dnia na dzień gówno raz gorzej, gówno raz dłużej. Problem jest że regulacji aby zwiększyć wartość już nie ma :-/ :-/ . Po przeczytaniu kilku tematów większość spotkała się w tych silnikach z tym że koło zębate na wale się wyrabiało na półsięzycu i miało luz. Odrazu zabrałem się za sciagneicie rozrzadu aby zobaczyc ten temat u mnie no i faktycznie miało luz prawo lewo 2-3mm więć prawie byłem pewny ze znalazl sie winowajca. no i po kolei frezowanie czopa wału, nowe koło żebate wraz z śrubą i składanie. to niestety nie to. po zlozeniu tak samo ledwo gówno odpalil a na vagu zero. dodam ze po podlaczeniu vaga i wlaczeniu wykresu auto zmienia calkowicie chód silnika, przebiera podszarpuje i jakby sie dusił a z wydechu siwo.. :-/ czy ma ktos jakies pomysly lub spotkal sie z czyms takim? czy moglo sciac klina na walku pompy wtryskowej i kolo sie osuwa gówno jakis czas? ( moim zdaniem troche nie realne bo jest dosc dobrze osadzone klin i stozek) czy moglo sie cos podziac z pompa w srodku? ja juz nie mam pomyslow a silnik tez juz nie chce palic, po kreceniu minute bez skutku jedynie plak pomogl :-|
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2016-09-01, 19:43   

Jesteś pewny że ten klin na wale dobrze zrobiłeś? Dało się ładnie wyfrezować, przy skręcaniu dobrze dokreciłeś, klucz dynamometryczny plus potem dokrecenie? śruba na kleju?Pasek rozrzadu nie jest rozciągnięty? Pompa , wałek rozrządu, i wał zablokowany przy składaniu rozrządu ?
Kat wtrysku sprawdzasz na rozgrzanym silniku 90st?
Błedów w VAG na silniku nie ma ?
 
 
grzesiupa

Samochód: golf mk3
Imię: Grzesiek
Wiek: 28
Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 3
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-09-02, 15:17   

wszystko poblokowane, sruba na kleju, rozrzad zmieniany 20k temu, tak ustawialem na cieplym silniku. wlasnie ze zero bledow.. po sciagnieciu kola na walku pompy wtryskowej klin caly wszytsko w porzadku. pompe dalem do przegladniecia gosciowi w okolicy gówno się tym zajmuje moze tam tkwi problem a jak nie to szukanie dalej :-?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 11