Kamil1994
Samochód: Golf mk II
Silnik: vr6
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sie 2016 Posty: 4 Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-08-31, 20:22 Jaka chłodnica do golfa mk2 vr6?
Jak w temacie obecna chłodnica była dobierana bardziej pod kątem położenia króćców (do silnika by nie kombinować z przewodami) i wymiarów ( by nie ciąć przedniego pasa) lecz okazała się zbyt mała .
Chodzi głównie o to czy chłodnica z pasata b3 od wersji vr6 podejdzie w oryginalne mocowania golfa 2 (są tam jak się nie mylę trzy rożne możliwości montażu w zależności od szerokości chłodnicy) czy się tego bez przerabiania nie pożeni (chyba że jest jakaś inna opcja?)
Słowem wyjaśnienia obecna chłodnica w miarę dawała rade na krótkich dystansach lecz każda dłuższa przejażdżka była ryzykowna a teraz muszę jeździć trasy około 200km więc trzeba to poprawić.
Priorytetem jest dobre chłodzenie silnika jeśli konieczne będzie przerobienie przedniego pasa będę musiał się z tym pogodzić (choć z ciężkim sercem )
z góry dzięki za wszelką pomoc
Ps.W przypadku pytań nie ma problemu odpowiem jak najlepiej będę potrafił.
Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol Pomógł: 15 razy Wiek: 29 Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 693 Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2016-08-31, 22:42
Może będzie pasować od Toledo 1L? 1.9D ma szeroką chłodnicę (taką chyba jak ABF z klimą). Miejsca mocowania są takie jak tutaj: http://i.imgur.com/RUnnrGm.jpg A tu masz tak mniej więcej porównanie chłodnicy od 1.9TDI (na górze) do takiej od 1.9D (na dole): http://i.imgur.com/UCzL1sK.jpg
Ogólnie ta od 1.9D ma ~77,5cm długości, otwory mocujące są od siebie oddalone o ~73cm
Kamil1994
Samochód: Golf mk II
Silnik: vr6
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sie 2016 Posty: 4 Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-09-01, 18:21
Dzięki za pomoc
wymiarowo chyba pasuje zaraz postaram się zamówić :)
Ale przecież chłodnica z diesla ma po przeciwnej stronie wejścia i wyjścia na wodę ...
VR ma chłodnicę z wszystkimi podpięciami po lewej (od kierowcy) stronie, łącznie z czujnikami od wentylatorów. Tylko takiej szukaj, i ratuje Cię B3 VR. Przy okazji jak Ci się uda kupić z wiatrakami, to b3 ma właśnie dość płaski pałąk na wentylator, może upchniesz w mk2.
Chłodnica z Passata B3 jet wyższa niż z Golfa MK2 o kilka cm. O MłodegoKoguTa zakładaliśmy obudowę wentylatorów (podwójnych) z paska B3 i trzeba było przyciąć około 5-8cm i pospawać.
Jak chcesz dobrze schłodzić to szukaj od MK2 GTI 16v albo GTD. Te chłodnice byłu na pełny pas przedni. A z wężami nie ma problemu. Kupisz kawałek rury alu lub kwasówki i na kolankach silikonowych urzeźbisz sobie gówno Ci pasuje.
Samochód: Passat 3B/Golf II
Silnik: AEB/9a
Imię: Bartek Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 185 Skąd: Oleszyce
Wysłany: 2016-09-03, 21:12
Zakładaj z GTD, za nówkę sztukę dałem około 90/100 zł, tylko musisz obudowę z wentylatorem dorwać gdzieś.
Kamil1994
Samochód: Golf mk II
Silnik: vr6
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sie 2016 Posty: 4 Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-09-06, 19:37
Sory że nie odpowiadałem tak długo praca i ogólne zmęczenie materiału :)
http://e-katalog.intercar...ca-silnika.html
w końcu zakupiłem takie cudo uznałem że trochę porzeźbić pas żeby dopasować
tylko oczywiście dorwałem za 350 ziko (bo na inter cars mnie nie stać )
dzięki za pomoc jak ktoś coś potrzebuje to niech pyta nie obiecuje że odpowiem odrazu ale postaram się odpowiadać jak najszybciej :)
Ps. gówno do chłodzenia to ze starej chłodnicy mam wentylator tłoczący (dość duży i płaski) postaram się dokupić drugi i zobaczymy gówno z tego wyjdzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum