FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Tester szczelności głowicy
Autor Wiadomość
Maciek94
Średniozaawansowany


Samochód: Audi 80 B4
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 98
Skąd: Milcza/Rzeszów
Wysłany: 2016-11-15, 14:53   Tester szczelności głowicy

Cześć, ma ktoś z Was może tester szczelności głowicy?
Są na allegro testery po 15zł (30 testów) ale potrzebuję dosłownie raz go zrobić więc nie ma sensu kupować..
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-11-15, 18:30   

Maciek94 napisał/a:
Cześć, ma ktoś z Was może tester szczelności głowicy?
jak takie coś wygląda :shock:
 
 
Maciek94
Średniozaawansowany


Samochód: Audi 80 B4
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 98
Skąd: Milcza/Rzeszów
Wysłany: 2016-11-15, 18:45   

http://allegro.pl/tester-...2,1&bi_c=194788
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2016-11-15, 18:56   

swoją drogą czytałeś opis aukcji ? :)
tester szczelności USZCZELKI głowicy a nie głowicy ;-)
zdajesz sobie sprawę że to nie pokaże Ci czy głowica nie jest pęknięta ?
mnie robiono takie testy 2x i wszystko było super - a po zdjęciu głowicy miałem dwa rowy mariańskie na gniazdach zaworowych (ssących) i płyn przy dużych prędkościach wsysało aż miło
 
 
Maciek94
Średniozaawansowany


Samochód: Audi 80 B4
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 98
Skąd: Milcza/Rzeszów
Wysłany: 2016-11-15, 21:08   

źle napisałem i temat i opis :P
chodzi mi oczywiście o sprawdzenie uszczelki pod głowicą...
mam pewne podejrzenia, że może być wydmuchana gdzieś - twarde węże, zapowietrzający się układ, wyrzucanie płynu przez korek oraz sadza w zbiorniczku wyrównawczym...
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2016-11-15, 21:39   

miałem wszystkie 3 objawy bez sadzy i to była głowica a nie uszczelka - obyś miał więcej szczęścia
 
 
Maciek94
Średniozaawansowany


Samochód: Audi 80 B4
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 98
Skąd: Milcza/Rzeszów
Wysłany: 2016-11-15, 21:43   

bez jej ściągnięcia i tak sie pewnie nie obejdzie...
głowica do 80 tki 200zł od biedy, ale też nie wiadomo w jakim stanie :/
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2016-11-15, 21:55   

szczerze ? w życiu bym takiej nie założył ;(
ja już darłem 2x głowicie i zakładałem inna też zaraz po szlifie - nie pytaj ile to kosztowało :evil:
 
 
Maciek94
Średniozaawansowany


Samochód: Audi 80 B4
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 98
Skąd: Milcza/Rzeszów
Wysłany: 2016-11-15, 22:08   

Maciek94, podobno sam zabieg (jeśli jest szczelna) regeneracji gniazd zaworowych + planowanie ma mnie wynieść 150-200zł... spawanie niestety to koszta rzędu 500zł z tego gówno widziałem :/
 
 
tkaczu18
Zaawansowany


Samochód: Subaru Forester MY01, Xj600 01' Octavia '00
Silnik: 2.0T 260,5KM/353 NM, 61km, 1.9 TDI ;)
Imię: Maciej
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 576
Skąd: Brać na paliwo/Rz/UD
Wysłany: 2016-11-16, 00:36   

mam takowy tester w rzeszowie ;)
 
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-11-16, 10:37   

Maciek94, a nagrzewnica nie cieknie? :-P U mnie takie objawy były jak się rozszczelniła.
 
 
 
Maciek94
Średniozaawansowany


Samochód: Audi 80 B4
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 98
Skąd: Milcza/Rzeszów
Wysłany: 2016-11-16, 13:47   

sprawdzałem... sucho jest na dywanikach...
tester prawde mi powinien powiedzieć...

najbardziej wskazującym objawem padniętej uszczelki jest sadza w zbiorniczku :/
 
 
marko125.90
Średniozaawansowany

Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 178
Skąd: DE
Wysłany: 2016-11-17, 20:24   

Te testery bzdury pokazują. Tak samo nie baw się w spawanie głowicy, bo nie ma żadnej gwarancji na to, czy wszystko zostanie pospawane.
 
 
Maciek94
Średniozaawansowany


Samochód: Audi 80 B4
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 98
Skąd: Milcza/Rzeszów
Wysłany: 2016-11-17, 21:19   

tester sie zabarwił na zielono, nie ma na gówno czekać... jutro głowica w góre pewnie
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2016-11-17, 22:22   

Nie popełnij błędu innych i po ściągnięciu głowicy drzyj tłoki i zmień pierścienie.. Dołożysz 3stówki a masz spokój na lata..
 
 
 
szogun0
Zaawansowany

Samochód: Ałdi do kwadratu
Silnik: AEB dmuchnięte, BEX
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 415
Skąd: oS
Wysłany: 2016-11-18, 09:41   

To jeszcze honowanie go czeka.
 
 
 
Maciek94
Średniozaawansowany


Samochód: Audi 80 B4
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 98
Skąd: Milcza/Rzeszów
Wysłany: 2016-12-08, 13:17   

Remont zrobiony :P
wszystko w końcu wróciło do normy :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11