Pierwsze:
Mam zamontowaną chłodnicę oleju wraz z adapterem z termostatem taką jak na foto (pochodzenie GM)
,
i tak się zastanawiam w jaki sposób jest przepływ przez nią. W naszych VW olej płynie z zewnątrz do wewnątrz filtra a następnie rurką montażową filtra leci na silnik.
Mając zamontowaną chłodnicę oraz podstawkę taką jak moja (Mocal ma tak samo) to przepływ oleju mamy kierowany najpierw na chłodnicę a później na filtr. Czy tak powinno być? Przecież cały syf leci w chłodnicę a dopiero później trafia na filtr. Czy nie zagraża to podstawce z termostatem ani chłodnicy?
Drugie pytanie:
Podstawka montażowa filtra oleju w moim ABA ma trzy śruby zaślepiające. W jednej jest ORI czujnik ciśnienia oleju a w dwa pozostałe mam zamiar zamontować gruszkę do wskaźnika ciśnienia oleju i czujnik temperatury do wskaźnika.
Z tego gówno zauważyłem to dwie zaślepki są "przed" filtrem i chłodnicą oleju a jedna "za" filtrem i chłodnicą oleju. Jak zamontować wspomniane czujniki żeby nie pokazywały cudów?
Czujnik temperatury montować przed czy za filtrem i chłodnicą? Tak samo czujniki ciśnienia przed czy za filtrem i chłodnicą?
Oraz czy taki czujnik temperatury jak poniżej bez problemu wejdzie mi w ORI podstawkę filtra? Nie będzie w środku ograniczał przepływu?
Ostatnio zmieniony przez KoguT 2017-02-15, 18:14, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał Pomógł: 43 razy Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-02-19, 19:38
KoguT, w tym adapterze powinien być termostat,który otwiera obieg przez chłodnicę,a także ustala kierunek obiegu. Przyjrzyj się temu czemuś.
Nie miałem do czynienia z tego typu sprzętem,ale coś mi iskrzy w łepetynie,że herbi w Sroce miał takowe ustrojstwo. Podpytaj jego,może podpowie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum