FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
S4 B5 by Lizak
Autor Wiadomość
Lizak
Średniozaawansowany


Samochód: S4 B5
Silnik: 2.7 BITURBO
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 86
Skąd: Rzeszów/Leżajsk
Wysłany: 2016-09-25, 21:46   S4 B5 by Lizak

W końcu przyszła pora na coś wymarzonego :lol: Póki gówno krótki opis, znajdę czas to wezmę się za grubszy opis. Krótko i na temat - eSka poliftowa, 1999r, 2.7 biturbo, niebieska alcantara, zachowana w oryginale(tak jak chciałem) oprócz felg i badlooka :mrgreen: sprowadzona prosto ze szwajcarii z tyłem do roboty. Auto z potwierdzonym przebiegiem 192tys, bez LPG. Wyposażenie bogate jak to w eSkach bywa, dobrze jedzie, dobrze hamuje.
Trzy mankamenty jakie były:
- zasyfione wnętrze - syf taki, że głowa mała + dodatkowo właściciel miał psa więc było dużo monotonnego sprzątania
- uwalony tył - klapa z szybą i lampy
- z zewnątrz ślady użytkowania - rysy, wszędzie rysy. Będzie polerka a tak poza tym to brak rdzy i wgniot.
Wrażenia? Jak najbardziej na plus, quattro w manualu robi robotę, dźwięk podwójnie uturbionej Vki tym bardziej, mimo że wydech jest kompletnie oryginalny to bardzo fajnie brzmi.


 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-09-26, 08:02   

poka ten tył ;-)
 
 
 
dr.lolek
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: rwd
Silnik: ma
Imię: Grzesiek
Pomógł: 22 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1020
Skąd: sandomierz
Wysłany: 2016-09-26, 14:21   

moze tyl wyglada jak a3:D

przod bardzo ladniutki :-)
 
 
 
Lizak
Średniozaawansowany


Samochód: S4 B5
Silnik: 2.7 BITURBO
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 86
Skąd: Rzeszów/Leżajsk
Wysłany: 2016-09-26, 17:12   

hEgE1990 napisał/a:
poka ten tył ;-)


tył już zrobiony, klape w kolorze nie było problem dostać a lampy to tym bardziej :prosze:



Znajdę trochę czasu to jakąś sesje zrobię bo auto już jest ogarnięte i od tygodnia zarejestrowane tylko cały czas cierpię na brak czasu :-(
Ostatnio zmieniony przez Lizak 2016-09-26, 17:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-09-26, 17:33   

Eee tyle gówno nic :prosze:
 
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2016-09-27, 20:19   

wywal tylko katy i precaty ewentualnie pomyśl o dp - reszty w wydechu nie ruszaj - szczególnie środkowego !!!
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-09-27, 21:21   

bracus napisał/a:
reszty w wydechu nie ruszaj - szczególnie środkowego !!!



Dlaczego ?
 
 
Lizak
Średniozaawansowany


Samochód: S4 B5
Silnik: 2.7 BITURBO
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 86
Skąd: Rzeszów/Leżajsk
Wysłany: 2016-09-27, 21:40   

majcher96 napisał/a:
bracus napisał/a:
reszty w wydechu nie ruszaj - szczególnie środkowego !!!



Dlaczego ?


podpinam się, dlaczego?
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2016-09-28, 17:50   

nie wiem dlaczego, ale jak bracus, mówi żeby tak zrobić, tak trzeba tak zrobić ;]
Ale chętnie się też dowiem czym to podyktowane.

gówno do auta, to świetnie! Fajny kolor, oby tylko silnik w dobrej kondycji był. Bo wiadomo jak to z 2.7bt. Życzyć powodzenia tylko!
 
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2016-09-29, 07:00   

bo jak nie masz ochoty niczego popsuć to nie ruszaj - większa ingerencja w wydech jest potrzebna na moce rzędu 400KM + dziesiątki przypadków usunięcia środkowego tłumika w tym samochodzie i próby zastąpienia go wydechami customowymi czy też tzw. gotowymi chinolami z nierdzewki skutkowały metalicznym pobrzękiwaniem jak w polonezie i niejednokrotnie dosyć mocnymi drganiami lewarka zmiany biegów (sam to przerabiałem i mogę potwierdzić)
jeżeli wydech w tym samochodzie to:
1. caty/precaty usunąc ewentualnie dp o większej średnicy(ale to niepotrzebne do 370 - 380KM / można coś markowego na sam koniec dla pomruku i nic więcej !
2. cały układ wydechowy ale nie chinol za 1500 zł !

taka jest droga do odetkania tego samochodu jeżeli chodzi o wydech

bawiłem się tymi samochodami/silnikami ładnych parę lat od serii do 500KM wiele rzeczy o których piszę doświadczyłem na własnej skórze - słuchać mnie oczywiście nie musisz przecież to Twój samochód - ale nie chciał bym później powiedzieć - "a nie mówiłem że tak będzie?"
nie obraź się ale te samochody bardzo potaniały w zakupie i stały się bardziej popularne dlatego dużo jest "firm" oferujących "super tuningowe części za niewielkie pieniądze" a kończy się później zabawa z takimi częściami jak na każdej e36 z pod remizy... żeby było śmieszniej - na koniec tych "modyfikacji" i zrobieniu programu ktoś jedzie na porządną hamowni i wyskakuje 285KM.....a powinno 320KM ;-)
 
 
Lizak
Średniozaawansowany


Samochód: S4 B5
Silnik: 2.7 BITURBO
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 86
Skąd: Rzeszów/Leżajsk
Wysłany: 2016-09-29, 07:36   

bracus napisał/a:
bo jak nie masz ochoty niczego popsuć to nie ruszaj - większa ingerencja w wydech jest potrzebna na moce rzędu 400KM + dziesiątki przypadków usunięcia środkowego tłumika w tym samochodzie i próby zastąpienia go wydechami customowymi czy też tzw. gotowymi chinolami z nierdzewki skutkowały metalicznym pobrzękiwaniem jak w polonezie i niejednokrotnie dosyć mocnymi drganiami lewarka zmiany biegów (sam to przerabiałem i mogę potwierdzić)
jeżeli wydech w tym samochodzie to:
1. caty/precaty usunąc ewentualnie dp o większej średnicy(ale to niepotrzebne do 370 - 380KM / można coś markowego na sam koniec dla pomruku i nic więcej !
2. cały układ wydechowy ale nie chinol za 1500 zł !

taka jest droga do odetkania tego samochodu jeżeli chodzi o wydech

bawiłem się tymi samochodami/silnikami ładnych parę lat od serii do 500KM wiele rzeczy o których piszę doświadczyłem na własnej skórze - słuchać mnie oczywiście nie musisz przecież to Twój samochód - ale nie chciał bym później powiedzieć - "a nie mówiłem że tak będzie?"
nie obraź się ale te samochody bardzo potaniały w zakupie i stały się bardziej popularne dlatego dużo jest "firm" oferujących "super tuningowe części za niewielkie pieniądze" a kończy się później zabawa z takimi częściami jak na każdej e36 z pod remizy... żeby było śmieszniej - na koniec tych "modyfikacji" i zrobieniu programu ktoś jedzie na porządną hamowni i wyskakuje 285KM.....a powinno 320KM ;-)


Takiej wypowiedzi oczekiwałem. Póki gówno nie mam zamiaru czego kolwiek zmieniać w tym aucie oprócz felg na lato, chciałbym utrzymać w oryginale bo jeśli chodzi o moc to jest jej pod dostatkiem. Jeszcze mam błąd z sonda lambda i czujnik temp spalin, z tego gówno mi wiadomo może to dość znacznie wpłynąć na moc jak i spalanie :)
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2016-09-29, 07:45   

moc od - 10 do - 20% spalanie nawet pod 18 litrów - normalnie 12
płytki na wymianę ma Andrzej u siebie (Sid) u niego wszystko kupuj bo jest sprawdzone
www.sidmotorsport.pl
w razie pytań itd zapraszam www.sportaudi.pl

ps.
jak posprawdzasz wszystko to grzechem jest nie zrobić programu - konie mechaniczne to jedno ale po programie ten samochód dostaje mega kopa dzięki dużemu niutonowi :)
 
 
Lizak
Średniozaawansowany


Samochód: S4 B5
Silnik: 2.7 BITURBO
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 86
Skąd: Rzeszów/Leżajsk
Wysłany: 2016-09-29, 09:35   

bracus napisał/a:
moc od - 10 do - 20% spalanie nawet pod 18 litrów - normalnie 12
płytki na wymianę ma Andrzej u siebie (Sid) u niego wszystko kupuj bo jest sprawdzone
www.sidmotorsport.pl
w razie pytań itd zapraszam www.sportaudi.pl

ps.
jak posprawdzasz wszystko to grzechem jest nie zrobić programu - konie mechaniczne to jedno ale po programie ten samochód dostaje mega kopa dzięki dużemu niutonowi :)


O programie myślałem właśnie Ale póki gówno na pewno nie. gówno do Andrzeja - za jego pośrednictwem kupiłem właśnie audi także utrzymuje z nim kontakt i wszystko kupuję u niego - płytkę już mam tylko teraz jestem w Rzeszowie i nie mam nic przy sobie żeby to wymienić a do domu wracam gówno dwa tyg :)
 
 
benio
Zaawansowany

Samochód: Volkswagen Passat B6
Silnik: .:R32
Imię: Kamil
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 338
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-09-29, 13:27   

Jak mówił tak zrobił :-) Piękna ta Twoja eSka :-D
 
 
 
Lizak
Średniozaawansowany


Samochód: S4 B5
Silnik: 2.7 BITURBO
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 86
Skąd: Rzeszów/Leżajsk
Wysłany: 2016-10-16, 21:13   

Mały aktual - wymieniłem płytkę czujnika EGT, moc wróciła. Kurcze a ja myślałem na początku, że to S4 zapiernicza a dopiero teraz czuję tą moc :shock: po programie to dopiero musi być kosmos :mrgreen:
 
 
Ziomuś
Nowicjusz

Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 2,7 BiT
Imię: Bartek
Dołączył: 04 Kwi 2016
Posty: 14
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-10-19, 09:15   

długo się bawiłeś z wymiana płytki? u mnie też padła i muszę się za to wziąć :-/
 
 
Lizak
Średniozaawansowany


Samochód: S4 B5
Silnik: 2.7 BITURBO
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 86
Skąd: Rzeszów/Leżajsk
Wysłany: 2016-10-19, 18:13   

Ziomuś napisał/a:
długo się bawiłeś z wymiana płytki? u mnie też padła i muszę się za to wziąć :-/


lutowałem na aucie, jedyny problem jaki miałem to taki, że czujnik nie chciał się "otworzyć" i się z tym namęczyłem a tak poza tym to bez żadnych problemów, godzina zabawy dla lajka ;-)
 
 
Lizak
Średniozaawansowany


Samochód: S4 B5
Silnik: 2.7 BITURBO
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 86
Skąd: Rzeszów/Leżajsk
Wysłany: 2016-10-22, 12:56   

Strzeliłem kilka zdjęć na szybko :lol:








 
 
Jareek
Średniozaawansowany

Samochód: Volkswagen Jetta
Silnik: 1.8 RP
Imię: Jareek
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 78
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-10-22, 14:05   

Brewki z lamp zdejmij, reszta kozak ! :prosze:
 
 
majcher96
Nowicjusz

Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 39
Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-10-22, 14:38   

Jareek napisał/a:
Brewki z lamp zdejmij, reszta kozak ! :prosze:


+1 :-)
 
 
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-10-25, 12:46   

No i chociaz seryjne kola zapodaj ;-)
 
 
Lizak
Średniozaawansowany


Samochód: S4 B5
Silnik: 2.7 BITURBO
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 86
Skąd: Rzeszów/Leżajsk
Wysłany: 2016-10-25, 20:34   

wujek 2Pac napisał/a:
No i chociaz seryjne kola zapodaj ;-)


koła będą jakieś na sezon, te gówno są zostają na zimę ;-)
 
 
zeniTh
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: S3 8L
Silnik: 1.8T 210KM
Imię: Dawid
Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 1190
Skąd: RSR
Wysłany: 2016-10-26, 04:55   

weź te koła sprzedaj, zarzuć avus na zime żeby było ładnie i ori ;)
 
 
Slawek87
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c6 Quattro avant
Silnik: ASB 232ps
Imię: Sławek
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 238
Skąd: Hyżne
Wysłany: 2016-10-28, 17:37   

Jak na ~200tys przebiegu to kierownica szrot. Moja b5 przy 300 tysiacach miala o niebo lepsza, praktycznie zero wytarc. Jakies konkretne plany na auto ?
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2016-10-28, 21:33   

Slawek87 napisał/a:
Moja b5 przy 300 tysiacach miala o niebo lepsza, praktycznie zero wytarc.

Ciężko się nie zgodzić bo mój brat w b5 ma 250kkm przejechane z czego połowa z licznika w jego rękach i lepiej wygląda ale z drugiej strony zdjęcia lubią przekłamać ale też kierownicę można zmienić i to jest czynność na 10min. Zresztą przebiegiem się nie jeździ, o gustach się nie dyskutuje, osobiście b5 w kombi mi nie leżą, sytuacje ratuje silnik, szerokości i drugie tyle na blacie. Choć fele pasuje fuktycznie zmienić. 8-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11