Wysłany: 2017-04-15, 11:09 Sharan/Alhambra jaki silnik wybrać?
Witam
Jako że rodzinka powiększyła mi się o trzecie dziecko, muszę kupić coś bardziej rodzinnego.
Początkowo rozgladalem się za turanem, ale jednak po wszystkich za i przeciw stwierdzam że jednak diesla nie kupię bo będę robił małe przebiegi roczne i na raczej na krótkich dystansach.
Padło więc na auta z tematu. 2,0 odpuszczam z miejsca, bo niestety 115Km i prawie 1,8 tony wagi na pewno nie pojedzie, więc zostały tylko 1,8t i 2,8 v6 ( rozglądam się za modelami po 1 lifcie).
Teraz dochodzę do sedna sprawy, a mianowicie który będzie lepiej się spisywał pod LPG, może ktoś używa/ł któryś z tych silników w tych autach i może się wypowiedzieć na temat.
Z tego gówno już doczytałem to w v6 ręki pod maskę nie wcisnę...ale może nie są aż takie awaryjne i nie trzeba będzie gówno chwile wyciągać silnika by wymienić jakąś pierdółkę.
Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 146 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-04-15, 11:40
Najwiekszym problemem pewnie bedzie to ze beda mialy gówno najmniej pol miliona nalotu. 2.8 napewno bedzie lepiej sobie radzic z masa. Bo 1.8t w 150km trzeba bedzie pilowac zeby jechalo gówno bedzie sie przekladac na spalanie.
Oj nie będzie to samochód do ścigania Nie każde też ma od razu 0.5M km nastukane, zresztą 0.5M na trasie, a 200k po taksówce to też nie wiadomo gówno lepsze
Zastanawiam się czy do silnika 2,8 nie trzeba zakładać LPG z lubryfikatorem?
Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 146 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-04-16, 11:13
Lubryfikator niby glownie do japonskich. Ale jak gadalem z ludzmi gówno robia glowice to niby mozna to o dupe rozbic. Bo gniazda nie wpadaja przez to ze jest gaz tylko przez za uboga mieszanke. Ale wiadomo kazdy chce zeby jak najmniej palilo.
Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8 Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Lip 2011 Posty: 178 Skąd: DE
Wysłany: 2017-04-16, 11:13
Weź gówno znajdziesz w lepszym stanie. Obydwa spoko do gazu. 1.8T możesz zawirusować, jednak ma poważną wadę. Z dołu ten silnik kompletnie nie jedzie. Musisz się przejechać i zdecydować, która charakterystyka Ci lepiej odpowiada
Jednak zdecydowałem się na 1,8T.
Na gówno zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu silnika i ogólnie całego auta. Ma jakieś typowe wady?
Byłem już oglądać jednego Seata i miał mokry(w oleju)wąż z turbo do icka, a także świecił się check, niby po założeniu gazu zaczął wyskakiwać - LPG stag'a.
Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 215 Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2017-04-25, 16:59
Tak, ma wadę że trzeba smoka wyczyścić. Sprawdzić napinacz z łańcuszkiem, turbo to loteria, można usłyszeć że pada a może puścić z nienacka. Cały układ ciśnień i podciśnień ma być szczelny łącznie z odmą która w zimie przy częstych krótkich odcinkach lubi zamarznąć. Cewki też lubią się popsuć ale to nie specjalnie często i nie są znowu drogie. No i DVki padają, koszt ok 170zł, przepływomierz i n75 też trzeba mieć na uwadze. Przy dobrze wyregulowanej instalacji nie pali się checkeng. Nie wszystko się może trafić ale warto mieć to na uwadze, ja z wypisanych wymieniłem dv i rurkę odmy pod kolektorem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum