FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Sharan/Alhambra jaki silnik wybrać?
Autor Wiadomość
Dyluś
Średniozaawansowany


Samochód: Mk3
Silnik: 1.8 75hpAAM+LPG
Imię: Rafał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 186
Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2017-04-15, 11:09   Sharan/Alhambra jaki silnik wybrać?

Witam
Jako że rodzinka powiększyła mi się o trzecie dziecko, muszę kupić coś bardziej rodzinnego.
Początkowo rozgladalem się za turanem, ale jednak po wszystkich za i przeciw stwierdzam że jednak diesla nie kupię bo będę robił małe przebiegi roczne i na raczej na krótkich dystansach.
Padło więc na auta z tematu. 2,0 odpuszczam z miejsca, bo niestety 115Km i prawie 1,8 tony wagi na pewno nie pojedzie, więc zostały tylko 1,8t i 2,8 v6 ( rozglądam się za modelami po 1 lifcie).
Teraz dochodzę do sedna sprawy, a mianowicie który będzie lepiej się spisywał pod LPG, może ktoś używa/ł któryś z tych silników w tych autach i może się wypowiedzieć na temat.
Z tego gówno już doczytałem to w v6 ręki pod maskę nie wcisnę...ale może nie są aż takie awaryjne i nie trzeba będzie gówno chwile wyciągać silnika by wymienić jakąś pierdółkę. :-P
 
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-04-15, 11:40   

Najwiekszym problemem pewnie bedzie to ze beda mialy gówno najmniej pol miliona nalotu. 2.8 napewno bedzie lepiej sobie radzic z masa. Bo 1.8t w 150km trzeba bedzie pilowac zeby jechalo gówno bedzie sie przekladac na spalanie.
 
 
 
Dyluś
Średniozaawansowany


Samochód: Mk3
Silnik: 1.8 75hpAAM+LPG
Imię: Rafał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 186
Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2017-04-16, 10:13   

Oj nie będzie to samochód do ścigania :mrgreen: Nie każde też ma od razu 0.5M km nastukane, zresztą 0.5M na trasie, a 200k po taksówce to też nie wiadomo gówno lepsze :urban:
Zastanawiam się czy do silnika 2,8 nie trzeba zakładać LPG z lubryfikatorem?
 
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-04-16, 11:13   

Lubryfikator niby glownie do japonskich. Ale jak gadalem z ludzmi gówno robia glowice to niby mozna to o dupe rozbic. Bo gniazda nie wpadaja przez to ze jest gaz tylko przez za uboga mieszanke. Ale wiadomo kazdy chce zeby jak najmniej palilo.
 
 
 
marko125.90
Średniozaawansowany

Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 178
Skąd: DE
Wysłany: 2017-04-16, 11:13   

Weź gówno znajdziesz w lepszym stanie. Obydwa spoko do gazu. 1.8T możesz zawirusować, jednak ma poważną wadę. Z dołu ten silnik kompletnie nie jedzie. Musisz się przejechać i zdecydować, która charakterystyka Ci lepiej odpowiada
 
 
Dyluś
Średniozaawansowany


Samochód: Mk3
Silnik: 1.8 75hpAAM+LPG
Imię: Rafał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 186
Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2017-04-25, 11:50   

Jednak zdecydowałem się na 1,8T.
Na gówno zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu silnika i ogólnie całego auta. Ma jakieś typowe wady?
Byłem już oglądać jednego Seata i miał mokry(w oleju)wąż z turbo do icka, a także świecił się check, niby po założeniu gazu zaczął wyskakiwać - LPG stag'a.
 
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2017-04-25, 16:59   

Tak, ma wadę że trzeba smoka wyczyścić. Sprawdzić napinacz z łańcuszkiem, turbo to loteria, można usłyszeć że pada a może puścić z nienacka. Cały układ ciśnień i podciśnień ma być szczelny łącznie z odmą która w zimie przy częstych krótkich odcinkach lubi zamarznąć. Cewki też lubią się popsuć ale to nie specjalnie często i nie są znowu drogie. No i DVki padają, koszt ok 170zł, przepływomierz i n75 też trzeba mieć na uwadze. Przy dobrze wyregulowanej instalacji nie pali się checkeng. Nie wszystko się może trafić ale warto mieć to na uwadze, ja z wypisanych wymieniłem dv i rurkę odmy pod kolektorem.
 
 
Dyluś
Średniozaawansowany


Samochód: Mk3
Silnik: 1.8 75hpAAM+LPG
Imię: Rafał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 186
Skąd: Nienadówka
Wysłany: 2017-04-26, 21:48   

Kupiony. ;-)
Sharan 1,8T Dzięki wszystkim za rady.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10